Jump to content

Circuit vacuum


Executron
 Share

Postare recomandată

intre timp am facut conversia din mmhg in mbar...la actuator am 470 mmhg si facand conversia rezulta 626 de mbar


la egr am 550 mmhg si rezulta cam 730 mbar...cam mult zic eu stiind ca undeva pe forum sa scris ca ar trebui sa iasa cam 350 mbar


astept si pareri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E absolut irelevant ce ai facut tu acolo. Egr-ul are o anumita harta de functionare, in functie de multi factori. Si inca n-am vazut egr "prea deschis". Decat daca asa i s-a cerut.

Conteaza valorile masurate in vagcom.

Daca tot vrei sa masori vacuum, fa-o pe linia principala, inainte de valve. Si ar trebui sa ai in jur de -900mbar in ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am zis ca egr ul e prea deschis ,ci am fost surprins de valoarea de 730 de mbar cand pe forum se vorbea de 350 de mbar la egr....am sa masor inainte de valve ,,,,merci mult


am masurat la actuator ca sa stiu daca blocul de electrovalve scoate cat trebuie....


masurand inainte de valve o sa vad daca pompa tandem este functionala...


in log uri am vacuum putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masurat ,am -880 mbar...asta inseamna ca e bine,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

 

Si eu tot am probleme de vacuum ..am cumparat un furtun cred ca de mai proasta calitate si imi tot crapa furtunasele  . Am gasit pe la servici , un furtun de aer gen FESTO sau LEGRIS si cu cuple rapide ...oare nu ar fi mai indicat pe pus acest tip ? Rezista pana la  19 bari si cuplele etanseaza perfect .

Parerea mea e ca am scapa o perioada buna  de aceste probleme .

 

Aici este si un link pentru cei care nu stiu despre ce e vorba https://www.festo.com/cat/en-gb_gb/products_071000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te ajuta. Trebuie din cauciuc, nu plastic sau ce-o fi ala.

Iei de la reprezentanta, chiar daca e scump. Ala te tine inca 10 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca rezista la incalziri repetate, vibratii, produse petroliere etc. OEM e mama lor, am incercat si eu solutii, nu merge nimic altceva. Am gasit chiar ceva furtune pe care scria Gates la o reprezentanta, dar tot nu au fost suficient de bune. Cele originale sunt exagerat de scumpe, dar merita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam ce pret are 1m. de furtun la reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca era cam 75 de lei cel gros si cam 40 cel subtire. Pe acolo oricum...

Iti trebuie cam 2 m din fiecare, deci dai cam 250 lei pe amandoua. 

Furtunele pe care le gasesti uzual la magazine sunt si 10 lei metrul, dar nu sunt bune de nimic, mai rau iti faci nervi cu ele. Chiar daca seamana un pic cu cele originale, nu au nici o legatura. Crapa in primul an sau mai repede si stai sa vezi de ce nu merge masina, de ce trepideaza motorul la oprire, de ce nu se accelereaza. 

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - doar ca ramane sa gasesti reprezentanta care iti da la metru si nu la colac.... unii numai asa vor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde trebuie atata furtun? Ca eu nu-mi amintesc sa fie asa mult. Doar cateva bucati mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucata cu bucata, intra aproape 2 m din fiecare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Porsche Bucuresti din Pipera da la metru, am luat eu in vara sa inlocuiesc tot circuitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut

pasat b5.5 awx 130cp

am gasit niste furtunase de plastic(conducte) ce trec pe langa filtru de aer si duc undeva jos....intro bila mare...nush exact cum se numesc, sparte....au fost prinse cu o clema din metal si din vibratii sau rost si bineinteles sau spart...conducetle alea fac legatura cu un furtun de la egr,,,,cu bila aia mare jos si cu o supapa cu 3 iesiri...prin niste furtunase ....nu panzate ca alea de pe egr....in fine...vreau sa le inlocuiesc....si as vrea sa schimb si furtunasele alea panzate....stie cineva de unde as putea sa le cumpar..sau macar denumirea .ideea e ca as vrea(daca e posibil )sa iau tot setu de conducte si furtunase de vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....stie cineva de unde as putea sa le cumpar..sau macar denumirea .ideea e ca as vrea(daca e posibil )sa iau tot setu de conducte si furtunase de vacuum

 

Poti incerca la AVIA Pantelimon, am cumparat eu si da si la cm chiar :)) glumesc. Ideea e ca daca vrei 1/2 m te pot ajuta.

 

Preturile sunt:

 

Va rog sa regasiti mai jos preturile pieselor de schimb originale VW de care sunteti interesat:

  • furtun(gros) 5x3 N  0202821 = 74,05 lei/ml - in stoc;
  • furtun(subtire) 3,5x2 N  02035327 = 43,45 lei/ml - in stoc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte scump. Eu folosesc furtune destinate gpl fabricate in italia care au o durata de viata cam de 10 ani undeva la 25 lei metrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu intreb daca se gaseste undeva un set fabricat de vw sau alt fabricant...care sa iti dea exact furtunele si conductele alea plasticate....ca asa pe bucati il cumperi da eu intreb daca este set...cum e chit reparatii etriete,,,sau chit ambreiaj sau chit reparatii turbina

Modificat de dobrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte scump. Eu folosesc furtune destinate gpl fabricate in italia care au o durata de viata cam de 10 ani undeva la 25 lei metrul.

 

... dincolo era mai ieftin - acum, depinde de fiecare - unii vor OEM, altii nu... tot asa, se gasesc furtune de silicon - calitate superioara, producatori cunoscuti, etc

 

eu intreb daca se gaseste undeva un set fabricat de vw sau alt fabricant...care sa iti dea exact furtunele si conductele alea plasticate....ca asa pe bucati il cumperi da eu intreb daca este set...cum e chit reparatii etriete,,,sau chit ambreiaj sau chit reparatii turbina

 

nu, nu exista - conductele de plastic de la vacuum - da, acestea se gasesc separat, ca piesa de schimb. Furtunasele - doar la metru - le faci pe masina, dupa lungimea celor originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema aproape asemanatoare cu ce am citit pe aici. 

Merge masina bine ...pana dupa 120-130 km/h ... si deodata pierde putere si nu mai pot accelera...foarte greu abia isi tine viteza care o avea...trebuie sa opresc si sa pornesc motorul ca sa isi revina. nu face mereu treaba asta...face si la 130...si la 150....deobicei dupa 130 ma astept sa faca. am pus pe tester masina mi-a dat ceva de genu eroarea charge pressure control negative deviation...mi-a zis cineva ca e de la furtunasele de la vacuum ...le-am schimbat pe toate si acum imi da eroare pozitiva si masina merge la fel :| :mad:

Multumesc! PS: vw passat b5.5 2002 1.9 TDI 101 CP 

   
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toti colegi ,am o pierdere de vacum la masina din semnatura,si nu reusesc sa o gasesc, stie cineva cum se poate verifica ,am vazut pe youtube ca baga cu o masinarie fum  ,dar la vacum e presiune negativa ,sau `? ,am verificat vizual tot ce tine de furtune pompa vacum e curata si pare etansa, acuatorul la turbo pare sa tine presiune ,eroare pe ecu nu am deloc dar masina nu mai trage cum trebuie si se aude un fasait ca un blow of valve la acceleratii mai serioase ,am verificat turbina nu are pic de joc, nu consuma ulei, facut log in mers nu pierde presiune turbina, facut log BS 003 si 011 si acolo spun colegi care se pricep ca se vede o diferenta notabila da vacum ,problema este ca se aude numai in mers, cu masina pe loc ii dau gaz pana in 4000 rpm si nu se aude nimic, daca are cineva idei sunt binevenite,multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca fasaie inseamna ca scapa presiunea facuta de turbina, verifica sa nu ai vreun furtun fisurat, intercooler-ul spart sau vreo imbinare cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti.Am si eu o problema ce imi scoate peri alibi. La intrare in n75 am 850 mb iar la iesire 530 asta la relanti. Am inlocuit n75 cu o electrovalva tot n75 inprumutata. Am schimbat intre ele n75 cu n18. Nici un rezultat. Am verificat toata instalatia de vacuum si nu am pierderi. Membrana egr stas,actuator stas,verificat cu pompa de vacuum. Nu pot sa urc nici cum vacuumul dupa n75. La relanti nu trage tija actuatorului pe stop,iar in mers am lag mare plus fluctuatii si scadere la actual (turbina e bibelou). Map ul fluctueaza 979-989 atat cu motorul oprit cat si in relanti. Ce sa ii mai stiu face ?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!