Jump to content

Termostat electronic


sp0nsoru
 Share

Postare recomandată

si da, il schimbi fara dubii, eroarea zice scurtcircuit la plus, adica nu mai are rezistenta, e scurtcircuitat termostatul. Cam greu sa fie din cablaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
  • Replies 355
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    51

  • Helloween

    38

  • Moog

    29

  • andrei_221

    25

Salut. De cca o saptamana am o problema cu termostatul care se tot blocheaza fie pe pozitia inchis fie pe pozitia deschis. Ca masura provizorie, as vrea sa stiu cum il pot face pe acesta vechi sa ramana blocat in pozitia deschis pentru a putea folosi masina in continuare, (aprox.3 saptamani) pana la achizitionarea si montarea unui termostat nou? O alta intrebare este cum pot intra in meniul climatronicului pentru a vedea temperatura lichidului de racire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostatul electronic nu prea are cum sa se blocheze pe deschis.

 

nu ai cum sa-l faci sa stea pe deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pura curiozitate: cum arata un termostat electronic  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un termostat la care deschiderea se face dupa incalzirea cu o rezistenta a unei substante ce se dilata intr-o capsula, curentul prin rezistenta este furnizat de ecu, si deschiderea se face la 95 sau 104 grade, in functie de regimul de mers si de setarile de la clima sau AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema se prezinta astfel: Dupa ce merg cu masina cca 3 km prin oras, apa se ridica aproape de 50 grade iar atat furtunul care intra in radiator cat si cel care iese, precum si radiatorul sunt calde. Dupa ce meg cca 15 km (oras+exterior) acul ceasului abia daca ajunge la 80 grade iar furtunele si radiatoru de asemenea se incalzesc. Aceste simptome nu inseamna ca termostatul este blocat pe deschis? Poate fi si din alta cauza? Alteori mi se mai intampla sa parcurg aceeasi distanta(15km) iar acul sa se opreasca la 90 grade iar radiatorul si furtunul de iesire din radiator sa fie reci, insa furtunul care intra in radiator  foarte fierbinte si foarte tare la strangere,iar in vasul de expansiune sa aiba presiune.(termostat blocat inchis?) Mentionez ca termostatul este nou, fiind schimbat in noiembrie cu tot corpul+semzorii aferenti(marca Mahle).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce temperatura trebuie sa porneasca ventilatorul de la radiator? La mine apa ajunge pana la 110 grade si nu porneste? Ceasul de  temperatura indica 90 grade pe cand climatronicul indica 110 grade? Care este real? Merci cu anticipatie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste in functie de diferenta de temperatura dintre iesirea din motor si baza radiatorului si de pozitia reglajului cald/rece  de la AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa 6 luni... Termostatul asta tampit revine pe marile ecrane:

17702 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) 
            P1294 - 35-10 - Short to Ground - Intermittent
16825 - EVAP Emission Control Sys 
            P0441 - 35-00 - Incorrect Flow

Pana acum imi aparea eroarea 17701 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265)    P1293 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent

Pana acum era ”short to plus”, acum este ”short to ground”... Sa fie doar un contact imperfect? Sper sa nu trebuiască să-l schimb din nou...

Sa banuiesc si senzorul de temperatura, sau imi aparea eroare daca era ceva in neregula cu el? (intreb si eu ca au legatura intre ele...)

 

Modificat de Helloween
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună am si eu o problema cu un golf 4 1.6 sr tip motor BFQ. Am schimbat termostatul si nu deschide rămâne blocat pe închis si îmi face presiune în vasul de expansiune care ar putea fi cauza??? Schimbat si radiator si senzor de temperatura cel verde. Îmi stau aprinsi în bord martori de la motor si eps ul.

Eroarea este 17700 termostat pentru control termic inteligent f256 circuit întrerupt 

P1292-35-00.

 

Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat să specific că la această eroare (17702),  după ce pornesc motorul, pornesc și ventilatoarele pe treapta I, iar când aveam eroarea 17701, porneau la maxim ventilatoarele, ca și când aș porni AC (poate are vreo relevanță...).

@Iulian113 - un pic de presiune se face în instalație și când toate-s în regulă... Off topic: Păcătoase motoarele astea BFQ, așa-i?

Modificat de Helloween
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

53 minutes ago, Iulian113 said:

Eroarea este 17700 termostat pentru control termic inteligent f256 circuit întrerupt 

P1292-35-00.

cand ai eroare de circuit deschis ( intrerupt) prima data se verifica cablajul... apoi se banuieste piesa.

 

3 hours ago, Helloween said:

Dupa 6 luni... Termostatul asta tampit revine pe marile ecrane:

17702 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) 
            P1294 - 35-10 - Short to Ground - Intermittent

 

la tine in principiu e termostatul, dar fa si o verificare de cablaj.

verificarile de cablaje intotdeauna trebuie sa contina 3 teste : continuitate, izolare fata de minus (masa) si izolare fata de plus (+)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine face de îmi dă apă afara din vas. Pana rezolv cu problema am scos termostatul afara. 

Fff păcătoase m a înnebunit mașina asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un termostat de calitate nu face probleme cativa ani buni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul este Behr... Pe cutie scria Behr, Mahle.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... verfica mufa, fire pana la ECU.

scoate mufa, vezi ce eroare apare, compara cu eroarea avuta anterior....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Andrei, asa o sa fac!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul are siguranță??? Dacă are unde este situată ???

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 19.04.2017 at 8:03, Iulian113 a scris:

La mine face de îmi dă apă afara din vas. Pana rezolv cu problema am scos termostatul afara. 

Fff păcătoase m a înnebunit mașina asta. 

Motorul functioneaza ok fara termostat?

Intentionez sa-l scot definitiv si eu si sa incerc sa montez unul in genul celui de dacia 1310 (care se deschide in functie de temperatura apei) pe unul din furtunurile radiatorului (tur sau retur, nu stiu exact) A mai incercat cineva asa ceva? Credeti ca va functiona?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU merita. Pacat ca te gandesti la lucruri de astea .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este al 3-lea termostat care se strica in aproape un an.Pe ultimul l-am schimbat in noiembrie. In ritmul asta(3 x cca 200 lei/an...) nu stiu unde am sa ajung... Stiu ca e o "solutie" extrema dar m-a exasperat problema.Mi-e si frica sa mai plec cu masina la drum lung, ca se incinge rau motorul si fierbe apa. Daca ii scot termostatul de tot, va afecta functionarea motorului ?(macar pentru perioada cu vreme calda) Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din noiembrie pana acum nu a trecut un an, deci ai garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar probabil l-a schimbat el, cum am facut si eu și... ciuciu garanție!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fără termostat Merg ventilatorele tot timpul, câteodată pornește greu si la mine este cutie automată mi se pare ca nu mai merge nici cutia cum trebuie. Termostatul deregleaza multe pe acolo. Eu am adus mașina din Germania si asa a fost cu motorul defect ( ne stind acest lucru) si fără termostat dar nu Stiu ce a făcut neamtul ca apa stătea la 90 grade si nu dădea erori, dar în schimb a fost fisurat si blocu si chiulasa . Am schimbat motorul, am pus radiator nou , am pus termostat , am pus sonda noua, am pus senzor de temperatura si spre uimirea mea acuma nu deschide termostatul. Am observat ca nu am garnitura de la busonul de la vasul de expansiune si pe acolo îmi arunca apă să fie si asta o cauza ca nu deschide termostatul ca nu poate face presiune??? Îmi vine să îi dau foc ???

Modificat de Iulian113
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!