Jump to content

Scurgeri - ulei, motorina, apa, etc - probleme ?


Ionut
 Share

Postare recomandată

E destul de maricica, eu zic sa o tratezi cat poti de serios.

Da jos fusta si fa o inspectie amanuntita de unde vine uleiul. Poate fi foarte bine si de la furtunul care intra in intercooler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eu nu cred ca este de la furtunul care intra in intercooler.

Mie mi-a sarit furtunul ala, dar nu s-a imprastiat atat ulei. In plus, daca furtunul e scapat, masina nu mai trage si intra in limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi si de acolo..nu zic nu...dar am schimbat de curand mai toate garniturile si O-ringurile la imbinarile furtunelor...plus ca ar trebui sa fie ulei si sus nu?adica exact sub imbinare este lonjerunul sau altceva nu stiu exact...cert este ca exista un loc unde s-ar putea aduna si daca picura pe sus...furtunul nu este sarit...l-am avut si eu sarit si stiu cum se manifesta...se si aude cum ar suge aer in parea dreapta...last are dreptate...nu cred ca sunt probleme pe acolo

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma refeream la iesit furtunul, dar inspecteaza-l si pe el, sa nu se prelinga pe el de pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lawrentzyu_86

Salut,uleiu e de la interculer intradevar e spart asa am patit si eu , cat despre ulei ,provine de la turbo sau de la prea mult ulei asta a fost in cazul meu, am avut 6 l de ulei in baie si il arunca pe sus pe la epurator,poti merge asa cu masina pana il repari nu are nimika doar ca puterea motorului va fi mai mica datorita sparturi,deoarece presiunea generata de turbo se pierde din ea pe acolo.

E a doua oara in 15 minute cand editez acest post si tu il reeditezi si folosesti QUOTE iarasi.

Daca il reeditezi si acum folosind iarasi acel QUOTE primesti warning si 5 zile de suspendare a dreptului de a posta.

Multumesc pentru intelegere! :wub:

aryes13

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lawrentzyu_86

acel ulei provine din vaporii scapati de epurator si din eventualele pierderi ale turbinei, daca uleiul se scurge nu e nici o problema, nu are cum sa faca soc hidraulic, daca ar stagna in intercooler la o accelerare mai puternica ar putea ajunge in motor, in clipa de fata trebuie vazut daca sunt probleme la turbina si dupa remediere facut si intercoolerul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari,am obs.urme de ulei in spatele motorului,nu picura ,nu ex.urme pe asfalt,cred ca problema vine de la capacul de umplere ulei,intrbare:se poate cumpara garnitura separat ,sau ce ar fi de facut cel mai simplu? ar fi posibil sa se scurga si din alta parte?am obs.scurgerea cand a fost dat jos blindajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Capacul despre care vorbesti, costa aprox 20 ron la orice dealer vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi am rezolvato,am decupat dupa garnitura existenta dintr-o buc.de cauciuc la fel de moale dar subtire de 2mm,pe care am asezat-o sub garnitura originala,daca mai curge am sa cumpar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai un consum mai mare de 1 litru de ulei la 10.000 km nu e o asa mare problema, am inteles ca 1 litru de ulei consumat la 10.000 km este dat si de constructor.

Hmm... Azi cam la 110 Km/h mi s-a aprins martorul cu "Check OIL". Am tras pe dreapta sa vad ce se intampla. Am verificat nivelul uleiului si bineinteles ca nu aveam ce ca fierbea :offtopic: Oricum nivelul era jos unde se termina striatiile alea de la joja. Deci aproape sub nivelul minim.

Am mai completat 100 ml si am plecat cu ea.

Tin sa precizez ca am completat cam 400 ml in cei 8500 km de cand am skimbat uleiul. Mai am 300 ml in bidonas. Stiu ca mi-au intrat 3 litri si 300 ml cand am schimbat uleiul.

E prima data cand mi s-a aprins martorul asta. Cei drept ca in ultima luna nu am mai verificat uleiul, de cand mi s-a dus sonda lambda si am schimbat-o :icon_thumright:

Uleiul este Mobil1 - 5W-30 Long Life Service. (50300)

Este bine ca mi-a mancat doar 400 ml in 8500 km ? Sa inteleg ca pana la 15.000 o sa mai completez si restul de 300 ml ? :rolleyes:

Stima,

Geo

Modificat de GeoB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu,la benzinar nu ar trebui sa-ti manance ulei.

Verifica totusi sonda(senzor) de presiune ulei,poate da ceva pe acolo,sau garnitura de la tacheti(am acelasi motor cu al tau si pe acolo imi da si mie putin) si inca ceva:verifica nivelul la ulei cu motorul rece!Nu te grabi sa completezi ulei cu motorul cald,pt ca e posibil sa-l treci peste maxim,ceea ce nu e ok.

seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot trece peste maxim deoarece tot timpul am completat pana la jumatatea jojei. Si de totdeauna cu motorul rece. Numai astazi am completat cu motorul cald, deoarece se aprinsese ala iar joja arata sub nivel. M-am uitat pe sub ea, si se vede putin uleios undeva cam pe sub EGR, sau mai bine zi prin dreptul lui sub masina. Nici eu nu le stiu pe toate, dar o sa ii fac o poza sa o pun aici sa-mi spuneti ce e acolo ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ,si mie imi curge ulei intre baie si cutie cred si completez cam 1L la 15000km nu am patit niciodat sa mi se aprinda martorul pt. ca sunt precaut si la aprox 3 saptamani verific si completez daca e cazul ,ma poate ajuta si pe mine cineva cu indicatii cat ar costa manopera si unde?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat si eu o scurgere de ulei pe langa bobinele de inductie pe acolo.Eu ma gandesc ca nu mai etanseaza bine capacul de la tacheti...alte pareri?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problem si la mine cu scurgerea de ulei. Am facut schimbul de ulei recent (ieri) si am constatat ca imi picura ulei de pe scut; am zis ca poate uleiul acela provine din vechiul filtru, atunci cand a fost schimbat s-o fi scurs din ele, dar pt sigurantza mea am fost intr-un service si mecanicii d acolo mi-au zis ca nu am scurgeri pe langa filtru ci putin mai sus, la racitorul de ulei. Deasupra de filtru se afla racitorul asta? A mai patit cineva , ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor. Sper sa nu fiu exagerat :) Inainte de a pune toba sport pe golfuletz nu am sesizat aceasta problema, insa acum, de la o vreme o tot vad si ma gandesc oare ce`o fi. Ideea este urmatoarea: motoru pornit si stau pe loc 5-10 min, fac balta de 20 cm sub masina, sub toba. Eu stiu ca e normal sa se faca condens in evacuare, dar daca e prea mult ce`ar putea fi?

Inca ceva, exista un topic legat de marimile tobelor care se potrivesc..? de exemplu toba finala de pe golf 4 al meu ce am scos`o pt a o skimba cu cea sport e de 2 ori mai mare.

Afeceteaza in vreun fel perfomantele sau sanatatea motorului?

va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Verifica ce lichid ramane sub masina (apa, antigel etc). Cred ca e prea mult ...

Despre modificari la evacuare se discuta aici: Toba Sport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!Am un vw golf 4 1.4 din 2002 si am observat si eu acest furtun care pare a avea ceva probleme(scurgeri).Va rog sa imi spuneti despre ce este vorba...Pare a fi un furtun care are legatura cu servodirectia.Va multumesc anticipat.

post-34720-1236775952_thumb.jpg

post-34720-1236775963_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

salutare...dupa cum se poate observa in poze am si eu o scurgere de nu stiu ce lichid la imbinarea celor 2 furtune...practic se imbina in furtun de cauciuc cu o teava de metal...intrebatea este ce lichid este acela sa stiu ce complectez si unde...multumesc frumos

10046131.th.jpg

ca si punc de reper imbinarea este undeva in dreptul ventilatorului mare...

10046132.th.jpg

furtunul de cauciuc pleca dintr-un compresor cred...sub cel de AC

10046141.th.jpg

ma lamureste si pe mine cuneva va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub compresorul de AC a-i pompa de servodirectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

merci frumos...am verificat nivelul lichidului servo si este undeva la minim...deci trebuie sa completez putin si sa inspectez mai bine acea imbinare...nu cumva merge pus un colier acolo?

o sa revin :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema cu un golf 1.9 TDI PD imi baga motorina in ulei cam 1l la 1500 km ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Laurentiu_LWR

am revenit referitor la scurgerea lichidului servo...

am inspectat eu pe acolo si nu prea merge pus colier,acolo fiind capsulat cumva,are o capatana de fier

am atasat o imagine cu schema acelui furtun...l-a mai schimbat cineva?este complicat?nu ma refer la traseu,ma refer la mufare,o data in pompa servo si o data unde se duce el...nu stiu cum se numeste piesa...

am vazut ca este un surub dar nu prea inteleg cum trece lichidul prin acel surub..ma poate ajuta si pe mine cineva cu informatii va rog?

mai sunt poze si la postul nr 119 si am impresia ca este vorba de acelasi furtun si in prima poza de la postul nr 32

post-14266-1239039923_thumb.jpg

post-14266-1239039941_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

astazi am aflat si pretul : 700ron ;) (deci doar piesa...cine stie cat mai este si manopera) cine stie ca se poate intampla daca transpira foarte putin peacolo?ce urmari poate avea?atata timp cat am grija sa completez lichidul servo...ce poaate sa se intample?are treaba cu presiune ceva?directia nu mi se pare ca merge mai greu ca de obicei,franarea la fel...la ce poate duce neschimbarea acelui furtun?

precizez ca doar transpira foarte putin,nu pica nu curge sa raman fara lichid

ca si nivel unde trebuie sa stea lichidul servo?la maxim,la minim sau la juma intre cele doua?

salutare

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Aceasta saptamana a fost plina de scurgeri pentru mine :coffee_lol:. Marti pot spune ca aproape a explodat un furtun de apa (1J0 122 157 EH e codul ca deja am facut comanda la Sandra, in Iasi) si asta e a doua oara, prima fiind intr-o duminica la munte, acum in a 3-a zi de Paste... norocul meu. Prima oara l-am scurtat si pus colierul inapoi si a tinut inca 2 saptamani. Acum nu am mai avut ce face, am lasat masina unde era si am cautat ceva sa improvizez sa pot aduce masina acasa pana vine comanda la dealer. Insa mai tarziu am aflat ca acesta este doar efectul, cauza fiind o mica scurgere de ulei pe la capacul pompei de vacuum, ulei care a macinat cauciucul furtunului si din cate am observat a mai prelins pe inca un furtun, ceva mai jos, care inca nu a renuntat, insa nici nu stiu cat mai rezista. Cum pot etansa cel mai bine capacul pompei de vacuum?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!