Jump to content

Scurgeri - ulei, motorina, apa, etc - probleme ?


Ionut
 Share

Postare recomandată

Salutare!

:)

Am si io o problema la golfuletzul meu. de la o vreme a aparut o pata de ulei in partea dreapta fata, in locasul rotii, si picura cate putin. din cate stiu io pe akolo e turbina, dar nu stiu ce ar putea fi. in bord nu apare nici o alarma de ulei, deci nu e de la motor. e posibil sa se fi desfacut un colier de la vreun furtun de la racirea turbinei??? pls help!!

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie si de la servodirectie.. sa se scurga pe bieleta.. ridica masina pe o rampa si uite-te cu atentie.. cu lampa cu ce poti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie de la conducta de aer ce leaga intercooler-ul de turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. In acea conducta se formeaza o pelicula de ulei, ulei care se poate scurge/prelinge afara in cazul unei probleme de etanseitate la o imbinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cat ulei sa se fi adunat pe conducta? Ar putea fi de la motor? daca presiunea in motor creste, tdi-ul are vreo supapa de presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vrei totusi sa te uiti pe o rampa sa vezi mai de aproape sursa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am urcat-o p rampa. nici meseriasii d la service nu stiau de unde vine uleiul. au zis ca e posibil din cauza presiunii sa se fi desfacut un colier de la vreun furtun.au sters locul si sa vedem daca mai curge. :) oricum nu sunt multumit de raspuns. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai facut-o deja, iti recomand sa verifici nivelul uleiului, mai frecvent, in conditiile in care ai aceasta scurgere. Daca nivelul scade sub minim, turbina ta este in mare pericol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Intr-una din zilele alea ecuatoriale am parcat masina undeva in soare si a stat ceva timp (aprox. 45 min-1h). Cand am venit si m-am suit .. m-a lovit un val de caldura insuportabil. Am pornit motorul, am dat drumul la AC la blana si m-am dat jos sa-mi afum putin plamanii. Stand langa masina am observat ca picura ceva de undeva din dreptul compresorului de AC (am inteles ca e undeva in dreapta "sub" parbiz) sub masina si se scurgea la vale. Si am zis "fuck !" (scuze de sinceritate). Am dat masina putin inapoi si am vazut ca intr-adevar de la mine curgea ... m-am aplecat si am vazut ca picura (cam o picatura/sec cred..) in continuare. Am bagat mana in lichidul respectiv si cred ca era apa .. (nu mirosea a nimic). Atunci nu m-am mai gandit la asta .. m-am suit si am plecat. Acum insa stau si ma intreb .. de unde a curs apa aia ? Ca a curs din momentul in care am pornit motorul .. inainte, cat am fost plecat nu cursese nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal. AC-ul dezumidifica aerul iar umiditatea din aer trebuie sa se duca undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-una din zilele alea ecuatoriale am parcat masina undeva in soare si a stat ceva timp (aprox. 45 min-1h). Cand am venit si m-am suit .. m-a lovit un val de caldura insuportabil. Am pornit motorul, am dat drumul la AC la blana si m-am dat jos sa-mi afum putin plamanii. Stand langa masina am observat ca picura ceva de undeva din dreptul compresorului de AC (am inteles ca e undeva in dreapta "sub" parbiz) sub masina si se scurgea la vale. Si am zis "fuck !" (scuze de sinceritate). Am dat masina putin inapoi si am vazut ca intr-adevar de la mine curgea ... m-am aplecat si am vazut ca picura (cam o picatura/sec cred..) in continuare. Am bagat mana in lichidul respectiv si cred ca era apa .. (nu mirosea a nimic). Atunci nu m-am mai gandit la asta .. m-am suit si am plecat. Acum insa stau si ma intreb .. de unde a curs apa aia ? Ca a curs din momentul in care am pornit motorul .. inainte, cat am fost plecat nu cursese nimic.

<{POST_SNAPBACK}>

stai linsitit, este condensul de la aer-ul condiitonat ... prin picuratoare, se scurge apa rezultata de la umiditatea din masina. Asta e parerea mea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Ai observat probabil ca si aparatele de AC "home-use" au un tubulet pt scurgerea apei ce condenseaza in interiorul unitatii - ei bine, la masina se scurge sub ea. B)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Ai observat probabil ca si aparatele de AC "home-use" au un tubulet pt scurgerea apei ce condenseaza in interiorul unitatii - ei bine, la masina se scurge sub ea.  B)

<{POST_SNAPBACK}>

Logic ! :P nu mi-a dat prin cap ... :P

Mersi mult . m-am linistit si cu asta :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Se da masina din semnatura. Nu a fost spalat niciodata motorul, iar anul trecut cand am luat-o era cam tot asa. Cert este ca uleiul sau motorina sau ce o fi pe acolo pare proaspat(a). Am fost la prietenul meu mecanic si mi-a gasit o usoara scurgere la cutia de viteze, dar undeva pe jos (a completat nivelul cam cu 300g). Ulei nu papa/pierde. Poate fi motorina? V-ati mai lovit de asa ceva?

post-4901-1175500284_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io zic sa dai jos capacul de plastic de pe motor si scuturile, si te duci la o spalatorie, sa-ti spele motorul cu ceva solutii ce au ei acolo pentru asa ceva. La noi e cam 8 roni o operatiune dinasta. Si iti va spune singur motorul pe unde pierde ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-as recomanda sa nu speli motorul daca nu vrei sa ai alte surprize. "Prietenii" stiu de ce. La cat de uscat e uleiul de pe cutie nu cred ca e vreun motiv de ingrijorae. Daca chiar vrei sa fii sigur, cauta cam care ar fi locul de unde curge, curata locul bine si pune o hartie sau o carpa alba si lasa asa o zi sau 2 daca nu pleci cu masina. Iti va indica locul exact de unde curge. Dar repet, la cat e de uscat nu cred ca e vreun motiv de ingrijorare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai este uscata cutia, dar in partea din fata. Inspre spate este umezeala, in poza se vede pe langa T-ul ala, furtunele sunt cam umede. Umezeala incepe in partea din dreapta a pozei, daca ajuta pot sa vin cu o poza mai detaliata a zonei cu pricina. Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate o poza mai detaliata nu strica. Fa mai multe, si apropie-te incet incet de zona cu pricina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,acelasi lucru mi se intampla si mie dar nu atat de mult ,oricum din poze pare sa-ti curga din pompa de vacuum sau nu stiu exact cum se numeste care pompeaza motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu-mi dau seama de unde curge. Cea mai sigura metoda ti-am zis care e. Curata bine locul, cu o carpa inmuiata in motorina/benzina/diluant si pune o hartie alba sau o bucata de panza. Daca nu vei vedea ulei lacrimand, vei vedea pe bucata de panza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu am patit la fel. Am vazut motorina ca la tine. Am vb cu mecanici si au zis sa stau linistit. Numai ca dupa cateva saptamani facea balta pe cutia de viteze. Perdea motorina pe la capacul de la pompa de injectie. Am mers la mecanic, s-a reparat, m-a costat 50 ron. Nu stiu prea multe ... ce i-a facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Exista pe undeva o schema 'desfasurata' a pompei de motorina/pompei de vacuum? Vreau sa vad ce garnituri sunt. Exista cumva kit de reparatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am reusit in sfarsit sa-mi dedic o zi, ultima din concediu, pentru reparatia asta, efectuata la mecanicii mei.

Am desfacut cutia filtrului de aer si capacul de la pompa de vacuum.

Acolo am gasit o garnitura ca cea din prima poza.

In cea de-a doua poza este pompa in interior (primul corp).

Capacul pompei mi s-a parut un pic ne-plan, asa ca am folosit niste pasta fina de slefuit si am incercat sa rezolv problema de planeitate. Pana la urma nu am reusit nimic asa, deci tot la un meserias cu un schleif am ajuns (20RON).

Dupa o proba de mers turat (4000RPM+) am constatat ca problema persista.

Solutia de backup a presupus utilizarea unui silicon negru, Saudal, 12,5RON. Deci jos capacul, curatat tot pe acolo, uns usor cu silicon, sus capacul si apoi teste. Pana acum, se comporta bine, nu mai am scurgeri.

Ultima poza este luata la final.

De notat este faptul ca nu am gasit nici capac nou, nici garnitura de schimb, nici garnitura dintre corpul din exterior si cel din mijloc (pe unde circula uleiul), iar la un magazin de piese originale mi s-a spus ca sunt cazuri multe in care pompe noi au scurgeri. In catalog sunt numai garniturile dintre corpul pompei si chiulasa.

post-4901-1185908661_thumb.jpg

post-4901-1185908731_thumb.jpg

post-4901-1185909260_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Azi am avut inspiratia sa desfac carcasa motorului, din cauza unor zgomote, fasaituri prin zona distributiei samd.

Acolo ce am gasit ? : urmatoarea componenta plina de ulei. (Inchegat dar si proaspat.) L-am curat si dupa vreo 15 KM verificat iar si iar am gasit ulei proaspat pe acolo.

1cafc56b36.jpg

Inainte ( acu 6 luni )am avut problema urmatoare : martor ulei aprins pe galben....am zis ca foarte ciudat ...si concluzionat ca am dat eu forja la masina plus faptul ca nu era un ulei long life. Am completat. Nivelul era mult peste limita. acu a ajuns pe zona punctata.

Acum se pare ca am gsit buba. Scurgere nu e majora. Cred ca s-a accentuat in iarna asta mai mult. Parca si masina a pierdut putin din putere...reactioneaza mai greu cand apas pedala de acceleratie si turbo intra putin mai sus, sau mai bine zis isi face simtita prezenta la turatii ceva mai mari ca inainte.

1.Ce e componenta aia? (Nr 1. din poza)

2.Furtunulo nr. 2 de unde vine ?

3. Ce e componenta nr. 3?

3.Ce se poate intampla mai rau?

4. Cat costa ?, ca sigur trebuie sa o schimb

5. E urgent sau nu?

6. Sa mai merg cu masina asa sau sa o bag in service imediat ?

Alte poze cu problema :

da45299d21.jpg

882865c9a7.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!