Jump to content

Tambur vs Disc


b-66-six
 Share

Postare recomandată

salut,

am posibilitatea de a schimba sistemul de frinare pe spate.

acum am tambure si as putea sa-i schimb cu discuri.

a facut cineva un asemenea schimb? credeti ca o sa simt diferenta?

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut schimbul asta la masina, adika am acum una cu disc si pe spate :banghead:. nu se compara frana pe tambur cu aia pe disc. Parerea mea e sa o faci ca te ajuta. Daca-l si legi la ABS...... o sa ai frane de invidiat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea merita!(dar nci nu strica)

mai ales la cei 47kw care ii dezvolta motorasul tau.

ideea e ca de obicei cand pui frana puntea spate se descarca si de aceea sunt mult mai imp. franele pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aerofan nu ai avut la golf 4 frane cu disc pe spate? ciudat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba am avut, am vrut sa zic ca am facut schimb de masini, am avut si eu un G3 care avea taburi acum e 4-le cu discuri si e diferenta enorma. in primul rand franarea e mai eficienta, in al 2-lea rand nu uzezi discurile si placutele pe fata chiar asa mult si in al 3-lea rand se reduce cu ceva si distanta de franare. Deci vreau sa zic ca de la 60 la zero, in franare normal fara sa scartaie rotile, fac cel mult 20 de metri. Cu golful celalalt franam mai repede ca avea tendinta sa se duca in franare normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a mai discutat despre trecerea de la tambure la discuri, normal ca este mai bine cu discuri , dar merita in special dai ai schimbat motorul cu unul mai puternic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca am motor de 47kw sau daca as avea unul mai puternic......

pe mine ma intereseaza distanta de frinare; daca ar scadea sesizabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu intevin cu o remarca: am mers cu opelul unui amic, care avea frane pe tambur pe spate, la un semafor unde opresc si cu G-ul meu, trag frana de mana, pentru ca este o panta mica. la mine trag fff putin frana si masina ramane pe loc, asa am facut si la el, numai ca la el nu prea statea pe loc, si o lua usor la vale, scarţ, scarţ...a trebuit sa trag pana pe la jumate de maneta pentru a opri bolidul :)

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine ma intereseaza distanta de frinare; daca ar scadea sesizabil

Eu zic ca scade mai mult decat sesizabil. Stiu ca nu pot sa compar G3 cu G4 dar la frane se poate compara, toate au aceleasi principii.

Un ex. azi dimineata, ma apropii de un sens giratoriu nou construit si cum eram adormit vad ca intra o masina in el, din obisnuinta nu mai apas frana ca doar acolo nu exista sens acum 4 luni. Si ma destept in ultimul moment cand realizez realitatea, de la 40 la ora cam in 10 metrii s-a oprit masina. nu stiu in ca-ti metrii s-ar fi oprit o masina care nu avea disc si pe spate. Aici ma refer oprire fara sa se blocheze rotile si sa scartaie rotile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gandint logic treaba iti dai seama ca cele pe disc sunt mai eficiente decat cele pe tambur.de ce? dar oare de ce la motoare mai puternice s-au pus frane pe disc si pe spate...?????deoarece sunt mai eficiente...implicit si la un motor mai slabut sunt eficiente........deci MERITA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io cred ca au pus si pe spate pe disc,nu neaparat ca sunt super-extra -bune fata de cele pe tambur.cred eu ca ele sunt mai fiabile,adica se pot ventila usor,schimbi mai usor placutele...etc.mai ergonomice daca pot zice asa..

nu cred ca are ceva legatura cu motoare puternice-slabute.la 100 la ora poti sa ajungi sa franezi si cu un motor de 3000 si cu unu de matiz..nu??.unii posteaza p-aci doar de dragul scrisului..cred .. :somnmare:

sau poate chiar cred ceea ce zic :blink:

:D

respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...unii posteaza p-aci doar de dragul scrisului..cred .. :lol:

sau poate chiar cred ceea ce zic :lol:

:lol:

respect

pai cam asta ai facut tu cu postu de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consider ca tot ce a fost de spus s-a spus. De aici incolo incep discutii inutile, generatoare de flame-uri.

Asa a, topic losed!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!