Jump to content

T3 - 1.6 D probleme si piese


MikeRG
 Share

Postare recomandată

Nu suntem ca muierile..cred ca e mai bine (da e simpatica expresia) :D ...Eu personal am avut T2, apoi T3...nici o legatura.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, o mica problema:

 

Ar trebui sa curat injectoarele. Motorul e 1.6 D, seria CS. Se pare ca imi scapa presiune si pe langa unul din injectoare si asta s-ar aduna la consumul ridicat, lipsa de putere si supraincalzirea motorului. Problema ar fi la desfacutul injectoarelor (am inteles ca exista rsicuri sa se sparga chiulasa) si la faptul ca trebuie sa schimb o-ring-urile si garniturile de cupru de la injectoare. 

 

Intrebarile ar fi legate de faptul ca as vrea sa fac miscarea asta singur (finantele nu imi permit o curatare si un "tratament la medic"). Curatarea chimica i-ar face sigur mai mult bine decat deloc (masina e din 81 si nu cred ca s-a ocupat cineva de injectoare pana acum).

 

- A mai scos cineva injectoarele singur? Imi poate da niste sfaturi? Daca e din Bucuresti, poate sa stea langa mine cu ochiul cat ceapa sa imi spuna unde sa nu gresesc?

- Garnituri, o-ring-uri, de unde si cu cat se pot lua? Cel putin la un injector trebuie schimbate sigur, scapa presiune pe langa, cum spuneam.

- Are rost sa ma inham la treaba asta singur sau sa strang bani ca sa le duc la o curatare cu ultrasunete?

 

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, baieti!

 

Am un T3 si am pus pe el motor de 1,9 td. Sunt multumit de cum merge, insa am probleme cu cutia de viteze: sare din treapta a doua. Schimbatorul e de 4 trepte, nu de 5; tipul cutiei este 3H2205. Vreau sa stiu daca e de viteza sau tractiune, pentru ca am testat_o si nu prea fuge. Intre timp s_a defectat si electromotorul (s_a spart capacul si bendixul e defect). Ma poate ajuta cineva?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buciu....Am avut si eu probleme cu cutia sarea din treapta a 2-a..Se pare ca e o boala....te sfatuiesc sa umbli pe la timonerie daca totul este ok...trebuie (mai mult a sigur) schimbata cutia..reparatia e costisitoare si s-ar putea sa nu reuseasca..Daca sare din a doua nici nu mai conteaza daca e de fuga sau nu...In general 3H e de fuga si pe 1.9 ar trebui sa rupa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buciu ... te pot seconda eu :) ... am scos si pus injectoarele la a mea de m-am plictisit.

Ideea e ca nu se afla nici garnituri si nici o-ringuri sub injector - doar niste saibe (asa-zise "de foc" , ce in mod normal se schimba la orice interventie asupra injectoarelor (costa 2,5 lei bucata noi ) ) ce au rolul de a proteja injectorul de frontul de flacara ce se formeaza in momentul aprinderii.  Etansarea se face prin imbinatea perfecta injector-chiulasa... lucru care din pacate nu se mai intampla la masinile noastre vechi si obosite :(  Solutiile ar fi :  desfacerea injectorului, curatarea luna a gaurii in care intra, a filetului, a buzei exterioare, etc , inlocuirea saibei de foc, strangerea la cuplu recomandat in manual si .... in rest cum o fi norocul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnule, daca ma poti seconda cu injectoarele, ar fi minunat, cum facem, cand ai timp? Eu pe week-end as vrea sa plec in concediu, asta daca reusesc sa fac treaba cu injectoarele si.... ITP-ul care e expirat si cu talonul luat tocmai, de cateva zile.

 

Vorbim pe privat, cu un numar de telefon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar pot aparea probleme la desfacerea injectoarelor adica se sparge chiulasa dar cu atentie se poate ,problema apare tocmai din cauza acelor saibe de foc care nu mai etanseaza si o parte din gazele ce se formeaza in capul pistonului ajung si in zona filetului, dar cu atentie cu spray degripant alteori si cu lampa cu gaz incalzite si se procedeaza ca la filetare adica se roteste injectorul si spre sensul de strangere si spre sensul de desfacere .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam booby de sfaturi, o sa fiu atent, sper sa rezolv si asta cumva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!!!! va citesc regulat discutiile de pe forum si ma bucur enorm cand vad atatia iubitori de acest model de bus! sunt si eu posesorul unui astfel de model(t3) si sunt inebunit dupa el.Al meu merge ca un ceas elvetian,deocamdata......dar de ceva vreme se aude un scartait la partea din fata numai la denivelari si balans,destul de enervant.Imi poate spune cineva de la ce ar putea fi? Unii imi spun ca ar fi de la bieletele antiruliu,alti,de la amortizoare....si tot asa!Va multumesc anticipat si cati mai multi km fara pb.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90 % sunt din bucse bascula scartaie de te scoate din masina am patito si eu dupa schimbare mergea ca unsa cei drept am schimbat toate si numai stiu exact care era,din cate imi aduc aminte are trei doua pe bascula de jos si una sus bascula care tine amortizorul.Verificale si vezi daca le nimeresti,nu stiu daca poti sa vezi la care e rupt cauciucul de pe bucsa ,amortizoarele stiu sigur ca nu le schimbasem asa ca probabilitatea sa scartie amortizorul e mica,dar verifica mai amanuntit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Cine poate sa-mi spuna unde gasesc la preturi decente furtune de apa de la sistemul de racire motor 1.6 td cod JX sau de la ce masina sunt compatibile? Care ar fi cauza de sau spart doua furtune in timp de o luna? Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunele se sparg si din cauza varstei dar se mai pot sparge si din cauza suprapresiunii din instalatia de racire.cauze pentru suprapresiune ar fi cand motorul se supraincalzeste si supapa din busonul vasului de expansiune cel de la langa baterie este blocata sau compresia dintr-un cilindru ajunge in  instalatia de racire(fie chiulasa fisurata sau garnitura de chiulasa arsa sau un cilindru fisurat care de fapt inseamna bloc motor fisurat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunele alea multi ramificate de deasupra motorului din pacate cica nu s-ar mai fabrica.  Se gaseste doar furtunul ala non-ramificat dintre pompa de apa si iesirea de la chiulasa (langa serie).

Dupa ce crapa singura solutie (cred ) ramane sa confectionezi o inginerie cu T-uri sudate din segmente de teava :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc de lamurire. Am desfacut capacul de la vasul de expansiune( de langa baterie) si era foarte multa mizerie si infundat. am reusit sa refac furtunul am comandat si alt capac la vasul de expansiune si voi incerca sa spal tot circuitul de racire si pe urma voi vedea, sper sa nu fie problemelele descrise de BOOBY legate de chiulasa ,cilindru,motor,etc caci atunci ma obliga sa schimb motorul mai repede. (oricum aveam de gand sa-l schimb cu un 1.9tdi dar momentan nu dispun de resursele necesare) sper sa ma mai duc o vreme pana voi dispune de resurse ptr schimbare motor. Va multumesc inca o data si sa aveti drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Domnilor, un coleg de pe forum ce tocmai a ajuns in Iasi are probleme cu busul. Are nevoie urgenta de un numar de telefon de la un om dijn Iasi care se pricepe la motorul 1.6 TD. Ne puteti ajuta cu un sfat? Numarul lui de telefon e  0721 542 310  sau al meu 0721 600 531.

 

Multumim!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut vezi ca avem coleg aici pe forum de la iasi ,poate reuseste sa il ajute,ai numarul pe pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie mare de o chiulasa 1.6D cu tacheti cu pastile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta la rubrica golf mk1, acolo au sectiune de vanzari,aici vei fi certat de moderator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am si eu o intrebre. E posibil sa schimb garniturile de la cilindru receptor sau sunt nevoit sa cumpar cilindrul receptor cu totul? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca aerisitorul este in regula si nu este rupt poti sa incerci, dar nu este sigur ca nu va mai curge, si daca nu mai curge cat timp nu o sa mai curga ,daca socotesti,munca ,lichidul de frana si garniturile mai sigur si mai corect este sa schimbi cilindrul receptor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am eu un motor aproape compet 1,6D. chiulasa este fffb dar motorul cred ca s-a gripat.nu sunt sigur ptr ca eu am cumparat altul si nu am stat sa-l repar.ma poti contacta ptr detalii la 0722224611

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns,cred ca asta o sa si fac. Asa nici nu mai dau bani la mecanic .


Aveti idee cam cat ar costa doua planetare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Planetarele ar trebui sa le gasesti cu aproximativ 100 lei bucata sau poti sa cauti capete de planetara noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!