Jump to content

Probleme Golf Iv 1.6


Billy2007
 Share

Postare recomandată

din pacate, destul de greu de diagnosticat, dupa descriere....

 

fa o diagnoza si posteaza erorile stocate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andrei0241

    11

  • nykky42001

    8

  • Aerofan

    6

  • cybya

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna seara! Scz pentru postare in aria nepotrivita dar nu stiu exact unde sa postez, inainte de a posta specific ca nu am gasit problema mea peste tot cautata in vwforum sau pe alte siteuri.

Detin un golf 4 1.4 16v AXP cod motor pe care l-am dus luni la rar sa ii fac identificarea, la verificare a iesit ca ar fi blocul motor schimbat cu altu APE , Apoi au verificat ECU sa vada daca e axp si intradevar era axp ecu, si au recunoscut motorul ca avand codul AXP si ca e euro 4,  pana aici ok AXP Euro 4

Problemele au inceput la testul de noxe unde a iesit HIDROCARBURI prea mari trebuia sa am sub 100 insa mie imi iesea 250 foarte mari peste limita, 

in turatii mici relanti imi ieseau noxele in turatii mari 2500 hidrocarburile mari, au tot incercat baieti de acolo sa scoata noxe mai mici dar nu au reusit, 

a spus ceva de genu ca e ardere incompleta ca e amestecul prea bogat, mi-a dat cu revenire in 30 de zile sa rezolv problema cu noxele.

Am fost la service cu masina au spus ca e de la fise si bujii am pus fise noi beru si bujii noi NGK  nici o diferenta la noxe tot mari hidrocarburile,  

masina merge bine porneste usor, trage binisor, (Specificatie dupa ce am schimbat bujiile si oleaca de jar scoate fum negru ce inainte cu bujiile vechi nu scotea )

ceea ce am mai facut  pe le masina: am curatat EGR + Adaptat, curatat senzor MAF, Clapeta, Schimbat uleiul, (castrol 10w40 cam il papa ), curatat epurator, pus pe VCDS nici o eroare pe engine singurele care au fost una de sonda de temperatura motor am sters-o si de 1 luna nu a mai aparut, sonda lambda nu da nici o eroare am scoso din mufa ei si imediat a aparut becu in bord si eroarea cu senzor oxigen ..... cand am conectato la loc sters eroarea nu a mai aparut asta a fost un simplu test, bobina de inductie am verificato si o suspectez putin pe ea e crapata in doua locuri, dar masina merge se tureaza functioneaza normal, Cei de la rar au spus ca daca nu rezolv problema cu noxele o scoate euro 2, Acum va rog sa imi dati ceva sfaturi ca nu stiu ce sa mai verific si ce sa inlocuiesc, masina scoate si niste fum alb lichid din vasul de apa nu pierde doar ulei mai mananca. Va rog astept cateva sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Astelean Ciprian

Buna seara! Scuze pentru deranj dar am si eu o problema la masina imi tot apare eroare in bord cam dupa 100 de km amestec prea bogat.

Am schimbat ulei, toate filtrele, EGR, sondele lambda am curatat clapeta de acceleratie  am dus masina la adabtare pentru ca aveam oscilati mari cand eram la ralatiu.(Toate piesele ce le-am schimbat sunt noi. Trebuie facuta resoftare? )

Acum masina merge foarte bine trage bine merge perfect papa putin ulei dar asta este.

Problema este ca sterg eroarea din bord si dupa 100 km imi apare din nou.

Daca ma puteti ajuta si pe mine cu o parere din ce cauza sa nu mai tot schimb piese ca imediat schimb toate piesele de pe motor fiecare mecanic spune sa schimb alta piesa.

O seara placuta.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
On 11.08.2011 at 8:01 PM, fawe said:

Aceeasi problema o am si eu, a inceput sa mearga in 3 pistoane deodata.

Masina este un golf 4 1.6 16 valve Cod BCB. an fabricatie- septembrie 2002

Motorul nu mai are o functionare rotunda mai ales in relanti si pana in 2000rmp.. Am fost la diferiti mecanici si de aici incepe showul.

Primul mecanic i-a facut o scanare aparand urmatoarea eroare: 16686 cylinder 2 misfire detected. A verificat bujia, bobina, injectorul inlocuindu-le cu altele de la alt cinlindru dar eroarea tot pe 2 ramane(preventiv am cumparat o bobina noua, un set de bujii Bosch platinum-iridium si un injector sh dupa o masina de 68mii km). Daca scot mufa de pe injectorul 2 motorul functioneaza la fel. Bineinteles, imi baga benzina in ulei si mai imi apare mesajul Stop,oil presure dupa cativa km de mers.

Au urmat 3 teste de compresie la 3 serviceuri diferite care au dat valori egale in toti cei 4 clindri. Apoi sa facut o analiza cu osciloscop pe semnalul din mufa de la injectorul 2 si acesta era diferit fata de celelalte . Un electrician a verificat cablajul pana la computerul de bord si nu era nicun defect deci a ramas ca problema sa vina de la calculatorul masinii.

Am cumparat calculator Magneti Mareli identic dupa cod cu o diferenta la data de fabricatie de 2 luni .Dupa reglajele necesare masina a pornit cu noul ECU dar functiona la fel, tot in 3 pistoane.

Ultimul mecanic este convins ca supapele sunt problema. A desfacut chiulasa, vrea sa schimbe simeringurile de la supape preventiv,acestea nu sunt suflate sau arse, dar acum defectul pare sa vina de la pistoane... lui i se par excesiv de uzate. I-am explicat ca masina mergea impecabil, consuma cam 500g ulei la 10.000 km si nu scotea fum si mia zis ca pistonul 2 poate sa fie problema, segmentii sa fie buni dar pistonul sa fie excesiv de uzat.

I-am intarit faptul ca motorul functiona impecabil, fara zgomote sau alte minunatii si sa defectat deodata cand mergeam in oras constant la maxim 40km/h.. are distrubtie montata acum 12mii km si consumabile schimbate.

Nu ma pricep prea bine la motoare si de aceea este apelez la un mic sfat... este posibil ca asta sa fie cauza defectiunii??? Si este posibil ca semnalul diferit dupa injectorul 2 sa fie emis intentionat de ECU pt ca este detectat rateu pe cilindrul 2 ????

Are vreo importanta in gasirea defectiunii faptul ca motorul sa stricat deodata?? am inteles ca asta exclude supapele

''' este posibil sa fie explicatia mea cam neclara, dar solicit ajutor si pot sa mai detaliez "povestirea"

I-ai dat de capat pana la urma? Aceeasi problema o am si eu. Se pare ca majoritatea motoarelor bcb au aceeasi problema..

Modificat de florin0395
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!