Jump to content

Circuit vacuum


Executron
 Share

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

Exista vreo posibilitate sa fi incurcat alimentarile cu curent?

Dupa N18 ce valoare ai la vacuum?

Esti 100% sigur ca N75-ul imprumutat este ok?

Ai cum sa faci rost si de un alt MAP sa vezi daca s3 schimba ceva?

S-a umblat la soft cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alimentarile nu am cum sa le incurc,sunt departe una de alta. La soft nu a umlat nimeni iar vacuumul e ok peste tot,mai putin la iesirea din n75. Un map am sa cumpar chiar daca se va dovedi ca nu e de vina,nu e o avere. Insa cu n75.... parca nu ma lasa sufletul sa dau o gramada de bani doar sa am piese de schimb daca nu stiu sigur ca el e problema. Acuma 100% nu pot sa fiu de integritatea celor 3 electrovalve avand in vedere ca toate au niste ani buni de functionare dar sa fiu chiar atat de ghinionist sa fie obosite toate trei?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

imprumuta unul ,sau fa schmimb de pe masina unui prieten. si vezi sa nu le fii incurcat, n75 are capatana cu stuturi, alb/crem, si n18 negru complet. si daca aplici vacumu de dinainte de n75, lipeste levierul de surubul opritor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le-am incurcat intre ele. Daca pun vacuumul pe actuator inainte de n75,e perfec.lipeste levierul de stop fara probleme .Acolo am 800-850 mb,actuatorul e stas si turbina lacrima. Am incercat sa mai inprumut o electrovalva. Fara succes,parca le e frica sa nu se strice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare

Nu imi ajunge vaccum la actuator !! Masina e in limp mode

Cand opresc motorul valva de langa egr nu actioneaza nimic, nici acolo nu e vaccum :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si vrei sa venim noi sa verificam, sunt niste rahaturi de furtunase. Scoate-le si tu pe rand si vezi care e treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica tot circuitul de vacuum , acele furtunase subtiri,parca am citit in alt topic ca ai umblat pe la stut pompa tandem, de acolo ti-au pornit problemele, eu cred ca din greseala ai deconectat ceva furtunas, verifica si furtunul de la pompa de servo-frana catre pompa tandem, sa te uiti si sub acel capac de pe filtrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si capsulele de vacum, poate ai vreo membrana sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata, supapa de deasupra debitmetrului blocata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
vw passat variant 1.9

Buna prieteni !!! de cateva zile am o problema cu Passatul meu . nu mai acctioneaza turbo doar cand are el chef cate o data in orice viteza as fi ,merge ca un motor fara turbo si am fost la un prieten ce are un mini tester si zicea ca ii da acolo ca face turbo presiune prea mare si dupa intra in avarie  . din ce cauza o fi asta? cineva zicea ca o fi vreun furtun spart de vacum le-am schimbat pe toate si tot asa merge masina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
danielchirita82

Salutare,

 

Am avut si eu o problema cu un Passat cu motor AJM, nu intra turbina deloc, foarte rar. M-am uitat cu testerul, iar la parametrul "intake pressure" nu depasea 1100mbari turata la maxim sau 999.8mbari la relanti cat era si presiunea atmosferica. Am luat la verificat toate piesele ce tin de circuitul de vaccum, mai putin turbina, insa am descoperit ca la valva care vine pe circuitul de apa este rupta garnitura (se poate vedea in imaginea atasata aceasta valva) pentru ca am pus un furtun si am tras aer in piept si nu tinea deloc, iar in partea unde intra acel furtun, am obturat circuitul de vacuum cu un surub. Supapa de apa ramane deschisa mereu acum, fara a impacta functionarea motorului. La motoarele mai noi s-a renuntat la aceasta valva.

post-88983-0-96159300-1445239391_thumb.j

Modificat de danielchirita82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 Acum am descoperit si eu ce reprezinta chestia asta(valva).

 Exact furtunasul care intra in valva asta il am si eu obturat cu un surub de fostul proprietar.

 Masina o am de 3 ani de zile si nu a facut niciodata probleme din cauza asta.

 

Referitor la turbina am avut si eu aceeasi problema acum 2 zile.

Te sfatuiesc sa iei furtunasul care intra in capul supapei de la turbina pe tot traseul lui si sa il verifici atent (la stuturi in special).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema cu oprirea si anume , nu cred ca face vacuum suficient pt a inchide admisia cu clapeta shut-off de la egr.La oprirea din cheie face o cursa foarte mica iar motorul se opreste cu tremurat.La actionarea acestei clapete cu mana motorul se opreste linistit.Am facut vacuum la clapeta shut-of cu gura , aceasta inchide la maxim si tine si vacuumul pana il eliberez eu.Ca idee , la un log pe grupul 11 cineva de pe forum mi-a zis ca ar fi ceva probleme cu , cursa facuta de tija de la actuator , valoarea nu a crescut mai mult de 60 pe vcds.Cred ca vacuum tine acel rezervor pentru ca daca pornesc putin masina (10-15 sec), dupa ce o opresc si apoi daca pun si iau contactul se actioneaza de cateva ori clapeta shut-off.Cum pot sa verific cele trei electrovalve daca functioneaza in parametri?(n75,n18 si n259)

Multumesc!

PS cateodata, la relanti, la accelerari bruste si decelerari se auzea ca un fel de zumzet mai puternic de la egr...mentionez ca porneste usor si nu da cu fum,dar la oprire se zguduie masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua! As avea si eu o intrebare, unde pot gasi in bucuresti, un service de calitate, care sa se ocupe cu verificarea tuturor furtunelor de vaccum de pe masina (de preferat sa aibe si manometru). Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare. am si eu probleme cu passatul meu, 101 cp avb si anume nu trage cum trebuie pana la 2000 de rot/ min, dupa 2000 te baga in scaun. m-am uitat pe tester si la valoarea maf in relanti imi arata undeva la 367 (specified 250 ceva de genu), iar presiunea turbinei in relanti este undeva pe la 1020. accelerand progresiv, in loc sa creasca treptat valorile, imi scad, dupa incep sa creasca incepand cu 1800/1900 de ture. am debitmetru nou pieburg, vacuumul l-am masurat -0,6/-0,7. ce ar putea cauza aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai masurat vacuumul de ti a dat valoarea de 0,6/0,7 ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai inteles, unde ti a dat valoarea asta cand ai masurat..la pompa tandem sau la actuatorul turbo.

Indif.unde ai masurat e mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masurat prima data la iesirea din pompa tandem, cea cu furtunul subtire. la actuatorul turbo era undeva la -0,4. normal cat trebuie sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la actuator e bine 600mbari.iar la tandem peste 800mbari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa fie problema de vacuum sau sa fie dereglata tija de la actuatorul turbo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La actuator ii trebuie minim 0,75/750 mb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca trebuie sa ma gandesc la o pompa tandem noua sau la kit de reparatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba tija cu pierderile de vaccum.masoara vaccum la tandem,actuator...fa log in mers.bs 003 si bs 011 .in log se pot vedea lipsa de vaccum...

eu la edc 16 am un pic peste 600 mbari la actuator.iar la egr peste 700mbari....fa logurile altgel doar povestim...

Aaaa .si nu iti baga mai île la reglajele turbinei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!