Jump to content

Termostat electronic


sp0nsoru
 Share

Postare recomandată

Logic ca ai presiune controlata...

Cumpara-ti o interfata daca nu ai in zona pe cineva cu VAG...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 353
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    50

  • Helloween

    38

  • Moog

    29

  • andrei_221

    25

Moog imi spui te rog ce sa verific cu vag-com di sa iti postez

 

???

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta ElsaWIn 3.x  sau 4.x trage numai nucleul si modulul de Skoda(sau Audi dar nu stiu daca e tot) si instaleaza-l si pe cod motor AVU ai tot ce iti trebuie pt diagnoza/verificari/etc...

In principiu pe gr 130-131-132 ai temp de pe radiator/motor etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Revin dupa cateva luni de pauza teste si un accident...
Motor avu.
Pe vag com imi arata temperatura ok (100-110 grade) de la 111 deschide termostatul.
La iesire din radiator temperatura este de 30-50 grade adica ok.
Termostatul functioneaza, imi arata cum deschide procentajul.
Dar in bord imi arata ca fierbe apa...cu toate ca nu e asa.
Cand ii dau un pumn deasupra ceasului de apa isi revine instant, merge o perioada ok dupa care accea aceasi faza de la capat.
Am calibrat bordul cu vag com si tot degeaba.
Care poate fi cauza?
Ecu sau bordul?

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si acela e tot capsat...am dat jos consola si nu pot ajunge la motoras....la mana se roteste usor am dat cu spray de contacte..
Sa il duc la un electronist sau sa caut alta consola cu ceasuri (doar ca in consola aceea se afla si imobilizatorul..)

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi mufa care intra in cablaj...si restul...lipituri reci ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am schimbat motorasele intre ele cel de la benzina cu cel de la apa si vreo 200 de km a mers perfect acum din nou face...va trebui sa desfac din nou consola si sa verific mai atent lipiturile si mufele...

Cel mai probabil pare a fi de acolo problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
andras.ilyes87

Salut tuturor,

am si eu un Octavia 1 din2001,AVU,1.6, de cateva zile incepuse sa mi se incalzeasca apa,dupa ce am parcurs vreo 70 de km in afara orasului.pana atunci nimic nu aveam cu masina, s-a incazit pana la marcaj si intervenea beculetul de pe bord, m-am oprit, asteptat 10 min,am pornit, dupa 1 km iarasi incepea sa urce indicatorul daca mergeam cu peste 60km/h. am ajuns acasa, l-am lasat,seara iarasi umblam prin oras, se incalzea, palpait pe bord, am deschis capota, ventilatoarele incepusera sa mearga, ciudat ca am auzit din partea superioara a motoruluidin partea spate dinspre parbriz parca printr-o conducta se fierbea apa. 

m-am dus la service, schimb termostat pentru ca ziceau ei ca ba ramane inchis ba ramane deschis si de aia e problema..pentru ei cand au mers cu masina, nu s-a incalzit de loc. in fine, dupa ce au schimbat termostatul, tot la fel facea masina :( au zis ca probabil e chiulasa, trebuie trimis la rectificat.. :(..dar au mai zis ca poate fi si doar garnitura de chiulasa..nu stiu, nu mai am idee ce poate fi, masina are 130000 km, adus din germania acum 6luni, par km reali, insa distributia nu a fost schimbata niciodata, asa reiese din cartea service..oricum urmeaza la mine sa schimb dar oare are ceva legatura incalzirea apei cu distributia(pompa de apa)? 

merita sa-mi desfaca chiulasa sa trimita la reparat si poate ca e doar garnitura? 

mentionez ca masina nu scoata nici un fel de fum, pierdere de antigel nu am nimic nimic, spuma si chestii din astea nu am nicaieri, nici buson, nici vas, nici nimic.. :(

 

 

p.s. si nu baga aer cald in masina...

multumesc de idei si sfaturi anticipat!

Modificat de andras.ilyes87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pompa de apa e defecta, apar simptomele tale : motor supraincalzit si lipsa caldura in habitaclu

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba pompa odata cu distributia...oricum trebuie sa o faci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de aschimba ceva, vezi in blocurile de masura pe ecu, cu VCDS cum functioneaza sistemul de racire al motorului tau, tinanad cont ca tu ai termostat CONTROLAT ELECTRONIC. vezi si ce erori ai pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se presupune ca l-a pus nou pe masina, omul zice ca l-a schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

s-a rezolvat problema, un furtun era deja un pic ingustat, infundat si apa nu trecea cum trebuia, oricum am schimbat si distributia cu pompa de apa, nu se mai supraincalzeste apa, totul merge cum trebuie..pacat de termostat care era schimbat dar nu avea treaba,nu era necesar pentru ca altceva era problema. din cateva zeci de lei s-ar fi rezolvat problema supraincalzirii (furtun), bine ca nu am lasat sa-mi desfaca motorul si sa-mi puna chiulasa la nu stiu ce tratamente..

asadar daca va confruntati cu asemenea probleme..sa nu va repeziti la rectificat chiulase si interventii costisitoare inainte de a analiza un pic mai atent posibilele cauze..

desteptii la service-uri cred ca numai ei se pricep si ii cel mai usor sa schimbe una alta mai ales daca au castig bun pe piese ..iar legat de diagnoze computerizate..la mine nu spunea nimic..nu stia saracul de hiper super echipament ca un furtun nu mai e cum trebuie..

Modificat de andras.ilyes87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Pana la urma termostatul e actionat electric sau mecanic? vad mai multe pareri. am si eu aceeasi problema la un audi a3 1.6 , dupa ce am desfundat radiatorul de incalzire am constatat ca nu mai deschide termostatul, am schimbat 2 BEHR si degeaba... nu mai stiu ce sa fac. HELP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La AVU/BFQ este mecano-electric...pina la 102-105 deschide mecanic clasic bimetal etc, in rest e controlat electric de ECU si mai deschide pina la 95...

 

La A3 parca tot AVU ai ?

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BFQ ... nu deschide deloc, ma chinui de 2 zile, am schimbat si senzorul g62 , am verificat furtunele sa nu fie infundate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Nu stiu sigur cum sta termostatul la motorul tau, dar la multe VW tija termostatului ca sa deschida se impinge intr-o bara transversala situata in flansa termostatului. Bara asta transversala se gaureste unde este apasata de tija si astfel  da impresia ca termostatul este defect si nu deschide. Eu am patit asa si puteam sa pun 100 de termostate noi ca nici unul nu functiona pentru ca trebuia sa schimb flansa termostatului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-76326-0-19311400-1415048566_thumb.j   Pun poza de cum arata termostatul, garnitura si flansa termostatului la motorul meu. In flansa se observa o bara transversala in interior,  in care se impinge cuiul termostatului. (cuiul ala cu timpul gaureste bara aia de plastic si nu se observa decat daca este privita cu atentie si de aproape). Sper sa fie la fel sau asemanator si la motorul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La AVU/BFQ este mecano-electric...pina la 102-105 deschide mecanic clasic bimetal etc, in rest e controlat electric de ECU si mai deschide pina la 95...

 

La A3 parca tot AVU ai ?

AVU/ BFQ pur electric, nu are nimic mecanic in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si care ar putea fi cauzele de nu mai vrea sa deschida ?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezistenta intrerupta sau nu este comandat de ecu. Scoate mufa de la el, pune un bec si vezi daca se aprinde cand ar trebui sa deschida termostatul. Masoara rezistenta lui, tb sa fie in jur de 17 ohmi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masurat cu aparatul de masura mufa si nu vin decat 3-4 volti intermitent


dar totusi ma gandesc ca nu-s firele intrerupte pentru ca daca scot mufa peste 2-3 minute se aprinde martorul esp si merge in 3 pistoane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_222.pdf

M-am documentat la kkt ul asta de motor...incurcasem cu alt model asemanator dar cu bimetal si electric...la asta e numai cu pasta...

Pasta se incalzeste de la antigel si da drumul la antigel dar pina la 10x grd...in full load actioneaza ecu incalzind si mai tare pasta , deschizand si mai mult, scazand temp la 95...

La urmatoarele modele e varianta simplificata...putin, si mult mai ieftina...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Termostat electronic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!