Jump to content

"Tank Jr." - Passat B6 4motion


Andrei_Tdi

Postare recomandată

Rupea cu rotile de iarna, de 215. Acum, cu 235 foarte moi, de vara, daca e uscat complet, nu mai rupe nimic. Sau n-am sesizat eu. :)) 

Link către comentariu

Cum adica rupea aderenta? Patinau rotile din fata pana intra haldex-ul si trimitea puterea si pe spate, sau patinau toate? 

Si de ce e asa complicat cu evacuarea la 4motion? Sunt atatea masini sport cu tractiunea integrala, nu ar fi ceva asa excentric... 

In rest, eu zic sa lasi softul cum e acum. Evacurea galagioasa e placuta, dar mie imi place mai mult sa pot avea acces la putere de la ture mai joase, adica sa nu fiu nevoit sa tin mereu acul peste 3k rpm, iar 2000 de euro pentru inca 20-30 de cai mi se pare enorm de mult... chiar cred ca ai putea sa folosesti in alt mod banii astia, pentru ca in Bucuresti, la fel mergi si stai in trafic si cu 230 si cu 250 de cai. 

Ai inceput bine cu interiorul, acum te poti gandi la o vopsire integrala, un cluster de b7 color, rcd 330g plus, upgrade-uri care sa te faca sa te gandesti ca e o masina noua. :D 

Link către comentariu
1 hour ago, Andrei_Tdi said:

Tin extrem de mult la masina asta dar realizez pe zi ce trece ca lucrurile nu se vor termina niciodata. E un ciclu continuu. Pentru ca este veche. Si pentru ca nu este o baza sanatoasa de pornire to begin with. Nu as vrea sa ma despart de ea vreodata, desi am mai avut tentative. Insa, sunt constient ca m-am plictisit. Si ca mi-as dori si eu altceva. In viitorul relativ apropiat. Cand mi-oi si permite.

Si uite d-asta am dat eu Jetta, desi inca suspin dupa ea. :))

Stai potolit cu vanzarea, tine-o de facut damblaua si aia e. :)

 

Link către comentariu

Aseara, am facut un test cu balena sa vedem ce poate noul soft. I-am avut pasageri si pe @neos si @Justin91 . Fuseram pe A2, pana la Fundulea si inapoi pe drumul vechi. A fost cel mai silent drum la dus, desi eram 3 in masina! :)) Justin nu stiu daca din cauza scaunelor de skoda si neos daca din cauza banchetei care-i tot fugea de sub basau. Sau altceva. Aici sa spuna dansii. :D 

In concluzie, astazi l-am mai bibilit putin. Nu e mare diferenta, dar e o idee mai bine. O mai testez cateva zile si vad. Dar cred ca ramane asa. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

Dupa cum ti-am spus si aseara, trage foarte fain masina, mai ales comparand-o cu a mea, iar sunetul evacuarii e ce trebuie pt gusturile mele.

Scaunele sunt geniale ca aspect si suprinzator de confortabile, mai confortabile decat cele de sportline.

P.S: nu ne iei si in viitoarele probe? :))

Link către comentariu

:)) Buna asta, @B_U_T. Buna! :D 

Nu vand masina. Aia a fost asa, o chestie de a mai omori timpul si sa vad ce spune lumea vis-a-vis de cat ar face dansa. Ea ramane la mine. Am facut-o cum am vrut eu si inca mai am de lucru. Si apoi, ocupandu-ma si cu lucruri care ma fac sa vad masini zilnic, nu prea cred ca imi voi mai lua SH vreodata. Si cum bani de nou nu am, Zdenka ramane la mine. Facem casa buna impreuna. 

Cand va fi sa plece de la mine, va pleca doar la cineva pe care il simt ca va avea la fel de multa grija de ea ca si mine. Altfel, o tin. Sau , in cel mai rau caz, o dezmembrez. Barem ii curm cu mana mea suferinta. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

A venit si momentul acesta, inevitabil. Masina are acum un nou proprietar, un nou prieten, care o sa aiba in continuare grija de ea asa cum am avut si eu. A ajuns pe maini bune si cred ca vor fi fericiti impreuna. :) 

Dupa aproape 11 ani de convietuire, pot spune ca Passatul meu B6 a fost o masina extraordinara. Lasand la o parte problemele, din punctul meu de vedere impardonabile, trecute cu vederea multi ani de catre VW AG - injectoare, pompa motorina, caseta de directie din plastilina - in toti acesti ani de convietuire masina asta a cerut destul de putini bani raportat la anii ei si rulajul aferent. 

Si apoi, hands down, a rezistat cu brio la toate modificarile pe care i le-am adus inca din tineretea ei. A mers multi ani si multe zeci de mii de kilometri cu puteri crescute - cu pana la 65% fata de fabrica - fara sa sufere din cauza asta. Nici macar o clipa. Sau sa reproseze. Am desfacut motorul din pura curiozitate la ultima revizie si nu avea pic de uzura interna. Asta confirma ceea ce am sustinut de la bun inceput. Daca este intretinuta si exploatata corespunzator, masina asta este cat se poate de fiabila pentru o masina produsa in epoca consumerismului, in Europa. Chiar peste medie. Indiferent de ce ar spune experti, jurnalisti, analisti. Masina asta pentru mine a fost dovada. Alaturi de inca alte cateva exemplare bune, aflate in situatii similare, ale unor persoane pe care le cunosc bine. Ale unor prieteni. 

In concluzie, o sa-mi fie dor de senzatiile pe care mi le oferea. Zi de zi. Dar ma bucur ca a ramas aproape si ca voi continua sa o vad pe strazi, mancand asfaltul. :) 

Se poate inchide, ori pastra - dupa aprecierea moderatorilor. Poate va fi de folos si altor posesori ori viitori posesori de Passat B6. 

Link către comentariu

Salut,

Topicurile din aria asta doar se blocheaza, ele insa ramanand vizibile la o eventuala cautare.

Mersi. 

Edit: o sa il inchid mai tarziu. :)

 

Link către comentariu
  • cristi511 locked şi unlocked this topic

Felicitari Andrei. Intradevar, o masina super ok. BTW, si eu...dupa 2 ani, sunt inca nostalgic dupa "fosta".

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!