Jump to content

AUDI A3 SPORTBACK


Johnny Bravo

Postare recomandată

Am mai primit o parte din piesele pentru frana. Saptamana asta ar trebui sa vina si placutele.

Phhh...!!! Inca putin!

Link către comentariu

sa o stapanesti sanatos. legat de astra, greu greu sa o vinzi unui pasionat VAG :)

Link către comentariu

Multumesc!

Heheeee, Astra s-a dat de mult. Chiar inainte sa inceapa criza si s-a dat bine.

Link către comentariu
  • 1 month later...

A trecut ceva vreme de cand nu am mai scris!

Intre timp am ajuns sa mai fac cate ceva la masina.

Am reusit sa imi montez franele mari pe fata. Mi-am luat pana la urma discuri Tarox F2000 si placute DS2500. Am mai pus furtunele de frana HEL si pe fata si pe spate, lichid de frana Castrol SRF.

Din pacate bucsele metalice de la Tyrol nu s-au potrivit la mine. Am stat si o saptamana cu masina pe bara deoarece placutele de frana primite initial nu erau pentru S3 insa totul a iesit bine pana la urma.

Nu am ajuns sa merg cu masina prea mult, sa-mi pot face o idee despre cum tin franele. Probabil pste cateva sute de km or sa ajunga la potentialul lor.

Pe langa franele mari am schimbat si basculele pe fata cu unele de aluminiu, de TT. Trebuie sa fac geometria.

Am facut si revizia la motor, mai trebuie sa fac si la cutia de viteze.

Ultima achizitie pe anul asta este un set de jante BBS CH de 18". Cu acestea cred ca am terminat pe anul asta cu bagat banii in masina.

Anul viitor, daca nu mai apare ceva intre timp, urmeaza anvelopele de 18", turbina mai mare, un soft nou la motor pentru a beneficia de tot ce poate da turbina si, poate, o suspensie noua.

Apropo de suspensie, in saptamana cat masina a fost imobilizata am avut ocazia sa cunduc cateva masini de imprumut, masini relativ noi (o Skoda Fabia 1.6, un Ford Focus 1.8, o Skoda Octavia 2.0) si cu maxim 39.000 km. Toate sunt niste barci. Nu se compara cum stateau acelea pe sosea, in curbe cu masina mea care are aproape 140.000 km. Ma asteptam ca Fordul sa fie mai tapan insa este departe.

I love my car!

Link către comentariu

Bune modificarile! icon_thumright.gif Hai cu anvelopele alea ca sunt curios cum arata cu CH-urile :)

Daca vrei suspensie gandeste-te bine inainte ce pui si mai ales pentru ce... S-ar putea sa ajungi cu ceva prea dur si de care sa nu ai nevoie. Si copiii o sa-ti dea cu McDonalds-ul in cap :lol:

Link către comentariu

Cel putin pana in toamna nu vreau sa mai bag bani decat in motorina. Nu mai am.

Nu ma grabesc cu rotile. Mai degraba as schimba turbina.

Legat de suspensie, mi-a placut, din descrierile lui Fusco, cea de de la Sachs cu care a mers el anul trecut in Ungaria. Cum eu in mod cert nu voi ajunge sa fortez masina asa cum o face el, cred ca ar fi o alegere mai buna decat B16 sau altele. E scumpa rau insa si asta. (N-or sa vada copiii MacDonalds decat la 18 ani sau primul salariu. Care din ele va veni al doilea. :D

Am vazut ca multi, daca nu chiar toti, care au luat furtunele de frana de la HEL au avut probleme la montaj. Din motive necunoscute, pentru acelasi tip de sistem de franare pe fata (S3/R32/Cupra) unii au primit furtune cu piulite normale la ambele capete, altii au primit furtune cu banjo bolt la capatul spre etrier.

Suruburile de la cele cu banjo nu s-au potrivit pe filetul din etrier si a fost necesara achizitonarea unor alte suruburi, piulitele de la celalalt tip de furtune nu aveau forma corecta pentru a putea fi prinse pe un suport.

Eu am primit furtune cu piulita. Pun mai jos poze cu piulita si cu suportul in care trebuiu sa se prinda. Se poate observa forma hexagonala a piulitei, diferita de cea tesita pe o parte + un dinte pe suport. Si la mine si la colegul The_Punkreas a fost nevoie sa fie modificat suportul.

Aviz celor care doresc sa-si mai cumpere astfel de furtune. Sper ca macar sa fie rezistente.

p1090889v.th.jpg

p1090891z.th.jpg

p1090890.th.jpg

Link către comentariu

Nu stiu daca am inteles bine: ai cumparat jante pe 18" si la anul cumperi cauciucuri pe 18"? Folosesti jantele de-abia la anul sau ai si cauciucuri pe 18" dar care trebuie schimbate?

Felicitari pentu achizitia de frane mai bune!

Link către comentariu

Ai inteles bine. Jantele le-am luat in niste conditii bune, alt fel nu le luam. Nu am intentionat sa schim vreodata jantele insa... Daca totusi reusesc sa strang bani, desi nu cred, o sa imi iau anul asta si anvelope insa nu ma grabesc.

Link către comentariu

Am inteles. Nu am dedus ca ai prins o oferta de nerefuzat pentru jante. Felicitari si pentru jante, fabricant de top si un model care da bine pe A3.

Link către comentariu

Si cel mai tare mod din lume, home-made:

Tudor

img2586.jpg

Radu

img2587s.jpg

Link către comentariu
Mihai.Nechifor

Gemeni..frumos. Cred si eu ca nu mai ai bani de cauciucuri anu' asta

Sa-ti traiasca baietii

Link către comentariu
  • 1 month later...

Dupa un concediu binemeritat, in formula completa, este momentul pentru niste update-uri.

Poze cu franele noi, inclusiv furtunele HEL

img3011e.th.jpg img3018zz.th.jpg p1090911h.th.jpg p1090910x.th.jpg

Bratele de TT

p1090909k.th.jpg

Am schimbat si 4 suuburi de la cadrul motorului plus 2 saibe speciale in speranta ca vor disparea trosniturile care se tot aud

p1090908d.th.jpg

Degeaba insa. Chiar din contra, parca s-au accentuat. Cred ca pana la urma voi schimba toate suruburile de prin zona.

Siiiiiiii.....

p1090914.th.jpg p1090915.th.jpg p1090916.th.jpg p1090917w.th.jpg

VNT20.

Franele deja tin senzational. Turbina are aproape 2000km. Momentan merg cu softul de la Superchips dar va trebui sa-l schimb pentru ca nu este facut pentru turbina asta. Mai trebuie sa ajung inca o data la Cipos sa mai faca ceva reglaje deoarece pentru prima data de cand am masina am patit asta:

p1090918g.th.jpg p1090919m.th.jpg

Inainte de plecare am facut si geometria rotilor, la Autosoft Fundeni, cu rezultatele de mai jos:

img2893bh.th.jpg

Dupa geometria asta am simtit ca volanul se misca mai usor, trage dreapta (nu a tras nici dreapta nici stanga nici cand dupa ce am schimbat basculele iar bieletele de directie au fost facute la ochi) iar pe un drum virajat din Bulgaria, gen Valea Oltului, pe unde m-am intors din concediu, masina s-a miscat excelent.

Trebuie acum sa ajung la o spalatorie sa o aspir bine de tot in interior unde probabil s-a strans o galeata de nisip.

Link către comentariu

Schimbat azi senzor G62. Sunt curios daca vor disparea fluctuatiile de turatie care le aveam la rece.

De asemenea, am reparat furtunul care iesea din vasul de apa pentru stergatoare.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Sunt foarte bucuros ca am reusit sa rezolv problemele care le aveam fara sa mai fiu nevoit sa vand basculele, franele si stopurile. Am apucat sa dau jos de pe masina basculele si barele stabilizatoare.

Doar barele le-a luat colegul Dr.G.Silviu.

In curand insa sper sa iau un set nou, 26 cu 24 si poate si suspensie, ocazie cu care voi monta la loc si basculele.

URAAAAA!!!!!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

146.500 KM.

De o luna am soft nou, adaptat pentru noua turbina. Wow!!! Trage super bine. Nu mai am lag, nu se mai plafoneaza dupa 3000 rpm. Trage constant de la 1800 pana pe la 4000.

M-am pricopsit intre timp cu un huruit la roata dreapta fata si banuiesc ca de vina este rulmentul. Alti bani, alta distractie :(

Link către comentariu

f frumoasa masina ta si la modificari te copiez :) sunt curios care o sa fie senzatia cu basculele de tt la mine...dc se imbunatateste simtitor tinuta de drum...

sa iti traiasca si gemenii :)

Link către comentariu

A-Team-Performance from Revo Romania is everything ;)

Modificat de Kostas
Link către comentariu

Super tare masina super tari modificarile!

Vroiam sa te intreb daca stii, cam care sunt diferentele intre A3 Sportback si Golf Variant?

Exista diferente mari la suspensie motor cutie?

Spatiul interior ptr pasagerii din spate este la fel de mic?

Link către comentariu

Multumesc!

Fata de Golf 5 nu sunt diferente decat de aspect. Ambele sunt facute pe aceeasi platforma.

Legat de spatiu... habar n-am. Nu m-am suit intr-un Golf variant inca.

Link către comentariu

Calitatea e alta la A3... Nu le poti compara din punctul asta de vedere. Audi e o clasa mai sus fata de VW.

Link către comentariu

La interior clar. Ce e sub capota cred ca e la fel.

Diferente de calitate sunt chiar si intre variantele de echipare.

Link către comentariu

Referitor la ce zicea Johnny, o diferenta este contrabara care la Golf este din otel la audi este din aluminiu, in rest motor + cutie sunt identice.

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!