Jump to content

Probleme instalatie spalare parbriz/luneta


gmy
 Share

Postare recomandată

Salut baieti!!! Poate sa-mi spuna cineva cum pot scoate rezervorul pt lichid, sau ce trebuie sa demontez ca sa-l scot? Imi curge din el si nu stiu daca sa-l schimb sau o fi sarit vreun furtun din el, si ma gandesc sa nu demotez prea multe de pe masina. Unde ar trebui sa actionez ca sa fie cat mai usor.

Multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe instalatia de spalat parbrizul este montat un Y din plastic. O cale duce la stergatoare si una la faruri.La mine s-a rupt una din cai si a trebuit sa desfaca masca , partea dreapta a barii, si farul dreapta ca sa poata ajunge la furtune si la vasul cu lichid de spalat.Deci, cam asta trebuie desfacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Salut baieti!!! Poate sa-mi spuna cineva cum pot scoate rezervorul pt lichid, sau ce trebuie sa demontez ca sa-l scot? Imi curge din el si nu stiu daca sa-l schimb sau o fi sarit vreun furtun din el, si ma gandesc sa nu demotez prea multe de pe masina. Unde ar trebui sa actionez ca sa fie cat mai usor.

Multumesc...

Probabil este prea tarziu un raspuns dar poate iti este de folos. In cazul meu problema era la furtunul care iese din pompa rezervorului de lichid. Era prea aproape de bara si s-a frecat cu timpul. Operatia a fost simpla: am dat roata jos si aparatoarea de noroi si am schimbat furtunul fisurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu este tarziu pt ca nu am facut nimik legat de rezervor (nu am avut timp si cand este sa o fac probabil ca o sa schimb si distributia cu transmisia si altele). La cine ma duc sa-mi schimbe aceste lucruri mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la garnitura pompei, adik sa nu mai tina. probabil ca voi vedea atunci. oricum e cam complicat sa o fac personal. multumesc mult pt raspunsuri... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

salutare... stiu ca au trecut 3 ani de la problema... dar imi poti spune cum ai rezolvat-o? si mie mi se scurg lichidele din rezervor si n-as vrea sa ma chinui sa o desfac din toate partile ca sa aflu intr-un final ca e ceva banal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare, am un Vw Touran 2004 diesel 74 kw si mi-i s-a spart rezervorul de lichid pentru parbriz si l-am gasit in dezmembrari, dar mi-a dat unul de golf 5 oare se potriveste ? ... Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am gasit si eu buba la pierderile de lichid spalator parbriz. Este furtunul care merge la luneta spate. O gaura foarte mica care la presiune scăpa lichid. post-19256-13929154113496_thumb.jpg

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floutouran95, te rog sa postezi cum ai rezolvat problema cu furtunul.Ori ai schimbat tot segmentul, sau merge sa-l badijonezi, pentru ca acolo totusi este ceva presiune ca sa ajunga lichidul pana in spatele masinii.Eu folosesc gaura din acel furtun toamna atunci cand trebuie sa golesc rezervorul de lichidul care nu corespunde cu anotimpul care urmeaza.Pun maneta pe spalare luneta,anulez spalare parbriz si astfel golesc lichidul de vara daca m-a prins iarna cu el in rezervor.   


Am uitat sa precizez ca nu pierd lichid de loc datorita acelei fisuri din furtun,doar ca atunci cand folosesc functia de spalat luneta curge pe jos in dr. fata ca la robinet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai problema ta e tot la furtunul care merge la luneta si scurgerea e in apropierea rezervorului cand folosesti partea din spate. Roaga pe cineva sa actioneze maneta in timp ce tu observi o eventuala scurgere in momentul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Manevra rezolvarea a fost simpla.Am taiat de unde era spart furtunul si l-am mufat la cald.Si asa cum zice Moose daca ai o gaura curge doar cand actionezi motorasul.Asa era si la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floutouran, te rog sa fii mai explicit:. Ce fel de alt furtun ai folosit ca sa mufezi la cald acea spartura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E aceelasi furtun.Am taiat furtunul si norocul meu a fost ca ai mei unde locuiesc e vizavi o centrala termica si m-au ajutat 2 meseriasi de acolo.Daca astea ce lucreaza cu apa-canal nu au scule si in 15 min a fost gata.Deci practic am scurtat furtunul de unde se vede ca e incercuit in poza de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Se pare ca furtunele astea de la Touran se sparg usor.

Eu am luat masina cu vasul spart, si cu alt vas de rezerva.

 

Vasul cel nou nu avea gaura pt. senzor si pt pompa de spalat faruri. Asa ca le-am facut, si mi-am facut curaj sa montez rezervorul.

 

A trebuit sa dau jos scutul, bara fata, farul dreapta si apoi am desfacut tot ansamblul fata, cel pe care sunt prinse si radiatoarele. Ansamblul asta e prins in 8 suruburi. Tragger cred ca se numeste - nu stiu daca am scris corect.

Am departat tot ansamblul fata, cu tot cu radiatoare, spre fata masinii si asa am reusit sa scot vechiul rezervor, si sa-l montez pe cel nou.

 

Dupa ce am pus noul bidon, am observat ca furtunul pt spalatoarele de pe capota este fisurat. Am reusit sa-l bandajez cu silicon, pt ca era la vedere.

 

Apoi am incercat sa spal luneta. A stropit putin, si apoi aud cum stropeste lichidul undeva in interiorul masinii. Am verificat, si se prelinge de undeva din stalpul usii dreapta fata. 

 

Stie cineva cum se demonteaza ornamentele de pe stalpul din dreapta fata, ca de jos nu reusesc sa ajung la fisura?

Aveti vreun desen, poza cu traseul furtunului care merge spre luneta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca, conductele de lichid la luneta vin prin pragul drept..o sa caut in ELSA cand ajung acasa poate gasesc ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@unchiu'

Vezi ca se prelinge pe la torpedou, este un furtun iesit. Dai torpedoul jos si vei observa singur ce ai de facut mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa dau jos torpedoul.

Precis vad mai bine, desi scurgerea pare sa vina de undeva din stalpul usii pasagerului.

 

Oricum, o imagine ar fi binevenita.

 

Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am rezolvat eu problema, poate la tine este intreruperea in alta parte, dar cred ca este de la imbinarea aia de care ti-am spus mai sus, in spatele torpedoului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Fan Dinamo - am demontat torpedoul, si am gasit gaura in furtun. Am bandajat cu silicon. Sper sa tina. Multumesc.

post-108638-0-51056300-1418023498_thumb.

post-108638-0-53328300-1418023499_thumb.

post-108638-0-54192500-1418023500_thumb.

post-108638-0-20266200-1418023501_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
ClaudiuMarantz

Va salut prieteni. Cand dau lichid la geamul de pe spate, apa nu ajunge la stropitoarea din spate si in urmatoarea secunda imi curge pe la pedale. In special pe frana si acceleratie. M-am uitat cu lantern  si cat este posibil si vizibil se vede ca apa vine de sus din spatele  undeva ceasului de bord de sus. A mai patit cineva asta  ?  Sunt nevoit sa demontez bordul pentru remedierea problemei ? Astept orice raspuns. Multumesc frumos.

E vorba de masina din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din nefericire, furtunul care duce solutie de spalat la luneta trece prin interiorul masinii, deci si pe sub bord.

trebuie mai intai sa vezi unde este spartura si pe urma iti dai seama daca merge reparata fara demontarea bordului. teoretic ar trebuis a se poata, dai jos ceasurile de bord, etc iti faci loc. 

 

o sa ia nevoie de 2 cuple sa repari conducta de plastic : 1J0955875R si 1J0955875P

 

http://vwts.ru/forum_txt/index.php/t116388.html

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ClaudiuMarantz

Multumesc  #andrei_221 am scos ceasurile de bord, insa nu se vede nimic in spate. E mascat totul sa nu se poata umbla. Pana la urma cred ca trebuie data jos plansa de bord.  Cuplele alea doua pentru a repara conducta se gasesc la magazine de piese auto ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Am un VW Touran 2004, 1.9TDI , la 331000km .

Printre multe alte probleme, furtunul spalator de la una din duze este sectionat complet (Poza).

Fiind un copex de aproximativ 8-9mm FI zic eu, voiam sa va intreb ce variatna este pentur a imbina cele 2 capete, avand in vedere ca nu merita 110 lei pe un tub nou.

O nuca in gen nut/feder sau alta piesa care ca incapsuleze aceste capete m-ar intereresa daca ati mai folosit.

 

 

Multumesc

 

PS Am cautat acest subiect in Search pe forumuri si nu am gasit 

 

 

TOURAN SERIE ȘASIU .jpg

FURT SPALATOR.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

aceeasi problema am avut-o si eu, exact in acelasi loc

am cumparat un furtun cu diametru cat exteriorul celui de pe masina si imbinat, strans cu zip ties - sa nu fie foarte lung ca se cuteaza si face obstructie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!