Jump to content

Probleme Golf Iv 1.6


Billy2007
 Share

Postare recomandată

Depinde de tipul motoarelor. Al meu e AUS si am avut si eu probleme (mergea in 3). Am schimbat doar o fisa (a se citi "fisha") de la cilindrul 2 pentru ca acolo era o probleme constata de VAG COM. Fisa pentru cilindrul 2 a costa 57 lei la dealerul VW Iasi. Toate 4 undeva la 240 lei.

La motoarele AUS fisele nu au bobinele de inductie pe ele. Sunt separat. (Sa ma corecteze cineva daca gresesc).

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andrei0241

    11

  • nykky42001

    8

  • Aerofan

    6

  • cybya

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fisele nu au cum sa aiba bobine pe ele. Ori sunt fise (care fac legatura intre transformator/bobina si bujii) ori, sunt bobine individuale (acestea nu au fise deoarece se monteaza direct pe bujie)...dar, despre asta se putea citi pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum am putea testa bobinele alea de inductie? :beerchug:

Daca ai o bobina dusa si pui VAG_COM-ul pe modulul engine la erori o sa apara o eroare de genul "Misfire Cylinder X" unde X, evident, e de la 1 la 4.

Eroarea de tipul "Misfire Cylinder X" este necesara dar nu suficienta pentru ca o bobina sa fie dusa.

Pentru a exemplifica ce a zis xxnelu legat de bobine si fise atasez imaginea de mai jos.

Imaginea este impartita in doua parti: stanga si dreapta.

Partea stanga corespunde motoarelor care au bobina in capul bujiei (AZD, BCB si toate motoarele 1.8T (CRED!?!) ).

Partea dreapta corespunde motoarelor care au transformator central care se conecteaza la bujie prin fise (in genul celor de la dacie dintre delcou si bujie).

Piesele numerotate din imagine sunt:

1. Bujie

2. Bobina Transformator care se monteaza DIRECT in capul bujiei (cod pentru AZD: 036905100F). Bobinele astea sunt destul de proaste si se duc. De obicei la motoarele AZD astea cauzeaza mersul in 3 cilindri si erori de genul Misfire (my case also).

3. Fisa dintre transformatorul(bobina) central(a) si bujie (in genul celor de la dacie dintre delcou si bujie). Tensiunea pe fisele astea este de ordinul kilovoltilor (25.000V) (NOTA).

4. Cablurile de comanda si alimentare ale bobinei din capul bujiei (pct. 2). Prin firele acestea ECU comanda fiecare bobina. Tensinuea maxima pe firele astea este de 12V/24V, (NOTA).

5. Transformatorul central pentru motoarele ATN, AUS etc. care se conecteaza la bobine prin fisele de inalta tensiune de la punctul 3.

6. Fire de comanda si alimentare a transformatorului central de la punctul 5.. Prin firele acestea ECU comanda transformatorul central. Tensinuea maxima pe firele astea este de 12V/24V, (NOTA).

NOTA: sa ma corecteze cineva in caz ca am gresit.

numai bine.

post-11830-1221030819_thumb.jpg

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inafara de momentul in care bobinele se duc si motorul merge in trei cilindrii,practic nu ai cum sa nu iti dai seama ca ai o problema :),se poate masura cumva daca bobinele functioneaza ,dar nu in parametrii?Se poate sa fie imbatranite si sa nu mai lucreze optim ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul ar fi in post'ul nr 25 :icon_thumright:

In partea din dreapta, pe desen, as adauga si motoarele AVU, din ce'am observat eu la mine ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ar putea sa fie cauza pentru care la un motor 1.6 cod AVU, cand e rece afara (cum s'a facut zilele astea), cand o pornesc, cam in jumatate din cazuri, relantiul are variatii intre 800-1300rpm (uneori si mai sus), scazand treptat si urcand brusc in ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti detalia un pic? Ce anume inseamna neadaptata? Cum pot ajunge la acea clapeta?

Mersi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru link ... am bagat la cap :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am observat in ultima vreme ca daca opresc masina, motorul revine la turatia de relanti, apoi mai urca 150-200 rpm si abia dup'aia se stabilizeaza ca turatie la cea de relanti. Insa asta o face de obicei cand motorul e rece, odata incalzit face f rar.

E normal sa faca asa sau trebuie cercetat? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Si eu am aceeasi problema,sincer sa fiu cand am cumparat masina eram entuziasmat ca toti ceilalti de altfel,dar acum cand accelerez apoi ridic usor piciorul de pe acceleratie,simt cum ceva i-mi trage pedala...! iar daca sunt in treapta 1,2,3sau cateodata si 4 si ridic piciorul de pe acc. pe la 2000r/min masina are o tenta de a da in nas...se simte acest lucru de vreo 2-3 ori apoi daca accelerez face la fel,numai ca de data aceasta inainte de a se tura iar simt acea ezitare de 2-3ori! Nu stiu nici unde se afla aceeasta clapeta de acceleratie ( acceleratia e pe cablu! ) si cu ce o curat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incercati benzina cu cifra mai mare gen top premium 99 de la petrom. de un an de zile folosesc numai toppremium si variatiile au disparut complet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salve am si eu o problema va rog daca se poate sa ma ajutati sau sa imi recomandati un service bun in Brasov sau imprejurimi.In timp ce merg cu masina becul motor arde intermitent dupa care motorul incepe sa mearga anormal (in doua trei pistoane si pierde din putere) si becul ramane aprins.Am inlocuit bujiile si fisele.Cind pun testerul pe masina imi afiseaza (missfire cilinder 4 si altitude sensor).Va rog dati-mi o sugestie sunt disperat nu mai stiu ce sa fac.Va multumesc si astept sugesti.Klaw Golf 4 1,6 i 0740467694

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Par a fi bobinele de la bujii.Dupa simptome s-ar parea ca nu-ti functioneaza chiar 2 dintre ele.Cel mai sigur ar fi sa pui testerul pe masina si sa vezi care ii problema.Cauta in lista celor care fac diagnoza daca nu gasesti pe cineva din Brasov.

Modificat de dada22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot e vorba de probleme la Golf IV 1.6, eventual 16V (in cazul meu), duc la cunostinta dvs necazul care-mi macina mintea si imi mananca zilele de ceva vreme incoace. Fratilor, sunt disperat! D I S P E R A T ! ! ! Anul trecut mi-am cumparat Golfuletul mai sus amintit, m-am bucurat de el cam 1 an si ceva, pana intr-o zi cand, ramanand in pana de benzina, am alimentat de la un peco dubios. In fine, dupa ceva vreme mi s-a aprins la bord beculetul de la motor. Am fost la mecanic, care a conclus ca sonda lambda de dupa catalizator s-a defectat. De cand s-a intamplat nenorocirea, am observat doua lucruri: unu, masina e putin mai lenta ca inainte si doi, consumul e exagerat de mare!!! Am schimbat sonda lambda de trei ori si nimic! Consuma la fel de mult! Mi-am pus initial doua sonde lambda universale (la care sa aprins beculetul din nou, dupa scurta vreme), iar acum am pus o sonda bosch, insa tot universala, dar consumul e tot foarte mare! Am schimbat si bujiile (Bosch Super Plus Ytrrium, sper ca-s bune).

In disperarea mea, ma gandesc la cateva variante:

1. nu e bine pusa sonda

2. nu e buna sonda, trebuindu-mi una originala (deci, cu mufa, si nu universala, fie ea chiar Bosch)

3. ar trebui sa verific sonda din fata catalizatorului (despre care am citit ca poate fi defectata in urma scurgerii, de exemplu, a lichidului din radiator peste ea. Mie, intr-adevar, mi s-a spart radiatorul.)

Astept un raspuns avizat intrucat am cheltuit o groaza de bani pana acum si niciun rezultat. Doua lucruri stiu sigur: masina tragea ceva mai bine inainte si daca altadata faceam peste 600km cu un plin, acum parcurg ceva mai mult decat 300km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aradeanule ;) tu ai schimbat de 3 ori sonda care nu trebuie. Mecanicul ala e un idiot. Sonda din galeria de evacuare e cea care regeleaza amestecul nu aia de dupa catalizator. Aia de dupa catalizator masoara gazele sa vada daca functioneste catalizatorul. Ia-ti una originala si nu mai da bani pe 3 sonde universale ca faci cheltuieli aiurea. 3 universale = cel putin banii de 1 originala.

Bujiile cele mai bune sunt NKG sau Barum.

:offtopic: Ne intalnim sambata la Hazard la ora 11. Hai si tu pe acolo si cum suntem o comunitate destul de mare in Arad ne ajutam reciproc.

Bafta

PS: nu posta in 17 topic-uri problema ca o sa-ti iei warning. Alege un topic si posteaza acolo, topicul sa tina de problema, nu aiurea :icon_thumright:

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut..

Am si eu un g4 1.6 cod motor akl, si am urmatoarea problema: in momentul cand calc acceleratia brusc la turatie mica (1000 ture) masina merge intrerupt.. am schimbat bujiile (bosh super 4) ,fisele (bosh) ,am pus`o pe tester si surpriza: nici o eroare! Acum nu stiu ce sa mai fac.toti mecanicii isi dau cu parerea, insa nimeni nu imi spune ceva concret.. Unii spun ca bujiile nu sunt bune,altii ca fisele pot fura curent(noaptea nu se vede nimic cand deschid capota,deci este inexistent fenomenul "artificii").altii imi spun sa curat rezervorul.. nici eu nu mai stiu ce sa mai cred..

Mentionez ca masina trage bine dupa 2000 de ture si la relanti este ok se accelereaza bine..

Astept sfaturi, pareri.. poate ati patit si voi la fel.. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca se deconectezi sonda lambda o vreme si sa ne spui ce se intampla.La mine functioneaza si banuiesc sonda lambda sau debitmetrul.In general se spune ca sonda lambda devine activa dupa ce atinge 300 de grade dar la mine cu sonda cuplata functioneaza altfel.Am mers cu sonda asa si am sesizat ca bujiile au funingine si apoi am cuplat sonda si am vazut ca masina merge mai infundat si uneori accelereaza mult mai lent.In general la partea electrica un senzor lent face ca masina sa nu se comporte bine in accelerari sau decelerari.Dar si o pb la cv poate sa faca aceleasi simptome se pare, cineva pe forum care pentru niste intreruperi pe la 2000 de ture a trebuit sa repare cutia de viteze.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda nu se vedea pe tester daca nu functiona la parametrii normali ?

Am cautat pe google si se pare ca mai multa lume a avut probleme din cauza bujiilor bosh,care se pare ca sunt cele mai proaste.. o sa imi pun NGK cu 2 poli (astea mi s-a spus ca ar fi cele mai potrivite) si o sa revin ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptomele astea le-am avut si eu si s-au rezolvat cu schimbarea bujiilor...

Pt 1.6 AKL recomand bujiile NGK BKUR6ET-10, acestea sunt date si in autodata.

Dar esti sigur ca ai motor AKL...ca vad in datele tale ca ai scris 1.6 16V 105cp, iar AKL-ul este 1.6 8V 102cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul motor este sigur akl 8 valve... La mine se pare ca problema este de la fise.. am dat comanda de fise ngk, si cred ca voi inlocui si bujiile bosh cu ngk`uri ca sa fiu sigur ca am terminat.. ms frumos pentru codul bujiei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

99% de la bujii.La fel am patit si eu.Am avut niste bosch-uri cu care am cumparat masina.

Le-am schimbat cu ngk bkur6et-10,alta viata!

Sa ne spui daca de la bujii era problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata.. am schimbat si fisele si bujiile ca sa fiu sigur ca nu mai am probleme.. :icon_thumright: Multumesc pentru sfaturi!

"Epuratorul" de gaze se poate curata? Mi-au spus cei cu testerul ca este posibil sa am o supapa rupta(cred), si ca "epuratorul" respectiv nu iese la scanare.. Vorbesc despre cutia aceia neagra in care intra o mufa si 2 furtunase , la mine este pozitionata langa rezervorul de apa pentru parbriz... Cand o tin in soare porneste putin mai greutz, si mi-a spus ca epuratorul respectiv baga gaze in motor sau ceva de genu... Din cate se vede nu prea ma pricep, ma poate lamuri si pe mine cineva ?

Modificat de cybya
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!