Jump to content

A3 8p dupa 2004 - Cele Mai Frecvente Probleme


WRC
 Share

Postare recomandată

Salut. M-am tot uitat, am tot citit dar nu gasesc ce caut... vreau sa modific ciclul egr la audi a3 2.0 din 2004, bkd, motor PD insa nu este acelasi lucru ca la CR, implicit in grupa 3 de la adaptation sunt alte valori decat ce s-a discutat si aratat, e alta plaja de lucru. Nici nu stiu sigur daca la engine, adaptation, channel 3 este EGR-ul.
Vreau sa modific valoarea EGR sa lucreze la minim si rog daca stie cineva sa imi spuna cum sa fac asta. Mentionez ca am modificat valoarea la maxim in channel 3 insa mi-a crescut consumul pe BC la 42 litri la suta km la plecarea de pe loc si s-a ameliorat pana la 13 litri la suta km dupa ce am rulat vreo 10 km in oras in mers normal in conditii de trafic lejer. Asa ca voi modifica inapoi cum era. In final, daca imi poate spune cineva cum se modifica ciclul EGR la PD 2.0 m-as bucura enorm. Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred ca se poate, decat anulat fizic si din soft.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din soft adica in mod profesional, nu vag.com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa reformulez. Din ce am citit facand sapaturi, la PD-uri e cu totul alta treaba cu EGR-ul. Personal, cand mi s-a stricat la masina din semantura, am infundat furtunul de vacum care intra si comanda valva EGR ca solutie temporara pt a nu sta cu martotul "check engine" aprins in bord pana la remediere. Ma gandeam chiar sa il anulez prin obturare. Insa surpriza, dupa ce am sters eroarea cu vcds-ul, la scurt timp a aparut iar. Ma intreb de unde stie calcuatorul ca egr-ul este nefunctional avand furtunasul infundat, deci modulul vacum nu trimite eroarea iar EGR-ul nu are alta conexiune de comanda electrica sau de alta natura. Mai are senzori pe traseu sau sesizeaza fluxul de admisie pe undeva ca debit necorespunzator? Am inteles ca EGR-ul lucreaza sincronizat cu MAF-ul si de aici s-ar putea deduce eroarea in bord insa nu sunt incredintat.

Ca si concluzie, la acest tip de motor se poate anula EGR-ul prin metoda clasica?  Anularea lui aduce benficiile discutate cu atata pasiune sau mai degraba anomalii? 

 

Modificat de tykazs
greseli ortografice
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tykazs

Eu am avut problema asta cu clapa egr, am sa postez un link unde am detaliat problema, sper sa nu fiu tras la raspundere pentru ca fac reclama: http://clubtech.ro/viewtopic.php?p=7113#p7113

Am citit rapid ce ai scris tu, problema la mine era ca pierdeam "avant" intre 1200-2000 turatii dar nu aveam martori aprinsi. Daca ai intrebari te rog sa postezi aici si incerc sa te ajut.

On 10.04.2016 at 9:10 PM, tykazs said:

din soft adica in mod profesional, nu vag.com?

trebuie profi, daca doresti te indrum catre cineva care numai cu chestii din astea se ocupa :)

 

Modificat de tataieee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit EGR -ul cu unul nou, am sters aseara eroarea cu vag si azi dimineata s-a aprins din nou. Este nevoie sa mai fac altceva cu vag? O sincronizare ceva? Adaptare? Ma puteti ajuta? Imi apare ca si eroare:

16785 - EGR System: Insufficient Flow 
P0401 - 000 - - - Intermittent

 Deci egr-ul e nou, ce bunica mai vrea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo Îți dă circulație insuficienta...Poate fi Erg Bun dacă comanda nu se realizează.  Obstrucție aer...Sau alte chestii. În ce baza ai schimbat Egr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu si eu ce inseamna "insuficient flow", sau cautam in dictionar daca nu stiam si nu mai ocupam spatiu degeaba pe forum. Raspunsul tau e unul evaziv, fara nici un rost. Normal ca ca e vorba de "alte chestii" ca doar de aia am si pus intrebarea in ideea ca s-a mai lovit careva de situatia asta. EGR-ul l-am schimbat pt ca avea membrana sparta, moment in care a aparut si eroarea in bord. Ca sa nu ma intrebi "de unde stiam ca e era sparta", am tras cu gura de vacum si insipiram fara probleme.

Acum sa revin, poate sa imi spuna cineva ce ar trebui sa verific? Ar putea fi de la modulul de vacum? n75 parca ii zice. Diseara, cand ajung acasa, am sa dau comanda de activare EGR din VCDS si am sa verific daca lucreaza vacum-ul, implicit daca trage aer cand e activat. Daca nu, e clar ca e din N75. Acesta la randul lui are si el conexiune electrica. Stie cineva unde ar trebui sa ma uit dupa siguranta lui? s-o fi ars cat a mers in gol cand era sparta supapa EGR... Astept sugestii, multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/13/2016 at 2:26 PM, tykazs said:

Stiu si eu ce inseamna "insuficient flow", sau cautam in dictionar daca nu stiam si nu mai ocupam spatiu degeaba pe forum. Raspunsul tau e unul evaziv, fara nici un rost. Normal ca ca e vorba de "alte chestii" ca doar de aia am si pus intrebarea in ideea ca s-a mai lovit careva de situatia asta. EGR-ul l-am schimbat pt ca avea membrana sparta, moment in care a aparut si eroarea in bord. Ca sa nu ma intrebi "de unde stiam ca e era sparta", am tras cu gura de vacum si insipiram fara probleme.

Acum sa revin, poate sa imi spuna cineva ce ar trebui sa verific? Ar putea fi de la modulul de vacum? n75 parca ii zice. Diseara, cand ajung acasa, am sa dau comanda de activare EGR din VCDS si am sa verific daca lucreaza vacum-ul, implicit daca trage aer cand e activat. Daca nu, e clar ca e din N75. Acesta la randul lui are si el conexiune electrica. Stie cineva unde ar trebui sa ma uit dupa siguranta lui? s-o fi ars cat a mers in gol cand era sparta supapa EGR... Astept sugestii, multumesc,

S-a rezolvat de la sine. S-a stins singur check engine. Probabil a durat pana s-a sincronizat cu MAF-ul. Ieri si azi nu s-a mai aprins deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se da un A3 1.9 TDI din 2004. Problema e urmatoarea: in timp ce merg cu masina, cand virez spre dreapta, se aude un "tiuit" ca sa zic asa pe undeva pe sub bord. Nu-mi dau seama exact pe unde. Poate se aude de undeva de afara si am eu impresia ca se aude de undeva de sub bord. In fine... Doar cand virez spre dreapta se aude. Dupa ce am mers cu masina, am oprit-o timp de o ora si am vrut sa plec din nou cu ea. Hop in bord mi s-a aprins martorul de directie (Power Steering System, acel volan rosu) si volanul se misca mai greu putin. Am incercat sa intru cu VCDS pe adresa respectiva (44 parca), dar nu ma lasa. Intr-un final, am reusit si am gasit urmatoarele erori legate de directie:

Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530-V1.clb
   Part No SW: 1K0 907 530 B    HW: 1K0 907 951 
   Component: Gateway         H08 0090  
   Revision: 08          Serial number: 24001039021CD6
   Coding: 7D0F0BC0070100
   Shop #: WSC 06435 000 00000
   VCID: 264310139112D62ECEF-8073

1 Fault Found:
01309 - Power Steering Control Module (J500) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 13
                    Reset counter: 63
                    Mileage: 241805 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.12.16
                    Time: 01:00:55

si

Address 44: Steering Assist        Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
   Part No: 1K1 909 144 L
   Component: EPS_ZFLS Kl.078 H07 1806  
   Shop #: WSC 51446 133 86401
   VCID: 3467FA5B57CEB4BE40B-8061

5 Faults Found:
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Mileage: 241800 km
                    Temperature: 13.0°C
                    Voltage: 11.70 V
                    Voltage: 11.50 V

00625 - Vehicle Speed Signal 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Mileage: 0 km
                    Temperature: -2.0°C
                    Voltage: 11.30 V
                    Voltage: 11.10 V

01314 - Engine Control Module 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Mileage: 0 km
                    Temperature: -2.0°C
                    Voltage: 11.30 V
                    Voltage: 11.10 V

00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:

01312 - Powertrain Data Bus 
            014 - Defective - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Mileage: 0 km
                    Temperature: -2.0°C
                    Voltage: 14.70 V
                    Voltage: 14.50 V

 

S-au sters erorile, dar dupa 4-5 km de mers cu masina, iar se auzea acel "tiuit" cand viram la dreapta si iar au aparut aceleasi erori. Tind sa cred ca pe undeva e o problema pe fire. Ceva nu comunica cum trebuie. Astept si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica intai cablajul, mufa si alimentarea la caseta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta o sa fac. O sa revin in caz de se rezolva sau nu problema. Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
MorariuGeorge

Salut! Ce diametru are țeava intermediara? Cea de după toba intermediara înspre catalizator 

image.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu masina la cineva si mufele sunt in regula. La fel si cablajul. "Tiuitul" ala de care ziceam e de la clima. Cand o opresc, nu se mai aude. Erorile postate mai sus se sterg, dar reapar. Cred ca solutia ar fi sa gasesc pe undeva la dezmembrari pe cineva care sa-mi dea doar modulul acela. Fara caseta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut vreu sa procur Audi a3 2006 2.0TFSI !!!! 
 spuneti va rog la ce sa atrag atentie 

nu vreau sa o cumpar apoi sa incep a baga bani in ea

nu am avut niciodata audi 

multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

Este o masina veche. Vei baga sigur bani in ea.

A mea este din 2005 si am ingrijit-o foarte bine si tot bag bani in ea. La varsta asta incep sa pice senzori, bucse, brate, furtune indiferent de grija ta.

In functie de cum a fost ingrijita poate aparea si rugina, in special la aripile fata si praguri.

Daca nu vei avea un buget si pentru interventii, mai bine nu te baga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

audi a3 2006 2.0tfsi  e pe lant sau pe curea ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Revin cu o problema ciudata ca sa zic asa. De cateva zile am observat ca atunci cand merg cu masina o anumita distanta (gen 50-60 km) si opresc, turatia creste de la 900 rpm la 1000-1100 rpm si se pornesc si ventilatoarele. Am scanat masina si pe Engine am gasit urmatoarele: 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 016 J    HW: 028 101 138 3
   Component: R4 1,9L EDC 0000SG  5497  
   Revision: 12345678    Serial number: AUX7Z0C9FN70BV
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 06435 000 00000
   VCID: 2A5BE423850AF24EEA7-807F

2 Faults Found:
18617 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83) 
            P2185 - 000 - Signal too High - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Torque: 44.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 13.91 V
                    Bin. Bits: 11000100
                    Temperature: 44.1°C
                    Temperature: 35.1°C

18051 - Please check DTC Memory of Electric Load Controller 
            P1643 - 000 - 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1008 /min
                    Torque: 42.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 13.76 V
                    Bin. Bits: 11000111
                    Load: 45.9 %
                    (no units): 1.0

Readiness: 0 0 0 0 0 

Prima eroare o am de mai mult timp. Probabil se inlocuieste senzorul si scap de ea. A doua a aparut acum cateva zile cand am sesizat cele spuse mai sus. S-a sters in prima faza, dar a reaparut. In legatura cu a doua eroare, pe ross-tech spune sa verific modulul electronic (J519) pentru eventuale erori. Am facut acest lucru si am gasit 3 erori pentru ca schimbasem niste becuri. S-au sters erorile de pe adresa 09, dar aceasta de pe Engine a reaparut. Din ce am citit pe alte site-uri, unii au scapat de aceasta eroare inlocuind bateria. Astept si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit acel senzor (G83) si pentru moment nu a mai aparut nicio eroare. Sper sa ramana asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

jantele astea sunt din tabla sau aliaj? stie careva?

jante.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aliaj suprapuse peste tabla. Totusi, ce legatura are cu titlul topicului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am stiut unde sa postez, scuze daca am deranjat, dar aici am gasit activitate.

totusi, cum aliaj suprapus peste tabla??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti atent o sa vezi ca e o janta de tabla. Deasupra ei-cand s-a facut poza a asezat una de aliaj-se vede si valva ei in partea de sus. Nu e capac ptr ca atunci ar fi trebuit sa se suprapuna corect-ceea ce nu se intampla.

Poza e facuta de sus si nu din lateral si poate de aia te induce in eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stii cumva ce model de janta este , cineva mi/a spus ca sunt din tabla

jenti-originale-audi-a3-5-100-1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu. Oricum suntem offtpic aici. Sunt haluminiu nu fer :-).

Solicita totusi catre un moderator mutarea discutiei intr-un topic corespunzator. Eu aici ma opresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Marian a deschis acest topic
  • cogdao pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!