Jump to content

GRESOARE PTR. TYPE 3


notchman
 Share

Postare recomandată

Bai auzitzi aicisha intrebare intrebacioasa:

Am vrut sa bag ulei(gresez), in puntea fatza, da shuruburile alea , au fost sudate ?!?!?, si nu pot sa le scot........, alea de jos se pot desfatce, si sa dau drumu la oleiul vechi..........

Am vazut ca telescopu' de la directzie se prinde de punte printr'un shurub, si am mai vazut ca daca scot shurubu pot sa bag olei pe acolo.........

Se poate baga si asha olei................LEXXUS tu ce parere ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este urmatoarea..ulei tu nu ai ce baga in punte.....se baga vazelina si bagi pin'iti iese vazelina la brate in capete......tre sa ai o pompa cu care sa bagi vazelina cu presiune...sa nu faci prostia sa bagi ulei ca nu sa-ti stea in punte mult timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresoarele alea, daca or fi ca la broasca, n-ai nevoie sa le scoti. Au in motrz o supapa cu bila, bila aia trebuie sa se miste, se baga vaselina sub presiune, cu o pompa de gresare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gresoarele sunt le fel ca si la broasca si ca la bus typ2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai am intzeles, ca nemmm olei, da pana la urma vaselina pot sa o bag prin gaura la shurubu ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum dracu sa o bagi ? Pai n-auzi, se baga prin presiune, sa intre in toate coltzishoarele, se pompeaza pana incepe sa dea pe afara !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mah uitas in cartea tehnica si nu se vede foarte clar daca surubu de la telescop intra sau nu in punte.......eu asa stie ca nu se poate.........dar oricum cum ramine cu celalalt brat........fatzi rost de pompa de gresare si baga fortat vazelina pe gresoare ca tre sa mearga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De intrat intra da'l dracilor, ca pot sa scobesc cu o sarmulitza destul de groasa, si intra destul, de multa sarma......................................,

Problema estem ca au sudat idiotziiiiiiiiiiiiiiii, care au avut mashina inaintea mea , punctele de gresare, asha ca nu shtiu ce mama dracilor sa fac.....cred ca trebuie sa dau puntea jos, si sa baspiralu, sa dau afara magaria, si sa facfilet din nou, si sa bac alte shurubele............asha puntea nu scartzaie, nu face numicutza nasol....da dracu' shtie................poate raman cu botu in pamant......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai ! Ce au sudat ? A sudat punctele de gresare pe punte? sau a sudat capetele lor si nu mai intra vaselina prin ele, ca nu pricep !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca bagi sirmulita prin gresoare si intra in punte atunci totu ii ochei........baga vazelina pina frast are..........sa nu te speri atunci cind bagi vaz. si incepe sa curga tot felu de lichiditati pe la brate.....bagi vaz. pin iese la brate vazelina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au sudat nenorocitziii dracilor......au sudat punctele de greare pe punte, adicatele au umplut cu electricu gaurile............si itzi dai seama chinu dracu sa dai gaurile alea din nou, ca estem materialu dracu........si daca nu dai puntea jos, estem de domeniu ginecologiei..........

Bei lexxus, nu pot bre sa bag nimicutza prin gresoare, .....nu auzi bre ca nu mai am puncte de gresare, io ma refeream la gaura de la shurubu ala de telescop..............hai bre ce dracu numai io pun intrebari idioate pe forumu asta?!?!?!?, sau am ce am io cu gresarea, vezi dilema mea de acum vre'o doua luni ,cu punctele de gresare spate?!?!?

Cred ca ma imbolnavesc de icter cu mashinutza asta , ca cu capu nu stau se vede treaba prea bine oricum.................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci jos puntea,taiate gresoarele si astupate gaurile.......si muta gresoarele cu vreo 3 cm mai in interiorul puntii si binenteles alte gresoare......daca ai........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot mah duc sa dau jos racoardele ma uit si de gresoare numa sa le pot da jos.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai Lexxus, daca nu ies nu te canoni prea mult....daca nu ies nu ies dale ' dracilor, ca gasesc io o solutie, mai am pe la socrumiu neshte shurubele si tot felu de ciudtzenii dastea mici intr'o punga, ca mi le'a dat ala de la care am luat mashina, da arata ca dracu....io le'am bagat in vaselina fiarta ....poate se mai inmoaie rugina, si jegu de pe iele, ca bou ala, le tzinea intr'o magazie arungate prin pamant........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai Notch, puntea aia luata de la adepeu are gresoarele. Stai si tu cuminte pana ajungi cu tartareatza la mine la moshie, dam puntea jos, reparam, dam gauri filetate, punem gresoarele. Am si pompitza de-aia- i se zice tecalemit.

Nu te baga acum la asta, sa-ti mai faci si mai mult de lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexserb2000

mai Mihaie daca tot ai o punte care o tii degeaba si daca omul tot da jos puntea si vine la mosie la tine de ce mama nibii nu faceti schimb de punti ca nu exista serie pe ele....apropo nocht din cite am vazut eu puntile sunt identice cu broasca....in mod normal nu ai cum sa bagi vaselina pe la amortiz de diorecftie doar daca baietii nu cumva ti-au astupat gresoarele si au facut ei gaura aia la amortizor :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puntea difera la greu de cea de brotac :censur: , iar aia de la adepeu, care ii apartzine de fapt tot lui Notch, numa' ca la primul meu drum la Cl. n-a mai intrat, este ruginita rau in niste locuri (adeca are gauri...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Fratilor, am si eu o problemutza legata de gresarea puntii-fata.

Me scuzati daca postez intr-un loc gresit (eu am type 1), dar n-am gasit alt topic mai adecvat.

Alaltaieri m-am apucat sa gresez puntea. Am inceput prin desfacerea si curatarea celor 8 gresoare, le-am inmuiat in benzina si bilutzele functioneaza perfect. Am bagat decalimetrul pe ele si dupa vreo 5 ore de chin nu pot spune ca am fost multumit de rezultat. La cele 4 gresoare de pe bare a mers binisor, cu exceptia unuia de pe stinga-sus (la asta am tot bagat vasilica dar nu iesea nimic pe la incheieturi; la un moment dat a inceput sa iasa pe cealalta parte, adica pe dreapta). Trecind peste faptul ca ceea ce mi-a iesit pe la incheieturi numai vaselina nu se putea numi (era o zeama negra fara proprietati de ungere si cu un continut bogat de microparticule solide) m-am declarat multzumit. Problemele au aparut la celelalte gresoare (de pe bratzele alea de sustin rotile). Pe stinga a iesit ceva-ceva cu chinuiala, dar n-am ajuns sa vad iesind vaselina noua. Pe dreapta insa absolut nimic desi am transpirat presind vaselina. Am curatat cu o sirmulitza incheieturile si tot degeaba. Cred ca puntea asta a mea a fost gresata ultima oara de muncitorii din fabrica de la Wolfsburg, odihneasca-se in pace.

Dati-mi o idee ce sa fac. Cum sa deztzepenesc vaselina fosilizata de prin incheieturi ? Din lipsa de alte idei, eu m-am gindit sa merg cu puntea asa pina crapa si apoi sa iau una noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat cu spray-ul minune??? eu mi-am luat si am rezolvat multe probleme cu el - incearca WD-40 sau 2+2, chiar au efect in co,paratie cu spray-urile de curatat carburatorul care sunt apa de ploaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am auzit niciodata nimic despre spray-ul asta decit aici pe forum, unde am citit afirmatii contradictorii despre el. Cineva spunea ca e excelent si la contactele electrice deoarece este conductor, in timp ce altcineva il recomanda la curatarea capacului de delcou (care trebuie sa fie foarte bun electroizolant).

Am sa incerc oricum, ca la punte nu prea are ce sa strice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu fac recalma la un produs de cca 150.000 lei - drept dovada fac antireclama la spray-ul de curatat carburatorul; eu mi-am luat si acum cand am desfacut motorul, mi-a fost de mare ajutor - adica un prezon de la evacuarea spate era "sudat" si se desfacea din chiulasa, alte surubarele nu mai zic ( motor stat in de cca 10 ani ) mult inceput de rugina si cateva locuri cu strat de "ciment" ( adica ulei cu pamant foarte vechi ) de nu mai gaseam ce si de unde se desface - noroc cu bisturiul si spray-ul, am inceput o munca de chinez si pana la urma am scos totul - dar fara spray sincer nu as fi reusit decat sa stric -apropo sunt mai multe tipuri: pt. delco ( contacte electrice ), pt. degripat ( asta trebuie luat - antirugina ) etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!