Jump to content

Montaj Inchidere Din Telecomanda


DCOZ
 Share

Postare recomandată

salut,

la masina din semnatura am inchidere originala p pompa vacum,ideea este ca am inteles ca si trapa ar trebui sa fie functionala k si geamurile p fata dar nimic,ce stiti de geamurile spate ar trebui si ele sa coboare si sa se ridice sau doar fata,si inca ceva... daca am telecomenziile amindoua uzate rau pot sa cumpar doar telecomenziile si sa le imperechez frecventele cu inchiderea mea originala ????

merci

cit despre telecomenzii????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca inchiderea este cea originala si nu functioneaza trapa si ridicarea geamurilor la inchiderea masinii e posibil sa ai defectiune la sistemul de inchidere-se afla in portbagaj in partea din dreapta masinii. cat despre telecomenzi, da mai multe detalii, sunt originale sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, dupa cum spuneam, alarma imi facea figuri din cauza senzorilor de la usi (chestiile alea mici "intrerupatoare"), ramaneau pe deschis si imi ramanea becul aprins inauntru si imi pornea alarma. Am comandat 4 bucati noi noute (60 ron - cam mult) si in weekend sper sa rezolv problema. Ati mai patit careva asa? Numai bine :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca inchiderea este cea originala si nu functioneaza trapa si ridicarea geamurilor la inchiderea masinii e posibil sa ai defectiune la sistemul de inchidere-se afla in portbagaj in partea din dreapta masinii. cat despre telecomenzi, da mai multe detalii, sunt originale sau nu?

doar trapa nu functioneaza,in rest e ok,cit despre telecomenzi sunt cele de la modelul cobra 7727 sint sigur ca sunt cele originale,la ambele mi s-au dus butoanele(cauciucul acela este foarte moale

in poza este ceva foarte asemanator cu telecomanda mea

post-56511-1262957345_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o problema cu alarma ramane armata mereu si nu pot sa deschid usile decat cu cheia motorul nu-l pot porni de urlat nu mai vorbesc ca nu mai are grai de un an cand am dezactivat goarna in fine pana la urma am scos releul si merg fara. Alarma este maat nu stiu de care model e pe masina de cand a aterizat in tara acum 14 ani daca a a mai patit cineva asa si a rezolvat problma va rog spuneti-mi si mie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare all....o intrebare am si eu...vreau sa renunt la manerele de la usi sa le ingrop in fibra si sa deschid usile din telecomanda.....dar problema este ca nu stiu cum se procedeaza cu inchiderea si daca are cineva idee sau se pricepe sa ma ajute si pe mine raman dator..sau daca este cineva din bucuresti care face asa ceva contra cost ar fi si mai ok... :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din pacate ma alatur si eu cu un post pe acest topic.Nu mai merge inchiderea din telecomanda.Am alarma Ungo pe masina.Nu stiu cati ani are alarma, cert este ca are mai mult de 6 ani.Cand mergea normal dadea un beep+o semnalizare pentru inchis si 2beepuri+2semnalizari pentru deschis.De ceva timp cand o inchideam scotea 2 beepuri scurte pentru inchis, semn ca nu este ceva in regula; nici beculetul nu mai lumina regulat si cu anumite intreruperi.Mi-am dat seama ca are o eroare sau ca ceva nu este in regula, dar am zis sa treaca vremea asta si apoi vedem.Azi nu am mai putut-o inchide din telecomanda.Apas pe telecomanda, dar nimic.Acum inchiderea a ramas sa se faca cu cheia, prima data in cei peste 6 ani.Intreb:cine primeste semnalul de la telecomanda?am vazut o cutiuta neagra,(aprox cat un pachet de tigari).Ce as putea schimba(modul electronic),dat fiind faptul ca telecomanda functioneaza,dar niciun sistem nu-i indeplineste comanda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data verifica bateriile sau bateria din telecomanda daca mai este buna.Intradevar semnalul il primeste acea cutie neagra cum ii zici tu ...normal se numeste modul de comanda.Oricum pt a remedia situatia sunt destui factori de care ai putea sa te legi...fir dezlipit/rupt..firul de la modul ma refer la cel care iti vine semnalul sa fi fost cumva tras de el..daca nu remediezi problema de la el sau...poate fi chiar si telecomanda o problema nu mai e functionabila din punct de vedere thenic, poti foarte usor inlocui cu un alt modul dar bineinteles si cu o alta telecomanda adik un nou kit de centralizare fara acele motorase sau poate centralizarea ta e pe vacum.Apropo ai si alarma la ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria merge si de la masina si de la telecomanda.Trebuie sa ma uit, sper sa gasesc un garaj sau sa se mai incalzeasca putin vremea.Eu am inchiderea originala pe vacuum + alarma care este legata pe inchidere.Cand inchid din telecomanda automat se pune alarma.Eu cred ca alarma a fost pusa doar pentru inchiderea din telecomanda.De cand am 'eroare'', adica palpaie beculetul aiurea, nici alarma nu-mi mai merge; se inchidea( pana acum), dar nu mai mergea alarma.Puteam sa fac orice ca nu mai merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am incercat sa schimb bateria la telecomanda si apoi nu am mai putut folosi telecomanda sub nici o forma(becul din ea pilpiia dar la masina nu se intimpla nimic)....am luat google la rost si am gasit manualul de utilizare la tipul meu de inchidere(cobra7727 cu vacuum ) si am observat ca cheia se desincronizase de modulul electronic(practic modulul nu mai stia ca este telecomanda lui) am resetat toate frecventele din modul si am lasat dechis modulul pentru a inregistra frecventa telecomenzi apasand p unul din butoane....am inchis butonul de memorare a frecventelor de pe modul si apoi totul a fost ca si inainte...PERFECT.... e posibil si tu sa ai aceeasi problema

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca as fi avut aceeasi problema, aceas s-ar fi manifestat dintr-odata.La mine s-a manifestat treptat, deci este ceva fizic, electronic, nu 'coade'.Azi am incercat s-o inchid din telecomanda,iar apoi sa o deschid, aceste operatiuni, le-am reusit cu greu.

p.s.beculetul la care ma refeream este cel din masina.

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa faci alarma sa iti recunoasca telecomanda. incearca asa: pune contactul si apasa pe unul din butoanele inchis sau deschis ale telecomenzii, asa am facut la un clio si a mers, poate merge si la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc, insa alarma nu este originala.Si faptul ca a facut treptat, ma face sa cred ca este altceva,dar o sa verific.Mi-e teama sa nu fie dusa cutiuta neagra sau 'chestia' care primeste undele de la telecomanda.

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot de verificat este si firul care este pe post de antena sa nu fie bine "ascuns" si sa ingreuneze receptia semnalului de la telecomanda(eu am patit-o)

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema mea s-a rezolvata partial.am citit manualul alarmei de pe net si am aflat ca cele 2beepuri scurte se datoreaza faptului ca este o eroare la senzorul pentru soc.Tot din aceasta cauza nu mai suna nici alarma.Stiti aproximativ pe unde este amplasat senzor?Ca banuiesc ca difera de la masina la masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, daca e original ar fi logic sa fie la toate in acelasi loc (aici in functie de editie si de an). La mine a fost doar centralizata din cheie, ulterior am achizitionat o alarma THOR doar sa am si eu telecomanda si sa nu mai folosesc cheia. Aici apar diferentele, de la specialist la specialist, fiecare pune senzorul ala unde crede el ... :) Nici nu mai stiu unde a zis ca l-a montat la mine. Totusi, am un buton de RESET (asta in caz ca senzorul o ia razna, dau reset si isi revine la parametrii normali), tu nu ai nici un buton de reset? Cauta acolo la panoul electric, acolo e montata la mine. Numai bine. Te asteptam cu vesti bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa caut.Am descoperit ca am 2 cutiute: una cat un pachet de tigari si una aprox cat o cutie de chibrit.Cea mai mica are 4 fire care merg in aia mai mare si aia mare da comanda.Am gasit un buton, mai bine zis rotita de volum, cred ca se poate regla intensitarea sunetului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 cutie dintre acele 2 este modulul central iar cealalta care are rotita este pt reglarea sensibilitatii socului care ajuta la pornirea alarmei. daca p modulul central nu ai buton de reset atunci s poate reseta alarma printr-o serie de operatiuni cu cheia in contact asa este la mine. daca ai nevoie sa dai 1 reset iti fac o poza dupa manualul meu si poti incerca.

Modificat de GenuVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat manualul si am citit cate ceva din el.Mi-am facut o parere despre care, ce functie are.Si acea rotita, da , este pentru reglarea sensibilitatii senzorului.

p.s. nu pot viziona poza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pentru informatii.Pentru prima data cred ca o sa resetez alarma si apoi o sa revin cu noi informatii, sper ca nu si cu intrebari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Dupa lungi cautari pe net (si prin masina) am gasit ceea ce pare a fi modul de inchidere centralizata din fabrica (cel putin modulul, montajul pare a fi "aftermarket"). Problema mea este ca nu comunica cu telecomanda (cheia). As vrea sa-i refac eu cablajul, pt ca nu reusesc sa gasesc unde merg firele sa vad daca are alimenare si ce-i mai trebuie, doar 2 dintre ele stiu ca merg la stalpul din stanga la firele pt deschidere/inchidere. Atasez si niste poze cu modulul si cu cheia poate ma ajuta cineva cu semnificatia pinilor (10 la numar).

Mersi!

PS. codul modulului este: 7D0 959 800, poate nu o sa se vada bine in poze

post-32864-1265124402_thumb.jpg

post-32864-1265124408_thumb.jpg

post-32864-1265124416_thumb.jpg

post-32864-1265124422_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou, cu ajutorul lui LuLu_Ro, am gasit asta (adica el mi-a dat link-ul), am descifrat cele 6 fire care sunt incercuite cu rosu, dar partea incercuita cu verde nu reusesc sa inteleg nimic, doar atat ca este ceva legat de al 7-lea fir care iasa din mufa. Cine cunoaste mai multa germana decat mine (ca eu sunt aproape zero la capitolul asta) va rog sa ma ajutati cu descifrarea.

post-32864-1265205534_thumb.jpg

Modificat de f@ne_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, pentru a doua oara pe ziua de azi aici, am descifrat si verificat toate firele, modulul are alimentare si tot ce-i trebuie, acum tot ce a mai ramas este sa gasesc metoda (care sa mearga) de resetare a cheii/modulului. Am gasit pe net vreo 3 metode, dar nici una nu da semne sa mearga, asa ca ROG PE CEI CARE CUNOSC UN ELECTRICIAN BUN SAU PE CINEVA CARE SA MA AJUE SA RESETEZ CHEIA AIA CA INNEBUNESC...

Imi cer scuze ca am "tipat" dar aia era partea cea mai importanta, si nu vroiam sa o scape cineva...

Mersi, si va doresc o seara placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit am reusit, merge cheia, am reprogramat-o, doar ca trebuie sa vad care-i faza ca nu se aprind decat semnalizarile pe dreapta, si in plus am un contact imperfect in cheie, ca nu merge tot timpul cand actionez butoanele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!