Jump to content

Semnalizare - probleme


Sandu V.
 Share

Postare recomandată

Incearca o curatare de contacte la maneta, daca nu, inlocuirea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    7

  • hremus

    4

  • mishule2000

    4

  • Beshcu

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

cristi_eftimie

revin si eu cu o problema legata tot de semnalizare: atunci cand dau semnal,pe langa becul de semnal din lampile spate ,se aprind si cele de pozitie si ceata ,uneori si cea de mers inapoi,

aveti idee care ar putea fi cauza???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o varianta ar fi oxidarea lamelelor de pe placa cu becuri sau chiar in mufa si fac atingere; verifica cum se prezinta placile cu becuri si revino cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_eftimie

am desfacut amandoua triplele si am curatat oxidul dintre lamelele de pe placa cu becuri si vad ca nu mai face,dar parca nici mufele nu fac contact asa bine cum ar trebui

dupa cum se prezinta triplele in cel mai scurt timp o sa le schimb ca sa nu mai am probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bine ca ai rezolvat problema asta, ca era chiar nasol mai ales pentru cei din spatele tau... pana le schimbi ia un tub de silicon si etanseaza imbinarile cu simt de raspundere caci nu are sens sa te agiti sa dai banii pe garnituri(daca gasesti) daca ai de gand sa le schimbi oricum :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_eftimie

chestia mi s-a intamplat dupa ce am plecat de la tine :offtopic:, o sa curat si mufele,le etansez sa nu mai faca asa,dar oricum o sa le schimb ca sunt vechi si o sa oxideze din nou

:icon_thumright:

Modificat de Electrick's
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

am si eu o problema care a avut-o un coleg mai sus. cand am scos lampa din aripa a iesit cu tot cu o bucata de cablu. poate sa imi spuna cineva daca la restul cablului se poate ajunge doar ridicand capota si cautand pe acolo, sau trebuie sa scot roata si carenajul ala de plastic din aripa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate carenajul, ca are doar cateva suruburi. Vezi ca restul de cablu, e in compartimentul motorasului de stergatoare - sub grila de plastic. Daca il ridici un pic, s-ar putea sa il vezi. Il scoti de acolo, il prelungesti si cu o scula de agata, il poti trage afara, ca sa ajungi cu el la lampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In zona A apar problemele,acolo se realizeaza contactul

La lamela ondulata din zona B am "umblat" ca sa o mai tensionez...Un pic de spray de contacte si acum fctioneaza normal.Doar ca e posibil sa mi se para mie dar parca tacane mai rar ca inainte.

post-71704-0-07815800-1326723287_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

M-am trezit intr-o zi ca in timp ce semnalizez dreapta ticaitul obisnuit era inlocuit de unul foarte rapid, initial am crezut ca este releul sau maneta , dar dupa ce am citit topicul am ajuns la concluzia ca este vorba de un bec ars ( bec semnalizare ) : am pus avariile, am depistat astfel becul buclucas , l-am inlocuit si din clipa aceea semnalul merge normal, ticaitul este cel obisnuit deci problem solved :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Ieri mi-am inlocuit farul de la pasager pe care l-am gasit spart intr-o dimineata. Totul a decurs ok, faza scurta, faza lunga functioneaza, mai putin semnaliazea care nu functioneaza deloc, nici pe fata, nici pe spate, nici pe lateral si normal, nici avariile.

Ati avea ceva sfaturi pentru mine?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica siguranta din tablou.. poate au facut scurt firele, si s-a ars

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur de la siguranta e. Daca era de la far sau firele vreunui bec, trebuiau sa mearga celelalte pe ritm mai alert ca sa te avertizeze ca un bec nu-ti merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se pare ca era de la siguranta, multumesc pt sfaturi. am schimbat-o si dar a puscat instant cand am dat sa semnalizez. am mai verificat o data farul si firele de la bec erau legate invers...le-am inversat si acum functioneaza fara probleme :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, au aparut din nou ceva probleme:

- cand farurule sunt oprite, semnalizarea functioneaza ok

- dupa ce aprind farurile, se aprinde continuu semnalizarea din dreapta pe fata, lateral si spate, farul dreapta nu se aprinde iar in bord se aprinde martorul semnalizare dreapta dar cu o intensitate redusa a becului

- cand semnalizez dreapta, nu se intampla nimic, nu se aude clicaitul din bord

- semnalizarea la stanga functioneaza

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai un scurt pe undeva pe traseu !

Modificat de Mickey20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am desfacut din nou tot, am gasit sursa problemei: "pin-ul" cu pamantarea din mufa cu pini din spate nu facea contact deoarece era miscat de la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare tuturor!

 

La golf 4 semnalizez stanga sau dreapta si semnalizeaza 1-2 de ori si se opreste. Nu se aude nici ticaitul din bord. Uneori nu merge nici avaria. Am desfacut butonul de avarii, am dat cu spray de contacte si in mufa si pe lamele din spate. Am desfacut si capacul care inconjoara butonul de avrii dar nu vad "releul". Sub capac sunt niste lamele si 2 arcuri subtiri si lungi. Am dat cu spray si pe acolo. Am reansamblat si parea sa functioneze. Asta se intampla duminica. De luni face la fel ca prima descriere. Daca pui maneta de semnalizare pe zero si semnalizezi din nou incepe sa semnalizeze. Cand semnalizeaza o face cu toate becurile si din faruri si din triple si din semnalele laterale. Ce ar trebui sa schimb? Butonul de avarie? Maneta? Altceva? Multumesc anticipat pentru sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul de avarie este cel defect. In buton este si releul de semnalizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca totusi e de la maneta. Pe avarii functioneaza corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A zis: uneori nu merge nici avaria.  deci, ce treaba are maneta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu merg nici avariile , atnci e din interiorul butonului de avari, mai exact lamelele care fac legatura intre partea electronica si partea din spate a butonului cu pinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o problemă cu semnalizarea, în sensul că becurile nu mai pâlpâiau pe semnalizare, ci stăteau aprinse în continuu. Avariile funcționau normal. M-am dus la un magazin, am comandat un releu original (în general mă străduiesc să întrețin mașina cu piese de calitate), iar a doua zi mă sună de la magazin că mi-a venit piesa, să merg să o ridic. Ajung la magazin și mi se înmânează un releu clar contrafăcut, fără etichete pe el, doar cu o cifră care semăna cu o serie, cu un plastic de proastă calitate și butonul de avarii un roz-transparent, nici pe departe nu semăna cu ceea ce am pe masină. Vânzătoarea se jura că este original, mi-a arătat codul după care a comandat, într-adevăr corespundea cu ceea ce am pe mașină.

 

N-am mai insistat și am schimbat releul, pe idee că butonul roșu îl voi pune pe al meu, cel cu adevărat original. Acum intervine dilema mea: semalizările și avariile funcționau normal, DAR butonul de avarii nu se stingea, cele 3 leduri rămâneau aprinse chiar și după luarea contactului și închiderea mașinii (am așteptat 10 min, și tot nu s-au stins).

 

Până la urmă am dus înapoi releul și mi-am primit banii înapoi și am remontat releul vechi, care culmea acum funcționează, sper să fi fost vreun contact imperfect pe mufă. Întrebarea este de ce rămân aprinse ledurile din butonul de avarii (ledurile care iluminează triunghiul roșu) și dacă s-a mai lovit cineva de această situație. Și dacă e normal ca un releu original, fabricat in 2013, să arate atât de diferit (la calitatea materialelor mă refer) față de piesa OEM fabricată în 2002.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, bine ca ai scapat de el, si ai primit banii inapoi. In nici un caz nu cred ca era original. Cele 3 led-uri se aprind mai slab cand ai iluminarea pornita, dar nu ar fi trebuit sa se aprinda singure. Sigur avea releul o problema. Daca tot vrei piese originale, mergi la un dealer VW.(si acolo poti avea surprize uneori...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, știu asta, dar aveam luminile stinse, contactul luat și mașina închisă de 10 min, dar cele 3 leduri continuau să lumineze. Și m-am hotărât să-mi întrețin mașina de-acum încolo la VW, mai ales că mecanicul meu de cartier lucrează de ceva vreme acolo și mi-a spus că la mașinile vechi se obțin discounturi bune atât la piese, cât și la manoperă și în general prețurile acum sunt normale, nu mai e jaful care era în urmă cu ceva ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!