Jump to content

T3 - 1.6 D probleme si piese


MikeRG
 Share

Postare recomandată

Salut! Stie careva daca prinderea de sustinere la alternatoarele noastre este aceeasi ca si la un golf 4? De fapt vreau sa schimb alternatorul meu de 45A cu unul de 90A si asi vrea sa il cumpar din dezmembrari unul care se potriveste pe cod motor CR ce imi sugerati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate alternatoarele de genul asta sunt "standard" ca prindere.  De mers va merge, daca fulia e cea care trebuie  (alt. de la masinile mai noi au fulie  pentru curea lata cu santulete) . Nu stiu daca un alt. cu fulie "tip nou" poate accepta o fulie stil vechi fara prelucrari la strungar (asupra fuleiei sau axului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am o problema ce persista de foarte multa vreme si anume caci la roata dreapta fata nici un rulment nu rezista mai mult de 900-1000 km. Oare care sa fie problema? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fuzeta stramba.

poti sa o verific cand o dai jos, si daca o prinzi intrun strung si o invarti , o vezi instant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu banuiam ca e fuzeta dar am vrut sa mai cer niste pareri sa fiu sigur. Multumesc de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Imi poate spune si mie cineva de ce se aude la motor un sunet asa ca sunetul unui secundar?Cand sta la relanti se aude batand mai incet ma refer la batai pe minut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

multumesc d-lui Chiricencu pentru sfaturi - intr-adevar atunci cand caraie pe punctul mort este de la nuca de la cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc''Radu''.Oricand.....Acum prt toti forumisti. Am si eu nevoie de aeroterma suplimentara din spate ptr bus-ul meu(t3 binenteles)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua. Am si eu o problema cu bus ul meu. Daca poate cineva sa ma ajute, cu urmatoarea problema: De la ce este prima siguranta din dreapta? Siguranta aceasta se incinge in momentul cand aprind luminile si ramane blocata faza lunga. Siguranta pt protectie am scos-o si merg fara ea acum, iar luminile functioneaza normal, inafara de pozitia stanga fata si spate. Exesta vreun releu pt aceasta chestie si unde este aplasata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!

 

http://vwforum.ro/topic/106194-cifre-exploatare-t3/#entry2316058

Am mai scris pe forumul vostru cu cateva ocazii dar nu cred ca m-am prezentat. Ma numesc Andrei, sunt din Ploiesti si de curand am cumparat un T3. L-am luat pentru treaba ocazionala dar dupa prima zi de condus, in cuida problemelor pe care le are, imi place la nebuie si cred ca o sa devina masina de zi cu zi. Dupa cum ziceam, am ceva probleme cu el si sper sa ma puteti ajuta cu cele mai grave. Cu alea simple ma descurc. Este autoturism 8+1 cu plafon Westfalia(anulat dar il voi reface), a iesit din fabrica cu motor cod JX dar acum are unul cod CS cu aproximativ 400.000 km apreciati dupa lipsa gazelor de carter.. Cutia este in 5 trepte, nu cunosc codul dar o sa ma uit la ea zilele astea. Presupun ca a avut cutie in 4 trepte inainte de asta.

 

Ce probleme am:

- burdufurile dinspre cutie ale planetarelor sunt rupte. Vreau sa le schimb.

- roata spate dreapta sta putin pe diagonala si cineva care a mers in spatele meu zice ca la 30-40 km/h se vede cum se misca stanga-dreapta

- si cea mai mare problema, nu stiu cum sa imi dau seama daca am timonerie de 4 sau 5 trepte si sistemul de sub maneta de schimbator este distrus in totalitate, abia am gasit treptele 2,3 si 5 ca sa pot ajunge acasa. Cutia nu are probleme, doar timoneria. Mai intai as vrea sa imi dau seama ce timonerie am, de 4 sau 5 trepte. Daca e de 4 trepte nu are rost s-o repar si cumpar una de 5 trepte noua sau folosita (nu cunosc preturile). Daca e timonerie de 5 trepete, o repar. Avand in vere ca bila din capul manetei este de 4 trepte, presupun ca si restul e la fel.

 

Daca ma uit pe dedesubt, cum fac diferenta intre o timonerie de 4 si una de 5 trepte?

La roata spate e fuzeta fisurata?

Care este cea mai simpla cale de a schimba burdufurile interioare ale planetarelor?

 

Daca e cineva dispus sa imi dea mai multe detalii sau sfaturi, putem discuta si la telefon ca e mai simplu, inteleg ce mi se explica. Am multe intrebari si mi-ar prinde bine niste raspunsuri. Numarul meu de telefon e 0730 265 258 - Andrei sau mi-l puteti lasa pe al vostru pe PM si sa-mi spuneti cand va pot deranja cu un telefon. Sau discutam aici pe topic, cum preferati. Multumesc!

 

Am uitat sa pun si o poza cu masina:

 

post-126284-0-43175400-1393278304_thumb.

Modificat de dani_d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina asta era pe mercador cu 1219 euro pana la urma cat ai dat pe ea?arata cam obosita, in afara de vopsea care este mai proaspata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- cu burdufurile planetarelor m-am lamurit cum se schimba. E simplu. Si cu roata spate, trebuie desfacuta si se vede clar ce e in neregula.

Ramane timoneria daca imi puteti da cateva indicatii pentru cum pot deosebi una de 4 tr. fata de una in 5 tr.

 

Tot cam atat am dat pe ea, nu am negociat prea mult. Ca prima impresie si eu am zis ca e obosita dar m-am uitat atent si am inceput sa adun partile bune si pe alea rele si bune au fost mai multe. O sa mai bag bani in ea s-o pun la punct si dupa 2-3 ani vad daca a meritat sa nu. Deschisesem anuntul de pe mercador de 30-40 de ori dar duminica dimineata am gasit-o si pe alt site pusa intr-un anunt cu poze mai bune, asta m-a facut sa ma duc dupa ea, m-am gandit ca e posibil sa arate mai bine decat in pozele de pe mercador si asa a fost din fericire. Nu se compara cu un T3 care se vinde cu 4.000 de euro dar e o masina decenta. Fostul proprietar este un om de nota 10, a contat si asta.


Si sa nu uit, as vrea sa desfac cutia de viteze, sa vad starea pinioanelor, furcilor si axurilor. Este vreun coleg pe forum care a mai desfacut cutii? As vrea sa stiu daca sunt detalii la care trebuie sa fiu atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cutia de viteze ,parerea mea, este sa o lasi in pace,daca ai nevoie de piese sunt foarte scumpe si atata vreme cat se mai gasesc cutii de viteza second hand nu merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut:

Schema timonerie 4 viteze:  http://i1000.photobucket.com/albums/af124/AndyBees/Vanagon%20Album/091-1GearShiftSCAN0005.jpg

                                   sau:   http://www.vanagain.com/images/earlyshifter.jpg

                                            http://www.jimellisvwparts.com/images/parts/VW/fullsize/059069200.jpg

Schema timonerie 5 viteze, in aceasta poza in dreapta:    http://www.jimellisvwparts.com/images/parts/VW/fullsize/004069100.jpg

 

De remarcat ca la 4 viteze "coarnele" de ghidaj din cutia de sub schimbator se afla pe tija orizontala ce face legatura spre cutie, in schimb de la varianta in 5 viteze coarnele se afla pe tija schimbatorului (verticala).

Mai sunt si alte diferente, de asemenea.

 

Ps. toate item-urile de uzura (din plastic) de la schimbator se gasesc la magazinele de piese de la noi - trebuie insa ceva rabdare din partea vanzatorului sa le caute.

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult, e clar acum.

Ma bucur ca se gasesc piesele respective, o sa le schimb pe toate.

=========

tot in pozele de la tine, in link-ul de Photobucket vad cutia desfacuta. Nu e complicata, doar ca are pinioanele alea hypoid care depind foarte mult de grosimea garniturii. Presupun ca la montarea cutiei se probeaza diferite garnituri si se foloseste vopsea pe dintii pinioanelor pana obtii o amprenta corecta.

 

Exista undeva un manual detaliat de reparatie a cutiilor de viteza?

 

Multumesc din nou pentru explicatiile cu timoneria, abia astept sa vad ce gasesc pe masina.


booby, stiu ce zici dar o sa desfac toata masina, ar fi pacat sa nu desfac si cutia sa vad in ce stare e. Daca o desfac si vad ca toate sunt in stare buna, plec linistit la drum.

Modificat de dani_d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimul manual postat la topicul acesta contine si indicatii detaliate privind desfacerea si repararea cutiei de viteze   http://vwforum.ro/topic/109821-manuale-t3/

 

Opinia mea este insa sa nu incerci sa faci lucrul asta daca nu este neaparata nevoie :) ...

 

Poti sa schimbi uleiul din CV , poti eventual sa o "speli"  ( pui un ulei f subtire si ieftin sau chiar motorina, zice-se (desi eu n-as pune motorina, as pune doar un ulei subtire de motor normal) , si rulezi 10-20 km cu ea, dup-aia schimbi din nou uleiul, si pui in final un ulei de transmisie de calitate.

Mai poti sa-i desfaci si capacele din fata si spate (clopotul de ambreiaj) si sa cureti p-acolo. La acele 2 capace e mai simplu, sunt mai putine lucruri ce se pot strica.

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca are piesa asta la locul ei nu este nevoie nici de spalare.

post-71769-0-11582000-1393519207_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul nu are doua vase de expansiune, ci numai unul. Lipseste cel de langa distributie. La furtune nu se vad improvizatii. Ar fi trebuit sa aiba ambele vase, sau au fost si T3-uri cu un singur vas?

Modificat de dani_d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare cum pot sa etansez corpul jojei de ulei cu blocul motor ?arunca ulei pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat, vasul de langa baterie se numeste vas-tampon si cel de langa distributie se numeste vas de expansiune. Mie imi lipseste vasul de expansiune si furtunul prin care comunica cu  vasul-tampon.

Legat de joja, la mine este pus silicon rosu si tine bine dar arata urat. Gasesti silicon negru Reinzosil, e de calitate doar ca la aplicare trebuie sa degresezi foarte bine suprafetele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

getriebelager.JPG

 

Asa arata tamponul de cutie. Dupa cum vedeti, sub greutatea cutiei, surubul nu sta chiar pe mijloc ci este apasat in jos. De la surub pana la cauciucul de jos sunt 0,5cm si de la surub pana la cauciucul de sus sunt 1,5cm. Cauciucurile stanga/dreapta care sunt turnate pe surub, nu sunt rupte. Este bun sau trebuie sa-l inlocuiesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum arata in poza trebuie inlocuit,ce motor ai pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motor CS, cutie 3H.

M-am uitat si la unul nou pe net si sub greutatea cutiei cred ca va sta la fel ca asta al meu. Surubul are legaturi de cauciuc doar pe orizontala, pe verticala nu il tine nimic si de-asta zic ca atunci cand cutia va apasa pe cel nou, va sta in aceeasi pozitie ca asta vechi. Ce parere ai?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!