Jump to content

Nu Pot Controla Turatia La Relanti


mishuulick
 Share

Postare recomandată

Atunci cand apas pedala de acceleratie la relanti turatia creste automat si nu o pot tine la o valoare constanta. Din cauza asta baietii de la RAR nu i-au putut efectua testul de noxe. Sa fie oare debitmetrul de vina? Tre sa mentionez ca in rest nu am probleme cu ea decat la plecarea de pe loc cand mi se tureaza aiurea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta de acceleratie curata? adaptarea facuta?

clapeta de acceleratie e curata dar nu sh ce vrei sa spui prin "adaptarea facuta?" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa curatare se face adaptarea clapetei, adica invatarea pozitiei de ralanti.

TBA.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

si mie mi se intampla la fel.am patit acelasi lucru la itp. nush ce poate avea. clapeta curatata si adaptata pe vag. ce credeti ca ar putea fi de vina?

Modificat de drflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai motor SR (vezi daca scrie pe capacul de la motor 1.6MPI SR) sa sti ca nu se poate tine stabila turatia decat la rece (cat timp este socul). Asta spuneau si cei de la RAR Baia-Mare cand am fost luni sa strec instalatia de GPL in carte. Cand au vazut masina au si intrebat daca este SR si si-au pus mana in cap. Cica asa este si de vina ar fi constructorii.Stabil se tine pana la 1400 de ture dupa aceea urca pana la vreo 6000 daca nu ma insel(corectati-ma daca gresesc).

MOTOARELE SR NU POT STABILIZA TURATIA.

ps: ieri am fost la noi in oras sa fac ITP ca era mai ieftin decat la Baia-Mare(la RAR 140lei ITP si la noi 55 lei), si exact la fel au spus cei de acolo ca la mine nu se poate tine stabila turatia.Unul la aparat si unul la pedala ......

Modificat de sp0nsoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da SR este si a mea. motor: avu . eu ma gandeam ca are o defectiune ceva.iar aia de la itp au facut figuri ca ar fi ceva defect si nu m au lasat pana nu am dat ceva peste taxa. dar care o fi explicatia???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baietii si eu am aceelasi mator tip AVU, probleme cu relantiu am si eu adica cand motorul este la relantii mai da cate o scuturatura scurta. Am curatat acum 3 zile si eu clapeta de acceleratie dupa ce am facut RAR-ul eu nu am avut nici o problema din punctul acesta de vedere chiar am vazut cum au mai scos cu motorul meu noxe pt altii. Acum revenind la curatirea clapetei dupa ce am curatat-o, nu i-am facut nici-o initializare, decat am pus contactul de vreo 3 ori fara a porni, as fi scos borna de la baterie dar din pacate nu am codul de la casetofon si fara raman fara galagie in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Interesant...

Si mie mi se intampla relanti oscilant si enervant....dar pe langa astea am si niste erori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorul nu sta constant la o anumita turatie pe liber inseamna ca este o problema . Si eu am 1.6mpi scrie SR pe capac, dar codul motor este BFQ ,

si motorul sta la ce turatie vreau eu , chiar am verificat acest lucru cu un vecin care este mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare as fi curios daca o tii la ce turatie vrei tu dar cu motorul cald (90 grade), caci la rece pot si eu insa nu am auzit inca de un motor SR la care sa poti tine constanta o anumita turatie in ralanti. Nu o spun doar eu ci si cei de la RAR, ITP (diverse locatii pe unde am umblat) si cred ca ei au vazut mai multe motoare SR decat multi dintre noi. Cum ridicam capacul la motor ii auzeam "Iar SR-u', la astea nu putem tine constant 2000 ture pentru noxe", insa nu cred ca vroiau a face conversatie prin asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu patit la fel cu Skoda mea cu cod AVU, adica chiar daca tin pedala de acceleratie la pozitie fixa, motorul se tureaza pana la rosu. Cei de la Skoda mi-au spus ca asa sunt aceste motoare si ca nu au ce face?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am BFQ (pe carcasa motorului scrie tot 1.6 SR) si nu am probleme cu turatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut .. am un vw bora din 2000 cu motor 1.6 sr si imi oscileaza acul de la turometru cand o pornesc dimineata merge perfect la prima acceleratie incep oscilatiile , am fost la mai molti mecanici am schimbat clapeta de aer nu stiu ce sa mai fac cu ea ...un sfat o parere stie cineva ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Chiar daca nu s-a mai scris de multa vreme pe acest topic, indraznesc totusi sa intreb daca ati gasit rezolvarea aceste probleme de turatie. Si eu tot cu BFQ si daca vreau sa o turez in jur la 2000 de rot/min tot asa patesc si eu: ori urca pe la 2500-3000, ori coboara pana la 1700-1800. Efectiv nu o pot controla la aceste turatii. Mai sus sau mai jos, merge fara probleme. Si eu am patit la ITP sa se enerveze baietii ca nu pot face noxele...

Intreb ca un novice sau chiar necunoscator: poate fi si din cauza ”cititorului” de la pedala de acceleratie? Ca motoarele astea nu au cablu de acceleratie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu faci o scanare ??

Cauta prin blocurile de masuri parametrii de functionare daca sunt in limitele admise.

Pedala de acceleratie se poate "vedea"cu vdcs cat de bine functioneaza(in procente la apasarea ei/trebuie sa urce constant procentele odata cu apasarea ei).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are de ce sa faca diagoza, nu e nimic in neregula. Asa se manifesta acest motor cand nu e in sarcina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspunsuri! Am si scanat si tot degeaba... Multumesc Al, deci n-am ce-i face, la ITP iar o sa iau bobarnacele daca asa-i motorul asta. Intre timp am fost sa omologhez instalatia GPL, au bombanit si cei de la RAR dar nu m-au respins, cu toate ca au laut noxele si au tot turat motorul. In fine, asta este, daca asa e modelul, cu asta defilam. Inca odata multumesc forumistilor!

L.E. Mentionez ca si pe GPL face la fel (asta daca intereseaza pe cineva...)

Modificat de Helloween
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Totuși eu mă gândesc... mașina nu a făcut așa de nouă, fapt confirmat de fostul proprietar (mașina am cumpăratr-o de la cunoscut). Din discuțiile cu el, mașina a început să facă așa după 5 ani, când a făcut și el ITP-ul în 2012, cei de acolo i-au reproșat problema turației. A încercat cineva cu o altă pedală de accelerație? Eu dacă aș avea o cunoștință cu motor ca al meu, taare aș încerca pedala altuia...

Pe de altă parte, tot eu mă întreb: dacă era din pedală, oare nu trebuia să facă pe nebuna și în sarcină?

În altă ordine de idei, este drept că la pornirea în rampă, mă supără câteodată, deoarece se întâmplă să o turez ca să prind cu ambreiajul, tocmai din cauza turației ăsteia tâmpite!!!

Modificat de Helloween
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa sunt facute motoarele astea, faptul ca fostul proprietar nu recunoaste, nu inseamna ca a mers vreodata altfel. Toti la ITP stiu de motoarele astea. la mers in gol, fara sarcina , nu poti sa stabilizezi turatia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 ani si jumatate i-am spus acelasi lucru...... dar omul nu crede....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy, eu nu știu cum să-ți mulțumesc, întotdeauna ai fost prompt și la obiect, aceeași considerație și pentru ceilalți forumiști care sunt activi și care răspund cu sfaturi utile,  dar când te roade ceva... tre să te scarpini... Semnat: Toma (ne)credinciosul... Să nu fie cu supărare!

Revin totuși și  confirm că pedala nu are nicio treabă (am încercat cu altă pedală și... „așa face toate”).  Poate mai există curioși care nu cred cele scrise până acum... Considerați postarea mea ca un feed-back...

Modificat de Helloween
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna!

Tot BFQ, tot turatie instabila, dar la rece. Dupa cum am inteles din cele scrise mai sus, voi nu puteti sa mentineti turatia constanta la cald. Eu, cand pornesc dimineata, un pic imi variaza turatia pe la 1200 - 1300 de ture, si daca dau sa plec, apas putin pedala de acceleratie, se tureaza pana la 2000, dupa care cu greu scade pana la 1200 din nou, ii trebuie mai multe secunde. Am curatat clapeta de acceleratie, am adaptat-o, dar la rece, si am pornit motorul inainte. Dupa asta am adaptat-o din nou, fara sa pornesc motorul. Undeva am citit ca se adapteaza la cald. Asa este? Erori nu am. Ce ar mai putea fi?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

     Va salut, vin si eu cu o problema care a inceput sa se manifeste din ce in ce mai accentuat cu cat intram in iarna si scade temperatura

La prima pornire, bateria este buna, porneste motorul repede dar turatia fluctueaza destul de tare intre 4-500 ture si 2000-2500 pana se stabilizeaza, si uneori cand scade, scade de tot adica moare motorul. Si am mai observat un fenomen in mers (mai accentuat in prima treapta) uneori accelereaza frumos, cursiv alteori smuceste acceleratia ca si cum ai apasa acceleratia in trepte.  Motorul este 1,6 SR, stiu ca are o chestie cu turatia fluctuanta din constructie, poate sa fie asta o cauza, accentuata de frig?

Am mai intrebat prin jur, primesc indicatii catre clapeta de acceleratie, dar nu am aflat daca ar trebui readaptata, schimbat ceva sau curatat? Asadar, daca v-ati mai lovit de asa ceva, va rog un sfat.

Atasez si un video mic cu pornirea de zilele astea.  Si poate conteaza: acum ceva timp aveam eroarea p0171 sistem to lean ( amestec sarac) care a disparut singura de cand am hotarat sa alimentez de la acelasi peco, aceiasi benzina ( petrom 95)   

Video aici: https://www.youtube.com/watch?v=KXXRJHwG7eU    

Multumesc !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!