Jump to content

T3 - 1.6 D probleme si piese


MikeRG
 Share

Postare recomandată

Conform tabelului, ALD este cutie in 4 de 1,7D (cod motor KY), cu o turatie de 2800 rot/min la 80 km/h

 

8E este cutie in 5 de benzinar cu 76-90 CP si o turatie de 2600 rot/min la 80 km/h.

 

3H-ul care il am acum pe 1.6D are tot 2600 rot/min la 80 km/h. Cu masina goala a 5-a mi se pare scurta dar cu 800 de kg in ea, a 5-a este numai buna.

Vad ca 8E are fix aceleasi rapoarte ca si 3H, diferentialul fiind putin mai scurt la 8E(4,83 vs. 4,86). Avand in vedere ca un camper nu e tocmai usor, 8E este foarte buna dupa parerea mea. Daca are rost sa o schimbi sau nu, tu stii, fata de cutia actuala vei avea un castig de 200 de ture la aceeasi viteza sau de 5 km/h la aceeasi turatie.


Ati dus careva peste 3 tone cu masina asta? Cum se comporta? Probleme cu basculele spate, arcuri, ambreiaj? Vreau sa pun 1700 de kg pe ea si 1700 pe remorca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dani, cu 3H pe care il ai pe masina, poti sa tii o viteza de croaziera de 90 de km/h ? Mie un 90-100 pe drumuri drepte mi-ar fi de ajuns .2600r/m nu e prea mult pentru 1.6 D ?

Modificat de hori72
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si 90 si 100 fara probleme dar motorul e turat cam ca un benzinar la viteza aia. La 100 are cam 3200 de ture, conform turometrului e inca pe banda verde. De putut poate sa mearga asa toata ziua. Daca e diesel simplu fara turbo si nu a umblat nimeni la avansul pompei de motorina, cu 100 km/h si 5-600 kg in ea, consumul e ceva de genul 6,9 - 7,2%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau eu numarul lui de telefon. Ai idee ce diferential pune? Care sunt rapoartele apoi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . îmi place acest forum si vad ca sunt membri seriosi si ne ajutam intre noi ,e un lucru foarte bun .Multumiri celui care a fost cu initiativa acestui forum. Din acest motiv doresc sa ma ajutati si pe mine sa mi spuneti ce jante sa mi pun si eu pe T3 meu 1,6 diesel cutie cu 5 viteze nu se prea gasesc cauciucuri de 175/80/14 si as vrea ceva jante si cauciucuri dar nu stiu ce sa pun ceva care se gaseste mai usor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Numarul de telefon al tipului din Szeged Ungaria 0036703669226. Cred ca vorbeste numai ungureste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . îmi place acest forum si vad ca sunt membri seriosi si ne ajutam intre noi ,e un lucru foarte bun .Multumiri celui care a fost cu initiativa acestui forum. Din acest motiv doresc sa ma ajutati si pe mine sa mi spuneti ce jante sa mi pun si eu pe T3 meu 1,6 diesel cutie cu 5 viteze nu se prea gasesc cauciucuri de 175/80/14 si as vrea ceva jante si cauciucuri dar nu stiu ce sa pun ceva care se gaseste mai usor .

anvelope 195/70r15c si jante de mercedes sau de remorca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o discuție destul de mare pe tema asta aici, poate te ajută.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Daca stie cineva unde gasesc niste balamale pentru bancheta din spate, care o transforma in canapea ?

post-140643-0-79169300-1416994409_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

balamale care transforma bancheta din spate in pat, nu o sa gasesti usor , este destul de greu de facut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca omul a intrebat de balama care transforma bancheta spate in pat ,si aia arata cam asa;

post-71769-0-17486000-1417098658_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor.am o intrebare.cum se aeriseste caloriferul de sub bord?are vre-un stut de aerisire?nu prea mai baga caldura in fata.caloriferul din spate merge bine cel din fata nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caloriferul aerotermei din fata nu cred ca are surub de aerisire, cel putin in manual nu am gasit nimic referitor la asta. Am demontat bordul, se vad cele doua furtune ale radiatorului dar radiatorul este in carcasa de plastic a aerotermei, nu am vazut surub de aerisire acolo. Cand am schimbat antigelul, am refacut toata tubulatura si inafara de surubul radiatorului mare al motorului, nu am gasit un al doilea surub. Eu nu am aeroterma in spate pentru ca a fost anulata de cineva iar aeroterma din fata baga aer fierbinte pana la o temperatura de 0-2 grade (afara). Deja la -2 grade nu mai face fata, aerul este caldut dar nu fierbinte. Din ce am vazut instalatia mea lucreaza 100% bine, luand in calcul lipsa aerotermei spate, presupun ca atat poate ea...

 

Conform manualului, aerisirea se face cu motorul turat la jumatate, in nici un caz ralanti sau putin peste ralanti, cred ca turatia ajuta sa scoata bulele de aer din puncte mai inalte, cum ar fi caloriferul din bord. Iarasi, daca sistemul de racire nu este etans (radiator fisurat, scurgeri pe la imbinari), e normal sa se stranga aer in punctele inalte (chiar daca sistemul de incalzire habitaclueste pe circuit separat fata de cel de racire motor).


e posibil sa ai caloriferul infundat partial si asta sa fie cauza. Cateodata mai infunda si solutiile de reparat radiatoare (alea care se pun in vasul de expansiune).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine stie cum sta treaba cu compatibilitatea carligelor de remorcare? Caroseria mea este din '87. Am vazut un carlig pentru '91 si nu se potriveste la a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sunt nou aici. Poate cineva sa ma ajute cu urmatoarele: pt un VW t3 multivan, 1,6 td din 89 as vrea sa schimb cablul de soc, s-a rupt, apoi sa cumpar tapiterie usi, scaune pt masina, etc... Daca are cineva idee, va rog. Cablul de soc s-a rupt in vara, iar tapiteria si 3 scaune, e opera cainelui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut tapiseria masinii din pal melaminat de 2.5 mm , o coala de 8mp este 60 lei post-140643-0-91855900-1418554084_thumb.


 


post-140643-0-12830200-1418554442_thumb.si pe usi


   Scaunele le-am dus la tapisat si le-au facut pt 500 lei, din care 200 materialul .


    Cateva poze cu transformarea masinii mele :

post-140643-0-27165900-1418555017_thumb.

post-140643-0-68501400-1418555022_thumb.

post-140643-0-34143000-1418555028_thumb.

post-140643-0-08757600-1418555034_thumb.

post-140643-0-91766100-1418555041_thumb.

post-140643-0-24482300-1418555045_thumb.

post-140643-0-58581400-1418555048_thumb.

Modificat de hori72
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai pus ceva izolatie intre pal si tabla?!
eu am inca capitonajul original,retapitat insa intre el si tabla am polistiren.. si ma gandesc sa il schimb, sa pun placi antifonice si vata minerala de sticla termoizolanta.

Spor!Ai mult de lucru! :)

Modificat de Cinca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu le-am fixat doar le-am croit,ma gindesc sa pun vata minerala in spatele lor . Si multumesc, mai am destul de lucru !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Se poate sa reglez unghiul de cadere si cu altceva inafara de asta? https://vw.snapon.com/SpecialToolsDetail.aspx?itemid=28260012(piesa care e mentionata si in cartea tehnica a masinii) ma gandesc sa folosesc un raportor de unghiuri digital pentru reglaje.

Modificat de Cinca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am mare nevoie de un sfat poate cineva s-a confruntat cu problema.am un t3 1,6 td din 1989. Am schimbat la roata din spate stanga tot ,adica articullatii planetara ambele ,rulmenti roata ,ax planetara si cu toate ca am strans piulita la maxim am joc la roata pe verticala pe orizontala nu .Asta imi da o bataie mai ales la viteza mica si cand franez ,o bataie ritmica  parca ar fi tren pe sine,sa fie din butuc eventual distantierul dintre rulmenti sau axul de planetara nu e in cote?nu stiu poate ma ajuta cineva cu un sfat  ca nu mai stiu ce sa-i fac .mersi

Modificat de mirceahvn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Aceeasi problema am si eu si singura rezolvare este sa schimbi distantierul dintre rulmenti,fuzeta, (rotile trebuie sa aiba o cadere de unghi specifica ca in cartea tehnica daca nu o sa iti manance rulemntii foarte repede) cap planetara si butuc roata.el are joc in caneluri toate au aceeasi buba!
Uiste cum stau rotile mele acum insa nu am schimbat nici telescoape nici arcuri nici bucse!
m8o0pe.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multilocco, cablul care de fapt este o sarma otelita, poate fi inlocuit cu sarma de la un aparat de sudura de tip mig-mag. A reusit un prieten de-al meu care a avut aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!