Jump to content

A3 8p dupa 2004 - Cele Mai Frecvente Probleme


WRC
 Share

Postare recomandată

Eroarea de airbag se sterge din vcds in cazul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai pus contactul, cand ai aspirat ? daca da, atunci ai luat eroarea.

 

daca nu... si daca eroarea nu se va sterge la scanare (sau o sa revina), trebuie umblat la mufa airbag-ului cu probleme, ca sa ii intaresti/cureti contactele, pentru inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de replay.Ii primul audi pe care il am.Inainte am avut un bmw si toate metodele de diagnoza/rezolvare difera.La audi is novice .o sa ma documentez in legatura cu ce a zis colegu.

La faza cu contactul:am demufat scaunele apoi le-am scos,eroarea nu a aparut imediat chiar daca am pornit si am mutat masina.Eroarea a aparut dupa ce am montat scaunele ,le-am mufat, si am pornit masina.mi se pare o electronica mult prea sensibila si inutila.Noroace!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut, sunt  nou printre posesorii de Audi, mai exact audi a3 sportback 2.0 TDI s-tronic (03.2010) , ca o prima problema la masina din semnatura achizitionata de curand  ,martor check engine + spirala,care palpaia in bord doar la relanti.. scanare acasa de unde a rezultat " TURBOCHARGER BOOST CONTROL POSITION SENSOR CIRCUIT : IMPLAUSIBILE SIGNAL ..EROARE P2563-000--- INTERMITENT..
mers la audi scanare -  turbocharger actuator -sparta supapa din interior,nu mai tinea presiunea(vacuum-ul,sper ca am inteles eu  bine )
  =  piesa 750 ron + 300 manopera :)  calibrare  + scanare si stergere eroare
Toate bune acum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, mai devreme sau mai tarziu, la toate CR-urile se duce actuatorul turbinei.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun pretul la actuator si 4 ore de manopera. Deci nu sunt jecmanitoare toate reprezentantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Defapt au fost cam 2 ore de munca, cei de la reprezentanta mi au dat voie sa stau langa masina cat s a schimbat piesa +calibrarea, si aici fac diferenta cu reprez vw care nu face asa ceva :-)

Modificat de Eduard0305
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
Salutari la toata lumea. Probabil e inceputul unei telenovele in care imi voi toci nervii si voi detalia cum raman falit nestiind cum sa rezolv problema.

 Am dus masina la o diagnoza computerizata (tester). Am apelat la colegul nostru Iulian (turbocip) care m-a ajutat cu aceasta operatiune (tot respectul pentru omul care este). 

Descrierea problemei:

1. Masina consuma mult in oras si nu numai. Nu sunt nebun si nici asa nu o las. Mers seara in Bucuresti (orele 22, 23), fara trafic intens, mers linistit (nu neaparat subturat) imi da un consum de 8,5 -9%. Da, este mare. Consum dimineata in Bucuresti la orele 7.30 - 8.30 in conditii de trafic 10% - 11% - mi se pare enorm pentru un diesel (un motor pe benzina ia 12 -13 in aceleasi conditii). Masina nu scoate fum decat daca o turez in forta si pt un timp scurt (lucru normal pt diesel). Daca o turez in gol la 5000 rpm, nu scoate nici un pic de fum.

In afara, daca merg 100 - 140 km/h am un consum de 6,5 - 6,8. Este mare, atat ia si benzinara lu frate-miu. Daca trec de 140 pana in 160 sare de 7 (aici sa zicem ca sunt de acord sa fie asa, turatie ridicata, motor in forta) 

Daca merg pana in 100 km/h nu scade sub 6 (si cred ca ar trebui sa fie mai mic)

Problema a aparut cam de dupa paste. Inainte de asta, in Bucuresti, fara sa exagerez, dimineata la orele 7.30 - 8.30, exact acelasi traseu, nu sarea de 8%!!! si nu exagerez. Seara, la orele 22, 23, mers linistit dar nu neaparat subturat aveam maxim 6% (chiar in medie 5,5%) - nu sunt aberatii. Consumul a fost facut de multe ori la pompa si iese la fel cu ce arata in bord.

Simptome: masina nu mai trage cum tragea acum 5 luni cand am luat-o. Nu mai am sprintul de atunci. Am mers cu ea cu 210 km/h si mai aveam talpa si putere dar imi era frica sa ii mai dau. Acum abia abia atinge 210 km/h pe autostrada si se plafoneaza acolo - talpa mai e, dar degeaba ca nu se mai tureaza, nu mai creste, ramane acolo.

 

 

Masuri luate:

am desfacut si curatat EGR-ul (nu era infundat si nici f murdar, avea doar o pelicula de negreala) fara nici o diferenta dupa.

am verificat tubulatura admisie - turbo - intercooler. Am gasit un cot furtun care iesea din turbo spre intercooler care nu statea foarte bine bagat in turbina - avea joc - si l-am schimbat. Dupa asta, parca a mai prins un pic de vlaga dar nu semnificativ. La consum, nu s-a simtit nimic.

Am apelat la un tester bun pt verificare (turbocip) si anume:

- s-a facut diagnoza pe loc - debitmetrul ok, injectoare ok.

- s-a facut log in mers - in anumite momente turbina baga mai multa presiune decat se cerea.

- s-a verificat softul masinii - este al masinii - 140 CP

- s-a constatat ca s-au facut rescrieri de soft de 8 ori (sau interventii asuppra softului) insa starea actuala este corecta.

Distributia este pusa la punct perfect (poate confirma turbocip).

Mentionez ca de cand am luat-o si pana acum nu s-a intervenit cu nici o modificare de soft (de fapt nu s-a facut nici un alt fel de modificare - are aceleasi jante si aceleasi cauciucuri)

Am fost apoi in Constanta la un prieten la care am facut din nou test computerizat. In mers, in momentul accelerarii dupa schimbarea treptei de viteza presiunea data de turbina este mai mare decat se cere dar pt foarte putin timp si se regleaza imediat ramanand in parametri pana la urmatoarea schimbare de viteza. De asemenea injectoarele au iesit ok, nici un fel de problema. 

Sugestii: unii spun ca totusi e o problema de turbina pentru ca la un moment dat se aude in treapta 3-a la 1800 - 2000rpm ca o refulare de aer daca se schimba treapta si ca ar fi o problema leagata de geometria variabila. Altii sugereaza sa folosesc un aditiv in motorina ca poate se rezolva problema.

Ma gandeam sa fac o modificare de soft si sa ridic motorul la 180 de cai (sau pe acolo) ca daca tot am consum mare, sa il folosesc - gandindu-ma ca nu se va modifica consumul.

Sunt in momentul in care nu stiu ce sa fac... daca ma apuc sa bag bani in reconditionat si schimbat turbina si nu se rezolva, ies in paguba... daca ma apuc sa schimb injectoare la fel... daca ii fac modificari de soft, nu stiu ce o fi dupa ca nimeni nu poate garanta nimic... 

Daca umblu de nebun prin service-uri si arunc cu banii in stanga si dreapta doar pe diagnosticari presupuse iar nu imi convine (fiecare mecanic isi da cu parerea)

Ma gandeam la un moment dat sa o vand dar nu ma lasa inima...

Rog cu insistenta si respect fata de aceasta comunitate, fata de acest forum, daca cunoasteti un mecanic bun, un meserias care ar putea sa ma ajute doar sa gasesc ce are masina, macar sa stiu ce trebuie facut la ea pt ca apoi sa rezolv direct problema, nu sa schimb intre timp jumatate de masina... va rog sa ma indrumati sau sa ma sfatuiti ca primesc cu atentie orice sfat si indemn. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

cati km are masina ?

 

filtrele de aer, carburant, etc - cand le-ai schimbat ultima oara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin, masina are 230000 km reali. Filtru aer schimbat acum 3 saptamani. Ulei plus filtre ulei, aer si motorina schimbate acum 10000 km

Modificat de tykazs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu isi mai da nimeni nici o parere? nu a mai patit nimeni? sa fie o raritate masina mea? e specimen...? o avea "metastaze" si e pe duca... cine stie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur nu - dar greu de gasit defectul/solutia - din descrierea ta - ne trebuie log-ul sa ne uitam pe el, valorile injectoarelor si alti parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari confrati. Va rog sa aruncati o privire peste acest log facut in mers si sa imi spuneti ce vedeti suspect... In special ma intereseaza sa stiu daca e ceva legat de geometria variabila. 

Legat de presiunea turbinei - nu imi intra limp mode.

Am facut log-ul pt ca imi consuma mult si nu mai trage cum trebuie...

Sper ca cei care va pricepeti si aveti timpul necesar, sa va uitati pe log si sa va dati cu parerea. Va multumesc mult.

  

sigur nu - dar greu de gasit defectul/solutia - din descrierea ta - ne trebuie log-ul sa ne uitam pe el, valorile injectoarelor si alti parametrii.

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/page-479
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce in ce mai rau... Asta noapte, București Roman, racoare, fara clima,mers in medie 140km/h a consumat 7,5%. Si sa va reamintesc, e diesel, nu benzina... Sa-mi bag picioarele in ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, ce dimensiuni ai la cauciucuri si jante ?

 

Ce e cel mai curios este cum prindeai tu inainte peste 210 cand masina asta cu motorul tau nu ar trebui sa duca peste 207 daca datele de fabrica care le am eu sunt corecte.....

 

Ma gandesc ca nu cumva  ECU sa  cauzeze toata problema asta ..... Daca firul logic a fost urmat si toti parametrii sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si multumesc pentru reply. Nu am nici un interes sa inventez povesti, nu are nici un rost. Am mers cu masina asta cu 215 km/h - viteza aratat de kilometraj - nu gps si din cate cunosc stiu ca este o eroare intre realitate si kilometraj in ideea ca in realitate viteza e mai mica. Cand am luat masina am fost f entuziasmat de ea si in 2 randuri am vrut sa vad ce poate si s-a dus acul la 210 si 215. Acum 2 saptamani, cu 4 persoane in masina am mers cu 210 pe a1 catre constanta... o fi fost vant din spate... insa ma gandesc si la rezultatul diagnozelor ca poate o fi un efect... presiune mare data de turbina... poate e un efect.

Cat despre roti, sunt aceleasi ca la inceput, nu le-am schimbat nimic. 225/45/17.

Parerea unora (spre care inclin si eu) e ca presiuunea marita data de turbina cauzeaza toate problemele...insa de ce nu au fost de la inceput? ca refulare de aer are de cand am luat-o... s-or fi modificat parametrii in timp... 

Luni pe 15 merg cu ea la Cipos sa vada ce e cu turbina... si apoi voi vedea...

Probabil o fi de la ECU insa cred ca e posibil sa fie ceva si pe la debitmetru, cu toate ca nu a iesit neregula la diagnoza...

Practic, in afara de consum ridicat (comparabil cu cele pe benzina) masina se comporta bine (zic eu....sper sa nu fie doar de consolare) nu scoate fum si parca are ceva vlaga (au spus cei care au facut test in mers ca sunt eu nebun si ca masin trage de rupe insa nu stiti cum era cand am luat-o)

Si legat de soft, il are pe al ei, s-a verificat si asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezultat zero. Masina in diagnoza da totul perfect. Lumea crede ca sunt eu nebun... Azi insa, din senin, fara a o tura de nebun, deci in mers linistit a intrat in limp mode fara sa inregistreze nici o eroare in calculator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca intra in limp - stocheaza automat eroare.

 

probabil la tine e o problema de alimentare, limiteaza puterea dar nu stocheaza eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te cred, nu te contrazic. Ce ma surprinde e ca nici macar la log in mers nu iese nimic in neregula...

Legat de limp, dupa oprire si repornire motor a revenit la normal... E ciudat rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, era ideal sa se manifeste defectul, cand ai facut log in mers - se vedeau datele.... era un punct de plecare, pt rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tykazs te cam indrepti spre necesitatea testarii altui ECU pentru codul tau motor..... Altfel nu imi pot explica situatia ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica sa fie ceva din calculator? Am in plan o resoftare... dupa ce strang finantele necesare. Daca fac resoftare si e ceva din calculator sper sa se rezolve...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 

Salutari la toata lumea. Probabil e inceputul unei telenovele in care imi voi toci nervii si voi detalia cum raman falit nestiind cum sa rezolv problema.
 Am dus masina la o diagnoza computerizata (tester). Am apelat la colegul nostru Iulian (turbocip) care m-a ajutat cu aceasta operatiune (tot respectul pentru omul care este). 
Descrierea problemei:
1. Masina consuma mult in oras si nu numai. Nu sunt nebun si nici asa nu o las. Mers seara in Bucuresti (orele 22, 23), fara trafic intens, mers linistit (nu neaparat subturat) imi da un consum de 8,5 -9%. Da, este mare. Consum dimineata in Bucuresti la orele 7.30 - 8.30 in conditii de trafic 10% - 11% - mi se pare enorm pentru un diesel (un motor pe benzina ia 12 -13 in aceleasi conditii). Masina nu scoate fum decat daca o turez in forta si pt un timp scurt (lucru normal pt diesel). Daca o turez in gol la 5000 rpm, nu scoate nici un pic de fum.
In afara, daca merg 100 - 140 km/h am un consum de 6,5 - 6,8. Este mare, atat ia si benzinara lu frate-miu. Daca trec de 140 pana in 160 sare de 7 (aici sa zicem ca sunt de acord sa fie asa, turatie ridicata, motor in forta) 
Daca merg pana in 100 km/h nu scade sub 6 (si cred ca ar trebui sa fie mai mic)
Problema a aparut cam de dupa paste. Inainte de asta, in Bucuresti, fara sa exagerez, dimineata la orele 7.30 - 8.30, exact acelasi traseu, nu sarea de 8%!!! si nu exagerez. Seara, la orele 22, 23, mers linistit dar nu neaparat subturat aveam maxim 6% (chiar in medie 5,5%) - nu sunt aberatii. Consumul a fost facut de multe ori la pompa si iese la fel cu ce arata in bord.
Simptome: masina nu mai trage cum tragea acum 5 luni cand am luat-o. Nu mai am sprintul de atunci. Am mers cu ea cu 210 km/h si mai aveam talpa si putere dar imi era frica sa ii mai dau. Acum abia abia atinge 210 km/h pe autostrada si se plafoneaza acolo - talpa mai e, dar degeaba ca nu se mai tureaza, nu mai creste, ramane acolo.
 
 
Masuri luate:
am desfacut si curatat EGR-ul (nu era infundat si nici f murdar, avea doar o pelicula de negreala) fara nici o diferenta dupa.
am verificat tubulatura admisie - turbo - intercooler. Am gasit un cot furtun care iesea din turbo spre intercooler care nu statea foarte bine bagat in turbina - avea joc - si l-am schimbat. Dupa asta, parca a mai prins un pic de vlaga dar nu semnificativ. La consum, nu s-a simtit nimic.
Am apelat la un tester bun pt verificare (turbocip) si anume:
- s-a facut diagnoza pe loc - debitmetrul ok, injectoare ok.
- s-a facut log in mers - in anumite momente turbina baga mai multa presiune decat se cerea.
- s-a verificat softul masinii - este al masinii - 140 CP
- s-a constatat ca s-au facut rescrieri de soft de 8 ori (sau interventii asuppra softului) insa starea actuala este corecta.
Distributia este pusa la punct perfect (poate confirma turbocip).
Mentionez ca de cand am luat-o si pana acum nu s-a intervenit cu nici o modificare de soft (de fapt nu s-a facut nici un alt fel de modificare - are aceleasi jante si aceleasi cauciucuri)
Am fost apoi in Constanta la un prieten la care am facut din nou test computerizat. In mers, in momentul accelerarii dupa schimbarea treptei de viteza presiunea data de turbina este mai mare decat se cere dar pt foarte putin timp si se regleaza imediat ramanand in parametri pana la urmatoarea schimbare de viteza. De asemenea injectoarele au iesit ok, nici un fel de problema. 
Sugestii: unii spun ca totusi e o problema de turbina pentru ca la un moment dat se aude in treapta 3-a la 1800 - 2000rpm ca o refulare de aer daca se schimba treapta si ca ar fi o problema leagata de geometria variabila. Altii sugereaza sa folosesc un aditiv in motorina ca poate se rezolva problema.
Ma gandeam sa fac o modificare de soft si sa ridic motorul la 180 de cai (sau pe acolo) ca daca tot am consum mare, sa il folosesc - gandindu-ma ca nu se va modifica consumul.
Sunt in momentul in care nu stiu ce sa fac... daca ma apuc sa bag bani in reconditionat si schimbat turbina si nu se rezolva, ies in paguba... daca ma apuc sa schimb injectoare la fel... daca ii fac modificari de soft, nu stiu ce o fi dupa ca nimeni nu poate garanta nimic... 
Daca umblu de nebun prin service-uri si arunc cu banii in stanga si dreapta doar pe diagnosticari presupuse iar nu imi convine (fiecare mecanic isi da cu parerea)
Ma gandeam la un moment dat sa o vand dar nu ma lasa inima...
Rog cu insistenta si respect fata de aceasta comunitate, fata de acest forum, daca cunoasteti un mecanic bun, un meserias care ar putea sa ma ajute doar sa gasesc ce are masina, macar sa stiu ce trebuie facut la ea pt ca apoi sa rezolv direct problema, nu sa schimb intre timp jumatate de masina... va rog sa ma indrumati sau sa ma sfatuiti ca primesc cu atentie orice sfat si indemn. 

 

 

 

Din ce in ce mai rau... Asta noapte, București Roman, racoare, fara clima,mers in medie 140km/h a consumat 7,5%. Si sa va reamintesc, e diesel, nu benzina... Sa-mi bag picioarele in ea...

 

 

Salut si multumesc pentru reply. Nu am nici un interes sa inventez povesti, nu are nici un rost. Am mers cu masina asta cu 215 km/h - viteza aratat de kilometraj - nu gps si din cate cunosc stiu ca este o eroare intre realitate si kilometraj in ideea ca in realitate viteza e mai mica. Cand am luat masina am fost f entuziasmat de ea si in 2 randuri am vrut sa vad ce poate si s-a dus acul la 210 si 215. Acum 2 saptamani, cu 4 persoane in masina am mers cu 210 pe a1 catre constanta... o fi fost vant din spate... insa ma gandesc si la rezultatul diagnozelor ca poate o fi un efect... presiune mare data de turbina... poate e un efect.

Cat despre roti, sunt aceleasi ca la inceput, nu le-am schimbat nimic. 225/45/17.

Parerea unora (spre care inclin si eu) e ca presiuunea marita data de turbina cauzeaza toate problemele...insa de ce nu au fost de la inceput? ca refulare de aer are de cand am luat-o... s-or fi modificat parametrii in timp... 

Luni pe 15 merg cu ea la Cipos sa vada ce e cu turbina... si apoi voi vedea...

Probabil o fi de la ECU insa cred ca e posibil sa fie ceva si pe la debitmetru, cu toate ca nu a iesit neregula la diagnoza...

Practic, in afara de consum ridicat (comparabil cu cele pe benzina) masina se comporta bine (zic eu....sper sa nu fie doar de consolare) nu scoate fum si parca are ceva vlaga (au spus cei care au facut test in mers ca sunt eu nebun si ca masin trage de rupe insa nu stiti cum era cand am luat-o)

Si legat de soft, il are pe al ei, s-a verificat si asta.

 

 

Rezultat zero. Masina in diagnoza da totul perfect. Lumea crede ca sunt eu nebun... Azi insa, din senin, fara a o tura de nebun, deci in mers linistit a intrat in limp mode fara sa inregistreze nici o eroare in calculator...

S-a ajuns la un deznodamant: turbina. Acum vreo 2 saptamani a inceput sa fluiere de ziceam ca am in permanenta pompierii in spate... mi-am facut timp si am mers la Cipos. S-a demontat turbina si cand s-a desfacut, dezastru - palele pe evacuare erau mancate rau la baza, ziceai ca le-au ros sobolanii si din cauza descentrarii s-a inclinat axul si atingea cu varful palelor in carcasa si de acolo suieratul. Am reconditionat turbina tot la Cipos exact in acel moment si acum am alta masina. Explicatia ca nu iesea nimic la test lunile trecute, era ca palele incepusera sa se macine si ecu dadea mai mult combustibil pt realizare presiune suficienta si astfel ieseau valorile in parametri... de aici rezulta consumul ridicat de motorina. Acum, merge mai bine ca la momentul in care am cumparat-o. Drum de autostrada, mers in medie 140km/h, 3 persoane in masina, afara canicula, clima pornita permanent, consum pe bord, 5,5% fata de valori anterioare in aceleasi conditii, inainte de reconditionare, la temperaturi mai joase, consumul aratat pe bord era de minim 7,5%.

Si acum alearga ca la inceput - am atins iar 115 km/h pe bord si ar mai fi putut dar am stat cuminte.

Tot la inceput, cand am luat masina anul trecut in decembrie, se auzea sunetul acela ca de blowo ff valve cand  schimbam vitezele insa acum e liniste totala! nu se mai aude nimic si trage masina de ruuupe. Am din nou masina! :)

Modificat de tykazs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna dimineata, pe langa g5, am "primit mostenire" un a3 8p din 2007, saptamana trecuta s-a efectuat revizia tehnica de filtre si ulei, ieri cand am ajuns de la munca am constat o pata mare neagra sub masina, initial am zis ca nu i-a strans busonu de la baie, insa dupa ce am ridicat capota surpriza a fost ca,,,, garnitura de la capacul filtrului de motorina nu etansa corect, iar un drum de 20 km s-a lasat cu 5 litri consumati....carena plina de motorina scutul la fel... in sarcina efectiv o scuipa, va recomand sa fiti atenti dupa ce efectuati schimbul filtrului ! (am remediat la acelasi service unde s-a efectuat schimbul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Marian a deschis acest topic
  • cogdao pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!