Jump to content

Termostat electronic


sp0nsoru
 Share

Postare recomandată

de multe ori pe termostate Behr se observa zone polizate unde erau codurile si siglele de OE (vw, bmw, etc) Si nu numai ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 355
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    51

  • Helloween

    38

  • Moog

    29

  • andrei_221

    25

din astea 3 care le-am tot probat ultimul avea zona aia polizata :)de ce oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai d-aia cică le polizeaza ca au codul OE si nu corespunde cu codurile de magazin (asa mi-a explicat si mie un comerciant)
 

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare. Revin din nou cu o problema. M-am trezit ca s-a aprins martorul in bord de la lichidul de racire. Am verificat si am gasit vasul gol. Deci pierde lichid. Am cautat si se pare ca este ud sub cutia aceea de distribuite pe care este montat si termostatul. Am demontat-o crezand ca este crapata. Dar dupa ce am verificat-o nu am gasit nimic. Am banuit ca poatr curge pe la garnitura unde vine momtata pe motor, asa ca am luat o pasta de izolat si am pus pe langa ea. Dar dupa ce am montat-o la loc tot pica. Am vazut ca acea cutie are un fel de dop, cred ca tehnologic. Intrebarea e daca pe acolo e posibil sa pice lichid. Vreau sa stiu daca e nevoie sa cumpar alta noua? Precizez ca am o skoda octavia tour din 2008, motor 1,6 BFQ. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Trebuie inlocuita carcasa termostat care se fisureaza in decursul anilor sau se deformeaza in zona de etansare pe chiulasa. Degeaba pui silicon pentru etansare ca nu rezista la presiune. Corp termostat se gaseste mai greu ,dar nu e imposibil de gasit. Cei mai multi comercianti vor incerca sa-ti vanda corpul cu tot cu termostat si e cam scump. Atentie la demontarea celor trei suruburi sa nu se rupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie inlocuita carcasa termostat care se fisureaza in decursul anilor sau se deformeaza in zona de etansare pe chiulasa. Degeaba pui silicon pentru etansare ca nu rezista la presiune. Corp termostat se gaseste mai greu ,dar nu e imposibil de gasit. Cei mai multi comercianti vor incerca sa-ti vanda corpul cu tot cu termostat si e cam scump. Atentie la demontarea celor trei suruburi sa nu se rupa.

Multumesc pentru raspuns. Am inlocuit carcasa si nu mai sunt scapari. Am gasit carcasa cu tot cu termostat la pretul de 226 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Vad ca multi nu au inteles rolul/scopul/utilizarea acelui bulb cu fire intortocheate bagate in izolator. Eu vad cam asa: in fabrica , introduce termostatul in carcasa, termostatul are 2 fire “in bot“, care vin scoase prin gaura “bulbului“, se lipesc de pinii acestuia, apoi se introduce acel izolator ,care este initial lichid. Banuiesc ca , bulbul are o matrita transparenta in varf , a.i. izolatorul sa ia forma dorita si sa izoleze acele doua fire. Nu e o treaba de andoaselea, e o metoda de constructie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Termostat electronic
  • 2 weeks later...

După trei ani reapare problema...

2 Faults Found:

17701 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) 
            P1293 - 35-00 - Short to Plus
16825 - EVAP Emission Control Sys 
            P0441 - 35-10 - Incorrect Flow - Intermittent

Doar atat sa tina un termostat? Trei ani!? Anteriorul a fost schimbat dupa 4 ani... 

Sau sa fie altceva care-l defectează?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand in vedere ca acel termostat are o rezistenta electrica ce lucreaza in permanenta atata timp cat merge motorul, eu zic ca ii ajunge. Mai ales ca , probabil, nu ai pus termostat original.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am  montat termostat Behr, a costat 150 lei.

Nu înțeleg un lucru... mă tot uit la cel vechi și văd ca are o siguranță de metal la acel senzor. Ce rol are, că eu am tras de senzor dar nu iese... speram sa pot schimba doar senzorul, bănuiesc că el este vinovatul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ai un ansamblu mai mare pe care vine si termostatul propriu-zis si senzorul de temperatura G2-G62. Asa a gresit si un amic care a scos acel 'senzor' de pe termostatul meu cu patentul, crezand acelasi lucru...ce crezi tu ca este senzor este de fapt mufa de alimentare a rezistentei sau ce o fi in interiorul termostatului. Trebuie luat alt termostat, nu ai ce sa repari la el. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am înteles, dar ce rol are siguranța aia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala este procesul de fabricatie, asa l-au gandit. REzistenta se asambleaza in coprul termostatului, nu se face dintr-o bucata

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În fine... Rămâne sa-l schimb din nou... La Polo era alta treaba l-am condus 8 ani și nici n-am știut ca are termostat (si era din 2000). La nația asta de motor... termostat la 3 ani... oscilații la ralanti... căldură cu motor turat...

E vreo problema dacă mai merg asa cu el pana luni? Am de făcut maine 500 de km și nu am când să-l schimb.

Modificat de Helloween
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ar trebui as ai nicio problema, doar sa urmaresti temperatura la apa

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In teorie, termostatul asistat electronic se deschide daca motorul ajunge brusc intr-o sacina mare, ECU deschizand termostatul pt a prelua caldura. Sincer, nu am inteles niciodata legatura motorului 1.6 AVU/ BFQ cu necesitatea unui astfel de termostat. Si eu retin ca aveam o instabilitate a relantiului...si cred ca era o problema a masinii, ca iarna aveam f putina caldura. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc tare mult pentru document! O fi având el și părți bune, dar faptul ca tot trebuie schimbat la un interval, după mine, cam mic de timp... Mi se pare cam scump.

În alta ordine de idei, am măsurat ambele termostate. Cel vechi are 135 ohmi, iar cel nou 15 ohmi. Deci nu degeaba se aprinde „Check engine”... Plus ca de când cu eroarea de la termostat, merg și ventilatoarele ca apucatele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o solutie ar fi sa cumperi termostat Mahle. Prima data dai 250 lei pe el, a doua oara vei putea sa inlocuiesti la el doar "cartusul" cu rezistenta si termostatul, undeva la 130 lei. 

http://www.epiesa.ro/termostat-lichid-racire-skoda-octavia-1u2-1-6-mahle-original-tm1105/15910/10195/piesa-3409078/

http://www.epiesa.ro/termostat-lichid-racire-skoda-octavia-1u2-1-6-mahle-original-ti16105/15910/10195/piesa-3408926/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inlocuit intotdeauna doar piesa din al doilea link. Pe cutie scrie Mahle si undeva mai sus scrie Behr. O sa atasez poza mai tarziu. Dar revin cu intrebarea: toti cu BFQ, AVU, au aceeasi problema, cu termostat la 3-4 ani, sau e o alta piesa care-l da peste cap. Tot intr-un viitor post o sa atasez o poza cu mufa termostatului care pare un pic topita..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atat tine termostatul. nu il influenteaza alta piesa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

SALUT,La un coleg tot cu AVU nu sta acul la 90 ,dar nu tot timpul ,oare musai schimb de termostat?O scanare;

 

Control Module Part Number: 06A 906 033 K 

  Component and/or Version: SIMOS33 1,6l 2VG00HS3553

           Software Coding: 00231

            Work Shop Code: WSC 31480

           Additional Info: TMBHX21U618450380     SKZ7Z0A0820671

4 Faults Found:

17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit

        P1116 - 35-10 - - - Intermittent

17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small

        P1290 - 35-10 - - - Intermittent

17811 - EGR System: Regulation Divergence

        P1403 - 35-10 - - - Intermittent

17701 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Short to Plus

        P1293 - 35-10 - - - Intermittent

Ar putea sa fie si altceva de verificat? Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, deoarece termostatul la acest motor este electronic, nu ai cum sa-l schimbi fara caracasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!