Jump to content

T3 - 1.6 D probleme si piese


MikeRG
 Share

Postare recomandată

iti foarte multumesc.deci este pe fata.acum urmeaza sa vad daca functioneaza normal ,iar daca nu, sa vad de unde il gasesc.inca o daca multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o intebare.exista syncro cu 5 viteze?sau viteza 1 este ''g''?va intreb ptr ca pe schimbatorul meu de viteza scrie 5 viteze.lamuriti-ma si pe mine.va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da intradevar , toate vw t3 syncro au 5 viteze de mers inainte dar sunt impartite putin alfel rapoartele,viteza 1 -a de fapt are aceeasi raport cu mansalierul si se foloseste cand ai de urcat serios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiricencu codul OE de la viscous coupling este: 094409435
ar trebui sa il gasesti dupa acest cod dand o cautare pe google.
uite si cateva clipuri video in care baietii testeaza VC: 



Succes!!

Modificat de Cinca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce face ca pompa de injectie sa se dezamorseze? Ce componenta? Electromagnetul acela de pe ea, pe la care intra motorina, sau mai degraba una din cele 4 valve de iesire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce face ca pompa de injectie sa se dezamorseze? Ce componenta? Electromagnetul acela de pe ea, pe la care intra motorina, sau mai degraba una din cele 4 valve de iesire?

 

 

Garniturile - sunt destul de multe la o pompa de injectie si toate trebuie sa etanseze perfect.  E pe aici un topic initiat de mine cu inlocuirea garniturilor - o sa-ti dea o idee despre cate garnituri sunt in total in pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult. Am cautat topicul in cele 3 pagini dar nu l-am gasit. Daca intamplator dai de el, zi-mi si mie.

 

ejubyjuh.jpg

Fiecare linie de pe turometru inseamna 200 de ture.

Pentru cei cu motoare 1.6D si TD si cutie in 5 trepte, cauciucuri 175R14C, astea sunt vitezele la turatiile respective:

 

a5-a

60 - 2000
65 - 2200
70 - 2300
75 - 2500
80 - 2700
85 - 2800
90 - 3000

a 4-a, folosita la mers prin localitati

50 - 2100

55 - 2300
60 - 2500

 

Cu cauciucuri 185R14C, scadeti 100 de ture, de ex 60 - 1900, 65 - 2100, etc

 

Pentru cei cu CVT in 4 trepte si cauciucuri de 175, adaugati 300 de ture si cei cu 185 adaugati 200 de ture.

============================

La alte auto pe care le-am avut, am observat ca cel mai economic mers se obtine luand turatia maxima a motorului(din manual, nu de pe turometru), impartind-o pe jumatate si adaugand 100-200 de ture. La motorul1.6D, turatie maxima in sarcina 4500 rot/min, pe jumatate 2250, adaugat 100 -200 de ture = 2350....2500 rot/min. In cazul meu asta inseamna 70-75 km/h. La 60 de km/h, chiar daca sunt pe banda verde pe turometru, consumul ar creste(nesemnificativ).

 

Poate nu intereseaza pe toata lumea dar pe mine ma framanta de ceva vreme sa aflu la ce viteza imi consuma cel mai putin.

 

Mai mult ca sigur cele TD au turatia maxima mai sus, deci viteza economica este mai mare la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum se scot dopurile de gheata din blocul motor ? Am un dop care e ingaurit cat un varf de ac ... cand am pus chiulasa si am amorsat cu antigel, m-am trezit ca picura usor pe la un dop din asta.  Nu as vrea sa dau jos blocul ... intrebarea ar fi daca se poate desface cu ceva dopul ala din exterior, daca are cineva experienta. Asa, o prima idee a fost sa dau o gaura si sa insurubez un surub cu pas mai mare si sa trag de el ... insa am dubii ca nu cade span de la spiralul cu care ingauresc, inauntru :(

 

Si o alta intrebare ... stie cineva daca chiulasa de 1.5, sau ma rog, supapele si axa cu came de 1.5 de pe o chiulasa de 1.5 diesel sunt identice cu cele de 1.6 ? Am niste mici dubii... am pus o chiulasa de 1.5 la care am mesterit ceva (fara sa stiu ca e si o idee mai ingusta si nu etanseaza perfect pe gaura de retur a uleiului ... :tuktuk: ) si dupa toate prelucrarile ... am senzatia ca ceva nu se potriveste, sau e prea la limita, parca am auzit niste batai ...   Am dat jos chiulasa, nimic care sa arate ca au atins supapele pistoanele ... am refacut distribuia de 10 ori ... tot acolo pica ... in ultima instanta, o sa desfac sa masor supapele, tachetii si axa cu came sa ma conving ca nu e nimic diferit.

 

Totusi, daca are cineva, o chiulasa BUNA de 1.6 diesel (nu TD) cu tacheti mecanici, de vanzare il rog sa imi dea de stire. Evident, prin buna inteleg sa nu aiba fisuri la injectoare, sa fie perfect plana, sa nu fie mancata langa cilindrii, sa nu fie uzata la primul palier de la axa cu came ... (si preferabil) si altele ...  :)

 

Multam frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Diuzele de injectoare difera pentru injectoarele de 130 bari fata de cele de 155 ? (Intre normal aspirat si turbo-diesel) ? Culmea e ca am gasit coduri de producator identice (ex Bosch 0 434 250 103) pentru motorizari diferite. Atunci care e diferenta intre injectoare ?!

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un ax cu came+ capace si niste injectoare daca te intereseaza , 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cati km se schimba uleiul la motoarele 1.6D ?

Un tabel cu intervalele de schimb gasesc undeva?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt posesor t 3 1,6 d de vreo 5 ani si am inlocuit tot ce se poate pe el motor cutie cu 5 viteze si am o problema cu rulmentii pe spate am inlocuit rulmentii si nu fac km multi doar la sfarsit de saptamana dar se tot slabesc rulmentii si bate roata din stanga spate ,dupa ce am strans rulmentii pe ambele parti ,o parte se tot slabeste si nu stiu de ce ? Va rog sa ma ajutati cu un sfat ce poate fi ? Mentionez ca numai o parte se desface ,dupa vreo 200 de km parcursi cu toate ca am masurat interiorul unde vin rulmentii si nu e uzat e la fel ca si pe partea dreapta . Va multumesc pentru ajutor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fonau: Poate vobleaza planetara cumva ? O fi fost lovita ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia asta cu slabitul, nu prea imi vine sa cred,in mod normal acolo este o siguranta care asigura piulita de la planetara, tocmai ca sa nu se slabeasca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor! am o mare pb la t3-ul meu syncro.nu am compresie la motor si cum a venit frigul gata cu pornitul usor.Ma intereseaza un motor de 1,9 d.pe masina am 1,6td si daca tot il schimbsa fie de 1,9.azi i-am luat compresia la motor si cea mai mare este 22 ,cea mai mica 10.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca m-am hotarat.il repar pe al meu.cel putin stiu ce bag in el.multumesc oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Posesor Vw T3-1990,motor 1.6 td.Dupa inlocuirea garniturilor la pompa de injectie,motorul nu se mai tureaza,cu pedala de acceleratie la maxim in viteza IV,nu sare de 60 km/h si alta problema cablul de soc nu mai lucreaza,tras la maxim nu se modifica turatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da mai multe detalii, cine a schimbat ganiturile, ce anume a schimbat, si ce a desfacut.

In functie de asta iti spunem unde sa te uiti.

cum ajungi in viteza 4 daca nu se tureaza masina, sau nu se mai tureaza, cum se tura inainte.

probabil nu a pus cationarea la acceleratie unde a fost, si ti-a limitat cursa, si ai cursa moarta, sau ai debit prea mic de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Chiar daca topicul se refera la motorizarea de 1.6 D, eu caut pentru un T3, un motor de 1.7 D (cod motor KY). Sau macar o chiulasa buna. Daca aveti careva sau stiti pe cineva care ar avea asa ceva, va rog sa ma anuntati. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Sunt nou pe acest forum , asa ca mai intai o sa prezint masina mea un VW T3 din 1982 motorizare 1,7 diesel simplu  , masina se afla in familie de 7 ani , la inceput cumparata cu scopul de a cara marfa , mai nou masina este trasa pe dreapta cu scopul de a o reconditiona , ca si intrebare pe care as dori sa o adresez ar fi un sfat in legatura cu o cutie in 5 trepte ce coduri ar trebui sa fie pe o cutie de diesel de fuga pentru ca am o groaza de cunostinte care nu au avut noroc cu aceste cutii in 5 trepte , ba erau de benzina ba nu erau de fuga... ceva coduri daca ma puteti ajuta ar fi ok....mentionez ca in prezent are o cutie 4+1 care sincer sa fiu mi se pare ca solicita motorul exagerat si degeaba fiindca mai mult de 80 km/h nu pot sa prind si turatia este exagerata din punctul meu de vedere. Va multumesc, sper sa ma puteti ajuta cu ceva coduri de cutii in 5 trepte de fuga !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Seby pentru raspuns.Pompa curgea pe la capul hidraulic,am cumparat set garnituri ,dusa la atelier specializat,inlocuit toate garniturile,pusa pe bus,nu mai fuge cum fugea.Se accelereaza foarte greu.O sa-i inlocuiesc filtrul de motorina,poate se schimba ceva in comportare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Daca doriti sa discutati vanzarea/cumpararea unei piese, aveti la dispozitie fie Personal messenger-ul fie aria dedicata vanzarilor.

Multumesc pentru intelegere. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai cursa moarta lapedala, sau mai degraba, in spate la motor pe pompa, cu motoru pornit, ai vrun pic de cursa moarta in care nu se accelereaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

     Salutari tuturor, ma numesc Horia, sunt din Oradea, si sunt proaspat propritar al unui T3 din 1980, 1,6 D.  Masina este la vopsitor, tinichigeria si vopsitul ajungand la 1000Euro.   Am reparat motorul , chiulasa noua, 900 lei, segmenti, rectificat arbore, cuzineti, pompa de ulei,etc. ajungad la 2500 lei total,plus manopere, dar sper sa merite !!!

      Vreau sa o transform in camper, urmand sa ma apuc de confectionat mobilierul .

     Am o intrebare legata de cutiile de viteza,din tabelul atasat mai demult in topic nu prea inteleg multe , pe masina am o cutie cu 4 trepte cod ALD, si am cumparat o cutie cu 5 cod 8E. Merita sa o schimb ?   

       Apropo de cutii, in Ungaria la Szeged este un tip care" lungeste" rapoartele, si schimba diferentialul,deci face cutii de fuga pe la 100000 Forint, echivalentul a 400 de Euro. Daca intereseaza pe cineva, am nr de telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!