Jump to content

T3 - 1.6 D probleme si piese


MikeRG
 Share

Postare recomandată

trebuie sa te uiti si la suportii motor cum stau ,mai este o varianta,sa incerci sa slabesti suportii laterali care se prind pe caroserie si cei motor si sa incerci sa le schimbi pozitia sa nu tina torsionat nici un suport motor inclusiv cel de la cutie,si in felul asta si vibratiile transmise de motor la caroserie sunt mai mari.am intrebat ce motor, ai pentru ca cel tdi are greutate mai mare si tin suportii motor si cel de la cutie tamponati din cauza greutatii si nu mai amortizeaza vibratiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numarul 1 e stanga spate

post-126284-0-72076600-1394823365_thumb.

 

Numarul 2 e dreapta spate

post-126284-0-79659500-1394824890_thumb.

 

Asa arata si la voi, e normal sa fie stramb pe partea dreapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Timoneriile de 5 trepte sunt rare si scumpe. Nu stiam.

Aveti aici codurile si preturile bucselor din timoneria de 4. Cea de 5 le foloseste tot pe acestea dar si cateva in plus.

Cu codurile astea va duceti la orice magazin de piese auto si cumparati ce aveti nevoie.

 

- 823 711 643 A          18 lei
- 251 711 645              22 lei
- 823 711 255              15 lei
- 171 711 279              57 lei
- 171 711 227 A          17 lei
- 171 711 166             7 lei
- 251 711 199              13 lei

- 251 798 116 A          295 lei

(acesta este kitul mare de reparatie, in Germania e mai ieftin, aprox 190 lei dar cu drumul 50-80 lei, se apropie de pretul din Ro)

(nu ar trebui sa aveti nevoie de el, problemele se rezolva cumparand doar bucsele stricate)

 

In Germania se mai gaseste un kit de 22-25 de euro, cu mai putine piese dar iesiti mai bine cumparand din Roamnia bucsele la bucata.

==================

La timoneria mea distrusa nu a fost nevoie decat de primele 3 bucse de sus, total 55 lei. Restul erau prezente si in stare foarte buna. Probabil si la voi o sa fie la fel. Bucsele mici de jos, cele de 7 lei se schimba si ele daca sunt uzate.

Trebuie sa mai stiti ca au existat schimbatoare de 12 mm si 14 mm. Cele de 12mm au fost folosite la masinile pana in '85(cred), apoi au trecut pe 14mm. O perioada s-a mers in paralel. Masurati diametrul manetei voastre de schimbator, daca e de 14mm atunci bucsele se potrivesc direct. Daca e de 12, puteti face pe strung un distantier care sa ridice diametrul la 14 mm sau poate exista coduri pentru timonerii de 12 mm si comandati direct ce va trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde pot gasi scheme explodate si codurile pieselor din scheme? Multumesc!

Vreau sa mai comand cateva chestii si astora de la magazine le e sila sa caute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu programul ETKA 7 acolo gasesti toate codurile de piese OEM de producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-126284-0-68088500-1395520737_thumb.

 

La injectorul 4, e normal ca furtunul acela sa fie anulat? Sau trebuie legat la retur printr-o mufa "T" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal.  De fapt dopul din poza ta e "de fabrica" , original, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-126284-0-00193300-1396042614_thumb.

 

Mie imi lipseste piesa din imagine, am doar mufa care atarna. Din cate vad este o pompa de apa secundara, electrica.

- este specifica motoarelor JX? (masina a avut JX, acum are CS)

- face parte din circuitul de racire al oricarui motor si ajuta pompa mecanica? Apar probleme daca merg doar cu cea mecanica?

- este folosita numai de incalzirea stationara (Webasto, etc)?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este o pompa de apa electrica suplimentara care ajuta la racire ,este cuplata de un termocontact cand motorul se incalzeste peste o anumita valoare si mai este cuplata de fiecare data cand pornesti masina ,adica impreuna cu electromotorul ca sa se evite blocarea ei daca nu functioneaza un timp mai indelungat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut astazi am intampinat o mare surpriza nu se mai deschide usa culisanta.cad dau de maner in jos sa o deschid ea sare din spate insa nu o pot inpinge in spate ramane blocata in asta: http://imgur.com/E4ALCOZ,QeMWiA9,JxzQZji,mo1inv1#0 si nu o pot desface nici cum.Ce sfaturi imi pute-ti da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de apa suplimentara este specifica motoarelor JX (1.6 TD) si a fost introdusa in special pentru a circula apa cateva minute dupa oprirea motorului, in cazul in care apa are o temperatura peste o anumita valoare, deoarece JX se incalzeste mai tare decat 1.6 CS sau 1.7 KY (parca)

pentru CS nu este o urgenta sa o montezi, dar cred ca e o idee buna sa o ai totusi

eu am mers cu CS fara aceasta piesa si nu am avut probleme, nici macar pe transfagarasan

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. sunt in mijlocul unui schimb de cord la t3. ii pun un 1.9td. ma intereseaza o cutie in 5 trepte, 3H preferabil. am 2 cutii cu 4trepte cod AAB, daca este interesat cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am intrat de curand in posesia unui syncro 1,6td dar are turbo defect.Ma poate ajuta cineva cu un turbo ptr motor 1,6 din 1987?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am un T3 din '88 si as vrea sa-l vopsesc.problema e chederele de la geamurile din fata, stie cineva de unde pot face rost de chedere ? si un bord cu ceasuri (cu turometru) .a pus cineva alt bord inafara de cel clasic de pe T3 gen audi b4 sau golf3 ? stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chedere bune ,numai noi, pe site-urile germane!bord cu turometru se gaseste din ce in ce mai greu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are cablul de soc anulat si pompa este lasata permanent cu socul tras. Consumul este de 6% la drum intins si ralanti de 8-900 de ture si la rece si la cald. Asa s-a mers cu masina 20-30.000 km O sa-i pun clapa de soc sa fie actionata de cablu si probabil va trebui sa-i mai cresc turatille ca sa stea la ralanti la 850 de ture fara soc. Credeti ca o sa am ceva probleme cu pompa? Ma gandesc sa nu fie ceva defect si chestia cu socul tras permanent sa fi fost o solutie de moment a fostului proprietar sau a vreunui mecanic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Edit.

Ofertele de genul acesta se fac pe PM. Va rog sa respectati regulile forumului si nu mai vindeti aici piese. Mai ales ca avem si arie deschisa pentru vanzari piese

dany_d, socul ala mareste debitul si avansul. Daca ele au fost reglate cu socul "tras", nu ar trebui sa ai nici o problema.

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 t3-iul meu nu porneste. acum ceva timp am anulat releul pt bujii,din lipsa banilor ai am montat un buton pt a incalzii bujiile. dar acum nu mai vrea decat trasa. am verificat electromotorul si are bobina pe duca, nu invarte suficient. bujiile sunt bune, injectoarele imi dau motorina, filtrul motorina schimbat. Sa fie si de la electrovalva? Pentru inceput am sa schimb bobina la electromotor... va rog frumos sa ma ajutati cu sfaturi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare domnlor!!!! am achizitionat de curand un syncro caravelle si nu stiu cum functioneza 4x4....permanent?......sau se cupleza din butoanele din bord?Va rog detaliat pentu fiecarte buton in parte( ma refer la butoanele care comanda 4x4).Va intreb, ptr ca unii spun ca ar funtiona permanenet,alti ca nu,ca butoanele ar fi ptr blocare diferentiale....vreau un sfat de la unul care are syncro de mai mult timp! Masina a fost la tinichigiu si se pregateste de vopsit ....ideea este ca eu nu am mers cu acesta masina,doar am pornit.o....Va multumesc anticipat

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stroe, compresia setului motor se poate verifica empiric astfel: motor la ralanti, scoti joja, pui mana la gura tevii jojei si simti daca da gaze pe acolo. Un set motor bun nu da gaze. Unul foarte uzat va da gaze multe, poate si stropi de ulei. Verifica acelasi lucru si in turatie.

===================

Baieti, caut iarasi un raspuns, daca se poate. La chiulasa am 3 fire care nu stiu unde sa le leg si daca sunteti amabili v-as ruga sa aruncati o privire la motoarele voastre

- fir verde cu dunga neagra

- fir verde cu duna galbena

- fir galben deschis

- fir galben cu dunga rosie merge la traductorul de temperatura a apei, din capul chiulasei

- fir rosu merge la traductorul de pe flansa laterala a chiulasei

- fir rosu gros merge la bujiile incandescente

- fir negru merge la electrovalva pompei de motorina

 

Primele trei fire din lista nu stiu unde se leaga. Cel putin unul e de la senzorul de presiune a uleiului, din capul chiulasei dar nu stiu care-i ala. Celelalte doua....ori tot la senzorul de ulei, ori se leaga tot la traductoarele de temperatura.

 

post-126284-0-98094200-1398024328_thumb. post-126284-0-64232900-1398024347_thumb.

 

Si ar mai fi un fir verde langa baterie cu care nu stiu ce este...

post-126284-0-41672700-1398024383_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firul verde de langa alternator se leaga la borna w de la alternator, si este pentru turometru,celelalte trebuie sa ma uit pe schema ca sa nu scriu prostii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

         De ceva timp mi s-a defectat turbina, in sensul ca incepuse sa arunce ulei pe evacuare. Am tot stat si m-am gandit daca s-o repar sau nu si pana la urma am decis sa renunt la ea. Am facut modificarile de rigoare la admisie si evacuare pentru a putea pastra galeriile ca in cazul in care o voi monta vreodata inapoi sa-mi fie cat mai usor. Am astupat si turul si returul de la ulei si merge bine motorul.

         Dupa ce am facut aceasta modificare am inceput sa folosesc ulei de floarea soarelui in loc de motorina. Momentan fac un amestec de 50-50 pentru inca e frig si uleiul e mai vascos decat motorina. Dar, ma gandeam sa-i fac o instalatie cu o bujie sau cu o rezistenta care sa incalzeasca uleiul inainte sa pornesc motorul si asa sa pot folosi ulei si cand e mai frig afara.

         Cu ulei motorul porneste putin mai greu, trebuie sa tin acceleratia apasata putin ca sa nu tremure, dar dupa ce se incalzeste putin merge struna. Consumul e cam acelasi, doar ca in spatele masinii miroase a gogosi, cartofi prajiti sau depinde de fiecare ce pofte are la momentul respectiv :D

         Marele avantaj este pretul. In Brasov am gasit ulei cu 3,7 lei/litru. Fata de 6,3 cat e motorina...

         Am cel putin 1000 km de cand fac treaba asta si nicio problema. Consumul a ramas cam la fel, adica aproximativ 7,5-8% mixt.

Modificat de mishubv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boby, multumesc si cand ai timp te rog uita-te pe schema. M-am uitat si eu pe 2 scheme dar erau pentru T3-uri fabricate dupa '90 si instalatiile sunt diferite.

Mishu, o cunostinta foloseste ulei ars si alcool(am uitat ce fel). Iese la 4,5 lei pe litru fiindca alcoolul este scump si nu se gaseste oriunde. Stiu ca mai avea si o instalatie de procesare, a costat 2.000 ron. Consumul a ramas neschimbat doar ca motorul merge mai frumos si trage mai bine. Sa ne tii la curent, eu unul sunt interesat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de primele 3 fire necunoscute din lista:

 

firul galben este de la senzorul de presiune ulei 0.9 (sau 1.8, depinde de model) bar

post-1559-0-38170300-1398135623_thumb.pn

 

langa el este unul ablastru cu dunga neagra pentru sensorul de presiune ulei 0.3bar, vezi mai bine culoarea primului fir din lista ta, poate e asta

 

verde cu dunga galbena nu am gasit deocamdata pe schema, doar unul in fata la stergatoare, irelevant

mergi te rog pe fir si pune aici informatia unde este legat (la ce conector si pinul de la conector)

Modificat de SamuraiJerk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!