Jump to content

Termostat electronic


sp0nsoru
 Share

Postare recomandată

oricum apa fierbe inainte sa deschida termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 355
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    51

  • Helloween

    38

  • Moog

    29

  • andrei_221

    25

Nu trebuie garnitura la vas, insa busonul trebuie sa fie strans complet(tot filetul). La mine face presiune f mare de zici ca stau sa pocneasca furtunurile si termostatul tot nu deschide. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar eu cum nu am garnitura nu apuca sa facă presiune ca o arunca afara.  Si ce eroare iti da pe tester???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos mufa termostatului și mașina se comportă la fel: cu motorul pornit, la un moment dat, pornesc ventilatoarele și am aceeași eroare 17702 (eroare ștearsă de 3-4 ori). Eu de aici înțeleg ca termostatul este hiba... Nu am reușit să măsor rezistența din termostat, e foarte strâmt locul pentru mufă.

Modificat de Helloween
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mufa care intra în termostat nu sti vine 12v sau mai putin??? Si vine curent tot timpu sau doar când ajunge apa la o anumită temperatura???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu să-ți răspund... Știam doar că scria tot pe aici pe undeva plaja în ohmi pentru mufa din termostat, pe cablu însă, nu știu. În orice caz, bănuiesc ca vine tensiune doar după o anumită temperatură, comandată de ECU, cred... Face ceva diferență de temperatură cu cea masurată pe radiator parcă, dacă poate cineva să confirme cele afirmate de mine, îi mulțumesc!

Modificat de Helloween
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mufa vine curent tot timpul si ecu pune la masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cât de simplu era... Mulțumim!

Dar se poate Al Bundy să se strice în 6 luni o piesă care e venită cică ”pe original”?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era cu cod OEM sau cum ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era marca Behr, cu codul răzuit, polizat, iar la magazin mi-au spus că d-aia se polizează codul că era cod de OEM și nu pe AM și că în cataloagele de piese nu figurează cu coduri OEM. Chipurile sunt rase din fabrică să nu creadă clientul că nu au cumpărat ce trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codurile OEM se sterg pentru ca producatorul de piese nu are voie sa vanda piesa cu cod de origine. Doar fabrica auto are dreptul asta. 

dar cum matrita e una singura, dupa ce iese piesa, se polizeaza codul care nu e necesar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

întrebare întrebătoare: Ieri mai aveam 200 de km până acasă, a dispărut eroarea... Să aibă legătură că am mers cu aerul condiționat pornit? Meționez că două zile a fost aprins martorul la bord, chiar dacă l-am șters zilnic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu termostatul eroarea a dispărut. Apă pe tester sta la temperatura de 105 grade si la ceasul de la bord la 90 grade. Este ok asa ???

Modificat de Iulian113
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este un standard... sa nu fie stresat soferul ca oscileaza temperatura in functie de conditiiel de mers.... intre 75 si 105 , ceasul va arata 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
negraruovidiu

salut azi de dimineata dupa 1400 km in 5 zile, s-a aprins CHECK ENGINE, am pus testerul pe masina si imi da eroarea 17701 map controll thermostat f265 short to plus si merg ventilatoarele incontinu. Dupa ce am sters eroare si m-am mai uitat prin VCDS am observat ca da eroare imediat ce pornesc clima, atunci nu se mai opresc nici ventilatoarele desi clima o opresc. Daca sterg eroarea se opresc ventilatoarele imediat. Daca nu pornesc clima deloc nu da nici o eroare si nici ventilatoarele nu pornesc imediat, totul merge normal. Voi ce ziceti??

Modificat de negraruovidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica continuitatea declansatorului termostatului. Schimba termostatul controlat electronic.

Sau pune un bec in loc de termostat si vezi daca acesta se aprinde in momentul cand ar trebui sa deschida.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negraruovidiu

adica sa pun un bec mufa de la termostat si sa urmaresc aprinderea lui, la momentul deschiderii, dar ce legatura are cu clima nu inteleg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negraruovidiu

Am pus bec de proba, si se aprinde pe la 90 grade dar si eroare apare acum si fara clima pusa, inseamna ca ar fi dus termostatul, mi-a fiert apa la motor acum vreo 2 luni s-a aprins martorul rosu pt temperatura, de acolo sa se traga oare?

Modificat de negraruovidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba termostatul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negraruovidiu

am schimbat termostatul si nu s-a mai aprins check engine, s-a rezolvat, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

de curand cred ca a aparut si la mine o problema, cand mergeam cu masina normal urcand o panta pe o distanta de cativa km acul de la ceasul din bord ce indica temperatura lichidului de racire depasise cu inca o linie si ceva locul unde statea de obicei adica aproape vertical,pe la 92 de grade ca in poza... m-am si speriat ca pana acum nu mi s-a mai intamplat...

este normal?sau poate fi o problema?ce ziceti?

WP_20170913_17_07_04_Pro.jpg

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce nu e normal e sa ai becul de motor aprins....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare păcătos este acest termostat... De când l-am montat, după 6 luni, așa cum am scris mai sus (26 aprilie), mi-a făcut de două ori aceeași figură: s-a aprins martorul la bord cu eroare pe termostat. Repet, de două ori a făcut la fel, adică s-a stins după ce am pornit AC. Nu imediat, ci după 30-50 km de mers cu AC pornit. De atunci nu mi s-a mai aprins martorul, cu toate că ma aștept la asta. Ce explicație poate fi? Ce legătură, bănuiesc electrică, poate anula eroarea? Menționez că s-a șters singură, nu am intervenit cu vagcom-ul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!