Jump to content

Ajutor


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Salut,

Sunt destul de nou pe forum si inca nu mi-am castigat dreptul de a crea un topic la aria Tehnic. As avea mare nevoie de ajutorul celor de pe forum in rezolvarea cu succes a urmatoarei probleme :

Vreau sa cumpar un motor pt mk2 si as vrea sa intreb forumistii ce e de observat la locul cumpararii (un plan de bataie....ca sa stiu la ce sa ma uit....sa nu aiba vreo problema fatala si sa arunc banii de pomana).....Am de mers 250 km pana la vanzator si n`as vrea sa merg degeaba.

E interzis sa fie creat un astfel de topic de un moderator, in ajutoararea unui "doar inscris" ?

As fi recunoscator pentru ajutor !

ACESTA ESTE UN MESAJ CARE L-AM PRIMIT PE PRIVAT DE LA UN NOU MEMBRU.....VA ROG DACA VRETI SA-I RASPUNDETI

MULTAM

EUGEN_ZIM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand verifica compresia daca este pe masina,verifica uleiul sa nu aiba urme de pilitura in el,asculta-l pornit sa nu bata tacheti ceva pe la el :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa cumpar un motor pt mk2 si as vrea sa intreb forumistii ce e de observat la locul cumpararii (un plan de bataie....ca sa stiu la ce sa ma uit....sa nu aiba vreo problema fatala si sa arunc banii de pomana).....

hmm...tu spui "ca sa stiu la ce sa ma uit"...

Tot ceea ce iti pot spune eu ca trebuie NEAPARAT sa il auzi pornit, nu doar sa te uiti la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt cel cu pricina. Motorul sta pe o masina ce se dezmembreaza de ceva vreme (1-2 ani) si nu mai are alternator si cine stie cate alte lipsuri. E doar motorul. Nu cred ca o sa am cum sa`l pornesc. Pretul este foarte mic (aproape gratis) si mi s-a spus ca n-a fost rulat de multi ani (are ~160 000 km facuti, zice proprietarul), fiind pastrat in garaj datorita unor probleme cu inmatricularea.

Stiu ca-mi asum riscul de a lua o epava, dar poate ca totusi exista niste trucuri de a vedea dincolo de aparente. Nu ma pricep grozav la mecanica. Am trecut prin cateva probleme tehnice dar probabil ca nu suficiente, de aceea apelez la bunavointa voastra.

PS: maine dimineata plec dupa el :banghead: .

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce motor vrei sa cumperi? benzina? diesel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai ce sa vezi la el daca e defect.

numai pornit sau demontat.

daca nu e o persoana in care sa ai absoluta incredere in ceea ce spune nu prea ai ce face. eventual incearca sa-l pornesti,daca are demarorul pe el dar si-asa nu poti afla o gramada de chestii posibile cu problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul e pe benzina (1.8 k-jetronic EV). Ajuns la fata locului am fost dezamagit de starea in care era ....mult praf si ceva rugina pe bloc. Era complet "dezbracat", fara alte chestii auxiliare. Injectoarele erau luate....bujiile erau la locul lor, la fel placa de presiune, pompa de ulei ...

O sa-l desfaca un mecanic ca sa ia din el ce e bun, iar de nu, o sa`l dau la fier vechi. Mecanicul mi-a spus ca daca cumva a intrat aer umed in interior atunci este ruginit in zona blocului (fiind din fonta) si ca nu se mai poate folosi.

Am crezut ca e treaba mai serioasa cu motorul asta dar m`am inselat... Era bine de stiam ce sa intreb la telefon. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine il demonteaza poate verifica usor daca are cuzinetii buni si cilindrii-piston-segmentii mai au viata Cam ala e motorul de baza. Restul, injectia etc nu am ce sa spun pentru ca e treaba complexa si numai tu stii daca le poti procura si la cat te ridica in final.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine il demonteaza poate verifica usor daca are cuzinetii buni si cilindrii-piston-segmentii mai au viata Cam ala e motorul de baza. Restul, injectia etc nu am ce sa spun pentru ca e treaba complexa si numai tu stii daca le poti procura si la cat te ridica in final.

Doamna care-l vindea spunea ca n-a fost deschis niciodata de cand l-a avut (adus in `99 in ro si circulat 2 ani, actele fiind pe numele unei persoane de origine araba). Avea ~160 000 km si era in stare f. buna, spunea ea. Masina n-a putut fi inmatriculata pe numele ei , asa ca a ramas sa o dezmembreze pentru a-si recupera investitia... Nu stiu cat de reala e povestea, dar m-a tentat mult, avand in vedere si pretul. Chiar si un vilbrochen si niste pistoane bune ar valora ceva. Va stabili mecanicul daca intr-adevar sunt bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!