Jump to content

Scurgeri - ulei, motorina, apa, etc - probleme ?


Ionut
 Share

Postare recomandată

gherasim.florin91

Salut am si eu o problema golf 4 1.9 90 cai alh. Imi da ulei in partea stanga a motorului cum te uiti la el in partea din spate pe sub egr aveti idee ce ar fi vreo garnitura ceva ca ma cam speriat..?

Salut am si eu o problema golf 4 1.9 90 cai alh. Imi da ulei in partea stanga a motorului cum te uiti la el in partea din spate pe sub egr aveti idee ce ar fi vreo garnitura ceva ca ma cam speriat..?

Salut am si eu o problema golf 4 1.9 90 cai alh. Imi da ulei in partea stanga a motorului cum te uiti la el in partea din spate pe sub egr aveti idee ce ar fi vreo garnitura ceva ca ma cam speriat..?

Salut am si eu o problema golf 4 1.9 90 cai alh. Imi da ulei in partea stanga a motorului cum te uiti la el in partea din spate pe sub egr aveti idee ce ar fi vreo garnitura ceva ca ma cam speriat..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut, am un golf 5 din 2008, 1.9 TDI. Mergeam cu masina si s-a auzit o bubuitura înfundată de la motor, apoi a inceput sa curgă ulei negru. Aveti idee ce ar putea fi? Am dus-o la service, dar mai dureaza. Mi-e teama sa nu fie cutia de viteze. Baia de ulei nu cred ca ar putea fi, ca nu am lovit ceva, eram pe autostrada. Masina pornește.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ar trebui sa fie destul de evident...

pai dupa bubuitura masina mai mergea? puteai sa pornesti de pe loc? ceva sunete suspecte?cat ulei a curs?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A curs mult ulei. Masina pornea, se auzea corect, dar nu am plecat de pe loc. Zicea cineva ca ar mai putea fi caseta de direcție

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Pai, daca e din motor, trebuia sa tzacane fara ulei, daca a bubuit cutia, probabil diferentialul sau nu mai puteai porni, iar la caseta nu mai aveai servo.Nu te-ai uitat sub masina? poze , nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat, nu mi-am putut da seama de nimic. Motorul era plin de ulei de la jumătate in jos, dar altceva nu am putut vedea greșit. Ma duc la service sa vad care-i treaba. La telefon mi-au zis ca cel mai probabil s-a dus motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna seara, am si eu o scurgere de motorina pe la capacul pompei de injectie la un motor 1.9 tdi ALH. Are cineva codul pt garniturile de la pompa de injectei sau daca stie unde pot gasi in Constanta.

Ce trebuie sa am in vedere atunci cand desfac capacele la pompa de injectie, tin sa precizez ca imi curge pe la ambele. Am strans suruburile dar nu s a rezolvat problema.

 

Later edit: Am gasit codul pt kit ul de garnituri 2467010003 / 2 467 010 003

Modificat de vulgari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok si asa se schimba 

poate ii va fi si altcuiva de ajutor.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. Am și eu o problema la un golf 4 1.6 16 v. Azi am observat ca pierd ulei și pierd destul de mult, am deschis capota și am văzut ca pe lângă joja și în fata ei spre radiator este plin de ulei, ar putea sa mi zică cineva ce ar putea fi acolo? Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Azi, dupa o plimbare cu masina din semnatura pe la cumparaturi, pornesc masina din parcarea super-marketului si simt miros de motorina. Ma gandesc, poate vine de afara. Ajung acasa, cobor din masina, acelasi miros persistent. Deschid capota si sa pic pe jos nu alta: motorina stropita in partea cu soferul in zona capacului de la filtru de aer, din stanga lui si pe sub el. Motorina stropita pe buretele de sub capota (un cerc de 30 cm), pe blocul motor, conducte, etc... Aprox. vreo 150-200 ml. Cu motorul oprit, nu stropea pe nicaieri. Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi. Am si niste intrebari:

1. A existat riscul de a se aprinde in mers?

2. Ce trebuie sa fac in momentul de fata? trebuie sa duc masina tractata la service?

3. Ce s-a intamplat , de unde stropeste cu motorina ?

Multumesc anticipat.

Modificat de calin_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă era benzinar acum ne scriai că ai avut maşină. Motorina se aprinde mai greu nu este aşa inflamabilă, dar dacă pică pe un obiect încălzit care să-i determine evaporarea şi apare o scânteie se aprinde.

În zona aia este pompa tandem, probabil că pe undeva pe la conducte sau prin altă parte unde se face presiune la turaţii mai mari. Curăţă bine zona cu spray pentru curăţat frânele (degresează şi se evapora rapid), dă cu pudră de talc, apoi porneşte, turează maşina şi vezi pe unde se umezeşte. Foarte probabil că se pierde doar la turaţii când este presiunea mare.

Verifică strângerea şurubului unde se conectează manometrul pentru verificarea pompei pt. că acolo este presiune destul de mare, vezi AICI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Verifica si furtunul in forma de "S" care intra in pompa tandem...au mai fost cazuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si cu niste poze facute azi. Chiar daca o sa constat eu locul pe unde "picura", nu prea am curajul sa ma deplasez cu masina pana la service.

20160320_102916.jpg

20160320_102908.jpg

Modificat de calin_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Nu esti in zona care trebuie...Uite unde trebuie sa verifici

Imagine0130.jpg.cdb96766224ae3ffef6a315d

Ti-am marcat furtunele prin care circula motorina...si in cel mai rau caz...pompa tandem

56ee6d1a092af_Imagine0130editat.jpg.e214

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat problema. De vina a fost furtunul marcat cu albastru din dreapta din postul lui @Laurentiu_LWR caruia ii multumesc cu aceasta ocazie. A fost o mica fisura undeva in mijloc. A fost inlocuit cu unul confectionat din ceva furtun asemanator din care a fost taiata o bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am o problema mai ciudata, uneori imi curge apa din radiator, nu inteleg de ce. Problema o am de ceva timp si nu imi explic, nu am fost la nici un service  ca apare la juma de an si uit sa ma duc, primele dati imi curgea pana sub nivel ( in mers) ma atentiona in bord dar nu era apa pe jos completam si dai pedala, la inceput a curs de 2 ori intr-o saptamana si am mers 2 km de fiecare data , atat am pana la servici, am favut cateva drumuri lungi 2000 km fara probleme, a mai aparut o data dar dupa un drum de 5-10 km si acum dupa 4 luni imi apare iar dar de data aceasta s-a lasat cu balta in partea soferului, am deschis capota si am vazut ud in coltul de jos ( partea sofer) a radiatorului, dupa ce am oprit masina apa a mai curs putin si s-a oprit, am pus apa am pornit masina si am dat padala (3500-4000 schimbam viteza)  dar nimic :| fara picatura de apa,  a mai intalnit cineva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da 

Am aceeasi problema, radiator ud in dreapta jos (partea soferului)

Curge foarte putin cam cat dimensiunea unei monede, cateodata .

Oare e radiatorul crapat? Ma gandesc sa l schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Radiatoarele de apa mai ruginesc in colt si se fac pori pe unde se infiltreaza foarte putin antigel...

Mie la un an mi se aprindea becul...

Am preferat sa tot completez...pana am avut treaba in zona si l-am schimbat...

Recomand nou...pentru ca eu l-am luat din dezmembrari si curgea si ala...si a trebuit sa demontez din nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari

Revin aici cu postarea am o problemuta ,am un vw bora din 2003 TDI cod motor AXR

Pe galeria aia  ce duce de la turbo la intercooler chiar la imbinare acolo cu intercooleru e mereu ud de ulei 

Am facut schimbul de ulei am 10 000 si am bagat 2 litri completare 

Se poate sa il piarda pe acolo?

Sau din ce cauza e mereu ud de ulei acolo la imbinarea cu intercooleru ? 

received_1014442015310621.jpeg

Modificat de Melmar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda am dat jos toata fata sa vad ce are radiatorul, problema: fisurat in 2 locuri, s-a rezolvat prin schimbare :), 150 lei radiatorul, 120 lei manopera

Modificat de Popelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Popelu ce marca de radiator ai pus, 

Am mers azi sa iau un hella made in china si arata ordinar (200ron).

Am refuzat comanda, ma gandeam la ceva pe original.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce marca e dar ma uit nu pare original oricum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata s a schimbat cu un nissens, radiatorul era fisurat colt stanga sus.

Ce mi se parce ciudat e cum s a fisurat fiind din aluminiu.

Totul e perfect acum

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreidumitru
On 6/6/2016 at 2:36 PM, Melmar said:

Salutari

Revin aici cu postarea am o problemuta ,am un vw bora din 2003 TDI cod motor AXR

Pe galeria aia  ce duce de la turbo la intercooler chiar la imbinare acolo cu intercooleru e mereu ud de ulei 

Am facut schimbul de ulei am 10 000 si am bagat 2 litri completare 

Se poate sa il piarda pe acolo?

Sau din ce cauza e mereu ud de ulei acolo la imbinarea cu intercooleru ? 

received_1014442015310621.jpeg

Ai rezolvat problema? La fel trebuie sa complectez si eu intre schimburi si exact in aceasi zona ii plin de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut andrei dumitru

Nu am rezolvat inca problema 

1 nu mi-a prea permis timpul ,lucrez de dimineata pana seara 

2 nu prea stiu ce sa fac am fost la cativa mecanici si.miau zis ca asa consuma motoarele astea AXR o prostie 

Vai de mama lor de mecanici 

Daca este careva prin Tg-Jiu de ma poate ajuta cu niste verificari  as fii incantat 

Dau o naveta de bere 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!