Jump to content

Informatii/probleme motorul BCB


andy84
 Share

Postare recomandată

ai verificat cablajul de la EGR ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am auzit de acel senzor...  oricum eroarea asta apare cand motorul trage aer fals pe undeva, de regula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, EGR blocat, aer fals sau cablaj egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles... o sa verific si aceste aspecte.

Nici eu nu gasesc acel senzor, dar in descrierea erorii zice ca daca nu e EGR trebuie inlocuit acel senzor....

Multumesc pt atentie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se refera la MAP - Manifold Absolute Pressure

Se gaseste pe langa tubul jojei de ulei, pe galeria de admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, detin acest tip de motor.Am urmatoare problema,pe langa consumul de ulei(Ravenol LLO 10w40) 1l/3000km.Aveam check-ul aprins de o bucata de vreme si am pus ceva banuti de o parte sa schimb si a doua sonda caci asta mi-a iesit la o scanare cu vag com. Si merg la service imi scaneaza si ei si descopera eroare de la egr si sonda 2. Ei spun ca datorita egr-ului da eroare si sonda lambda 2. Nu au vrut sa se complice sa curatw egr-ul, m-au sfatuit sa iau unul nou. In cele din urma am luat unul nici prea ieftin nici prea scump 320 de lei. L-au schimbat si de acum incepe distractia.Becul s-a stins pe moment dar la turatii constante in jur de 2000rpm, masina  incepe sa mearga numai cu smucituri.A doua zi revin la ei, imi mai fac o scanare si nu da nicio eroare pe motor. Ma sfatuiesc sa curat si clapeta, deacord au curatat-0 au adaptat-0, merg la probe nicio schimbare. Ma intorc la ei si mi-au spus ca dp lor de vedere nu au ce sa mai faca, atat cat motorul nu are nicio eroare. Plec dezamagit si cu gandul sa schimb service-ul. Apoi a doua zi seara pornesc sa plec la munca si stupoare se aprinde din nou check-UL aceeasi veche eroare "emission worckshop". Deci m-am ales cu 500 de lei cheltuiti degeaba, cu masina mergand cu smucituri, si cu becul aprins. A doua zi imi vine o idee si scot mufa de la egr, surpriza motorul merge excelent, nu mai smuceste ba chiar parca merge mai rotund. In schimb a crescut consumul la relanti de la 0.5 am 0.8 l/h. Aveti idee ce as putea face cu egr-ul asta nou,ei spun ca nu necesita adaptare, sau uitat pe aparatul de diagnoza si le aparea adaptat. Ma bate un gand sa-l blochez intercaland o foita de aluminiu dintr-o doza,avand in vedere ca mai papa ulei si mi-l baga pe admisie murdarind atat clapeta cat si galeria de admisie. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    EGR si clapeta le poti adapta manual fara VCDS.  Iei borna minus    (  -  ) a bateriei 2 minute, apoi se pune borna inapoi,  dupa care pui contactul si il lasi 2 minute asa, apoi pornesti.

 Adaptarea manuala este la indemana tuturor avand in vedere faptul ca se face rapid si usor si fara cheltuiala. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si asa,si nicio schimbare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara 

Am si eu motor bcb 1.6 si astăzi sa aprins becul de la esp pe bord si sa simțit ca o frânare si un zgomot la roată câteva secunde. Am luat roțile jos nici o urma.. Pe tester imi apare unitate esp defectă. Unde se află??  

Cod eroare 00493.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub filtrul de aer. Prinsa pe lonjeron.

 

LA tine filtrul de aer este in capacul motorului, deci sub filtrul de aer unde ar veni acesta la diesel.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Intreb pe aria golf 4 motor BCB ca am acelasi motor.

Acum 2 saptamani mi s-a aprins in bord martorul EGR, am fost la diagnoza, intradevar mi s-a spus ca e EGR-ul. Ideea e ca de vreo5 zile motorul mi se opreste in mers cand incetinesc. Mentionez ca turometrul mai are momente cand oscileaza si in acel moment luminile isi pierd din intensitate.(Anul trecut am reparat alternatorul si schimbat bateria). Aveti idee ce ar putea fi? Dupa ce imi schimba EGR-ul, trebuie si adaptat?

 

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , trebuie adaptat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

53 minutes ago, Al Bundy said:

Da , trebuie adaptat.

Dar o parere despre faptului ca mi se opreste motorul? Eroarea a fost stearsa, maine(miercuri) mi se monteaza EGR`ul nou. Ramane problema cu opritul motorului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil de la faptul ce EGR ramane deschis, recircula o parte muult mai mare de gaze la ralanti si de asta sa se opreasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Silviu Ticau,scoate mufa de la egr  si pana faci inlocuirea lui mergi asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. Ma gândeam că ar fi ceva mai grav pentru faptul ca se opreste motorul si termometrul oscilează. Mâine se montează cel nou si am sa cer si o adaptare la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, imi poate spune cineva daca acolo trebuia sa fie un capacel, furtun..poza este mai jos.... e ok sa fie asa fara?
 

Untitled111.jpg

Modificat de TataVostru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacel de protectie,pare a fi.Primul din cod poate fi D sau 0 nu imi dau seama. 

Imag000.jpg

Imag001.jpg

Imag002.jpg

Imag003.jpg

Ps-scz de calitatea pozelor,trece orasul la profil ca-i bai tata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ma poate lamuri cineva unde este pozitionat epuratorul de gaze la motorul bcb? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate te ajuta pozele astea,asa e la mine.Furtunul indicat cu markerul duc la el,o cutie cit palma lipita de motor.Se spala,schimba 2 oringuri si pa.Migalos lucru pt boboloci cu palma mare...Spor.

Imag003.jpg

Imag006.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Silviu Ticau

Salut baieti,

Am constatat astazi ca ventilatoarele (am si clima), nu mai pornesc. Unde am fost mi-au spus ca ar fi sub baterie o unitate de comanda care sa fi "murit".

Poate asta fi cauza sau ... ?

 

p.s : motor 1,6 benzina BCB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pe forum un diy facut de colegul @Al Bundy foarte util cum/ce sa verifici sau electrician.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu Ticau

Mersi Marius-Dan. Am cautat acel diy dar nu am reusit sa il gasesc. Intre timp am rezolvat problema ventilatorului. Carbunii erau dusi si au fost schimbati. Acum totul e ok.

Imi ramane problema AC-ului care baga rece pentru 1 minut dupa se opreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cind face asa trebuie sa bag freon.Decupleaza ventilatoarele si compresorul,protectie ceva pe presiune banuiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu Ticau

Luna trecuta dupa ce meseriasul mi-a verificat instalatia de AC a confirmat ca e ok si ca putem baga freon. Am bagat si freon. Dar dupa 1 saptamana.. porneam AC-ul, mergea 1 min si dupa se oprea ventilatorul (si masina tremura cand se opreste ventilatorul). Am fost la un alt centru de incarcat cu freon si domnii de acolo cand au verificat presiunea s-au mirat ca am 20 de bari in instalatie.(nu stiu daca pe inalta sau pe joasa, nu am reusit sa inteleg foarte bine limbajul lor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!