Jump to content

Octavia2 Vs. Megane2 Amandoua Noi


dpc
 Share

Postare recomandată

Sotia 1.80 si vreo70kg :P :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dpc

    30

  • Devastator

    12

  • gabriel

    10

  • rex

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce parere ai despre un Golf V Variant 1.4 TSI 122 CP. Eu cred ca intruneste cel mai bine ce cauti la o masina (din ce am inteles eu), consum mic, revizii mai ieftine decit la diesel, spatiu din belsug, calitatea interiorului ireprosabila (dupa parerea mea), motor cu cele mai noi tehnologii, pretul se incadreaza in bugetul declarat de tine. Daca totusi vrei O2, atunci mergi cu incredere pe Skoda, nu cred sincer ca vei gasi ceva mai potrivit unei familii la aceasi bani si aceleasi performante. Daca vrei sa o pastrezi atita timp,as alege totusi un motor mai nou (1.8 TFSI sau 2.0 TDI CR), nu ca nu ar fi bun 1.9 TDI,doar ca peste 10 ani nu stiu cum va mai fi privit.

Modificat de Devastator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

La Golf pierzi enorm de mult la portbagaj. Daca ai nevoie de spatiu, O2 este mai indicata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai are peste 500 l portbagaj fara sa rabatezi scaunele si deschidere foarte mare (ca la orice variant), este absolut suficient spatiu si acces foarte usor la bagaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca una si ma duc :( Daca mai poti astepta, se zvoneste in sat ca in toamna apare O2 Facelift cu motorelul 1.4TFSI :P

S-apai ai de toate: si masina si motor si "porcbagaj"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi! Raspunsurile sunt din cele mai diverse si vad ca subiectul prezinta interes dar pe mine tot nu ma prea lamuresc + ca au aparut si noutati(da, in asa timp scurt) dar sa va spun despre ce e vorba:

-optiunea Focus s-a schimbat cu C-Max1.8tdci 115cp (un consum rea? da real sa fie! cineva?)

- cam de la cati km renteaza un diesel (pe mine nu ma intereseaza decat CONSUMUL in ORAS adica acolo unde bag banii cel mai des, iar un consum de 9-10benzina in oras nu prea ma mai tenteaza, pentru ca il am la Dacia 1410(8-9l cred =carburatie :( , cu care ma mai dau) si nu prea imi convine. O sa spuneti de revizii, da dar aia e la 15k-30k etc si pana atunci poti face rost de bani.

-bun, japoneze japoneze, da de care?mazda(mi-ar placea, dar pe benzina ca pretul...)/toyota.

-buget sa zicem 18000E dar mai greu; mai lejerut aprox.15000E, ramane de vazut.

Deci k idee finala, mie imi trebuie o masina 1-cu consum f redus, 2-fiabilitate, 3-spatiu sa incapem toti +bagaje.

Astept pareri+idei.Va multumesc!

eu ti as sugera toyota corrola.

te incadrezi in 18000. are optiuni bune la banii astia, are o fiablitate ridicata,spatiu foarte bun zic eu. despre consum nu stiu ce sa zic. asta depinde si de sofer si trafic.

eu sunt acum in aceeasi situatie ca tine. caut o masina pt nevasta mea.

la fel ca si mine vrea masina mare. si dupa delungi ganduri m am oprit la toyota in primul rand pt fiabilitate si iin al 2 le a rand la un buget de 17-18k ai cam tot ce ti trebuie pe masina

intra la toyota pe site si ai sa vezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea (rog fanii sa nu dea cu rosii) este ca Toyota Corola ar trebui sa fie ultima pe lista de achizitii. In primul rind, are un interior de toata jena (atrageti atentia la materialul din care este facuta podeaua masinii, materialul din care este facuta bancheta spate,scaunele fata si chiar consola,etc), nu in ultimul rind, este o masina produsa in Turcia, pot sa fiu de acord cu 10 000 de euro pentru o masina produs in Turcia,dar sa dai 18 000 euro mi se pare deja deplasat.

Motorul este unul de turatie pentru a simiti putere (de benzina vorbesc) ceea ce implica un consum destul de mare la niste performante nu tocmai eroice. Spatiu interior este ok dar nu se compara cu O2.

Fiabilitatea acestei masini este un mit nedemonstrat....inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Nu ma refeream la variant. Oricum, chiar si variantul de la Golf este mai mic, daca imi aduc eu aminte bine.

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar,este mai mic decit O2 dar este muuult mai mare decit Megane II (de Variant vorbesc,hatc-ul este clar mai mic decit ambele),zic ca se incadreaza in limitele bunului simt. Intradevar,se zvoneste ca pe O2 face-lift va fi disponibil si 1.4 TSI, este o ideea buna sa mergi pe aceasta varianta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar in cazul motoarelor de 1.4 122 de cai putere si 1.8 de 160 de cai putere TSI inseamna Turbocharged Startefied Injection mai nou si 2.0 TFSI se numeste TSI

In cazul motoarelor 1.4 TSI 140 si 170 de cai putere TSI inseamna Twincharged Stratefied Injection

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa mai adaugam pe lista si variantele 1.4 TSI 125 CP (turbocharged, adica cu turbina), respectiv 1.4 TSI 150 si 160 CP (twincharged, adica cu compresor si turbina). Distinctia TSI vs. TFSI e in principal una de marketing: denumirea TFSI e folosita de Audi si Seat, iar TSI de VW (si se pare in viitor si de Skoda).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai pe romaneste?Pt noi amarastenii...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu alte cuvinte:

1.4 TSI 122 CP = 1.4 TFSI 122 CP

1.4 TSI 140 CP <> 1.4 TFSI 140 CP

Motoarele TFSI au "doar" turbina si sunt 1.4 de 122 cai,1.8 de 160 de cai, 2.0 de 200 de cai (si derivatele lor), din cauza unei decizii de marketing, ele se numes TSI desi in realitate au doar turbina.

Motoarele TSI au atit turbina cit si compresor si sunt 1.4 de 140 de cai si 1.4 de 170 de cai putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Cu o mica observatie: motorul de 1.8 TFSI de pe Seat este denumit comercial TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

dpc - daca vrei si ai cand, poate vii la o intalnire a membrilor din Galati. Aici gasesti link-ul catre topicul cu intalnirea.

Cred ca se pot purta discutii foarte ample si deschise pe tema asta. Pot sa-ti mai precizez ca unul din membrii lucreaza la reprezentanta Skoda Galati.

Un alt membru lucreaza la APAN (dealer Renault Dacia Nissan) si desi detine si o masina din grupul VAG are si un Renault (are un Clio ce-i drept) si nu pot decat sa-l parafrazez: "Renault face motoare si cam atat ...".

Eu posed TSI-ul de 122. Daca iti face in vreun fel cu ochiul atunci la una din intalniri il poti studia mai amanuntit. Totodata mai poti studia topicul Golf V 1.4 Tsi - 122 Cp sau Jetta 1,4 Tsi 122 Cp.

Am postat si eu cateceva pe topciul 1.4 Tsi Si 1.8 Tsi, Noile motoare care echipeaza Passatul.

Ca o idee generala TSI-urile vor a fi niste echivalente a motoarelor TDI dar alimentate cu benzina adica este prezenta turbina care mareste in primul rand cuplul si il face disponibil de la turatii joase si pe o plaja larga. Se pare ca si la consum se descurca destul de bine TSI-urile. O benzinara fara turbina va trebui turata destul de bine pentru a obtine performante si automat (fizica asta ... :rolleyes: ) creste putin consumul.

Oricum ideea de mai sus cu O2 si TSI-ul de 122 mi se pare super frumoasa si silentioasa. Daca e sa apara o asemenea combinatie cred ca ar trebui s-o pui pe locul 1.

Sanatate si poate ne intalnim ;)

LE:

:icon_idea:

Sunt in pauza de masa acum si ca deobicei am deschis Hotnews-ul. Si ia uitati voi ce minune de articol am gasit aici.

Modificat de Velocity_Warrior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, vad ca acest VS. a cam degenerat.

Ca idee generala:as putea sa mai astept 1/2 an (k nu arde) sa vad ce scoate Skoda la Octavia si Renault la Megane3(poate cine stie va fi mai tare ca Sk-stati nu dati cu pietre - k mie imi place Oct2 de ... :Driver: , am gasit si macheta Oct2 -neagra, din metal).

A 2-a faza:as vrea calr si la obiect raspunsuri pt ce vreau eu:consum mic si ceva spatiu, adica:

Marca de masina X, Y=pt DIESEL si marca de masina X, Y =pt BENZINA

Oricum la mine primeaza CONSUMUL in special pt ORAS.

Asa a astept pareri cat mai simple si cat mai la obiect,daca se poate, fara sa mai degeneram. :huh: Va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

potti sa astepti si mai mult de juma de an ca politica reno nu se va schimba si vor face in continuare masini "de noroc" daca ai nu se strica da daca nu iti scot peri albi.

ref la consum: octi1 cu 19tdi 101cp consuma acum 10% in oras iar seatu de 1.2l tot 10%( vede des 5000rpm) asa ca e mai rentabila benzina avand in vedere costu de achizitie mai scazut.

ps: fara aer motorasu de 1.2l de pe ibiza suge 7-8% in oras iar octi 6-7.

ps2 cum ai tu tot 0 posturi? :(

Modificat de msn2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se iau in considerare/numara posturile din aria versus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut un Megane 2 , 1.5 dci pina in dec. 2007, cind am schimbat cu masina din semnatura. fiecare au plusuri si minusuri, am sa-ti dau citeva( din experienta si nu ca altii din auzite),poate te ajuta cu ceva.

M2- "+" foarte silentioasa si cofortabila, tinuta de drum, spatiu interior, insonorizare, consum f.bun( eu aveam media de 4,6), siguranta

" - "costuri de intretinere mari( revizie cca 700ron) si pretul pieselor de schimb, suspensia fata s-a dus foarte repede(circulam in :RO flag: ), valoare mica la revinzare si se vinde si greu,acces dificil pt. obiecte voluminoase in portbagaj

O2" + "spatiu interior, acces la portbagaj, costuri de intretinere, valoare mare la revinzare, pozitia la volan, putin mai robusta pe ansamblu

"-" tinuta de drum, insonorizare, consum, daca nu ai maxi dot comp.de bord e varza, vizibilitate.

Asta la modul general.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La banii astia, Audi A4 2005-2006, 1.9 TDI PD 116 cp, M6, cu km putini. Este un fel de urmas al fratiorului de generatie veche 1.9 TDI PD 131 cp M6, dupa mine cele mai reusite motoare PD pe VAG-uri. Acei 116 cp sunt oarecum niste armasari, mult mai aproape de 131 cp decat de 116. Cine a condus atat generatia veche TDI PD 131 cp, cat si acest motor de 116 cp de pe modelul 2005+, poate sa confirme.

Deci, sfatul meu pentru masina ta noua: Audi A4 second, 2005+, 1.9 TDI PD 116 cp 6M(Bosch EDC16 ca si electronica).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ot26: exacta asa as vrea sa-mi raspunda majoritatea=da am avut/am Meg1.5dci si Octa2 1.9tdi

De ce( - l)a tinuta de drum Oct?

Eu o vreau in echiparea Elegance, fara PDG dar cu scut metalic.

Pana la urma un consum real in oras la Oct?

Si mai e ceva pt toti ceilati: spuneti ca masinile nu sunt bune, ca pica aia, ba aialalta, atunci cum naiba Dacia asta a soacrei, la care i-am facut motorul, schimbat bucse/planetare/ambreiaj/etc nu vrea decat benzina si atat. Masina e din 95 si reparata acum 2 ani.Si vede drumuri cam uaratele(de tara). O explicatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La O2 cu jante de 18 si suspensie sport cu esapament sport si filtru de aer sport cu clima non stop am in oras pe zi 7,5 si seara 5,4 , daca opresc clima mai scad 0,5

Intre astea doua daca esti barbat iti iei octavia daca esti femeie iti iei megane, e o masina pt femei, prea multe tampenii care nu isi au rostul in ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Discutia a cotit-o rau: omul vrea O2 sau Megane 2 noi (nu Toyota, nu Audi SH).

Mai bine faceai si un pool, sa voteze lumea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa aleg Golful ma gandeam si eu la Megane Sedan sau O2.

Megane-ul era varianta "Privil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!