Jump to content

Circuit vacuum


Executron
 Share

Postare recomandată

ursachicatalin

O sa îţi tremure mai tare mașina la oprire. In rest nu îţi afectează nimic. Mai are rol de protectie in caz ca se duce turbo si o ia pe ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianmilasan

Ok mersi mult, oricum o sa caut altul intre timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai are rol de protectie in caz ca se duce turbo si o ia pe ulei

Treaba asta sa nu o mai spui la nimeni ca te faci de ras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Eu nu cred. Si îţi zic si de ce. La Ahu lui tata i-a intrat turbo pe ulei. Incerca sa opreasca motorul si nu mergea. A trebuit sa o bage in viteza si sa dea drumul la ambreiaj ca sa ii opreasca motorul. Asa cu shut-off se opreste pt ca se inchide admisia. E logic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori sa stiu daca este vreo problema sa merg fara capsula shut-off de pe EGR, am rupt chestia pe care intra furtunul de vacuum si am luato cu totul jos, turbo imi intra bine, trage normal masina, daunaeza motorului sau turbine ca am luato jos, chestia acea de metal am blocato jos. Astept raspuns pentru ca vreau sa plec la un drum mai lung, si nu as vrea sa am probleme. Multumesc.

 

in timp o sa omori tampoanele la motor si nu sunt ieftine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari,un prieten are o problema cu pasatul lui ajm,nu mai intra turbo.m-am uitat si eu pe la motor si am vazut ca la oprirea motorului se scutura masina.din ce am invatat pe forum i-am zis ca nu lucreaza actuatorul de la egr si asa a si fost.am verificat si furtunasul ce pleaca din actuator in (valva 239) cred,cea de langa debitmetru,si nu face vacuum nici la intrare si nici la iesire din valva.am uitat sa ma uit daca actuatorul tine vacuum.oare ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o pierdere masiva de vacuum cel mai probabil chiar langa pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta ne-am uitat si nu se misca cand opreste motorul.i-am zis sa faca un test sa vada exact care e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vcds poate sa faca un test si sa vada daca functioneaza (se opreste motorul), trage cu gura din furtunul care duce in valva si vezi daca se misca, daca valva e ok la test atunci trebuie vazut unde se pierde vacum.  Aceasta valva primeste vacuum doar la oprirea motorului. Doar ca vacuumul il primeste de la n239 (o electrovalva care e prinsa de carcasa filtrului de aer, deasupra lui) si aceasta electrovalva e activata doar la oprirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A zis ca se comporta asa de cand i-au schimbat in service g62. I-am zis sa mearga la ei.cine stie ce au desfacut pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari,un prieten are o problema cu pasatul lui ajm,nu mai intra turbo.m-am uitat si eu pe la motor si am vazut ca la oprirea motorului se scutura masina.din ce am invatat pe forum i-am zis ca nu lucreaza actuatorul de la egr si asa a si fost.am verificat si furtunasul ce pleaca din actuator in (valva 239) cred,cea de langa debitmetru,si nu face vacuum nici la intrare si nici la iesire din valva.am uitat sa ma uit daca actuatorul tine vacuum.oare ce poate fi ?

 

pleaca dupa pompa tandem si verifica pe bucati, circuitul furtunaselor de vacuum... te duci in N18.... mai departe ai conductele subtiri de vacumm, verifici pana in N75... s,a.m.d.

 

o sa gasesti unde se rupe filmul.... au obiceiul sa se crape furtunasele - si la capatul lor si pe circuit, se mai gauresc conductele subtiri de vacuum, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ajutati-ma va rog , si explicati-mi ca la copiii mici unde duce furtunelul asta din poza pe care o pun mai jos

Motorul nu mai trage deloc in panta, ma injura toti care stau in urma mea cu 30 la ora.

 

Motorul este un AJM!

Iar aceasta piesa unde vine conectata, caci vad ca s-a mai pus poza fara sa se spuna unde vine legata,  ci doar ce se intampla daca se strica.....Am inteles ca este de la climatizare, parca.

Multumesc anticipat, al dvs M.

post-117421-0-52850900-1405793293_thumb.

post-117421-0-52649500-1405793552_thumb.

Modificat de mihaiesh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ,,furtunel" ? Fa si tu o sageata ceva pe foto, sa intelegem ce vrei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capsula aia vacumatica isi ia vacuum de la N18. Daca este taiat furtunul (asa cum se vede) pierzi vacuum si este normal sa nu traga masina. Sub actiunea vacumului capsula deschide un circuit suplimentar de racire printr-un radiator aflat cumva sub farul din dreapta, langa filtrul deshidrator. Pune un dop in capatul de furtun sa vezi daca-si schimba mersul.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult! Am sa incerc maine,Furtunul rupt este in partea dreapta cum privesti masina din fata,inca odata multumesc!

post-117421-0-91851300-1405800863_thumb.

post-117421-0-66277300-1405800876_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva nu este in regula acolo, eu am un conector T in aceea zona de la N239 care duce la capsula de la robinet.Maine ma uit si iti spun exact ce si cum.

 

PS: Eu am avf si s-ar putea sa difere putin !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citind aici forumul am avut si eu impresia ca turbina este dusa ca a luat-o pe ulei pt ca acelasi lucru l-am simtit si eu de foarte mult timp cu tremuratul motorului la oprire sau la stationare. Cum am rezolvat problema? Foarte simplu: data jos galeria de admisie si curatata bec apoi Egr la fel curatat f bine, schimbat furtune cum am pus eu din silicon la vaccum si ce mai era acolo. Rezultatul ? Am scapat de tremurat si aveam prob asta de ceva timp ca sa nu zic 2-3 ani in care toti mi-au zis ca turbina e dusa. Deci daca aveti diesele curatati si voi dupa un timp calamina care se asterne pe tubulatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihaiesh schimba furtunul ala rupt sigur este sub Egr ca acum mi-am dat si eu seama :( oboseala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa traverseze acel furtun tot motorul ca sa ajunga sub EGR?El e pozitionat in partea dreapta,la mine, iar EGR-ul e in stanga. :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate N18(nu N239 cum am scris eu ,gresit dealtfel mai sus)comanda robinetul ala si EGR-ul.Din N18 pleaca furtunase de cauciuc dar pe traseu sunt tevi de plastic pozitionate pe tubulatura aia de plastic de la admisie .

 

Hai ca am facut foto ca sa intelegi cum sa refaci traseul.Spor la treaba.

post-29377-0-68538100-1405844434_thumb.j

post-29377-0-17410400-1405844446_thumb.j

post-29377-0-43958100-1405844458_thumb.j

Modificat de l@u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact L@u asa trebuie sa faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

acum patru zile am schimbat pompa tandem de pe masina deoarece avea joc mare la renumitul stut care da pedala de frana rigida si care taie din puterea masinii, imediat dupa aceea am pornit la un drum de 2200km cu speranta ca totul s-a rezolvat. prima observatie a fost ca pedala de franare se comporta normal dar dupa primii 100km nu am observant mari modificari ale puterii masinii. Dupa aceea masina s-a transformat intr-o bestie care rula lejer cu 170-180km/h pe autostrada. dar minunea a tinut cam 1000km. dupa cateva opriri in parcari pentru odihna a inceput sa se comporte din nou puturos(inainte de schimbarea piesei maximul de viteza era 100km/h acum aveam 120km/h). desi nu a avut comportamentul asta tot timpul, adica avea momenta cand se comporta normal de la o parcare la alta si cand era puturoasa. presupusul limp mode intra cand vroia, ba de la inceput, ba pe traseu, ba deloc, desi pedala de franare s-a comportat tot drumul normal. Va rog pe cei care cunoasteti genul acesta de problema sa imi spuneti ce e de facut. mentionez ca nu am posibilitatea sa ii fac un VAG-COM, acum fiind la 2200km de casa.

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica linia de vacuum. Vezi ca sunt scheme pe net. Cam atat poti face fara vcds. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In locul tau rezolvam jocul la stutz apoi urmaream pierderile de vacuum pe traseu. Dar cam greu de facut si asta fara un aparat de masura.

Asadar daca la o inspectie vizuala nu se vede vreun furtun crapat, circuli asa cu ea asa pana ajungi la scule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!