Jump to content

Senzorul de temperatura a apei


milika
 Share

Postare recomandată

daca e unul ieftin se intelege de la sine. fa si o verificare cu vag-com sa nu ai o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor.....i-am schimbat senzorul d temp si ar fi urmatoarea problema......stand pe loc temp in bord urca la 90 grade....daca circul cu masina temp indicata in bord scade drastic.....pe la 40 - 50 grade.sa fie decalibrat senzorul sau care sa fie probl???

help me please!!!! :)

Cand iti arata 40-50 de grade, da-te jos din masina si baga un termometru in lichidul de racire (cu scala 70-120) si vezi daca are intr-adevar 40-50 de grade. Daca nu, inseamna ca ceasul de bord are ceva (asta daca acel senzor nu are circuitul prin unitatea centrala mai intai-nu stiu cum e la golf-sa ma corecteze cineva daca se poate)...oricum, daca iti indica altceva decat senzorul si senzorul arata ce arata si ala vechi e clar ca hiba e mai incolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e k cel vechi nu indica nimica si acum am schimbat cel pe care l-am luat si am comandat unul pe original.astept sa vina sa vad cum se comporta.daca tot asa imi face de unde ar putea fi problema????

ajutatima pls ca-s disperat cu chestia asta ca imi consuma cat un avion cu reactie :D))))

help me please :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie alta problema cu consumu.nu cred ca doar temperatura motorului influenteaza asa de mult...

vezi doar sa fie termostatul bun(adica sa nu fie blocat pe deschis).daca iti baga caldura inauntru dupa max 2 min inseamna ca esti in regula.si la mine arata 75 max,dar stiu ca e senzorul decalibrat.

consumu depinde foarte mult de stilu de mers la motoare de 1.8.

io inca nu iam facut conumu la a mea.trebuie sa il fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caldura in interior baga destul de repede.in 2 - 3 min baga.acum astept marti sa imi vina senzorul original.a fost 100 ron si is tare curios sa vad daca acesta merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desi nu prea este legat de senzorul de temperatura......imi puteti spune cu exactitate unde se afla pozitionat TERMOSTATUL la mototrul din semnatura.]

va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut sunt nou pe fourom...am si eu un golf 3 din 92 1.9 gtd.nu imi indica apa deloc am schimbat sonda cu una din aia mai ieftina si daca pornrsc masina si o las la relanti imi creste apa pana la 110 si deabia atunci imi porneste termocupla la 110. dar apa nu imi fierbe ,,,ar trebui sa fiearba daca ar ajunge la 110 grade nuu????...in mers imi scade la 70 80 nu sta acu fix ba creste iar scade.ce probleme pot sa am?sa nu fie buna sonda sau nu imi cupleaza termocupla?va ro ajutatima si pe mine..mssss

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boond in poza de la postul 122 la capatul furtunului colorat cu albastr ( desupra suportului pompei de servodirectie)

pojomic85s sondele aftermarket indica eronat, eu spun din propria experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi paul pt raspuns, am problema ca si boond, la consum nu prea am observat crestere- daka stau pe loc se incalzeste singur pana la 90, apoi porneste ventilatorul, fara termometru eu cred ca temperatura apei e mai mare, fata de ce indica bordul(40-60in timpul mersului.)

oricum o sa incerc cu termostatul...senzorul de temp are ceva legatura cu ceasul de la bord?se poate intampla ca masina n-are nimica numai bordul indica incorect?un pic ma sperie ca daca las masina in relantiu apa se incalzeste pana la 90, iar daca pornesc la drum repede scade sub 70..

ce as putea sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura are 4 contacte: 2 merg la ECU si transmite informati referitoare la temp motorului, odata cu cresterea temperaturii relantiul scade, iar celelalte 2 comanda indicatorul de temperatura din bord. De cele mai multe ori la ECU indica ok in timp ce la bord indica mai mult, insa temperatura apei este normala. Am intalnit un senzor care trimitea informatii eronate la ECU si relantiul nu cobora sub 1000, in schimb la bord arata ok. Incidentul a survenit dupa arderea transformatorului de aprindere, inainte senzorul functionand corect. Eu cred ca senzorii aftermarket nu sunt pe aceeasi lungime de unda(incompatibili) cu instrumentele din bord .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..............am problema ca si boond, la consum nu prea am observat crestere- daka stau pe loc se incalzeste singur pana la 90, apoi porneste .............................

Aceiasi problema am avut-o eu, 100% solutia este un termostat nou. Eu am pus Behr (nemtesc) si m-a costa 52ron

Modificat de goganfelix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poate sa fie si termostatul sau sa imi cupleze termocupla prea tarziu?cum vad daca imi cupleaza termucupla bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am comandat senzorul pe original....intr-adevar a fost 100 de lei dar sper sa isi faca treaba.maine imi vine si senzorul si termostatul ca am comandat unul.termostatul a fost 40 de lei si is tare curios daca isi fac treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am scris mai sus ca si eu am probleme cu inccalzirea si indicarea temperaturei...

paul ral .....mis spus ca sondele sunt de vine.asta am inteles trebuie sa o schimb

dar alte probleme nu pot sa am sa fie termostatu de vine sau termocupla care sa cupleze prea tarziu?cum verific daca imi merg toate treptele la termocupla??ms mult si astept sa vad daca ma poate ajuta cineva...msss

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut o pb cu temp la apa...am fiert putin apa.Am crezut ca ii termocupla dar a fost blocat termostatul si cand am vrut sa demontez termostatul s-au rupt suruburile in corpul unde se afla termostatul.Am schimbat totul si acum merg cu masina si nu mai prea ajunge la 90 apa(inainte in 15 min imi ajungea la 90 apa).Trebuie sa fac un drum mai lung sa vad ce indica.Ce ma bucur ii ca baga repede caldura chiar daca ceasul de la apa ii pe la 50-60 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un senzor defect(decalibrat) poate sa opreasca motorul....mai bine zis : se poate opri motorul in mers din cauza unui senzor de temp defect?am un golf 3...mi se opreste motorul in mers...am impresia ca senzorul de temp e defect..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca are treaba senzorul de temperatura cu oprirea motorului...au tot un golf 3 am si la mine era dus cu totul senzorul de temperatura dar cu motoru nu am avut probleme mergea normal..dar acum nu pot sa fiu sigur.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Novack scoate mufa de la senzor si mergi fara. vezi daca se mai opreste. Si DA un senzor poate opri motorul, peste 110 taie alimentarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am scris mai sus ca si eu am probleme cu inccalzirea si indicarea temperaturei...

paul ral .....mis spus ca sondele sunt de vine.asta am inteles trebuie sa o schimb

dar alte probleme nu pot sa am sa fie termostatu de vine sau termocupla care sa cupleze prea tarziu?cum verific daca imi merg toate treptele la termocupla??ms mult si astept sa vad daca ma poate ajuta cineva...msss

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Novack scoate mufa de la senzor si mergi fara. vezi daca se mai opreste. Si DA un senzor poate opri motorul, peste 110 taie alimentarea...

Te asigur eu ca nu taie nici o alimentare.Eu am patit si motorul mergea chiar daca temp era peste 110 dupa cum imi indica ceasul de bord.Asta poate sa fie la masinile mai noi dar la ale noastre nu cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat termostatul cat si termocupla se pot verifica intr-un vas cu lichid pus pe foc si cu un termometru introdus in apa. In cazul termostatului se verifica ca lungimea acestuia in pozitia inchis sa fie cu 7 mm mai mare decat marimea lungimea atunci cand este deschis (arcul comprimat) la o temperatura de 100 grade. Deci cursa lui sa fie de 7 mm cel putin. Termostatul trebuie sa fie suspendat in apa, nu trebuie sa atinga peretii vasul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta manualul in romana pe topicul respectiv si la pag 63-64 sistemul de racire ai indicatiile cum sa verifici functionarea termoculpei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te asigur eu ca nu taie nici o alimentare.Eu am patit si motorul mergea chiar daca temp era peste 110 dupa cum imi indica ceasul de bord.Asta poate sa fie la masinile mai noi dar la ale noastre nu cred.

faza e ca mie nu-mi indica mai mult de 90 g,niciodata...dar a fiert odata apa ...ceasul indica 90 de grade...nu mi-am dat seama ca apa a fiert pana cand masina mi sa oprit....din acel moment masina mi se opreste in trafic si nu reusesc sa o pornesc decat dupa 15-20 min de asteptat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!