Jump to content

Stie Cineva Daca Se Poate Face Asa Ceva La Un Motor 1.1


mk1gti_paul
 Share

Postare recomandată

se poate face asa ceva la un motor 1.1 daca da ce trebuie sa modific sau ce motor este cel din poza

ma refer la prima poza

post-20456-1218129330_thumb.jpg

post-20456-1218129372_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate face....acel motor are 4 carb orizontale...totul imbracat in crom...etc.....si...din proprie experienta...faza cu carburile este foarte frumoasa..pana la consum...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ITB-uri (independent throttle body) asa le zice :) si se pot pune si pe 1.1

gasesti acele itb-uri pe suzuki gsxr ;) da arata frumos..de consum no comment :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mad interesa sa fac asa ceva pe motorul meu de 1.1 se pot pune si 2 sau doar 4 si cam cat poate sa consume

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, daca carburatorul ii reglat bine eu zic k in jur de 9-10 (se poate si 15 :D ), la 1.8 consumu ii in jur de 14-15. parerea mea... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia la un carburator simplu tati....... la ITB-uri nu se mai discuta consumul :) ele fiind puse pe motor ca sa aduca un spor de performanta, un 1.8 16v cu itb-uri si compresie marita, eventual cu ceva piese bolt-in ajunge si la 200 cp ... deci este consum, si inca o data, daca vreti performantze fratilor...nu se poate sa aveti si consum redus.... legea conservarii energiei ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul poate fii reglat de performante...itb-urile au injectoare din cate stiu eu, si un sistem ecu separat. ceva de genu se face si la mastertuner la buc prin unicip...

si io vreu sa fac asta la motor d 1.8. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vad eu in poza aceea imi par doua carburatoare ; unul la doi cilindri,deh Dellorto DHL

injectie in clapeta individuala arata altfel, mai simplu si apar 4 bucati, nu doua.

oricum , daca e reglat totul bine, ceea ce e dificil de sincronizat la mai multe clarburatoare , nu consuma cu prea mult fara de cel pus din fabrica. Zeci de kile de benzina turnate in motor nu inseamna putere,ci amestecul trebuie sa fie putin mai mult dar ars bine, complet .

oricum ,lucrarea din poze e de milioane, eu am Derby si deja m-a inspirat .

Nu ai cumva tot linkul de unde ai gasit pozele,poate vad mai multe acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

linkul nu il mai stiu si nu ma intereseaza consumul dar nu as vrea sa sar de 15

ca asa nu sar merita

si oricum stie cineva unde gasesc si cam cat mar costa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motorul de 1.1l nu merita multicarburator. Motorul ala are singurul micut avantaj la taxa de asigurare, in rest absolut niciunul fata de varianta 1.3, ci numai dejavantaje, masina submotorizata si consum mai mare decat cel de 1,3 / 44 kw .

Pune unul de 1.3 HH si atunci incepi sa cauti Webber sau Dellorto DHLA venturi 30mm,daca vrei ceva cu adevarat sport trebuie si ax cu came de 280 grade (si atunci poti pune carb de 35mm),altfel e vax ; dar treaba e extrem de complicata si costisitoare . Gasesti si pe la noi dar varza majoritatea, insa pe ebay sunt o gramada.

In idee la alea iti trebuie un dispozitiv cu vacuum si nivele, 4 buc, cu care se ajusteaza relatiul la fiecare carb ,altfel merge ca o cositoare . Pentru o treaba decenta iti trebuie cel putin 5-700 eur.

O treaba bine facuta, cu 4 carb si axa came +280 grade aduce la 120-140 cp din motorul de 1,3 l dar numai peste 4000 rpm si te tine 15-20000 km motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paco6(GOLF2 87')
Pentru motorul de 1.1l nu merita multicarburator. Motorul ala are singurul micut avantaj la taxa de asigurare, in rest absolut niciunul fata de varianta 1.3, ci numai dejavantaje, masina submotorizata si consum mai mare decat cel de 1,3 / 44 kw .

Pune unul de 1.3 HH si atunci incepi sa cauti Webber sau Dellorto DHLA venturi 30mm,daca vrei ceva cu adevarat sport trebuie si ax cu came de 280 grade (si atunci poti pune carb de 35mm),altfel e vax ; dar treaba e extrem de complicata si costisitoare . Gasesti si pe la noi dar varza majoritatea, insa pe ebay sunt o gramada.

In idee la alea iti trebuie un dispozitiv cu vacuum si nivele, 4 buc, cu care se ajusteaza relatiul la fiecare carb ,altfel merge ca o cositoare . Pentru o treaba decenta iti trebuie cel putin 5-700 eur.

O treaba bine facuta, cu 4 carb si axa came +280 grade aduce la 120-140 cp din motorul de 1,3 l dar numai peste 4000 rpm si te tine 15-20000 km motorul.

tata am eu MH pe al meu 1.3 si fuge rau si cu carbu cu dublu corp:>:> .......cel putin fugea ca akm l-am cam omorat (trage a moarte):))....credema ca ar merge bn si cu un carb de dacie cu jigler marit sau de bmw...nu trebuie neaparat nustiuce carburi care pe langa ca is si mai pretentioase is si foarte scumpe:D.......si motorul lui merge aproape la fel de bn ca si cel de 1.3 ......;)...iti zik eu;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca 1.3 fuge rau, 16v sau vr6 inseamna ca merg cu viteza luminii. ma mir cum au reusit baietii aia p-afara sa le faca poze in mers.

ganditi-va si voi de 2-3-50 de ori inainte sa faceti afirmatii d-astea pline de adevar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu toti avem posibilitatile voastre....16 V...vr 6...si ...pana la urma discutia era despre 1.1....si....nemtii au facut si asha ceva...1.1 si 1.3 cu itb sau carburi orizontale...deci...omu' vrea 1.1 cu carburi orizontale....si,nu vad rolul tau in filmul asta......apropo,pozele sunt din 2008

daca sti...exista un motor ...care bate la fund multe alte motoare.....G40....deci...se poate si cu 1.3

post-1306-1218822027_thumb.jpg

post-1306-1218822035_thumb.jpg

post-1306-1218822045_thumb.jpg

Modificat de sharky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paco6(GOLF2 87')
daca 1.3 fuge rau, 16v sau vr6 inseamna ca merg cu viteza luminii. ma mir cum au reusit baietii aia p-afara sa le faca poze in mers.

ganditi-va si voi de 2-3-50 de ori inainte sa faceti afirmatii d-astea pline de adevar.

ia-ti si u un 1.3 si o sa te convingi singur de ce zik eu aici si o sa-ti para rau ca ai ales 1.6GTD :)

aa si scz de offtopic si pentru disponibilu incearca cu niste weber nu mai stiu exact seria dar altii de pe aici stiu cu siguranta...si o sa vezi ca va merge mai bine dar mi se pare is undeva pe la 150-200 euro bucata si cu 2 din alea ai rezolvat treaba eu am vazut pe un site nemtesc si pe 1.1:D

Modificat de paco6(GOLF2 87')
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca 1.3 fuge rau, 16v sau vr6 inseamna ca merg cu viteza luminii. ma mir cum au reusit baietii aia p-afara sa le faca poze in mers.

ganditi-va si voi de 2-3-50 de ori inainte sa faceti afirmatii d-astea pline de adevar.

Polo G40 0-100km/h in 8.1 sec, vit max. 196 km/h, 150Nm intre 3600-4400. Stock. Nu mi se pare asa de slab... :P , dar ma rog.

Peace... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paco6(GOLF2 87')

deci danmoise aici ai cam gresit:D

1.3 1272 cc 4 cylinder supercharged petrol engine with 113 PS (83 kW) (GT G40 version 1987 only)(vw poloG40)asa cum zice si szrobik :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca nici voi nu stiti despre ce vorbiti?

un posesor de soarece d-asta "rapid" a zis ca motorul lui trage grav, dupa care va coalizati si incepeti sa vorbiti de g40.

ERA VB DE G40? NU!!!!! era vb de 1.1 -1.3 care trage grav. trage sa moara, ca nu poate fi vorba nici de cuplu, nici de putere. eu inteleg toti oamenii pasionati de masinile lor, dar faceti afirmatii pertinente, nu vise despre G40 si alte supralimentari nebune.

1.1 si 1.3 cu carburatorul original sau cu cioclarie de dacie, nu au cum sa traga.

si ma mai amuza si faptul ca tocmai cineva care vorbeste de ITB-uri, si-a dat jos carburatoare din cauza de consum.

deci, inainte de orice, lansati doar afirmatii pertinente, lucruri realizabile, nu vise.

nu va iau peste picior, posturile mele pe topicul asta sunt doar o paranteza la acel 1.3 care trage grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paco6(GOLF2 87')
sa inteleg ca nici voi nu stiti despre ce vorbiti?

un posesor de soarece d-asta "rapid" a zis ca motorul lui trage grav, dupa care va coalizati si incepeti sa vorbiti de g40.

ERA VB DE G40? NU!!!!! era vb de 1.1 -1.3 care trage grav. trage sa moara, ca nu poate fi vorba nici de cuplu, nici de putere. eu inteleg toti oamenii pasionati de masinile lor, dar faceti afirmatii pertinente, nu vise despre G40 si alte supralimentari nebune.

1.1 si 1.3 cu carburatorul original sau cu cioclarie de dacie, nu au cum sa traga.

si ma mai amuza si faptul ca tocmai cineva care vorbeste de ITB-uri, si-a dat jos carburatoare din cauza de consum.

deci, inainte de orice, lansati doar afirmatii pertinente, lucruri realizabile, nu vise.

nu va iau peste picior, posturile mele pe topicul asta sunt doar o paranteza la acel 1.3 care trage grav.

intradevar motorasu meu e aproape mort dar si asa inca trage bine sa zik asa si carbu meu nu e reglat cum trebuie si de aia are un consum cu putin peste 10% dar asta nu inseamna ca nu are cuplu in plus as vrea sa vad cand ia motoru tau 70km/h cu prima viteza...si aici e vb de cuplu care e dat de cutie in cazul motorului meu si nu zik ca un motor mai mare dotat cu injectie sau cu turbo sa stiu eu ce mai e adaugat nu e mai bun e de 10ori mai bun dar aia nu inseamna si ca 1.1 si 1.3 nu is bune ...:vaidecapulmeu: (am vazut la un prieten pe passat 2.0 16v gti si nu e cu mult mai tare ca si al meu :icon_thumright: a mers baiatu cu el maxin 185 km/h:))) si e jalnic pt un asemenea motor:)))...parerea meu si asa cum zici si u fiecare isi lauda masina ca e normal dar yo nu permit sa-mi compari masina cu o dacie golf 2 1.3 va fi mereu cu mult mai tare ca o dacie de 2 bani;)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat-ul de 2.0 16v si de 136cp, teoretic face 0-100 in 10.2sec, iar viteza maxima 206, deci eu zic k are ceva probleme cu masina, sau ma rog... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ITB-uri (independent throttle body) asa le zice :rolleyes: si se pot pune si pe 1.1

gasesti acele itb-uri pe suzuki gsxr :D da arata frumos..de consum no comment :D

ITB-urile se monteaza doar la motoarele pe injectie si sunt gandite ca sa elimine pierderea de cuplu si putere datorita curgerii aerului prin galeria de admisie, s-a facut o mica confuzie aici.......

post-14538-1218868809_thumb.jpg

Ca sa faci un motor de 1,1 sau 1,3 cu carburi, trebuie sa te plictisesti de moarte sau sa ai foarte multi bani si sa iti placa sa-l imbraci in crom. Alt motiv nu vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asha este...nemtii si cehii se plictisesc.....de imbraca 1.1 si 1.3 in crom...si pun ITB-uri si multe altele....nu inteleg de ce ne contrazicem.....mai cautati si voi....www.youtube.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea sunt masini de spectacol..vin la woerthersee cu ele ..le expun si pleaca...nu-s masini de toata ziua :vaidecapulmeu:

nu zic, arata frumos imbracat in crom, dar ca sa faci un 1.1 cu itb-uri trebuie sa fi putin tzicnit :blink: in primul rand itb-urile sunt scumpe, injectia pt ele e scumpa ..cu banii dati pe itb-uri si pe injectie (034 efi sau megasquirt) iti bagi exact un vr6 de toata frumusetea :)) sau un kr 16v si mai ramai cu bani.

vreti putere si cox : 1.8 sau 2.0 tati...alea sunt motoare ce au cuplu si putere pe masuri si au potential de tuning mare.

nu comparati masinile de styling cu cele de cox !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai voi credeti ca alea sunt motoare standard? Alea au axe cu came care duc motorul la 9000 rpm, normal ca poti pune carburi de motocicleta din moment ce ii dai turatii de mototcicleta. Si arbori,biele, pistoane , arcuri ,culbutori sport.....

Daca pui carburatoare de moto pe un motor standard o sa mearga cel mult ca o cositoare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stealth.. te inseli..fiecare carburator se poate regla..dar ITB-urile nu-s carburatoare :angry: sunt corpuri de admisie independente, alimentarea motorului facandu-se tot prin injectie !!!!!!!! deci nu merge ca o cositoare :D

asa... am spus si mai sus pe motor de 1.1 si 1.3 nu are rost sa te pui sa pui asa ceva daca nu mergi la vro expozitie.

din 1.1 si 1.3 nu poti scoate performante !! sunt motoare mici, cuplu mic, si internele sunt mult mai fragile.

si nu ziceti nimic de g40, acel motor a fost gandit pt g-ladder, compresie mica, pistoane si biele forjate, vilbrochen forjate supape calumea si multe alte chestii mai pe scurt e fratele mai mic al lui G60 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!