Jump to content

Aerisirea sistemului de racire la golf III 1,8


HoT
 Share

Postare recomandată

Cum se face aerisire sistemului de racire la motorul de 1,8 cu injectie monopunct?De fiecare data cand schimb lichidul am probleme cu aerisirea la modul ca imi creste mult temperatura timp de vreo doua zile de mers cu ea, la 90 apoi coboara la 70 si ramane asa!Nu stiu daca e normal!

Astept niste pareri! :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este necesara nici o manopera "speciala"pentru aerisirea motorului. In manual te "invita" sa pornesti motorul, sa mai strangi de furtune, si sa verifici nivleul lichidului de racire. Se aeriseste singur. Cat timp mai are aer prin circuit, este normal sa ai o temperatura mai mare. Cat despre "chestia" cu 70 de grade, e cam putin... Fie termostatul tau e "obosit" si trebuie schimbat, fie senzorul pentru temperatura, sau chiar "indicatorul din bord. :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am si facut, credeam ca mai eceva ce eu nu stiu!Merci!Cat despre termostat sa stii ca e nou. Crezi ca ar putea fi sonda de temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca termostatul este nou SI bun, incearca cu sonda de temperatura. O gasesti pe furtunul prin care iese apa din motor. Eu sunt la al doilea termostat in ultimele 5 luni: primul deschidea repede, motorul statea pe 90 in oras, dar afara nu trecea de 80. (era frantuzesc, deh :bounce: ) L-am inlocuit cu unul "Made in Germany", si-mi sta in jurul lui 90, orice-i fac (aproape :colors: ) :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:ok: Dar furtunele tale stau sa plesneasca? Ale mele da si stiu sigur ca nu e arsa garnitura! :censur: Am inteles totusi ca asa ar fi normal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este normal ca furtunele sa fie sub (ceva) presiune. N-ai frica, nu pleznesc :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e asa simplu cu aerisirea circuitului de racire. Uite, la motoarele noastre (TDI - diesel!) spune ca dupa ce schimbi lichidul de racire, sa lasi busonul scos si sa tii la relanti marit motorul pana se incalzeste incat sa porneasca electroventilatorul si sa se deschida termostatul. In felul asta circulatia lichidului e suficienta ca sa scoata bulele de aer pana la vasul de expansiune. Probabil ca busonul tb. lasat deoparte ca sa favorizeze aceasta aerisire.

Totusi nu cred ca e bine sa nu faci aceasta aerisire. Acolo spunea ca iti poti "fierbe" motorul chiar cu lichid suficient daca raman suficiente dopuri de aer. Si cred ca se poate. Deci eu nu m-as risca. Sa il intrebam si pe AndiTDI. El a avut golf si oricum este un etalon in cunostiinte tehnice (deh... noi inginerii electronisti (Andi, eu, voinea)... LOL)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu raman la parerea ca "stie neamtzu' ce face... si ce zice!" Asa scrie in manual - asa facem... parerea mea. :censur: Haynes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Copy si paste cu exact ce zice manualu' ca sa nu ne mai invartim dupa deget:

Filling cooling system

Notes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele diesel intr-adevar asa se face, dar e si alta generatie decat motorul de 1,8! Asta merge sub presiune nu poti sa tii busonul deschis decat putin pt ca incepe sa faca presiune! E un tip mai ciudat de motor! :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura este pentru motorul 1H 1.8L, 66 Kw de pe Golf III Cl din 1994 si o sa-ti trimit si PDF-ul pe mail ca sa te convingi ca aici sunt discutii serioase si la obiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la TDI e altfel? La toamna trebuie si eu sa schimb lichidul de asemeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Eu zic ca faceti prea multe valuri pe aceasta tema. E super-simplu. Pui lichid, daca e putin a doua zi mai adaugi samd. Eu asa fac si kiar nu am avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!