Jump to content

Circuit vacuum


Executron
 Share

Postare recomandată

Am respect f mare pt ordinea in forum si pt munca moderatorilor. Dar acest forum este f stufos, din acest motiv nu se gaseste tot timpul cel mai exemplificativ topic in care sa se posteze. Cine este de la inceput pe forum il stie pe de rost, insa cei veniti ulterior, ca mine, ar trebui sa piarda zile, daca nu saptamani, sa citeasca toata informatia de aici. Ma indoiesc sincer ca face cineva asta, indiferent de cat de mult timp liber are. Oricum, voi continua discutia in topicul sugerat de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, ti-am intelews punctul de vedere si nu vreau sa mai dezvolt subiectul, dar priveste si din punctul de vedere al celor care sunt vechi pe forum. Daca din cele cateva zeci de mii de membri, macar jumatate ar incepe sa intrebe peste tot in loc sa caute ce au nevoie, ce crezi ca va ajunge forumul pentru urmatorii membri care se vor inscrie?

Priveste toate lucrurile astea in ansamblu si vei intelege altfel.

Ia toate astea ca pe un sfat si nicidecum ca pe o ofensa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!am intrat sa va povestesc ce am patit eu poate mai da de gandit si la altii..,masina nu mai tragea bine de ceva vreme...am tot gadilit furtunasele de vacum,mai gaseam cate unul slab..mai veneam sa citesc pe forum sa vad ce face ala cu ce se acupa,tot sperand ca rezolv buba ieftin,ilocuiam furtunasul dar degeaba uite asa ajugand sa schimb cam tot ce inseamna vacum.acum ca le am schimbat nu mi pare rau ca tot trebuia,dar nu dadeam de capat.pana azi cu toata duminica in cap citind tot ce inseamna tubulatura turbo m am hotarat sa dau toul jos.la mine totul e cu coliere..ammuncit un pic la IC de dat jos dar am gasit si buba(explic babeste ca nu sunt mecanic nici cunoscator dar imi bag urechile)dirijorul de aer de pe interculer este prins jos prin 2 gaurele prin care intra 2 gheare rotunde de pe IC.in fine,acele gauri s au olarit si spoilerul a impins dirijorul de aer in intercooler,gaurind 2 spirale(asta a facut o in timp indelungat pt ca practic gaurirea s a facut prin frecarea dirijorului din plastic de IC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IC-ul care stim cu totii e din aluminiu,a post gaurit de un kkt de plastic.

solutia care am luat o ,nu stiu cat o tine,am batut cu o daltita canalele garite de s au astupat,operatie ff simplapt ca aluminiu este fff moale,si am pus si silicon termic peste,operatiunea a fost mult mai meticuloasa,dar m am rezumat,am pus totul la loc,mai putin scutul pt ca am obs ca e flenduri,.acum ce va intreb eu,pt ca stau pe ganduri:

1.am strans fff tare colierele,oare poate sa afecteze furtunele?(dar nu exagerat)

2.fara scut daca merg o saptamana afecteaza ceva(zilnic 4 km pietris)

3.avea apa in intercooler,uleiul avand culoarea de cafea cu lapte,,in interculer nu in motor,,poate sa fi afectat ceva?apa provenind prin cele 2 gauri provocate de dirijorul de aer prin frecare,si avea grija sa dirijeze si apa odata cu aer in ic.

APP:MASINA TRAGE DE RUPEE ACUM.s a trezit dracii din ea.am alergat o vre o jumate de ora sa se trezeasca si turbo care in ultima luna a cam dormit..tin sa mentionez ca masina a fost pusa pe tester si nu a aparut nici o eroare nici inainte nici dupa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo ca ai gasit problema. Referitor la "reparatie" eu cred ca e tiganie ce ai facut, acum fara suparare. Cumpara un intercooler nou (sau second in stare buna) si inlocuieste-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca spunem ca reparatia este tiganie va schimba coolerul cand va considera ca-i prisosesc banii. Cred ca ar trebui sa schimbe urgent coolerul. Daca a gasit apa, inseamna ca doar apa de ploaie sau zapada poate fi si deci poate ca acolo au intrat si particule solide gen nisip. Pana acum au stat intr-o emulsie de ulei-apa-noroi . Daca apa a disparut uleiul cu noroi va pleca usor in admisie.

Acum, legat de modul in care postam aici, poate unii dintre noi scriem cu sufletul la gura, si tare greu mai citim posturi de genul celui care pus Kozzmin...e bine sa folosim butonul ''edit''...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recunosc ca este tiganie,dar sper sa ma tina pana saptamana vitoare.cand iau salariul ca am inteles ca e un pic de bani saracia asta...dar la ce diferenta e cu el bun merita masinuta un asa cadou...acum sa plece ceva in admisie ma indoiesc ca am spalat toata tubulatura turbo ,inclusiv ic-ul,cu apa si farry:)si am uscat-o cu uscatorul de par..aratau ca noi.,dar ce a plecat inainte e bun plecat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti, azi am descoperit si eu sursa "fasaitului" de la motorul meu din descriere. Intercoler "blowed off" pur si simplu. Sa incep cu inceputul. de vreo saptamana am intrat in oras intr-un sens giratoriu pe banda 2 iar un BMW "pisicuta-sport-benzina-toba sport" :lol: (doar atat am apucat sa vad ca era) pe banda 1 si eram portiera-la-portiera cu el. M-i sa parut mie fatza soferului pur si simplu mai antipatica si parca ne'am vorbit sa dam o "[cenzurat]"....prin urmare am actionat kick-down....totul merge bine....trec inaintea lui vreo 5 m dupa care BMW'ul schimba intr-o treapta inferioara(l'am urmarit) si zboara pe langa mine....a fost o mica distractie :lol: . Problema a fost cand motorul meu a fost in sarcina si turatie maxima am auzit un pocnit la motor(un mini-rateu) urmat de o usoara scadere de putere a motorului si fum negru.Fasaitul se aude la orice turatie la accelerare iar fumul negru este mai vizibil(in retrovizoare) doar in rampa mai abrupta sau demaraj. Dupa ce am citit azi prin forum am trecut la verificarea circuitelor turbo.Totul bine pana la Intercooler...este plin de ulei in partea de jos si acel "jgheab/scut/baie" din partea de jos a intercoolerului era total desprinsa de intercooler si atarna la vreo palma de el. problema este cum il demontez ca sa il schimb/repar???

Modificat de boyka88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil acel "jgheab/scut/baie" de care zici este difuzorul de aer, care are rolul de a raci intercoolerul. El vine prins cu 4 clame de plastic de intercooler si in timp ele mai cedeaza. Probabil acest difuzor de aer ti-a frecat intercoolerul iar tu, cand ai forjat, ai facut intercoolerul sa cedeze. Aceeasi problema am avut-o si eu, difuzorul de aer s-a frecat de intercooler si l-a taiat precum un fai. Trebuie sa schimbi intercoolerul si difuzorul de aer. Nu umbla cu tiganii de lipituri, ca stiu pe cineva care a fixat furtunul de la iesirea din intercooler cu 2 suruburi, ca avea urechiusele rupte, iar cateva luni mai tarziu unul din suruburi i-a ajuns in motor si i-a faramat tot pe acolo. Nu cred ca merita sa risti pt o piese de cateva sute de lei.

Ca si procedura de inlocuire, difuzorul de aer se scoate f usor, insa cu intercoolerul ai 2 variante:

1. dai bara jos, slabesti cat poti rezervorul de lichid de parbriz, mai slabesti niste suruburi si te chinui mult pana reusesti sa bagi intercoolerul inapoi (de scos e mai usor). La mine asa au facut mecanicii si mi-a parut rau, mi-au indoit cateva lamele de pe intercooler.

2. dai bara jos, apoi trebuie sa tragi toata fata (calandru, radiatoare etc) circa 5 cm in fata, ca sa ai loc de manevre.

Recomand varianta 2 sau poate stie cineva o alta varianta mai simpla. Total de munca cam 2 ore. Difuzorul de aer costa 110 RON, vine doar pe original. INtercoole ... 200 RON pe la SH sau de la 400 RON in sus nou, depinde de producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns si pentru recomandari @dolphspeed99 si o sa le iau in considerare. Sambata(maine) ma apuc sa'l demontez...eu ma gandeam ca poate fac cumva sa il scot pe sub aripa pe la roata dar nush daca pot de acele 2 talpi ale intercoolerului. Daca mai stie cineva vreun procedeu mai simplu de domontare sau vreun link catre un DIY cu demontarea lui il rog sa posteze, daca nu, poate voi face eu un DIY :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seara buna. Am si eu nevoie de o informatie. Vreau sa stiu daca se potriveste actuatorul de la turbo de la Passat b5 90cai la un Golf 4 TOT 90cai. Va rog frumos cine poate sa imi spuna. Va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge sigur ce motor e AHU? te uiti si u daca arata la fel turbina mrge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am luat si eu masina de la service de la montarea unei noi turbine,totul este in ordine doar ca masina mea nu vrea sa treaca de 2500 ture in treabapa a 4 si 5 aveti idee ce poate sa fie?sa nu fie ceva la locul lui sau strans bine?

multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica actuatorul,posibil e cel de pe turbina veche si trebuie reglat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina a fost pusa noua pe masina in service cu garantie,maine se uita din nou la masina si ii face si un test.

multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul e nou si el - daca a venit odata cu turbina, atunci e reglat de fabrica - deci, nu trebuie umblat la el.

Daca au folosit actuatorul tau, e cum a spus Alex - trebuie facute cateva loguri si reglata tija acestuia. ..... asta daca au pus toate furtunasele de vacuum, cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o întrebare daca este cineva cu un passat , ca al meu, din Constanta, si daca e disponibil sa ma uit la sistemul lui de vacuum, pentru ca recent am schimbat turbina pentru ca pierdea ulei. Ținând cont ca turbina am schimba-to in fata blocului, cu una noua in sensul ca avea tot CHRA-ul nou si echilibrat, nu gasesc furtunul care duce spre servo, cel de dupa valva de unic sens , si in momentul de fata sta in aer acea partea fara a fi conectata la nici un alt furtun de vacuum . In momentul de fata , masina in trage mai bine ca niciodata, nu am probleme cu ea , merg deja de o saptamana, consumul mi se pare putin mai mare , binenteles am si fortat-o un pic :). Deci , doar cateva minute sa vad de unde si cum se conecteaza acest furtun.

Apropo cine are nevoie de o turbina noua, in putini bani cu piese originale va pot ajuta.

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite schema circuitului de vacuum

circuitvacumturboTDI.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti !

Am si eu o problema cu passatul meu, nu mai trage deloc turbina si pedala de la frana este foarte tare, mai exact treaba cu cazutul turbinii si intarirea pedalei se intampla in timpul mersului cand la o turatie de 2500-3000 de rpm simt asa ca o carede si isi pierde vana, atunci mi se intareste si pedala de frana.

Puteti sa imi dati si mie un sfat din ce cauza se intampla lucrul asta?

Va multumesc si astept mesajele voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu caderea turbinei si intarirea franei se rezolva uneori cand opresc motorul si il pornesc iarasi, dar de multe ori ramane la fel k atunci cand o opresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E lipsa de vacuum 100 %. Verifica stutul pompei tandem sa nu aiba joc si sa scape vacuum, verifica toate furtunasele de vacuum si actuatorul turbinei. Deci tot ce tine de vacuum. Undeva ai vreun furtunas iesit, rupt, spart, etc sau membrane gaurite ( de la egr si de la actuatorul turbinei).

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk Pro 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, verifica stutul si fa un log in mers, sa ne uitam pe el.

Daca stutul are joc mare, cea mai ieftina varianta e sa-l lipesti cu Bison Epoxi metal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat furtunasele, totul este OK dar actuatorul turbinei nu stiu cum sa il verific...poti sa ma ajuti cu un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai Vcds atunci poti da un output test pe Engine iar cand ajunge la n75 te uiti la actuator daca se ridica si coboara. Daca nu ai Vcds atunci trage cu gura printr-un furtunas bagat in actuator,fa-i vacuum si pune limba si tine asa...sa vezi daca da drumul la aer. Daca da drumul la aer atunci e spart dar daca nu atunci e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scz am mai uitat sa scriu ceva, la mine inainte sa se intample treaba cu caderea turbinei, cu pierderea puterii se auzea ca un blow off valve la schimbarea vitezelor, eu neavand montat asa ceva pe masina, sa fie vreo membrana de se auzea asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!