Jump to content

Motor care face figuri...


Komissar
 Share

Postare recomandată

Deci...

Se da un motor de 1200 montat pe o broasca din 65.

Motorul porneste - din cand in cand/ cand vrea el - in mers , dupa cateva sute de m moare (se opreste ) , cateodata poate fi pornit din nou, cateodata nu.

In stationare, in general porneste, la sfert chiar,, il turez de cateva ori, sta la relanti - il opresc, si dupa aceea, daca vrei sa-l pornesti din nou nu mai vrea. (fara sa fi fost atins/modificat/umblat la el )

Porneste din nou cu nonsalanta daca revii peste cateva zile :ceuameni: - cateodata. (fara sa fi fost atins/modificat/umblat la el )

Pe parcursul ultimelor 3 saptamani s-au incercat urmatoarele "tratamente" , in ordine cronologica :blink: .

1. Bobina, bujii, caburator, capac de delcou, platine, condensator noi.

2.Schimburi si permutari cu alte delcouri si carburatoare bune.

3. Reglaj avans corect atat static (la bec) cat si cu lampa stroboscopica.

4. Reglaj amestec corect.

5. Reglaj culbutori.

6. Incercat alta pompa de benzina.

7. Schimbat toata instalatia electrica a masinii ( nu doar din cauza motorului )

8. Punctele 1,2,3,4,5.6 reluate.

Pe scurt, - au fost incercate 3 bobine in total (din care una noua, germana - restul cunoscute ca fiind bune )

- 2 seturi de bujii noi Bosch si Brisk

-permutari cu 3 carburatoare bune 2x 28 PICT 1 si un 28 PIC ( cu soc manual) - unul dintre 28picturi a fost refacut cu un kit de rebuild original german.

- permutari cu 3 delcouri cunoscute ca fiind bune (unul dintre delcouri cu capac de delcou, platine si condensator noi, originale germane.

-reglaje avans ( dupa cum ziceam , la bec si strobo, facute corect)

-permutari cu 2 pompe de benzina bune.

Problema persista, indiferent de cele amintite mai sus.

Intrebarea mea e urmatoarea: E posibil ca defectele sa fie cauzate de "ceva" din motor? Tinand cont de tot ce s-a incercat mai sus ?

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Komissar

    18

  • tonic

    10

  • seby

    4

  • pirvu

    4

Top Posters In This Topic

Incearca alimentarea provizorie cu benzina dintr-un recipient. Probleme asta am avut-o eu la bus si era din cauza rezervorului care avea un gunoi si mi-l plimba pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc si asta cand mai ajung la "pacient" - mentionez ca am pus totusi un filtru nou de benzina - sub rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se va opri din functionare, sa scoti furtunul de bensina din filtru si sa vezi daca face vacum. Sper sa fie asta, altceva.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok... o sa incerc :ceuameni:

Momentan adun idei :blink: ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa problema am avut si eu cu o skoda. si era de la carburator. se bloca cuiul pontou si se oprea tam nesam si nu mai pornea. doo chei in carb si dat l coada la pompa si o lua. mai eram si pe transfagarasean la 12 noaptea :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io zic ca e teava de benzina infundata :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neg si posibilitatea asta, desigur, dar tin minte ca inainte de a instala filtrul de benzina am suflat in teava "mare" (care tranziteaza habitaclul) si era desfundata. (dupa aceea am pus imediat filtrul). In fine, orice e posibil - la urmatoarea vizita pe la "pacient" verific din nou. De asemena, de-a lungul "verificarilor" facute in incercarea de a "izola" defectul, - am constatat ca pompa de benzina scuipa benzina OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau se videaza rezervorul. mie mi s-a intamplat de mi se oprea cam o data la 25 de km, o lasam oleak, si pe urma pornea. mi-a recomandat cineva sa merg fara buson de rezervor, si am mers asa vreo 70 de km fara probleme. mi se vida rezervoru. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai verifica fisele toate, inclusiv aceea care vine de la delcou la bobina.

eu aveam asa ceva si mergea doar cateodata....

adica pornea..

se oprea...

incearca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se opreshte si nu mai vrea, toarna-i in carburici asa cam la un capacel de sticla PET cu benzina, si incearca. Daca face un Vrrruuuummmmm si se opreshte, e din alimentare. O tzava ceva infundata. Incearca si tu alimentand direct in spate la motor, dintr-o sticla (bagi furtunul de la intrarea in ppa intr-un pet de juma' de chil cu benz).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

dau si eu cu presupusul: deci merge cind e rece iar cind se incalzeste apar probleme... :) ar putea trage aer fals pe la galeria de admisie in momentul in care se incalzeste si apar dilatarile diferite ale chiulasei si galeriei, schimba eventual garniturile de cupru ce asigura etansarea,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai ales ca garnituri de simpla admisie nu se prea gasesc - eu le-am facut cu ani in urma la un atelier de garnituri undeva prin tei, aproape de strand - al-azbest

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la aia- daca trage aer fals pe acolo nu sta la relanti, dar porneshte si la turatzie merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai n-am mai apucat ... din weekend pana acu nu am mai apucat sa ma duc sa vad... am fost ocupat. In weekendul viitor o sa incerc :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problema initiala descrisa in acest topic a fost rezolvata cu fishe noi, garnituri de la galeria de admisie/chiulase noi ... precum si un carburator cumparat de la Tonic.

Toate bune si frumoase ... pana duminica seara - cand motorul a decis ca are nevoie de atentie, exact in trafic:

Veneam dinspre vitan , spre piata Alba Iulia, si cand am trecut de Mall Vitan, deodata m-am trezit ca mi-a murit motorul, la un stop. I-am dat la cheie, a pornit, ... m-am mai tarat putin, a murit din nou, iar i-am dat cheie, iar a mai mers putin, ...

Am ajuns pe niste strazi laturalnice, in spatele blocurilor de pe bulevard, ... unde a murit. - m-am dat jos, am verificat fishe, contactele electrice, etc, - am turnat apa minerala pe pompa de benzina ( ma gandeam la "vapor lock" , o mai patisem odata ) .

A pornit masina... am mai mers vr-o 300 de m, cat sa imi las prietena acasa.

Acolo, am facut o pazua de vr-o 10 minute, ... suspectand "vapor lock" am turnat cam 2 L de apa pe pompa de benzina si carburator ( cu atentie sa nu ud contactele electrice, delcoul, etc ) - masina a pornit "in fortza" , dar dupa 500m a cedat din no

u ... tras pe dreapta... din nou am verificat fishe contacte, etc, in paranoia mea am reglat si platinile din nou (parea ca-s apropiate ) - dar masina nu pornea. Dupa vr-o 5 minute a pornit... cat sa ma tina pana la Piata Muncii si sa ma lase exact in intersectie :blink: - am tras-o "din inertie" langa marginea zonei cu flori, ca sa nu incurc de tot traficul.

Am frecat duda pe langa ea si pe langa motor ... dupa 10 minute a pornit, exact cat sa ies din intersectie - dup-aia a murit din nou.

Am stat cam 15 minute pe langa ea... nu pornea, alea alea. L-am sunat pe Liviu/Ratb sa vina sa ma tracteze :icon_thumright: . Intre timp, masina a pornit din nou - cat sa o pun pe trotuar si sa stau sa fredonez asteptand .

In final, tractat am adus masina acasa - a pornit din nou - si am putut sa o parchez in locul meu obisnuit de parcare.

Mentionez ca la fiecare repornire din cele povestite mai sus, masina pornea "vioi" , si mergea foarte bine, pana cand murea din nou.

Inainte de seria acestor incidente, duminica dup-amiaza, am "forjat" masina putin prin trafic ( imi pierdusem portofelul in parcare la Hornbach, si cand m-am trezit ca nu mai e am gonit inapoi, sperand sa mai prind vr-un angajat pe acolo ) - din cauza asta am si turnat apa pe pompa de benzina , suspectand vapor lock si supraincalzire.

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce ai schimbat piesele alea (carb, fise chiulase etc) ai reusit sa mergi mai mult cu ea fara probleme? Chiulasele puse au fost de curand refacute la supape? (ma gandesc ca s-au mai pasuit pe scaune si cand se incalzeste nu mai au suficient joc...insa asta parca e putin probabil sa se intample la toti 4 cilindi simultan...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca nu e cu suparare dar o sa scriu si eu tot aici despre niste problemutze la motor...

la pornire la rece, nu sta la relanti, se accelereaza un pic cam greoi, cam da in nas si cand si cand mai da cate un rateu...

dupa ce se incalzeste putin, se accelereaza si merge bine, dar tot nu sta la relanti

d abea dupa ce se incalzeste bine incepe sa stea la relanti...dar apare alta problema...merge ce merge la relanti si deodata cade in turatie pana la oprirea totala uneori sau la mers poticnit, f rar isi revine singur sau doar dupa ce accelerez putin....bujiile sunt noi, platina buna, fisele bune, capacul de delco e bun...

ce poate sa fie?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce zici tu eu zic mai mult ca sigur ca ai mizerie in carburator, sau alimentarea cu benzina nu e buna dar putin probabil.

da carburatorul jos , sau daca nu doar partea de sus si sufla cu aer, curata tot...

cam atata...

si mai vezi la platina sa fie deschizatura cat trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca nu e cu suparare dar o sa scriu si eu tot aici despre niste problemutze la motor...

la pornire la rece, nu sta la relanti, se accelereaza un pic cam greoi, cam da in nas si cand si cand mai da cate un rateu...

dupa ce se incalzeste putin, se accelereaza si merge bine, dar tot nu sta la relanti

d abea dupa ce se incalzeste bine incepe sa stea la relanti...dar apare alta problema...merge ce merge la relanti si deodata cade in turatie pana la oprirea totala uneori sau la mers poticnit, f rar isi revine singur sau doar dupa ce accelerez putin....bujiile sunt noi, platina buna, fisele bune, capacul de delco e bun...

ce poate sa fie?????

clar carburator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema initiala descrisa in acest topic a fost rezolvata cu fishe noi, garnituri de la galeria de admisie/chiulase noi ... precum si un carburator cumparat de la Tonic.

Toate bune si frumoase ... pana duminica seara - cand motorul a decis ca are nevoie de atentie, exact in trafic:

... ...

exact la fel am ppatit si eu dupa ce mi-a fost schimbat cuiul pontou(sau cum ii zice): mergea 500 m si se oprea, eu ma invarteam cateva minute pe langa ea, controland una-alta, apoi dadeam cheie si iar pornea pt inca 500 m. noroc ca pe urma am avut de coborat si am putut sa o calc, asa turata si tinuta intr-a 3-a si a 4-a nu am mai avut probleme. cand am ajuns la o intersectie a murit iar.

io zic, poate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit si eu de nu ai mergea cum trebuie de loc..se oprea, mergea innecat, tusea,, etc.

am dat carburatorul jos si lam curatat, dupaceea trebuie reglate toate cu atentie, altceva nu are ce sa fie, doar daca bobina, face figuri, sau fisa de la delcou la bobina sa se fi stricat din cauza curburii mari pe traseul respectiv, sau pur si simplu nu face contat bine fisa de la delcou la bobina,,, dar mai degraba suspectez carburatorul/pompa de benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificat carburatorul, cuiul. jiglere, canale, chestii - pare ok, nimic anormal de raportat :lol: ...

Maine o sa schimb si fisha centrala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victor parca spunea pe undeva ca de cele mai multe ori rezolvarile sunt simple. as spune ca uneori prea evidente ca sa le observam :Driver:.

incearca sa regelzi si socul daca nu ai facut-o (nu am vazut nicaieri sa spui nimic de asta). vremea s-a mai racit si daca tie ti-a ramas reglat pt vara s-ar putea sa fie de acolo.

spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!