Jump to content

A4 2.5 V6 Tdi 163 Cp 2005 - 3rd Bst


Bestie

Postare recomandată

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bestie

    48

  • Ice_2k

    14

  • nutzu

    9

  • Circoloco

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare. Masina este ok in linii mari. Am pierdut cam 2 ore pana am reusit sa urc dealul ala. Mi s-a desprins un angel-eye din cauza drumului Lugoj - Caraseverin - Drobeta, si cred ca am injumatatit durata de viata care o mai avea ambreiajul si suportii de la motor...

Oricum, intr-un final am reusit sa plec de acolo si sa ajung acasa cu bine. ;)

PS: Tu erai cu Passat-ul Variant cu care am schimbat 2 vorbe?

Modificat de Bestie
Link către comentariu

De azi masina a primit si niste jante pe 18", RS replica si niste anvelope Continental SportContact2 225/40/18. Anvelopele din pacate nu au fost noi ci SH, si sunt oarecum dezamagit de ele, eu fiind un fan Michelin Pilot Sport pot spune ca nici nu se compara, Michelin fiind mult peste. Atasez si 2 poze facute acum, seara, la repezeala. O sa fac altele mai bune cand o fi mai frumos afara :icon_thumright:...sau macar sa fie ziua!

post-5890-1235162481_thumb.jpg

post-5890-1235162484_thumb.jpg

Link către comentariu

Eram cu golf-ul.Te-am vazut oprit dar nu am indraznit sa mai opresc ca nu mai reuseam sa plec(mi se intamplase mai devreme).Oricum e bine ca aud ca nu sa intamplat nimic ca atunci nu m-as fi iertat ca nu am oprit!

Link către comentariu

Misto jantele!! ;) Si eu mi-am dorit jantele astea dar pana la urma am optat pentru altceva. Sper sa nu ai probleme cu ele tinan cont ca sunt replici....sau sunt OEM?? :)

P.S.: Nu e cam devreme sa treci la cauciucuri de vara? Nu de alta dar inca nu a trecut iarna....sau cel putin asa se vede pe la tv :)

Link către comentariu

Sunt replica. La fel ca si celelalte pe 17" care le-am avut pana acum. Eu am fost multumit de replici pana acum. Am trecut la anvelope de vara vrand-nevrand, astea le-am gasit de vanzare la second hand. Sper sa ma descurc iarna asta, urmand sa-mi iau niste Pilot Sport 2-uri noi cand mai imi revin cu banii. Pentru iarna... viitoare, daca o sa am de facut vreun drum care necesita avnvelope de iarna, am doua variante. Ori sa ii iau jantele lu' taik-miu de iarna pe 16", ori sa ii iau masina cu totu' fiind si quattro :lol:

Link către comentariu

Foarte tari jantele.La modelul acesta visez si eu pentru Seatul meu.Stii cumva daca sunt si 5*100 fiind replici ?

Link către comentariu

Te rog sa-mi spui ce ET aveau jantele tale pe 17" daca mai stii ca vreau sa dau comanda saptamana viitoare de jante si nu vreau sa o dau in bara daca pot spune asa. Jantele care le vreau eu au ET 35 si ce am mai vazut si prin alte configuratoare e ca majoritatea jantelor pe 17" au ET-ul de 35.

Link către comentariu

Gresit!De exemplu, jantele S-line originale 17'' pt modelul tau, ca cele pe care le-a avut Bestie au ET 45 SI J 7,5...tocmai m-am uitat la ele, ca am un set in balcon.ET-ul 35 le-ar scoate prea mult in afara!

Link către comentariu

Niiiice :icon_thumright: Esti curajos c-ai trecut la 18", cam cat de mare-i diferenta la gropi fata de 17"?

Link către comentariu

@andrei.toledo - pe 15" nu stiu daca gasesti. Parca pe 16" am vazut cele mai mici. Eventual poti sa dai un tel sa intrebi la un vanzator de replici.

@Cristi_KWJ - da, ET 42 aveau replicile mele pe 17"

@Ice_2k - Sa stii ca in combinatie si cu suspensia sport.. se cam simte diferenta. :) Se simte si la felul cum trage masina, dar si la consum. Acesta a crescut cam cu 2 l. Inainte, cu jantele de 17 (tot replica) cand mergeam seara scoteam si 7 l / 100 consum. in seara asta am reusit sa ajung cu greu!!! la 8,7 :blah_:

Legat de anvelope... sunt groaznice. Imi fuge volanul din cand in cand usor stanga-dreapta ca si cum as merge pe gheata si la peste 60-70 kmh incepe sa imi vibreze usor masina. Acum nush ce sa zic, cei de la Autosoft nu mi-au pus si inele de centrare pe motiv ca cele care au venit in cutie nu ar fi de la jantele alea dar nici nu mi-au zis ca as avea nevoie de altele. In mod cert cand o sa fac rost de bani o sa-mi iau Michelin. Acum sunt curios sa vad de unde sunt acele tremuraruri si acele "scapari" ale directiei. de la anvelope sau de la lipsa inelelor de centrare.

Modificat de Bestie
Link către comentariu

Parerea mea ca de la anvelope este problema. Am avut si eu 2 zile anvelope SH pe fata (pana sa imi vina cele noi) si cum am plecat de la vulcanizare parca mergeam pe pietre. Le-am mutat pe spate, lafel... aveau numai galme nu foarte mari dar la rulare se simteau foarte mult. Eu zic sa strangi bani pt ceva nou. Daca era sa ai prob cu directia sau orice altceva cred ca se simtea si cu cele pe 17.

PS: Ii stau foarte bine, sa ai grija de ele :(

Link către comentariu

Acesta a crescut cam cu 2 l. Inainte, cu jantele de 17 (tot replica) cand mergeam seara scoteam si 7 l / 100 consum. in seara asta am reusit sa ajung cu greu!!! la 8,7

Pai calea de rulare nu a ramas aceeasi, cand ai trecut de la 17" la 18" si anume 225 ?!

Link către comentariu
Imi fuge volanul din cand in cand usor stanga-dreapta ca si cum as merge pe gheata

La fel imi face si mie pe 18(tot anvelope SH) dar la mine mai e si o problema de ET. Am pus jante de pe un Audi TT... care daca nu ma insel sunt tot pe 42...

Parerea mea... Ia-ti anvelope noi! Eu asta am de gand sa fac!

Modificat de RaveMsTr
Link către comentariu

@WRC Ba da, in continuare am tot 225, dar ma gandesc ca greutatea jantei pe 18" sa fi influentat consumul. Sincer si mie mi se pare cam mare cresterea la consum. Poate nu o fi chiar 2 l, dar 1,5 este sigur.

Urmeaza sa mai fac un drum la Autosoft dar de data asta ma duc la alt angajat cu inelele de centrare in mana si ii zic sa le vreau montate. Daca si acesta imi spune ca nu se potrivesc o sa intreb daca am nevoie de altele sau nu. Poate nu e nevoie deloc si "scaparile" care le are directia sa fie din pricina anvelopelor.

PS: Peste toate astea mi-am gasit si masina cu o zgaraietura pe usa. Asa... in loc de urare de bine ca mi-am pus jante noi :)

post-5890-1235396583_thumb.jpg

Link către comentariu

Salut,

Iti recomand sa faci unghiul/directia daca ai pus jante de 18" (de asemenea era bine sa iei cauciucuri de 235/40/R18). Inelele de centrare eu stiam ca sunt obligatorii...

Consumul sporit si confortul mai redus sunt "avantajele" jantelor mari :icon_thumleft:.

Numai bine!

PS. Jantele arata foarte bine pe masina, excelente. Dupa ce mai trece putin timp sa ne spui cum se comporta (dupa ce capata ceva uzura).

Link către comentariu

Trebuie sa pui neaaparat inele de centrare. La jantele aftermarket prezoanele sunt conice si de aceea au nevoie de inele. In plus, daca inelele nu intra fix pe ax iar pot aparea vibratii.

Si in privinta consumului, e normal sa creasca din cauza greutatii mai mari a jantei dar si a cauciucului. 2l in plus e mult, real si normal ar fi cam 1l.

Succes in continuare cu masina.

Link către comentariu

Am fost iar la Autosoft si mi-au gasit jantele strambe. Nu stiu cum dar in 3 zile de mers prin bucuresti am reusit sa le stramb un pic. Legat de inelele de centrare mi-au spus ca nu e nevoie pentru ca intra fix. I-am zis sa-mi zica sigur ca sa stiu daca ma apuc sa umblu dupa inele sau nu. Ei au zis ca nu e nevoie. Legat de geometrie si de directie, si eu m-am gandit sa le fac, dar asteptam o recomandare din partea celor de la Autosoft daca era cazu'. Ma gandesc ca n-ar fi scapat ocazia sa-mi ia banii daca aveau pe ce.

Link către comentariu

Jante strambe? :D

Eu nu inteleg... Poate asa au fost din fabrica. Imi vine greu sa cred ca in 3 zile niste jante pot fi atat de proaste incat sa se strambe... Ai garantie la ele?

Link către comentariu

Foarte dubios sa strambi jantele in 3 zile...ai mers tare prin gropi sau cum? Oare sa fie de vina calitatea jantelor replica?

Si treaba cu inelele de centrare mi se pare ciudata, eu stiam ca daca ai prezoane conice trebuie si inele.

Bafta!

Link către comentariu

foarte frumoasa sa ai noroc si parte de ea!!!

si eu vroiam a4 la 2.5 v6 dar din pacate m-am limitat la VW passat din lipsa de fonduri sa sper pe viitor ca voi trece din nou pe A U D I

chiar daca is deocamdata pe Passat dar in inima tot AUDI ramane :D

Link către comentariu

S-a mai intamplat o "minune" pt masina mea. I-am luat si un alt schimbator, modelul de S-line. Din nefericire l-am luat de pe e-bay unde scria ca este pentru A3, dar merge si pe A4 cu mici modificari. Nu am stiut despre ce e vorba asa ca nu am crezut ca e mare chestie. Cand m-am apucat sa-l montez am constatat ca acel cadru de plastic in care e prinsa pielea din jurul schimbatorului este mai mic decat cel de A4. M-am apucat, am desprins pielea din capse de la noul schimbator, la fel si de la cel vechi si... surprinza... gaurile prin care se prindea pielea de acel cadru nu se potriveau, prinzand doar 2 din 4, pe diagonala. Cu greu am reusit sa acopar toate cele 4 colturi ale acelui cadru de plastic si sa il montez. Sta un pic aiurea, adica se vede ca acea cusatura nu e chiar pe jumatea cadrului de acolo dar.. asta e. Problema mea cea mai mare este ca nu cumva de la tensiunile care vor fi in acea bucata de piele in timpul mersului sa scape iar pe la colturi. Ma gandeam sa prind cumva pielea de acel cadru de plastic, dar nu stiu cu ce. Lipiciul nu cred ca ar tine... Nu stiu ce si cum sa fac. Sincer, sper sa nu iasa si sa o las asa. Iata si poze. Scuze pentru calitatea lor dar sunt facute acum, proaspete. O sa postez altele si pe zi.

post-5890-1235597912_thumb.jpg

post-5890-1235597933_thumb.jpg

post-5890-1235597980_thumb.jpg

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!