Jump to content

Termostat electronic


sp0nsoru
 Share

Postare recomandată

G83 este schimbat !  Dar am sa -l pun pe cel vechi sa vad ce citeste, revin cu noutati !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 353
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    50

  • Helloween

    38

  • Moog

    29

  • andrei_221

    25

Ai verificat tensiunile din mufa de la releul de sub lonjeron ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tensiunile au fost verificate chiar de tine (Al Bundy ) prin septembrie , am sa-mi fac timp sa trec pe la garajul tau ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat senzoru G83 (vechi)  nu mai pornesc ventilatoarele la punerea contactului totul functioneaza normal (sper) ,am  sa pun vag pe ea diseara si revin cu noutati,va multumesc pt.ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am rezolvat cu schimbarea senzorului G83 , dupa o noua diagnoza a iesit ca ar fi defect G62 , am cumparat pana acum 3 senzori G62 si schimbat , toti sa fie defecti? 3 Faults Found:

 

18070 -  Coolant Fan Control 2: Short to Ground

 

        P1662 - 35-00 -   -

 

16500 -  Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

 

        P0116 - 35-10 -   - - Intermittent

 

16522 -  Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Signal too High

 

        P0138 - 35-10 -   - - Intermittent

nush ce sa mai fac , Al Bundy sambata esti liber? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca da, daca nuplec din localitate. Vineri aflu sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cine ma ajuta si pe mine va rog sa imi spuna ce semnal sau voltaj trebuie sa vina pe mufa de la ECU care intra in termostat(cea care comanda deschiderea termostatului)deoarece am schimbat la termostate si tot nu deschide niciunul 

si ajung in faza in care imi fierbe apa in motor si in radiator nu ajunge apa..

 

audi a3 benzina 1.6 motor AVU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai treaba cu zona de electric...in prima faza lucreaza normal ca restul...

In full trottle se deschide si restul...

Verifica senzorii te temp.

Cauta Elsa, poti trage si instala numai Audi sau Skoda...ai tot ce ti trebuie acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzori de temperatura noi,teu de apa nou ,termostat nou ,vas expansiune nou,radiator curat,motor complet refacut,

chiulasa rectificata si garnitura nou, precizez ca am distrus motorul tot cu problema asta mia fiert apa pana lam calit...


la mine termostatul nu se deschide deloc....si imi ramane toata apa fierbinte in motor...si radiatorul rece


precizez ca e al 5lea termostat din vara anului trecut si tot aceasi problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F256 este termostatul electronic. masoara firele pana la ecu.

post-1788-0-16304300-1395119749_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai AVU termostatul deschide la 102 clasic...in sarcina este comandat electric si se mai deschide  pina scade la 95 parca... are 2 regimuri de temperatura...

Tie cand iti fierbe tigaia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In orice pozitie.la relantiu.in mers are momente cand ajunge acu la 110 si apoi oscileaza scade creste iar alteori se duce acu direct pana la maxim si se aprinde becu de temperatura in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca variaza repede de la 110 in masa e senzorul de temperatura...

Daca ai interfata fa log pe 130, 131, 132 si posteaza-l...

Dar mai mult ca sigur daca variaza asa repede, dupa ce sta constant si sare imediat de nebun e senzorul de temp...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@denisescu,desfa busonul de la vasul de expansiune si vezi ce debit vine pe acel furtunas,atat la ralanti cat si in turatie.sa nu fie ceva si cu pompa de apa.

post-8085-0-56333600-1395384873_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi si de la pompa...dar s-ar incalzi destul de repede/fierbe dar nu sa aiba variatii bruste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa vreo 2 luni de treaba multa am revenit ...ca sa imi mearga masina fara sa fiarba apa am scos mufa de la sonda de apa de pe radiator.pompa de apa si distributie nou....plus motor refacut ....ideea este ca furtunele de apa au o preaiune foarte mare si daca merg asa pe langa ca imi fierbe apa si cedeaza care sunt mai coapte am patito

Dupa vreo 2 luni de treaba multa am revenit ...ca sa imi mearga masina fara sa fiarba apa am scos mufa de la sonda de apa de pe radiator.pompa de apa si distributie nou....plus motor refacut ....ideea este ca furtunele de apa au o preaiune foarte mare si daca merg asa pe langa ca imi fierbe apa si cedeaza care sunt mai coapte am patito

Pot spune ca pana acu cateva zile mergea ok cu mufa scoasa in regim de avarie termocuplele bineinteles dar acum mai nou fierbe si cu mufa de pe radiator scoasa....termostat nou...nu mai stiu cei de facut

Furtunele de apa sunt pline de presiune nu poti pune mana pe ele ca se incing si ai impresia ca explodeaza si am si patito cu 2 deja care erau mai coapte...

Furtunele de apa sunt pline de presiune nu poti pune mana pe ele ca se incing si ai impresia ca explodeaza si am si patito cu 2 deja care erau mai coapte...

Inca o chestie interesanta am luat bornele jos la rece si acu de apa sa dus pe maxim si sa blocat i. Loc sa ramana pe minim

Am schimat acu 2 luni senzoru de temperatura de pe termostat si cel de pe radiator,spalat radiator si conducte cu presiune de apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_911

ai masurat firele cum a zis Al Bundy?

vrei sa zici ca ambele furtume care vin in radiator (cel de tur si retur) si ambele sunt fierbinti si radiatorul este rece?

ai incercat si fara termostat sa vezi unde sta indicatorul de apa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am masurat deoarece iti trebuie cleste Ampermetric...

Cat despre furtunne de apa se incinta doar cele care ajung pana la radiator adica termostatul ramane blocat ...

Am reusit sa il scot odata defapt iam si rupt suportul de plastic si mergea masina foarte urat...ca si cum ar merge in 3 buji....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA ce trebuie cleste ampermetric?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum masori semnalul de la ecu la mufa termostatului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_911

cu ohmetru masori continuitatea firelor.

desfa camera de apa si scoate termostatul de acolo si nu il mai pune....si ar trebui sa mearga motorul "rece"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motor avu e foarte greu sa scoti termostatul din carcasa daca nu ai indemnare riscu e foarte mare sa i rupi prinderile sau firele acelea ce comanda ternostatu...iar cu termostatu scos dai peste cap motoru...merge ca trabantu am mai incercat... e al 5 lea termostat care il schimb din toamna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continuitate am de la ecu la termostat dar acolo se lucreaza printrun anume semnal nu voltaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul e comandat electric numai in sarcina...in rest lucreaza ca unul normal...

Sa inteleg ca ai furtunul de la termostat la radiator fierbinte ? Returul cum este?

Poate fi senzorul de pe radiator din cauza caruia se da drumul la ventilatoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Returul e rece e clar ca termostatul ramane blocat..are momentele lui dar mai nou am observat ca primele 20 de minute face figuri marii de la prima pornire a masini dupa aceea merge ok dar cu mufa scoasa de pe senzorul de pe radiator.daca indraznesc sa bag mufa fierbe motoru ...mentionez ca senzorul de pe radiator e nou

Intrebarea mea e la voi care aveti avu furtunele sunt tari pline de presiune?

Nu imi dau seama daca e ok la avu chestia asta sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Termostat electronic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!