Jump to content

AUDI A3 SPORTBACK


Johnny Bravo

Postare recomandată

Am ramas cu toate. Si cu rotile si cu suspensia si cu maruntisurile.

Am reusit sa-mi rezolv problemele fara sa le dau.

Mai am o chestie cu pornirea la rece uneori, nu stiu sigur de la ce. Mai trebuie sa urmaresc, insa acum merge bine. Sper sa nu mai crape ceva.

 

Daca totul merge bine, vreau sa cumpar prelungirea si diffuserul de S3 pentru spate si sa o bag in service la tinichigerie sa vopsesc pragurile, usile pe stanga (pline de lovituri de la alte usi), hayonul (care are o zgarietura urata inca dinainte de a o cumpara eu), bara spate, bara fata, capota motor.

 

Maruntisuri :)

Link către comentariu

Aproape. Ar fi super daca as reusi sa o fac toata insa putin probabil.

I-as schimba si culoarea :)

Link către comentariu

am avut si eu ideea asta in cap la o masina,dar am renuntat. Daca vrei sa o faci cum trebuie, este necesar sa o vopsesti si pe interior, praguri, usi, haion si trebuie demontate fete de usi,etc. Nu poti avea la exterior o culoare si cand ridici mocheta sau dai bancheta la o parte sa ai alta culoare.

Link către comentariu

 Sa nu mai vorbim de compartimentul motor... Ce are culoarea asta? E frumoasa!

Modificat de redeye
Link către comentariu

Stiu. Ca sa iasa bine schimbarea de culoare trebuie demontat mult plus inca vreo 1000 de lei in plus...

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu

Nardo Grey, sa nu fie nevoie sa schimbi si talonul.  :icon_thumleft:

Si daca mai adaugi oglinzi, plafon, grila si diffuser-ul din fusta de S3 negre glossy iese intr-un mare fel!

Link către comentariu

Las-o asa, mai ales ca s-ar vedea bine niste elemente glossy black.

Nu Nardo grey aka grund :))

Link către comentariu

Asa o las. Nu am bani sa o fac bine. E doar un vis. Daca oi castiga la loto...

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Johnny Bravo
DS2500 + 3 saptamani nespalata + mers in Bucuresti

 

 

P1100356.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Johnny Bravo

Ce poate fi udatura din poze? Este in partea dreapta a masinii, sub distributie. Condens de la AC sau curge antigel?

Pozele sunt facute acum, pe la ora 18 iar masina sta nemiscata de la 10.30

 


P1100378.jpgP1100369.jpg
img upload

 

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Johnny Bravo

Recapitulare:

 

-1) testat instalatia de racire a motorului sa descopar pe unde curge (eventual si un test de compresie, sa stiu cum stau lucrurile si aici) - se pare ca curge pe le cooler-ul EGR; tot de acolo am si un suierat enervant - intr-un final am eliminat complet instalatia EGR

 0) reparat ce trebuie ca sa nu mai curga antigelul - se va face saptamana viitoare - nici acum nu am rezovat problema asta

 1) anvelope de vara pe 18" in lucul PS3-urilor, care au fost tare proaste - mai au de asteptat - am bagat un set de GY Eagle F1 Assymetric 2

 1') verificat/indreptat jante BBS daca este cazul s-au indreptat; urmeaza sa le repar zgarieturile si sa le vopsesc - la partea de indreptat nu a fost nevoie de interventie decat putin la o singura janta
 2) montat la loc basculele de TT- se vor monta saptamana viitoare - done!
 3) montat intercooler-ul de S3 - asta nu l-am mai montat

 3') montat senzor MAP de 4 bari odata cu intercoolerul - nici p-asta

 3'') remap pentru ca noul senzor sa fie recunoscut corect, hot-start fix si power increase - probabil pe dyno - done!
 4) montat bucsele metalice la franele de pe fata - le-am montat de anul trecut si au ramas pe masina
 5) reparat zgarieturile - rezolvate partial si astea
 6) montat la loc stopurile LED - done!
 7) supensie - luni ar trebui sa vina - Bilstein B16 - se va monta saptamana viitoare - done!
 8) montat la loc barele stabilizatoare- se vor monta saptamana viitoare - done!

 9) RNS-e nou - done!

10) reparat/schimbat cateva ornamente interioare care sunt zgariate

11) altele (vor fi si stupize-stupizeee aici) - altele adica bi-xenon, eleronul de S3, covorasele, butoanele la geamuri si reglajul oglinzilor

12) reconditionare electromotor (perii, bucse si ce-o mai fi nevoie) - l-am schimbat cu totul

13) schimbat pompa tandem - done!

14) schimbat radiator racire - done! desi tot nu am scapat de pierderea de antigel

15) schimbat placute spate - done!

16) schimbat placute fata - done!

17) schimbat bucse bara stabilizatoare fata - done! (cu ocazia asta am descoperit ca cloncanitul care il aveam pe viraje provenea de la unul din cele doua suruburi care fixeaza brida de la busa din stanga, surub care nu era bine strans si se misca brida pe filet)

18) capace centrale noi pentru jantele OEM - done!

19) capace oglinzi S3 like (teapa, nu am stiut ca cele de S3 sunt metalice de fapt) - done!

20) bara spate s-line - done!

21) duffuser S3 - nemontat inca - done!

22) anvelope de iarna noi - done!

 

Urmeaza distributia cu tot cu pompa de apa, poate acum scap de pierderea de antigel si sa dibui de ce se dezamorseaza circuitul de alimentare cu motorina cand scade nivelul sub jumate de rezervor.

 

De mai bine de doi ani vreau sa o bag la revopsit dar mereu apare cate o "bucurie" care imi strica planurile :(

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Johnny Bravo

186.000 Km.

Am schimbat distributia. Cu ocazia asta am constatat ca pierdeam antigel si pe la pompa de apa, pompa care arata foarte rau.

Am ma schimbat si cele doua furtune de apa ce intra in vasul de expansiune.

Link către comentariu
Johnny Bravo

A doua oara. Prima oara am schimbat-o pe la 117.000 Km, la Nurvil. Pe caietul de service scrie ca urmatoarea schimbare se face peste 90.000 Km sau 5 ani.

La mine sunt 5 ani.

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu
Johnny Bravo

In afara de pompa de apa, care este Hepu, piesele sunt pe original. Cureaua este Contitech, restul nu stiu. Toate piesele au venit in cutie branduita cu Porsche piese de schimb.

Si pompa veche tot Hepu era... deci va trebui sa fiu atent si la asta.

Mecanicul mi-a spus ca o contributie importanta la deteriorarea pompei a avut-o si faptul ca am mers cu o concentratie mica de antigel. In ultimul timp, la cat de repede scadea nivelul, puneam doar apa distilata, fara antigel.

Link către comentariu
  • 3 months later...
  • 4 months later...

195.000 Km.

Ne pregatim de schimb ulei + filtre la motor si cutia de viteze.

 

Si, sa nu ma plictisesc pana atunci...

 

Groapa evitata

20150128_124841.jpg
 
 
+ inital o bucata de asfalt (plasata strategic dupa groapa), ulterior ajunsa doua bucati
 

20150128_124953.jpg
 
 
=
 
20150128_091747.jpg
 

 

Link către comentariu

Imi pare rau pt ceea ce ai patit, mai ales ca am fost in aceeasi situatie acum cateva zile cand am reusit sa imi tai un cauciuc la iesire din parcarea de la afi, avand 20-30 km/h. Poate tu ai noroc si nu vei fi nevoit sa cumperi alta anvelopa ca mine.

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!