Jump to content

Octavia2 Vs. Megane2 Amandoua Noi


dpc
 Share

Postare recomandată

Eu (repet) spun ca nu are sens sa dai banii pe o masina care tocmai a iestit din productie (MII).

Octavia II este superioara per ansamblu si cred ca merita 1000-1500E mai mult.

PS

Spun asta ca posesor multumit de megane II.

O alta chestie - politica renault s-a schimbat foarte mult. Probabil si din cauza faptului ca vanzarile lor in ro. au scazut i-a facut sa aiba o alta atitudine asta dupa ce atatia ani si-au batut joc de numele marcii fara pic de jena cu garanti jenibile si servicii penibile la preturi mari.

Modificat de ncristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dpc

    30

  • Devastator

    12

  • gabriel

    10

  • rex

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Din lipsa de ocupatie, tocmai m-am uitat la un Seat Leon :P , Interesant :( ; sportiv

Cred ca mi-ar placea asa ceva.Ceva pareri? Leon 1.9TDi=109cp(fara DPF)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomot mare da si mare mandrie pt cum arata pe afara :( cam asta e leonu pe motorina

in rest: directie superba, arcuri mai tari decat la O2, mai sportiva, dar neaparat tre sa te duci sa o vezi pe viu ca e cam mic in spate si parca vroiai spatiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stau si ma gandesc ca mai mult merg in oras, deci bagaje cam ioc, 80% as folosi eu singur masina, restul la sfarsit de saptamana se umple = sotie +copil

Spatiul era pt concediul sau un drum fuga colo-colo in weekend.

Da, ar fi interesant de vazut... :(

ne bagam un pic in discutie?k vad ca sunteti ...pe felie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 2 = Leon cu portbagaj. In linii mari, din punct de vedere tehnic vorbim de aceeasi masina, diferentele majore fiind la design si la spatiul in portbagaj. Designul e o chestiune de gust personal: mie imi place mai mult cum arata Leon la exterior, dar nu si la interior, unde dupa parerea mea Octavia sta ceva mai bine. Deci depinde ce vrei TU pana la urma: Leon - masina mai buna de oras (mai usor de manevrat si parcat); Octavia - masina de familie, foarte buna pentru concedii.

Cat priveste consumul, cel mai bun consum il are Megane, urmat de Leon si apoi Octavia. E logic sa fie asa, avand in vedere capacitatea cilindrica si masa acestor modele. Diferentele nu sunt asa de mari incat sa te dea pe spate. Insa trebuie sa mai intelegi ca si consumul e o chestiune destul de "personala", iar factorii de care depinde sunt numerosi: stilul propriu de condus, indemanarea in ale soferiei, aglomeratia din trafic, distantele parcurse la o deplasare (valabil in mediul urban, mai ales la un diesel care ajunge la temperatura de functionare ceva mai greu), temperatura exterioara, folosirea aerului conditionat si a altor consumatori electrici, tipul, starea de uzura si presiunea pneurilor, gradul de incarcare a masinii, altitudinea etc.

Deci e o pista pe care nu cred ca e cazul sa insisti aici. Mai bine da un search si cauta topicurile despre consum la Octavia si Leon. Ai sa gasesti vreo 29 de pagini la Octavia diesel si vreo 5 la Leon diesel. Iar pe forumul dedicat Renault cred ca vei gasi astfel de informatii pentru consumul lui Megane.

P.S.: Daca tot esti asa de multumit de Dacia aia din 95, de ce nu iti iei un Sandero/Logan facelift/MCV? Ai deci de unde alege, in functie de gust si necesitati. Te costa si mai putin...

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte de a te gandi serios la leon du-te neaparat si urca-te in una sa vezi design-ul interior si materialele; sa nu-ti strice urmatorii 5-10 ani.

in alta ordine de idei, la ce vrei sa faci cu masina eu m-as orienta clar spre un hatch pe benzina; asta in cazul in care nu pleci in concediu cu juma de casa dupa tine, caz in care un combi ar fi mai potrivit.

variante la o2 (sincer m2 nu as lua in calcul): mazda3, lancer, astra, auris. recomandarea mea e sa-ti aloci un pic de timp sa faci cate un test-drive cu fiecare, sa discuti direct cu dealer-ii preturi, discount-uri si mai stiu eu ce oferte speciale si abia apoi sa le compari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspuns Pentru Michael:Daca tot esti asa de multumit de Dacia aia din 95, de ce nu iti iei un Sandero/Logan facelift/MCV? Ai deci de unde alege, in functie de gust si necesitati. Te costa si mai putin...

De ce nu vreau?Sau nu mai vreau?Pentru ca am am avut un Logan de la o firma la care am lucrat, si a 2-zi dupa ce au testat-o membrii seniori din firma s-a stricat motorul :beer: (s-a indoit o supapa=calitate frate), motorul fiind luat si dus la Pitesti la doctor :P , dupa reparatie masina avea relanti-ul ca un diesel, si schimbatorul avea miscari de samba :beer: , la care baietii din service( firma la care am lucrat era reprezentanta Dacia) au zis ca n-are nimic.

Ambreiajul caraia cand bagam marsariere, mecanicul sef zicea ca nu calc eu ambreiajul :beer: pana la fund. L-am invitat sa urce el si sa bage in....crrrrrrrrrrrrr.... :D , la care el zice, ca n-a calcat bine el ambr., a mai incercat de cateva ori dupa care s-a hotarat sa-mi mai stranga/regleze ambreiajul.

Masina era pentru drive-test...va dati seama...

Plus ca mi se desfacusera suruburile de la usi si era sa cada(NU EXAGEREZ CU NIMIC).

Iar cireasa de pe tort a fost un crash-test facut de mine(cauza a fost un vuiet??? care mi-a distras atat de tare atentia incat pt o fractiune de secunda am intors capul spre dreapta, era geamul putin deschis, ceva viteza si am intrat in fundul unei dacii berline model 2001, mai exact in busonul de alimentare de la rezervor.

EU=capota indoita, traversa, aripa stanga, far spart stanga(am tras de volan sa-l evit, dar pe banda 1 venea o masina si n-am mai reusit), lojeron, radiator, bara etc.

Toatl 57mil acum 3.5ani

Tipul cu berlina(era oprit la o intersectie, sa intre pe alta straduta)=foarte putin, dar foarte putin s-a cutat tabla la semiaripa la roata si un pic deranjat traversa de la portbagaj(nu necesita reparatii, nici macar vopsire).Plus ca l-am aruncat in intersectie vreo 10 m.El se pregatea sa bage in viteza...

Cam din cauza asta nu vreau logan, si mai sunt multe altele.Sa-ti spun cum face masina la vant puternic din lateral? :flower: :beerchug:

Gandeste-te ca am si un copil...

Stiu ca masina e cea mai proasta investitie,dar nici nu tb sa-ti fie frica sa mergi cu ea.

Dacia din 95, nu este a mea, o mai birjaresc eu, iar faptul ca ma pot deplasa cu ea din pct A in B (dar in ce conditii...) e alta treaba.Ea are totul functional pe ea, este intretinuta, dar confort/zgomot etc...

Am mai spus:caut o masina cu consum redus in oras, sigura, si cu ceva spatiu.

Discutia ramane deschisa, iar achizitia dupa ce vedem noutatile la cele 2...cred k e mai bine asa...

Scuze pt :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am oscilat anul trecut intre aceste 2 modele, pentru ca voiam:

- imagine business imbinata cu auto de familie

- garda sol inalta - merg la pastrav pe munte, vai si amar ce drumuri...

- siguranta si protectie, adica cel putin ABS si airbaguri laterale etc.

- service si revizii la preturi bune pentru bugetul meu

+ Megane (subiectiv)

- design

- consum mic (cam ce scrie in carte)

- Megane

- portbagaj cu deschidere fara hayon

- spatiu spate mai ingust (pana si Clio 3 e mai inalt in spate)

- revizii la 10000km la diesel = costuri intretinere ridicate anuale

- piese slabe, per ansamblu

- bord si consola nepotrivita la o masina business (parerea mea), ci mai degraba pt. una dinamica, tinereasca

- service in care ,,profesionistii" nu sunt bine pregatiti

Acum despre O2:

- e adevarat, la treceri de pietoni trebuie sa te uiti mai atent din cauza stalpilor fata

- cand dai cu spatele, nu vezi mare lucru... rezolvat cu senzori parcare

- revizii la 15 000 km, service reprezentanta calitate si rapiditate (desi am iesit din garantie si schimb singur consumabilele, din pasiune)

- garda inalta, scut puternic

- consum oras: 9-10l iarna, primavara 7-7.5, vara 6.2-7 (trafic mai scazut), sambata-duminica (iarna 6.6 vara 5.9-6.2)

- consum exterior: maxim am avut 5.3, mers legal, minim 4.2

- despre ambreiaj si turbina, daca le folosesti cum trebuie tin mult si bine, deja am 90 000km fara probleme deosebite :icon_thumright:

In rest, pe gustul si banii tai, tu alegi.

Nu te mai gandi ca nu merita sau ca se strica... si cu una noua si de 100 000 euro poti avea probleme :D

LE - ma intreb de ce sunt for sale o gramada de M2 cu putini km???

Modificat de RIon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu servisul de calitate la tine in cluj ca aici cu PORCHE este prapad :eek:...si nu numai...

Si in Ploiesti servisul skoda este catastrofic. Toti cei care stiu ca au trecut pe acolo au fost nemultumiti per ansamblu. Am vazut o raparatie (tinchigerie) facuta acolo...nu nimerisera culoare :vaidecapulmeu:

Criteriul cu servisurile pica...in romania toate sunt la pamant. Depinde ce tip de problema ai.

Modificat de ncristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, serviceul dealerului de la CJ e al doilea an consecutiv castigatorul titlului, pole position :icon_thumright:

Nu asta e important, oricum cred ca, calitatea in orice service Skoda sau din gama mama e mai buna decat orice Reno sau Dacia, chiar pejo, no offence. Eu sunt trecut prin toate :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce, ce? Comparativ O2 cu Megane? Hmm, cred ca e o gluma. @dpc, vino la mine ca te lamuresc, live, direct, cu argumente. Ideea e ca o sa-ti prezint ambele masini si apoi tu alegi dar macar sa alegin in cunostinta de cauza.

P.S. esti cam crud in ale masinilor sau ca sa zic altfel, nou venit in lumea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ar fi facil, omul e din Galati, dar deja are in semnatura o O2???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In semnatura e trecuta masina care mi-o doresc/sau pe care mi-as dori! Nu am SKODA...(inca)

d-rive , as fi bucuros sa le vad/compar pe amandoua, una langa alta.De ce spui ca sunt nou venit i lumea asta a masinilor?

Megane are avantaj la pret(discount frumusel), na e la sf de drum.

Octavia=cam scumpitzica.

Dar ramane de vazut...de asteptat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: sa nu te astepti pe forumul asta sa iti recomande cineva reno :D

pentru obiectivism, intra si pe reno.ro la sectiunea megane, studiaza problemele, intreaba-i si pe ei ce parere au de acest versus... succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa mine O2 are si o tinuta mai serioasa, mai de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca intri pe reno.ro si creezi topic cu acest versus sa nez anunti si pe noi... ca pe reno.ro toti sunt foarte incantati de masinile lor indiferent ce s-ar intampla si va fi interesant versus-ul :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrat pe reno.ro si am vazut un topic ceva asemanator , infinal ajungandu-se la comparatia de mai sus Oct vs. Meg si cei de pe reno recomandandu-i persoanei respective Octavia.Deci cei de pe RENO. :icon_cool:

Eu am ales Meg2 pentru pret(discount)/consum oras/dotari/ceva spatiu.Astea sunt motivele pentru care am ales Meg2.

P.S. S-ar mai inscrie in cursa si Citroen C4 Sedan 1.6 HDi si VW Golf Variant 1.9TDi

Ceva pareri? Masinile sunt simpatice...Astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stomatologul iti recomanda sa mergi la un coleg...ia octavia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da nu iei Octy 2 ia Ford Focusu modelu nou , un 1.6 tdci 109 cp sau un 2.0 tdci 136 cp ;)

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricare dintre Megane si Octavia 2 e o alegere foarte buna. Personal as merge pe Megane diferenta de pret dintre cele doua nu mi se pare justificata. Dar ai mare grija cu C4, are foarte multe probleme(si multe si mari). Intreba orice posesor de C4 sau citeste pe forumurile lor :lol:

PS: Daca tot e sa dau si eu o sugestie, doua: Bravo, Linea si Ceed.

Modificat de Romanul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre toate masinile vehiculate mai sus, doar O2 si Focus se incadreaza intradevar in limitele bunului simt "calitativ". Kia,Fiat,"Reno",Citroen au ca principal scop un pret redus care evident inseamna si o reducere a calitatii. Eu am condus citeva luni un Citroen C4 Coupe 1.6 benzina 110 ci putere. Pina sa merg cu ea aveam o parere "ok" despre Citroen,acum Citroen mi se pare a fi cea mai jenanta masina pe care am vazut-o. Dupa parerea mea,are mai mult sens un Clio decit un C4. Ca idee, de la 12 000 de km, proprietarul masinii se gindea sa o schimbe,nu stiu cit relevanta are, dar te asigur ca masina este sub orice critica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.

- Cutie de viteze foarte inexacta

- Consum foarte mare, Bucuresti-Brasov, mers exclusiv regulamentar, 10 litri la 100 de km si asta dupa rodaj. Consum mediu pe aproximativ 2000 de km era 12 l , mers cit se poate de decent.

- Motorul foarte slab, turat la maxim,facea impresia ca nu demareaza ,explicabil avind in vedere ca este aspirat simplu,cu toate astea ma asteptam la mai mult de la 110 cai putere

- Masina a fost luata noua,primul care a deschis capota masinii am fost eu, toate cablurile care erau la vedere aveau izolatia rupta :angry: , atunci mi s-a parut absolut incredibil avind in vedere ca masina nu avea nici un fel de scut de metal si apa si praful ajungea fara nici un fel de protectie la cablajele respective,ceea ce s-a si intimplat si toate beculetele si led-urile se aprindeau (C4 are foarte multe ecrane si chestii luminoase,arata ca un brad)

- Pozitia la volan este foarte "ciudata: pentru un Coupe, era mai inalta decit in Bora mea, ceea ce nu este tocmai comfortabil la un drum mai lung, desi scaunele sunt destul de comfortabile ca profil si dimensiuni

- Eu am condus varianta Coupe care avea o vizibilitate sub 30% in spate din cauza incheieturii de plastic de pe hayon (nu stiu exact cum sa-i spun)

- Desi este silentioasa pe drum bun, suspensia este foarte zgomotoasa pe drum prost.

- Este un exemplu de anti-ergonomie cu ecranele sale digitale, pentru a vizualiza turatiile si viteaza trebuie sa te uiti pe volan iar apoi pe consola centrala ,desi te poti obisnui cu aceasta problema,este ridicol efectul.

- Serviceu-l foarte slab (cel BV si din B), masina fost lovita in spate si i s-a spart haionul, a durat aproximativ 5 saptaminii sa-i aduca si sa-i monteze unul (e un !@#$ de haion, nu este un motor nou !!!) si avea alta nuanta a acelei culori, se vedea destul de clar cind batea soarele

P.S Aceste probleme/neplaceri le-am constatat eu pe masina unui prieten pe care am condus-o eu deoarece el nu avea carnet in momentul in care isi luase masina. Aceasta masina l-a lasat in drum de citeva ori pina la 18 000 de km din motive "electrice" s-ar parea dar nu stiu prea multe detalii. Mai cunosc o persoana care a avut astfel de masina si careia i-a "crapat motorul", acelasi 1.6 benzina, a stata mai mult de 6 luni masina in service pina s-a luat decizia inlocuirii motorului. Totul s-a rezolvat cu interventii de avocati si cu mers foarte departe pe plan juridic, dupa ce a scos masina din service a vindut-o imediat. Ce m-a surprins placut la C4 in raport cu alte Citroene a fost calitatea interiorului, este singurul,absolut singurul lucru care m-ar determina sa iau un C4 in loc de Logan.

Modificat de Devastator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti iei leon si te impaci cu interiorul te vei alege cu o masina cu personalitate atat la aspect cat si la tinuta de drum. Mai are si un "sasiu agil" cum l-au denumit ei care se comporta binisor, o pozitie la volan f faina cam aceeasi cu cea de la audi, un sistem audio decent, portbagaj si spatiu in interior suficient, in fata se sta ca in octavia2, un bord cu alb si rosu si un sentiment de drag si de "facut pentru tine" de fiecare data cand te sui in ea. Desigur sunt pur subiectiv si poate nu are nici o val o astfel de parere in acest versus. La oct 2 (si poate e normal ca sunt mult mai multe vandute) sunt destul de multe probleme pe forum aici. Eu unul nu am avut absolut nimic cu a mea, decat un greieras de la un scut sub masina ce s-a rez. In rest masina nu are nici un greieras la 38000km facuti multi in Ploiesti unde drumurile sunt varza. Senzatia generala e ca masina asta e f inchegata.

Exista o problema. Unei astfel de masinute nu i se preteaza un motor tdi pd. Eu aceste motoare le consider sub orice critica si este singura nemultumire in leg cu aceasta masina . 2.0 consuma mult , e f zgomotos, trepideaza si imi suiera rau turbina mai nou. De infipt se infige chiar bine dar... nu-mi mai ajunge doar asta. Mai vreau si eu putin rafinament.

Recomandarea mea ar fi 1,8 tfsi sau 1,4 tsi. Si nu vei regreta cu siguranta!

OT:ce varsta ai? :D

Modificat de Andrei_VVB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

29 anisori,casatorit + 1 copil :lol: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!