Jump to content

Circuit vacuum


Executron
 Share

Postare recomandată

Sigur ca da. De acolo provine 100%. Pe acolo pierzi presiune si totodata putere. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, incerc sa schimb furtunul si va anunt daca a disparut suieratul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca doar vei incerca sa il schimbi (probabil din motive financiare) atunci iti propun o solutie ieftina. Il dai jos si infasori locul cu fisura cu banda Powertape , e vreo 15 lei maxim o rola. Nu e chiar cea mai profesionala solutie dar pana reusesti sa cumperi un furtun nou, e buna si asta. Iti atasez o imagine cu banda, se gaseste in orice hipermarket sau la magazine cu scule de reparat, constructii. etc.Se gaseste si pe negru si pe gri.Succes

 

post-55955-0-30072200-1360663668_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat o tura pe la magazine si am ramas socat... e 525 lei, mai astept o varianta de pret de la un alt magazin dar nu cred ca va fi cu mult mai mica.

Nu as risca cu o piesa second, dar este buna si varianta ta, tinand cont de faptul ca ieri am inlocuit chitul de ambreiaj (volant, disc, placa si rulment) si ma apropii de fundul sacului.

 

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E doar o improvizatie solutia data de mine, nu o incurajez deloc in contradictie cu un furtun nou. Dar in situatia de fata te poate "salva" o perioada, pana iti "umplii" sacul inapoi  :icon_thumleft: . Mai ales daca fisura e mica, si cred ca e mica deoarece nu ai simtit nimic anormal la functionarea motorului. Daca era mare atunci simteai o lipsa de putere plus fum negru mult in spate la accelerare.Cere o oferta de pret si de la baietii de aici de pe forum..vezi ei ce preturi au. II gasesti in aria de anunturi online la vanzari piese schimb. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

salutare.

se poate sa imi intre in limp mode din cauza ca nu am vaccum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vacuum.

Da. Negative deviation.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iti dau eroriile care mi-au aparut dupa ce am dat o scanare cu vag-ul poti sa imi spui cate ceva? am si cateva loguri in din mers...de fapt masina nu imi trage si turometrul in mers nu trece de 3000 ture ?

 

 

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Thursday, 28 November 2013, 08:13:18:0

Control Module Part Number: 028 906 021 CE

  Component and/or Version: 1.9l R4 EDC   00SG  0803

           Software Coding: 00002

            Work Shop Code: WSC 06335

4 Faults Found:

01266 - Glow Plug Relay (J52)

        31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

        28-10 - Short to Plus - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

        17-10 - Control Difference - Intermittent

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

        31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

LOG-01-003-010-04411.xls

Modificat de lucianms
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as spune ca e o problema electrica, mai multe fire sectionate undeva, de la senzorii pe care ai eroare (MAF si MAP).

Poti masura si vacuum-ul, dar electric nu e ok.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ce ma sfatuiesti sa incep?

tin sa precizez ca acum cateva zile am dat turbina jos pentru a o curata deoarece vanele erau imbaxite si blocate. Le-am curatat tot turbo si masina merge la fel

Modificat de lucianms
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa rost de MAF și / sau MAP de la cineva si testeaza din nou. Daca merge le schimbi cu unele noi. Daca nu, mergi la un electician priceput - gasesti inclusiv pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi prin ce sa incepi ? Prin eliminarea erorilor la releu bujii, senzor presiune admisie, debitmetru aer.Verifica  firele sa fie intacte si mufele curatate si contactele sa fie bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iti dau eroriile care mi-au aparut dupa ce am dat o scanare cu vag-ul poti sa imi spui cate ceva? am si cateva loguri in din mers...de fapt masina nu imi trage si turometrul in mers nu trece de 3000 ture ?

 

 

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Thursday, 28 November 2013, 08:13:18:0

Control Module Part Number: 028 906 021 CE

  Component and/or Version: 1.9l R4 EDC   00SG  0803

           Software Coding: 00002

            Work Shop Code: WSC 06335

4 Faults Found:

01266 - Glow Plug Relay (J52)

        31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

        28-10 - Short to Plus - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

        17-10 - Control Difference - Intermittent

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

        31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

 

 

Eu as spune ca e o problema electrica, mai multe fire sectionate undeva, de la senzorii pe care ai eroare (MAF si MAP).

Poti masura si vacuum-ul, dar electric nu e ok.

 

cam asa... verifica daca ai alimentare (12v) in mufele senzorilor, pe contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa rost de MAF și / sau MAP de la cineva si testeaza din nou. Daca merge le schimbi cu unele noi. Daca nu, mergi la un electician priceput - gasesti inclusiv pe forum.

am schimbat MAF si MAPr la fel nimic  dar nici o schimbare asa ca o sa caut un electrician daca as gasi pe forum si ar fi si din sibiu ar fi perfect 

poate imi puteti recomanda pe cineva.

:Computer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Aceeasi problema o am si eu la un motor de 101 cp, cod AVB, de mai bine de 6 luni nu-i dau de cap, am schimbat cele 2 electrovalve, cea de la turbo si cea de la Egr, am schimbat senzorul de pe tubulatura turbo, debitmetru, turbina , nu da nici o eroare pe tester.filtre schimbate, toate noi dar nu  demareaza cum trebuie, pana la 1800 rot, apoi parca are o piedica care se da la o parte si trage normal, se ridica de bot cand o calc. Furtunele de la turbo si intercoler verificate, nu pierde presiune.Nu am verificat pe cele subtiri de vacum , dar sambata o sa le iau pe fiecare in parte sa le verific, in mod normal ar trebui sa se auda un fasait daca ar fi vreunul spart.Nu stiu ce sa zic , pote ne ajuta cineva care a avut problema asta. Este ceva greu de explicat. Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut 5-6 testere la diferiti mecanici, toate valorile sunt normale, nu stiu ce sa spun , la mine s-a intamplat treaba asta in mers, undeva la 100 km/h am calcat-o mai tare , a facut 2 suturi si nu a mai tras cum trebuia , apoi la plecarea de pe loc am sesizat acest lucru si anume ,numai trage cum trebuie pana la 1800 rot. Masina tragea f f bine de la 1200 rot, cand mergea bine. Nu este vorba de nici un mers subturat, pur si simplu nu mai trage cum trebuie. Am condus alte diferite masini cu acelas cod motor care se comporta normal , cum se comporta si masina mea inainte sa se intample asta, singurul lucru ce a ramas neverificat sunt furtunasele de vacum , dar insa nu cred ca este vreunul spart pentru ca masina mea a vut 2 momente cand si-a dat drumul , a mers normal, pentru o perioada scurta, pur si simplu, in mers a inceput sa traga f bine , la fel ca inainte , pentru 3-5 minute dupa care a revenit problema. Din motivul asta eu cred ca nu este pierdere de vacum , pentru ca daca pierde vacum , un orificiu nu se poate infunda singur, apoi se desfunda etc.....Cred ca problema este de natura electrica, dar habar nu am ce poate fi.  Eu cred ca este imposibil sa nu fie cineva pe acest forum care sa fi patit treaba asta. Repet , daca este , il rog sa posteze aici, rezolvarea problemei, daca nu este, ideile voastre , ale tuturor sunt foarte binevenite.  Multumesc.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin.

Trebuie facut un log din mers,la o scanare pe loc nu o sa arate nimic,trebuie citite valorile la turatie cu pedala pana jos(asta pe romaneste sa se inteleaga).

Sa discutat destul pe aici cum se face un log in mers.

Poate multi stim ca un MAF in relanti masurat cu testerul pare ok,dar..in turatie de peste 3000 nu,acelasi lucru si cu turbina,n75,egr,etc.

Este foarte usor sa scrii"masina mea nu trage"si la tester e totul ok,dar..un log din mers,o scanare ceva nu vedem.

Florin sa nu te superi pt.ca nu te cert/critic,doar iti spun ca ideal e sa faci un log din mers si sa il postezi aici si atunci putem discuta.

La multi nu le au tras masinile dar cauzele au fost diferite.

Ps. Pt ca tu ai spus ca sa intamplat din mers ai putea sa te uiti la furtunasele de vaccum de la n75.

O zi frumoasa tuturor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok sunt deacord cu tine si cu voi toti, am facut mai multe log-uri in mers, rezultatul,  mecanici au spus ca toate sunt ok, am schimbat mai multe MAF-uri de pe masini care functionau perfect, nici o schimbare, cele 2 electrovalve , mai putin cea de pe filtrul de aer sunt noi, turbina  noua, senzor de pe tubulatura turbo nou, deci cam toate sunt noi, in principiu trebuie sa functioneze bine. Ar mai ramane pierderea de vacum, dar 99 % nu este din furtunase pt ca nu se aude nimic. Poate sa-mi spuna si  mie cineva cum lucreaza pompa tandem si ce anume s-ar putea infunda in ea? sau ce altceva s-ar mai putea infunda? Nu am posibilitatea sa fac inca un log in mers , pentru ca sunt plecat din tara si aici asa ceva este foarte scump. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara un ceas de vacuum si masoara-ti vacuum-ul peste tot in instalatie. E vreo 50E si il ai pe viata.

S-ar putea sa ai surprize.

 

Si se pare ca nu realizezi faptul ca pierderea de vacuum n-o s-o auzi. ;)

Doar nu e aspirator.

 

De infundat nu prea are ce sa se infunde, insa pana nu masori vacuum-ul cum am zis, n-are rost sa presupunem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spunea si C o s m i n pierderile de vacuum si de presiune intre turbina/intercooler...etc nu se pot auzi cu motorul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, vacumul nu se aude, dar presiunea de pe turbo doar cei care n-au avut furtune sparte n-au auzit, si cei care merg cu muzica si folosesc GALA :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , multumesc , asta chiar este o idee f buna , luni o sa cumpar ceas de vacuum , dar acum trebuie sa-mi spuneti ce presiune trebuie sa fie, care este presiunea normala de vacuum, sau intre ce limite se incadreaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasurile de vacuum sunt marcate corespunzator. La mine de exemplu sta pe la -1 bar.

Uite, asta il am eu si e absolut superb.

 

59075_DVG1.jpg

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Astazi mi-a venit jucaria de testat vacuum si m-am pus pe masurat (Passat B5.5, 1.9 TDI, AVF, 96KW, cutie automata)...

Primul filmulet - testerul conectat cu un T intre EGR si furtunasul care intra in el.

Al doilea filmulet - testerul conectat direct in furtunasul de la EGR, deci EGR a ramas deconectat.

Din cate am citit, valoarea din al doilea filmulet este buna. Sa inteleg ca am EGR dus? Sa mai testez si in alte puncte?

Modificat de C o s m i n
moved
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!