Jump to content

Octavia2 Vs. Megane2 Amandoua Noi


dpc
 Share

Postare recomandată

dupa 75 de pareri tot nehotarat?

nu cred ca te vei hotara nici dupa 1000 in ritmul asta , intai si intai te gandesti exact ce vrei de la masina aia si cat esti dispus sa investesti in ea la inceput si pe fiecare an , apoi vezi exact ce mai ramane , intre golf variant si octavia 2 cred ca ramane chestie de gust restul care sunt mentionate le gasesc daca vrei o gramada de probleme importante si credema ca stiu ce vorbesc pt ca lucrez in domeniu de aproape 4 ani , renunta la masina frantuzeasca si la ceed ca deja are probleme ca si hyundai i30 si hotaraste-te clar daca va fi diesel sau benzina , tu pui ba break ba sedan ba hatchbacl nu stii nici macar ce versiune de caroserie ti se potriveste , exista un segment pe care mizezi la aceasta varsta nu cred ca e inca cazul unui break atata timp cat ziceai ca te multumeste un portbagaj de seat.Urmareste-ti principalele necesitati si apoi vei face o alegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dpc

    30

  • Devastator

    12

  • gabriel

    10

  • rex

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

dpc daca esti casatorit si deja ai copil...eu te sfatuiesc sa renunti la hatchback-uri. Gandeste-te la drumuri mai lungi, cand portbagajul mai mare iti va fi de folos, gandeste-te ca vei avea nevoie de acel spatiu...

In situatia asta, de "familist" recomandarea mea ar fi Golf5 Variant cu motorul benzina 1.4 TSI 122. Ti-as recomanda Octavia 2 benzina dar nu o fac pentru ca inca nu au trecut la TSI-urile 1.4 (fie ele 122 sau 140 caluti). A, daca te sperie ca e variant, si pare un fel de "dric" asa......poti incerca Jetta. Repet, iti recomand G5V/Jetta numai pentru ca la O2 inca nu gasesti TSI-urile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun! :D !Dupa toate topicurile, unii zic ca-s nehotarat, dar sa citeasca si ei raspunsurile si dupa aia mai vorbim(unii zic nu-ti lua Meg, altii, ia-ti ca-i buna..., unii ia-ti Oct ca are , altii nu-ti lua k n-are...)

Am intelesc sa nu-mi iau o FRANTUZOAICA ca are mofturi in cap :P , dar pretul...eee pretul ei, se vinde ieftin ... :D ,dar am inteles ca banii de la discount ii bagi dupa aia in ea :lol: .

Oct (o compar cu o INGA femeie sanatoasa, dar care cam sfoarie :angry: ,nu-i nimic ii dau una peste bot=glumeam) mai solida , calitate, pret cam maricel,si inca ceva - desi am citit tot topicul cu consumul de la OCT2 1.9TDI, tot nu-s lamurit, la inceputul discutiei de acolo consuma de rupe, ca in final ultimile 3 pagini toti sa zica, ca de fapt masina e buna , nu consuma prea mult etc., ci numai vreo 6.

As vrea cateva raspunsuri de la cei din Galati care au Oct2 1.9 /2.0TDI, sa-mi spuna un consum in oras.

Masina pe care o vreau si aici ma repet, o iau pentru a merge la serv si ceva escapade in week, +concedii., deci sa aiba si ceva spatiu.

In final si aici isi mentine pozitia in continuare candidata ramane OCTAVIA2 1.9TDI si o alta...nu stiu care sa vedem.

V-am mai spus nu ma grabesc, astept sa vedem ce scoate Oct la Facelift si poate...Meg 3(desi e frantuzoaica dar poate se va schimba ceva la ei) dar ...sa vedem...la Salonul Auto de la Paris.

Primeaza CONSUMUL URBAN(excludem benzinarele pentru ca oricat ar fi de TSI, TFSI etc) nu vor avea consumul DIESELARELOR, PRETUL, SPATIUL si mai putin dotarile.

Asa ca discutia ramane deschisa si astept orice parere.

P.S. Pentru cei care dau ,,unele'' sfaturi de ,,bine'', cititi un pic cateva din discutiile de aici... :lol: .

Bun , va salut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina pe care o vreau si aici ma repet, o iau pentru a merge la serv si ceva escapade in week, +concedii., deci sa aiba si ceva spatiu.

Primeaza CONSUMUL URBAN(excludem benzinarele pentru ca oricat ar fi de TSI, TFSI etc) nu vor avea consumul DIESELARELOR, PRETUL, SPATIUL si mai putin dotarile.

Uite aici eu consider ca gresesti. La urban diferenta nu se prea sesizeaza intre TSI si TDI. Toata lumea stie ca TDI-ul isi arata avantajele la drum intins. Pentru oras, cand vine vorba de VAG, se recomanda benzinarele datorita confortului (vibratii mai putine si zgomot redus). TSI-urile nu sunt asa gurmande (mai ales cel de 122) Sunt multi care au facut trecerea de la 1.9TDI la 1.4 TSI 122 si nu regreta.

Si sa fim seriosi...atat de mult conteaza 10% in oras sau 11%? Daca nu faci mai mult de 15-20000km pe an atunci diesel nu mai e asa avantajos. Si sunt destui care scot 10% sau chiar si mai mult cu TDI in oras.

Ce nu inteleg este ce legatura are pretul si spatiul cu motorizarea :D

Spatiu...din belsug la oricare dintre ele: G5 Variant, O2 sau Jetta.

Modificat de deeJayOg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu mai spunem ca motorina e mai scumpa si se va scumpi mai mult decat benzina in continuare.Asta deaorece accizele la motorina sunt inca mai mici si trebuie sa le ajunga pe cele de la benzina. Apoi motoarele pe motorina sunt mai scumpe chiar si 1.9 TDi vs 1.4 TSi(unde diferenta e mica dar e). Octavia facelift va avea din cate am inteles 1.4 TSi in oferta.

Modificat de Romanul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca virgula colegii Romanul si deeJayOg au dreptate. Din ce descrii tu, e mai rational sa mergi pe o masina pe benzina cu motor mic. Eu am si masina diesel si benzina deci nu am de ce sa fiu subiectiv. Diesel este intradevar rentabil la peste 25 - 30 de mii de km pe an, si asta numai daca este chiar mare diferenta de consum intre cele 2 motoare. In rest te asigur ca vei fi foarte multumit de un TSI indiferent pe ce masina.

Modificat de Devastator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ca uitati ca la motoarele derivate din FSI trebuie benzina buna (RON 98) si nu merge chiar orice posirca precum in benzinarele aspirate.

asta inseamna benzina scumpa, mai scumpa decat motorina E4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TSI 122 CP benzina RON 95. - pret 4,13 la MOL (la ultima alimentare)

Eu, unul, toate alimentarile le-am facut de la MOL tocmai pt ca in benzinarii "noname" pot aparea tepe.

http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/vwc...detail.0.3.html

P.S. Multi posesori de TSI 122CP baga numai 95.

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ca uitati ca la motoarele derivate din FSI trebuie benzina buna (RON 98) si nu merge chiar orice posirca precum in benzinarele aspirate.

asta inseamna benzina scumpa, mai scumpa decat motorina E4.

Motoarele TSI/FSI merg cu minim benzina 95, exista foarte multe discutii pe tema asta,concluzia este una: TSI-urile merg si cu 95 fara probleme. Daca iti permiti si doresti bagi 98.

De asemenea http://www.gazonline.ro/ aici se poate vedea ca cea mai scumpa benzina este mai ieftina decit cea mai ieftina motorina. Deci cred ca situatia este foarte echilibrata luind in cinsiderare si faptul ca TDI-ul consuma mai putin decit un TSI dar nu cu mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Din punctul eu de vedere nu diferenta de consum este cea care face diferenta intre TDI si TSI ci diferenta eterna si fascinanta intre benzina si diesel (diesel VW, PD, binenteles). In cifre seci, conform fiselor tehnice, 1.9 TDI are un usor avantaj. Diferenta insa vine de la feeling si sound. Fiecare are placerile lui. Eu, de exemplu, nu ma impac cu maraitul TDI PD (CR inca nu am codus).

Inca puterea si cuplul sunt stoarese cu greu din 1.4 TSI pentru a echivala 1.9 TDI. 1.8 TFSI mai degraba se compara performatele TDI, dar cu un consum pe masura (adica urias!).

OT: Benzina recomadata e de 95 pentru TSI (ca si pentru TFSI de altfel). Eu personal nu am simtit o diferenta notabila intre 95 si 98, cum simteam la motoarele aspirate 16V, la care diferenta era evidenta.

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic Nu cred ca putem compara TSI/TFSI cu TDI! Trebuie sa facem referire la 2 motoare si nu la 2 tehnologii.

De aceasta consider informatiile tale cam vagi :(. Cu ce motor comparai 1,9 TDI (de cati cai?) ?

Si eu sunt ca tine, nu ma impac cu sunetul si vibratiile de la TDI (PD sau CR).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Si eu gandesc la fel, dar nu stiu sa ma exprim, ca-s inginer :( (sau nu vreau sa supar pe nimeni, mai bine zis).

Am am spus si prin alte topic-uri ca orice comparatie e inutila deoarece se compara niste date tehnice seci, din fisele tehnice ale masinii. Ori diferenta dinte motoarele respective consta in alte aspecte, cum ar fi cele expuse de tine.

EU de obicei compar motoarele cu parametii de baza (cei mai de jos, de exemplu 1.9 TDI de 105 CP, 1.4 TSI de 122 CP, 2.0 TDI de 140 CP, 1.8 TFSI de 160 CP, samd). Este aiurea si complet dezechilibrat sa te apuci sa spui: da, dar motorul asta poate sa fie si de 1000 CP daca ii faci tuning.

Parerea mea este ca topicul a cam luat-o pe aratura. Propun sa continuam discutiile pe topic-uri de versus motoare (sunt cateva)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a luat-o pe aratura de cand nu se pastreaza discutia din titlu si mai sunt date si alte masini si apoi .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai omul a spus clar ca nu se limiteaza la aceste 2 masini. Din cauza asta s-au vehiculat mai multe variante.

Modificat de Devastator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci sa se schimbe titlul sau sa se treaca toate masinile si toate motoarele de vor fi in viitor in vanzare acolo , pai cum sa se hotarasca cand voi ii aratati ca o sa fie pe octavia facelift poaaaaaaaaaaaaate un 1,4 tsi sau mai stiu eu ce , nu se stie si oricum prima masina asa va veni cel mai probabil in toamna la noi daca nu in iarna

A zis ca ramane la diesel de 1,9 da?

Pai are de ales din alea 2 sau 3 la care a zis de ce va mai luati ca e mai buna benzina , a spus ca primeaza consumul pai consumul la oricare diesel este mullllt mai mic ca la benzina , nu ne luam duupa carti pai atunci dupa ce ,

Benzina sub 10 in bucuresti nu exista , iar diesel care sare de 8 nu cred deci e calr ca va ramane la diesel

PS:

eu in craiova pe ultimii o mie si un pic de km am consumul mediu de 6,2 sa ma minta si nu sare de 7 si nu merg nici incet si nici noaptea , masina are 30 de mii de km si 3 ani este euro 3 si bag motorina de la petrom cu 4,22 fata de celelalte de la omv cu 4,53

Benzina prietenilor consuma 10 sau mult peste vorbesc la cele de 1,6 nu de 1,8 sau altceva ca deja sare mul deci e clar ca e sub consumul de la benzina

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot vorbim de benzina.

Megane 2 n-am condus, in schimb am mers 50.000 de km (de la 100k de km la 150k de km) cu un Megane 1 cu motor 1,6 16v.

Minusuri.

Preturile la piese foarte scumpe. Si cand spun piese ma refer la tot ansamblul. Nici nu-ti imaginezi cat costa o bara, sau o aripa. Foarte foarte scump.

Fiabilitatea. Nu exista luna in care sa nu cada ceva. Amortizoare, injectoare, toba etc.

De retinut totusi faptul ca era masina de firma.

Plusuri. Foarte confortabila. Daca as alege o masina frantuzeasca ar fi pentru confort. Extrem de confortabila (cel putin pentru mine). Am condus si Peugeot (206, 607) si Citroen (C4) si am ramas foarte placut surprins de confort.

Motorul trage foarte bine (nu stiu daca a ramas acelasi si pe megane 2) si consuma normal (in jur de 6-7 afara si 9-10 in oras (in Galati) in functie de talpa, trafic, AC etc.

Octavia 2 Trend 1,6mpi pe care o am in dotare acum.

O am de la 0km. Am facut in jur de 16.000km in cateva luni si n-am menajat-o deloc.

Am intrat prin toate vagaunile posibile si imposibile, niste drumuri de tara de nu va imaginati (prin Corbeanca, Petresti, Tamasi, Mechea).

Am mers cu 190, am schimbat la blana, merg constant afara cu 140-150-160 in functie de drum.

Iau toate gropile ca la balamuc.

Plusuri.

Confort foarte ridicat.

Senzatia de masina inchegata (nu scartaie, nu partaie nu nimic). Plasticele sunt dure, facute sa reziste.

Motor destul de ok (ma refer la putere) atat pentru oras cat si pentru afara.

Spatiu din belsug.

Minusuri.

Sistemul audio e varza.

Anvelopele extrem de proaste (a mea e incaltata cu Matador).

Consumul:

Ajungeam si la 15-16% in Bucuresti si 8,5-9% afara.

Acum, dupa 10.000 s-a mai stabilizat, adica un 11-12 in oras (10% in Galati) si un 7-8-9-10 afara (repet, merg cu 150-190).

Apropo' de service Ford ... Exista si in Galati ...

Ca o concluzie generala.

Trebuie sa faci un compromis undeva.

Nu exista masina mare, spatioasa si economica (la modul de 5% in oras).

Consumul este influentat foarte mult de stilul de condus (una e sa mergi cu 90 afara si alta e sa mergi cu 150 ca mine), de oras (unde stai si unde muncesti?) si nu in ultimul rand de distanta (daca faci 1km pana la servici si altul inapoi o sa-ti consume ca la balamuc orice masina).

Avand in vedere ca 60% din drumurile tale cu masina sunt facute in oras, i-ati ceva mic si pe cat posibil diesel. Un peugeot 207 (nici nu stiu daca se mai fabrica) cu motor de 1,4 diesel, sau un Clio diesel. Ai consum de 4 afara si 7 in oras (in Galati). Spatiu ai si la una si la alta. Am facut cu un Peogeot 206 transfagarasanul cu 4 persoane in masina + bagaje. Am un prieten care a venit la mare (la cort) cu un Audi A2 cu nevasta, sora si cumnatul + portbagajul plin de bagaje. Si exemplele pot continua.

Modificat de shcoada
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surprinzatoare faza cu injectoarele. In general motorul 1.6 (benzina - generatia precedenta fara vvti) nu prea a avut probleme si chiar daca ar fi picat injectoarele - coata 800000 unu fara montaj la IPSO (service autorizat).

Singurul defect mai des intalnit a fost pompa de apa care trebuia schimbata de obicei cu kitul distributie. In general megane 1 a fost o masina fiabila fara prea mari probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, nu banii sunt/au fost problema ci ca tot timpul trebuia schimbat ceva la ea, si la un momendat te scoatea din minti. Micile/marile defecte care te scot complet din minti pentru ca ajungi sa-ti petreci mai mult timp in service decat unde trebuie.

Dar, repet, masina a fost condusa in niste conditii extreme, la niste viteze extreme, si bagata prin toate santierele pe care le avea firma in tara si/sau strainatate. In concluzie a fost o masina frecata. Din 2003 mai pana in 2006 martie a facut saraca 150.000km.

Modificat de shcoada
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se schimba odata cu kitul de distrib at. nu e o tragedie.

fiabilitatea la MII fata de MI este mai scazuta (de ex. mie mi s-a rup toba intermediara la 2 ani si app. 20mii km, si nu era lovita pe dedesupt).

vad ca cineva a scris ca nu ii scartiie nimic la o octi2: e un norocos!!.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor ...sunteti de belea! Da de BELEA , nu gluma! Cu voi nu-si mai ia omul masina, si nimeni care citeste forumurile in general!Unii din noi au niste probleme, no offence!Si ala nu-s eu! Cititi un pic de unde a plecat discutia si unde s-a ajuns!

Unii chiar chiar nu au ce cauta (ca si in alte topic-uri sau forumuri) in schimb sunt si unii care merita 10+, pentru explicatiile date (ex shcoada) sper sa fie adevarate expierientele cu cele 2.

Eu cam asa ceva am cerut de la voi(mai mergeau si alte ex de masini) pentru ca in urma lor(a explicatiilor) ma hotaram pe care sa o iau.

Sa o luam un pic pe etape (sunt atat de multe ca nici nu stiu cu ce sa incep):

- MIE imi trebuie ceva cu consum redus (sa consume mai putin ca o Dacia Berlina cu motor facut etc), si voi imi trantiti aici TSI TFSI etc, care oricat ar fi tehnologia de avansata(poate mai tarziu) nu o sa consume cat un DIESELAR(da chiar si in oras).Pai cititi forumurile cu consumurile, dar daca nu aveti timp luati datele date de producatori si o sa vedeti ca nici una la BENZINE nu ia sub 8% in oras, practic nu mai vorbim).

Exemple la benzine am , si sub 8-9-10% oras nu ia la nimeni(pentru mine e mult), deci pica BENZINA!

La servici mai conduc Opel Corsa 1.4CDTI si Astra Clasic 1.4Mpi.

Pe scurt:stiu ca sunt diferite, dar in timp ce la Corsa imediat o ia la trap(deh cuplul, si e masina de firma deci face la km pe zi de nu mai stiu eu+ca sunt N soferi care se urca pe ele, alea cu 100k km merg f bine) , Astra pe benzina de 1.4 trebuie s-o turez ca la balamuc sa aiba un pic de zvac(e un pic mai sprintena ca Dacia berlina :( ) deci m-am saturat sa tot turez benzinarele, si ele devin zgomotoase peste o anumita turatie.

Nu stiu daca 2 masini identice ca marime, una pe benzina(sa zicem TSI/TFSI etc), si cealalta motorina(TDI/TDCI etc) cu cilindree apropiata, puteri aprox. egale, vor consuma la fel. EU NU cred! :(

Dupa unii de aici, si Maybach-ul lui GIGI are probleme(ii cade clanta, nu trage , de ce l-a indreptat cu ranga etc), cred ca daca mi-as lua si Maseratti tot ar comenta unii ceva!

Am vrut si vreu in continuare detalii legate de cele 2 masini pt ca, in cazul in care nu voi putea lua OCT2 1.9din cauza pretului(cam maricel), m-am orientat spre una mai accesibila MEG2 1.5.

Ati vazut ca vreau sa tin masina mai mult timp peste 5 ani.

Nu ma intereseaza pretul la revizii, pt ca dau banii atunci cand tb. facuta rev. deci la 1-2 ani.

Ma intereseaza banii pe care ii voi da pe combustibil (chiar daca fac 1km sau 1000km), pentru ca astia ii dai in fiecare zi, ca sa zic asa.

Asa ca, incercati sa va rezumati la ce v-am spus consum/probleme/fiabiliate etc.

Pentru ca altfel vom ajunge la 1000 de posturi in felul asta( iar eu bere nu cred ca va dau daca ma zapaciti in halul asta). :)

Bun , sper ca ati inteles , deci sa vedem in continuare.

Va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ultimul post eu am inteles ca:

1. vrei o masina cu turbina, sa nu o turezi ca "la balamuc" :)

2. sa consume putin

3. sa coste cat mai putin

din 1,2,3 rezulta 1.5dci megane.

pe scurt cam asta e!

numa sa nu iei vreuna bej ca mie nu imi plac de fel:)

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa arunci un ochi si pe la Seat .Poate modelul Toledo ,care in principiu se invarte in aceiasi clasa cu Octavia 2 insa la un pret mai bun(16485 fara TVA-Toledo Reference) si un nivel de echipare mai bogat . Pana la urma urmei si cu una si cu alta ajungi tot de la A la B si cum romanu nostru e pretentios vrea sa fie "si cu botu' uns si cu slanina-n pod". In cazul tau pentru un consum redus de combustibil e recomandat Megane 2 , motorul de 1.5 dci e poate unul din cele mai reuste motoare ce echipeaza gama de autovehicule Renault,cu toate ca service-ul e plin uneori cu masini cu aceasta motorizare datorita problemelor sistemului de alimentare,si stiu sigur fiindca un prieten ft bun este director de service la dealerul Renault de aici. Problemele apar in urma unei utilizari necorespunzatoare din partea propietarilor( taximetristi, masini de firma) . Octavia e o masina cu o idee mai buna peste Megane de aici apare si aceasta diferenta de pret. Un confort mai bun dat si de faptul ca utilizeaza platforma Golfului 5 , calitatea materialele din interior, suspensiile ,grup motor-propulsor , transmisie. Un efort financiar pe care nu il vei regreta asta iti zic sigur.

! PS: Renault Megane 2 Sedan este fabricat in Turcia

Skoda Octavia in Cehia

In cine ai mai multa incredere totusi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se schimba odata cu kitul de distrib at. nu e o tragedie.

fiabilitatea la MII fata de MI este mai scazuta (de ex. mie mi s-a rup toba intermediara la 2 ani si app. 20mii km, si nu era lovita pe dedesupt).

vad ca cineva a scris ca nu ii scartiie nimic la o octi2: e un norocos!!.

Chiar nu scartaie, nu partaie, nu bate nimic, decat masa plianta din portbagaj. Putem face si un test-drive daca vrei :rolleyes: . Norocos? Posibil, cu toate ca mi se pare un lucru absolut normal. Totusi are 16.000, nu 160.000.

Sincer si eu as alege Megane 2, de fapt asta am si vrut sa aleg initial in detrimentul Skodei, numai pentru confort si motorul de 1,6 16v, dar sincer, am ales Skoda pentru fiabilitate, preturi ok la piese (vom vedea in timp daca am facut o alegere buna) si design (depinde si de gusturi). Am fost si sunt indragostit de design-ul Skodei atat la interior cat si la exterior.

Singurele greseli pe care le-am facut, din cauza bugetului, evident, au fost renuntarea la:

Echiparea Elegance (numai pentru boxele spate si jantele de aluminiu)

Cutia automata (sunt fan)

Motorizarea mai mare

Culoarea (as fi vrut negru sau grena cu interior bej)

Oricum nu-mi pare rau. Masina e super ok si sunt super-multumit de ea.

post-21100-1217625297_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin! Cine citeste acest VS., unul mai novice, ajunge la concluzia ca orice masina s-ar lua Oct/Meg, o sa aiba oricum probleme.Asta inseamna ca toate masinile care le vad pe strada atat Meg cat si Oct au stat ceva prin service-uri.

:)

Ma gandesc si la urmatorul aspect: nu stiu sigur, dar sa zicem ca sunt mai multe Meg decat Oct pe strada, atunci un % la Meg automat va fi mai mare decat la Oct, ceea ce inseamna si un procent mai mare la defecte. Corect? Daca sa zicem nr de masini sunt egale, sau mai mic la Meg, decat Oct , si % de defecte este mare, atunci intr-adevar Meg(renault implicit) are o problema. :icon_thumright:

Nasul meu are Scenic1.5 dci (vreo 40k km), consum~5%extraurban, nici o problema;

cumatrul =meg 1.6, are putini km vreo 10k km, inca nici o problema(na ca m-am molipsit de la voi cu - inca- parca atept sa-i apara ceva, Doamne fereste), dar consumul in oras e de 9%, pt mine e mult.

Daca puteti pe scurt cateva idei despre consumuri la Oct2 1.9 si Meg 1.5 urban, si mai ales Galati, ar fi tare bine.

Baietii de la cele 2 reprezentante Sk si Ren , se laudau:

Skoda:aaaa, pai consumurile din carte sunt date de producator in conditii de incarcare maxima, fara aer conditionat etc :huh: :D ; asta inseamna ca o sa consume mai putin, ca eu nu merg incarcat, le-am zis eu?I'm stuppid or what? :eek: Desi masina de drive test , Oct 2 2.0Tdi avea consumul mediu pe (memoria2) 7.5%.

Renault: pai la consum in oras, max , da max 6% , cu AC pornit, sau iarna ca e mai frig etc.

Da fara AC pornit(eu)? Aaaa, pai 5-5.5 in oras , garantat! :scratch:

EEe, si acum sa va aud comentariile! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.5 dci e motor de consum mic asta iti zic sigur. Nu ca 1.9 nu ar consuma enorm,sincer am un prieten bun care reuseste in Bacau in oras ,conducand normal cateodata ardeleneste un consum de 6-6.2, iar in afara orasului nedepasind viteze de 120-140 un consum de 5.4-5.5 asta cu Skoda Octavia. Megane 2 sedan mai ales sunt achizitionate de societati comerciale pentru a le oferi angazatilor-Gorenje spre exemplu ,firme de taximetrie, fiindca sunt masini ieftine cu un motor diesel si echipate ok ,si de asta iti zic ca e service-ul plin fiindca baietii aia isi bat joc de masini. O utilizare corespunzatoare a masinii te fereste de multe dureri de cap. Incearca sa te mai uiti si la alte modele si raman la parerea ca Seat e cel mai bun compromis pentru tine.

Argumente:

1. Motorizarea de 1.9 TDI

2.Preturi mai mici decat la Skoda

3.Masina vine in standard cu multe optiuni

4.Valoare de revanzare mai buna decat a Renaultului

5.Design exterior care atrage priviri

6.Suspensia multilink avansata ce permite o manevrabilitate sporita in curbe

7.Materialele utilizate la interior

8.Costuri de intretinere si utilizare aflate la un nivel mediu spre mic

Lista poate continuua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!