Jump to content

AUDI A3 SPORTBACK


Johnny Bravo

Postare recomandată

Si fuseram si la mare.

2.500 km prin tara lu' Ceafa Lata spre Grecia si inapoi. O placere sa conduc masina la drum lung.

Masina s-a miscat foarte bine si cred ca i-a facut bine drumul lung.

 

La plaja:

nf8x.jpg3f85.jpgg3l2.jpg 5s8h.jpg

 

La plimbare aiurea:

idch.jpgs0ct.jpgmycd.jpg7ljp.jpgtr39.jpg

9p17.jpg6vnk.jpg7cxn.jpg7u0b.jpg0ysb.jpg

quo8.jpg qjbl.jpgkvbf.jpg 0iul.jpg


In parcul de distractii din Salonic:

bqao.jpg jjla.jpg 0yxt.jpg ggem.jpg dbvj.jpg oy9e.jpg

 

Si nelipsita ciuma:

juzy.jpg

 

Peste drum de parc la Cosmo Mediteraneo:

3oza.jpg uwqx.jpg

 

Daca ajungeti aici va recomand cafeneaua Plaisir. Orice cafea plus brownie cu inghetata. Demential!

20 Euro, cu tot cu bacsis, un caffe latte mare, un expresso dublu (la care se dau 4-5 fursecuri mari si o sticla de apa), inca vreo 3-400 grame de alte fursecuri (sa avem si mai tarziu), plus o felie mare de brownie cu ciocolata topita si inghetata de vanilie deasupra.

 

La noi in Dorobanti, la Chocolat, doua cafele meschine, un ecler si un millefeuille de vanilie cu crema uscata - 80 lei

Parcul zoo din Salonic:

2k35.jpg 0tp9.jpgnrec.jpg 54d1.jpg 5qyf.jpg t1w4.jpg db9e.jpg bgrg.jpg rq42.jpg i7xd.jpg rdv0.jpg 644g.jpg mgng.jpg
 

Intrarea in parc este libera. Parcul este incredibil de curat si de verde. Afara in soare faceai basici, in parc, la umbra erau cel putin 10 grade mai putin.

O gramada animale, tarcuri curate, rata, gaste, iepuri, un paun care umbla liberi prin parc.

La noi de ce nu s-o putea? Nici macar la Zoo In Baneasa nu este asa curat si animalele asa de ingrijite.

 

Dupa toata plimbarea asta am constatat ca din pacate inca pierd lichid de racire.

Din fericire nu pare sa se duca in motor, deci chiulasa pare sa fie OK. Nivelul uleiului nu a crescut, nu am mazga alba, nu am ulei in vasul de expansiune sau alte chestii.

Am reusit sa observ insa in parcare o pata de apa in dreptul coltului din dreapta. Am mai vazut asta cu ceva timp in urma insa o singura data.

Se pare ca ori radiatorul curge, ori un furtun.

Am sa schimb intai ambele furtunele care intra in radiator si oi vedea daca se rezolva asa.

Link către comentariu

Aici sunt thumbnail-uri doar. Click pe ele si se deschid cele mari pe imageshack.

Link către comentariu

Eu le pun pe postimage.org și de acolo cu link direct în insert image pe forum. Așa se văd bine pe toate dispozitivele, fiind mulți care accesează forumul printr-o aplicație dedicată.

Link către comentariu

La mine pe tapatalk asa se vad:

Si le pot vedea si full screen.

post-1861-13759782815721_thumb.jpg

Link către comentariu

Și așa rămân, mici. Cel puțin pe S3-ul meu. Dau pe ele și am aceleași imagini mici.
 
Uite cum apare la mine și le pot face apoi mari.

 

Screenshot_2013_08_08_20_02_55.png
 
 

Link către comentariu

De cand am montat noua suspensie tot am un cloncanit, in special pe virajele la stanga. Initial am crezut ca este bara stabilizatoare care loveste in bascula insa nu este cazul, apoi ca este caseta de directie.

M-am gandit ca poate este prea coborata. Am mai ridicat-o putin dar tot face.

Sunetul pare sa fie de genul unui arc tensionat care se repozitioneaza. Mai face si cand merg drept si trec cu viteza mica peste denivelari, cand se torsioneaza masina. Eventual cand trec cu o singur roata.

 

M-am uitat si mai atent la amortizoarele pe fata si am vazut ca ambele sunt identice. Mai exact, urechea de prindere a bieletei de la bara stabilizatoare este sudata la fel pe ambele amortizoare. Eu ma gandeam ca ar trebui sa fie in oglinda. Din cauza asta o bieleta este montata cu surubul spre fata si celalata spre spate.

Am atasat poze. Este normal? Nu trebuiau sa fie ambele urechi orientete spre fata sau spre spate? Poate fi din cauza asta zgomotul?

 

Stanga:

e9n4.jpg 5221.jpg

 
Pozele pe ambele parti sunt facute prin spatele rotilor.
 
Dreapta:

dau5.jpg
 

 

Link către comentariu
Florin@Caractere

Este normal, asa sunt pozitionate la toate amortizoarele pentru masina ta :)

Link către comentariu

Mai cauta pe forumuri pe afara, sunt diverse "cloncking noise" pe la suspensii. Pot tine de arcuri in sine (spring bind), de suportii din capete (cica alea de TT ajuta aici), sau altele...

Link către comentariu

Am vazut cand am mai ridicat fata ca cele doua inele de reglaj sunt slabite. Trebuie sa imi recuperez una din chei de la Florin, ca am incurcat-o cu ceva de KW cred, sa le pot strange bine.

Link către comentariu
  • 1 month later...

In curand sper sa imi rezolv problema cu pierderea de antigel. Am sa schimb radiatorul. Odata cu asta vreau sa rectific si discurile pe fata, daca aflu un atelier ceva care face treaba buna, vreau sa schimb si placutele pe spate, care cred ca deja sunt fier pe fier, sa mai schimb o data suruburile si saibele de la cadrul motorului, poate scap de trosnituri si schimb si suportii laterali de la motor.

Astia din urma ii am de ceva vreme acasa, sunt OEM. As vrea, cu ocaza asta, sa schimb si bucsa la suportul central. Ce sa pun? As vrea o bucsa plina in locul asteia originale.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Azi am reusit sa schimb radiatorul si placutele pe spate. Sper din tot suletul sa termin cu pierderile de antigel. In ultima saptamana a ajuns sa goleasca borcanul de dimineata pana seara. Adica o ora de mers in trafic relativ lejer. Mi-a scos peri albi.

Urmeaza sa rectific discurile.

Link către comentariu
  • 1 month later...

:icon_thumleft:

 

4os7.jpg

 

:icon_cry:

vo1o.jpg

is3z.jpg




 

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu

Nu se prea vede. Oricum, daca zona e dubioasa, o scot. Acasa ramane, ca este in subsol, la birou ramane ca este supravegeata de alte camere din zona.

Link către comentariu

Azi mi-au ajuns si capacele de la roti. Much better!

 

tp1i.jpg 6kak.jpg

 

 

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu

Nu am vazut pana acum pe Golf jantele astea.

 

Ce urat se vede pragul! In primavara e musai sa le repar, pana nu intra rugina in ele...

Link către comentariu

E aripa de fapt, care se intoarce pe prag. Pragul nu are nimic.

Dupa cativa ani, aproape la toate A3-urile am vazut rugina pe aripa, in zona aia. 

E, din pacate, o zona destul de expusa.

 

Nu stiu cat de mult merita vopsita, cat schimbata, pentru ca rugina va reaparea pe o aripa de genul asta.

Link către comentariu

Aripa este afectata dar si pragurile. Aripa nu ar fi o tragedie daca rugineste. Se poate schimba usor si se gasesc destule la dezmembrari. Pragurile... mai complicat.

Link către comentariu
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Numar in colturi.

P1100319.jpg
 

Cu ocazia aste am trecut la rotile de vara, cu cauciucuri noi, sper io mai bune decat PS3

P1100322.jpg

 

Si bara noua, cu potential de upgrade.

P1100309.jpg
 

 

Link către comentariu

Pana la urma ai ramas cu CH-urile :D. Eu zic ca o sa fie mai bune decat PS3, mai ales daca ai avut XL.

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!