Jump to content

Scurgeri - ulei, motorina, apa, etc - probleme ?


Ionut
 Share

Postare recomandată

Va multumesc tuturor pt sfaturi, au fost binevenite si m-au ajutat sa iau decizia buna.

Bogdan recomandarea facuta de tine este cea mai buna.

Masina era masluita avea cel putin dublu la kilometraj si multe altele (accidente, etc), o sa incerc sa gasesc alta masina.

S-ar putea sa ai dreptate cu chiptunningul prost facut, a scos mai mult decat trebuia, si vanzatorul a zis ca nu stie nimic.

Va multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmmm ma pune pe ganduri, si eu am niste urme pe furtunul ala, dar cum sa fie 700 ron e mult prea sump... ce are asa special ca e doar un furtun,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am mai ajuns la nici un sevice.

acum alta chestie vazuta de dim cand pornesc masina la rece. turatia motorului sta pe la 1000 ture, dupa care scade in decurs de 2-3 min la normal adik 5-600 sute.

Asa e la toate sau e vreo buba pe undeva? O fi avand legatura cu EGR?

Dupa parerea mea NU, dar e normal sa se intample lucrul asta?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e asa "normala" turatia de ralanti care ar trebui sa fie intre 825 si 900 iar la pornire face asa pt a se incalzi.

Si la mine scapa pe la egr dar am un consum normal de ulei (nu completez nimic intre schimburi).Am si curatat EGR-ul dar dupa vreo 1000km face la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai curatat EGR? Acasa singurel:-))?

si garniturile alea intre motor si EGR si furtun si EGR se gases de cumparat in caz ca se strica sau indoaie..samd?

In service cica il lasa peste noapte conectat la un "aparat " care inchide /deschide clapeta si in nu-s ce substanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam aia e clapeta care regleaza fluxul de aer

post-8731-1202297804_thumb.jpg

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate la benzina, la diesel clapeta aceia pe numele ei "air intake shut off valve" nu face altceva decit sa inchida aerul cind turatia scade sub un anumit nivel, mai exact atunci cind opresti motorul valva aceia se inchide automat astfel motorul se opreste lin fara trepidatii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ace2 treaba ta ,eu zic sa nu mai mergi mult cu masina asa si daca esti nevoit sa o faci sa nu o turezi mult ,uleiul ala se duce undeva si nu cred ca curge tot pe la egr ,o poti pati nasol si vei da mai multi bani decit daca mergi acum la un service chiar si daca doar pt un diagnostic ,macar stii cu ce ai dea face nu? parerea mea de om patit :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dukk-ule daca EGR e praf asta nu inseamna ca si turbina e la fel. Eu am schimbat EGR pt ca acea clapeta nu mai inchidea bine din cauza calaminei si avea foarte putin ulei pe el (stergeam o data la 3000km si nu se prelingea) si totodata am verificat si turbina si e ok. Poate merita curatat dar nu m-am obosit. Cred ca 80% dintre masinile diesel au ulei in zona EGR. Multi merg cu el anulat cu un capac de bic sau din vag com. Cat despre codul de pe piese acesta este inscriptionat pe ciuperca. Pe valva care misca tija (nu stiu daca chiar asa ii spune) este poansonata si data fabricatiei. Pretul EGR a fost de 535 RON inclusiv TVA pentru motor cod ARL dar este foarte asemanator cu cel din pozele puse de tine. S-ar putea sa zic o prostie dar poate este aceeasi piesa la mai multe coduri de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este aceeasi piesa. La ARL ai si admisia mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos Ene ,era un sfat ,e posibil sa ai dreptate ,dar e mai bine sa verifici decit sa te dai cu capul de pereti dupa,ai zis ca stergeai la 3000 km uleiul de pe egr dar nu ai zis cam cit ulei aveai lipsa in motor dupa doua astfel de operatiuni respectiv la 6000km caci colegul nostru a zis ca ia scazut uleiul drastic daca nu ma insel (poate ne lamureste el ce inseamna in grame),dar si asa daca este doar egr defect si pierde asa cantitati mari de ulei oare nu dauneaza motorului daca continua sa mearga in continuare asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 10.000 km nu completam deloc dar se vedea pe joja o mica diferenta pe care o aproximez la 250-500 grame. Am si spus ca la mine nu se prelingea. Un EGR defect nu poate afecta motorul, din contra unii spun ca chiar e mai bine fara (nu mai scoate fum, trage mai bine, etc), dauneaza in schimb mersul fara ulei. E doar o parere si ce am mai citit pe aici pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa apreciez cat e lipsa in grame, MG, ML samd . in orice caz acu vreo 8000 KM era peste limita de la joja. nu ma refer la zona hasurata ci chiar peste zona indoita a jojei.

Acu 2 zile cand am verificat era la jumatatea zonei hasurate. Maine o s averific din nou.

Probabil ca la urmatorul schimb o sa fiu mai riguros si o sa masor. Trebuie sa fac niste scanari. sa vad in ce param se afla restul componentelor.

Spuneti-mi ce module ar trebui sa scanez. In afara de param egr. Am acasa interfata si cand am timp dau si un scan cu vag-com.

referitor la pret, EGR meu tot atat costa. 530 RON

Modificat de Ace2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,am si eu o problema si ma intreb daca mi-ati putea da cateva sfaturi. Am observat cateva picaturi de ulei in garaj, si am vazut pe surubul de la capacul baii de ulei. De unde sa fie aceasta scurgere? de la baie sau de la simering'ul care face trecerea dintre motor si discul de ambreiaj? Scuzele de rigoare daca am fost imprecis in ceea ce am spus,poate ma puteti ajuta voi. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cel mai probabil de la busonul de golire a baii .

Probabil ca la ultimul schimb tu ( sau cel care a facut operatiunea respectiva ) :

- ori nu l-ai strans destul ;

- ori l-ai strans prea tare si i-ai stricat filetul . :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este din cauza asta, pentru ca busonul de la baie se afla in spatele surubului pe care se afla ulei,si nu avea cum sa ajunga uleiul scurs tocmai acolo,cel mai probabil se scurgea in spate din mers ,in niciun caz in fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil de la busonul de golire a baii .

Probabil ca la ultimul schimb tu ( sau cel care a facut operatiunea respectiva ) :

- ori nu l-ai strans destul ;

- ori l-ai strans prea tare si i-ai stricat filetul . :)

La carte scrie ca la fiecare schimb de ulei, surubul (busonul) trebuie schimbat. Poate al tau este foarte uzat si de aici problemele.

Modificat de .:bamse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce componenta e si ce se poate intampla? colegii au raspuns, este EGR! raspunsul la a doua intrebare e mai complicata! eu am patit-o foarte urat, aproape ca si dukk, doar ca la mine nu s-a rupt axul turbo, dar are joc mare! deci daca scapa mult ulei pe la EGR, inseamna ca e din cauza turbinei(cel putin la mine asa a fost) si ar fi bine sa remediati problema cat mai repede, eu am reparat odata motorul complet(850 eu) iar a doua oara turbo !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ATY69

Cum sa verific turbina? Ce scanari pe VAG COM sa fac? Am interfata acasa.

Ce alte metode mai am sa verific? Ca de dat jos doar ca am ulei pe la EGR nu imi vine.

Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am "profitat" un pic de poza pusa de Ace2 ca sa aflu ce piesa este cea marcata cu verde.Mai exact, la masina mea, am observat ca in jurul acelui capacel de plastic verde sunt urme superficiale de ulei, si as vrea sa stiu daca e cazul sa-mi fac griji, daca e normal si cum se poate rezolva mica problema?

Motorul e AXR.

post-10390-1203271125_thumb.jpg

Modificat de Roger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa-ti faci griji.Acela este vasul cu lichid pentru servodirectie.Daca scapa s-ar putea sa nu fie bine strans sau garnitura distrusa.Verifica totusi si nivelul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc eug-vw.Lamurit.

:angry: Mai departe o sa citesc pe alte topic-uri, ca vad ca sunt destule legate de "servo"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
FanePartyGolfIV

Salut!

Am un Golv IV 1.9 TDI din 2003 si am intampinat o problema care nu stiu cum sa o rezolv!

Am observat ca pe scutul moto din partea stanga cum ne uitam la masina (partea dreapta a motorului) exista o scurgere de ulei pe care nu o pot identifica. Un mecanic mi-a spus ca acea scurgere se datoreaza forjarii motorului, ceea ce nu este cazul, nu sunt un sofer "violent" in trafic chiar avand grija de ea. Mentionez ca nu ma pricep pe la motoare deci...

Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns va sunt recunoscator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O poza ar fi binevenita. Dar 'forjarea' e un termen rareori folosit de mecanici, un motor este etans, nu are voie sa curga nimic din el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!