Jump to content

Carburator Pierburg


bastil
 Share

Postare recomandată

stie cineva in ce pozitie de pe tablou se gaseste releul pentru electrovalva 97? si eventual ce numar scrie pe el?

la mine spre exemplu nu e in panou, este fix deasupra panoului separat, l-am schimbat ca era ars, din pacate nu mai stiu ce scria pe el, l-am gasit cu 15 lei la dezmembrari (noroc ca nu stia ala la ce foloseste, credea ca e releu chior :))

l.e. s-a tot discutat de termovalva 105, am avut si eu probleme dar nu cu ea ci cu un furtun care intra in ea... valva mergea corect dar unul din furtune era infundat, cel mai bine suflati pe toate, daca motorul scuipa ulei in carburator posibil sa sa aveti furtune infundate cu ulei si praf.

@kenno carburatorul este prins de galerie cu 3 suruburi cap hexagon de 10 parca, e bine ca ai ambitia sa-l faci singur dar daca zici ca esti paralel mai bine lasa un specialist, eu nu sunt chiar paralel cu mecanica si tot mai am ceva probleme cu carburatorul asta :)

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • miki_21

    79

  • B0BBY

    21

  • cosmin cautis

    19

  • catalinrx25

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai nu gasesc un mecanic pe aproape care sa aibe macar intentia sa se uite la carbul asta si de asta incerc sa il curat macar la un nivel minim fara sa il bucatesc de tot.

apropo: am spus ca "NU sunt paralel cu mecanica". :banghead:

am habar de mecanica dar ar fi mai bine si sigur daca ma previne cineva in privinta vreunor surprize ce ar putea aparea cand as desface carbul (ceva arcuri care stau in tensiune, bile sau mai stiu-eu-ce ar putea sa fie intre cele doua parti ale carbului si ar putea sari de la locul lor cand l-as desface). oricum, imi pregatesc un cearsaf alb ca sa fiu sigur ca nu pierd nimic :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca am citit eu gresit, scuze, in cazul asta poti sa il desfaci linistit, nu sare nimic, capacul e prins in 4 suruburi sau 5 la unele variante, vezi doar cum le separi sa nu rupi garnitura, la interior nu are reglaje, doar 2 jiglere de benzina care se pot scoate, de alea lungi de aer sa nu tregi ca nu ies, iar alea de benzina vezi sa nu le inversezi. eu tocmai l-am spalat pe al meu cu carbusolv sau ceva de genul asta, e super solutia.. alb il face.

post-17363-1266504960_thumb.jpg

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobby al tau seamana mai mult cu un 2e2 care e mai simplu decat 2ee;

kenno carb acesta din urma are niste electrovalve de ralanti, de imbogatire, de aerisire, etc. din cate ma vazut eu pe net (ca fizic nu am niciunul sa ma uit la el); in principiu cred ca se desfac la fel capacul de pe corp si corpul de pe flansa, nu cred ca va sari nici un arc doar mare grija sa nu pierzi ceva si sa nu inversezi jiglerele ca o sa pape dupaia de rupe. ca sa te ajute sa identifici suruburile de regare si asha mai departe iti pot da manualul de haynes daca-mi trimiti o adresa de mail si iti pun aici linkuri; eu zic sa studiezi oleak acestea si apoi sa te apuci de treaba; aaa ... esti sigur ca e 2ee si nu 2e2? uite de ce te intreb ...

http://66.196.80.202/babelfish/translate_u...de%2findex2.htm

http://66.196.80.202/babelfish/translate_u...rkungsweise.htm

http://66.196.80.202/babelfish/translate_u...rkungsweise.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, al meu este un 2e2, am crezut ca 2ee e gresala de scriere, mi se mai intamla si mie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu siguranta e 2EE. nu am nici o indoiala. miki multumesc pentru link-uri. le aveam si eu si deja le-am studiat.

in privinta jiglerelor, eventual le scot pe rand, cate unul, il curat si apoi il pun la loc inainte sa il scot pe urmatorul ca sa fiu sigur ca nu le incurc.

bobby, carbul din poza e alt tip. al meu arata ca un pui de extraterestrucu toate firele si furtunele pe el. o sa ii fac o gramada de poze ca sa stiu ce si de unde am luat de pe el. o sa pun si aici cateva ca sa foloseasca si altora.

adresa mea de mail este voyager03ro@yahoo.com. astept manualul. multumesc.

Modificat de kenno
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si uite ca dupa toate recomandarile sa NU desfac carbul meu, totusi, l-am desfacut, curatat si montat la loc. carbul asta (si cred ca e valabil si pentru 2E2 si 2E) oricate probleme ar face, nu pot sa nu recunosc ca e o bijuterie.

cateva precizari: NU l-am scufundat in baie de decarbusolv pentru ca inca mai avea cateva fire si furtunase pe el pe care nu am insistat sa le dau jos. l-am spalat cu o pensula cu grija.

am scos jiglerele pe rand, am bagat solutie cu pensula si am suflat cat am putut. ma bucur ca l-am desfacut ca nu mi-a placut ce am gasit in el. nu am facut poze cu carbul curat dar acum arata cu totul altfel. recomand o "baita" la carburatoarele motoarelor masinilor voastre ori de cate ori aveti ocazia!!

cateva specificatii pentru cei care vor avea nevoie vreodata:

- carbul e cu siguranta Pierburg 2E-E ECOTRONIC (se va vedea si din poze)

- NU are reglaje! cu exceptia unui mic surub pentru reglajul relantiului. se vede in poza cu suruburile, in coltul din dreapta-jos, chiar sub cablul negru)

- motorasul pentru clapeta de aer si potentiometrul clapetei de amestec au pozitie fixa!

am montat totul la loc si l-am pus pe maisna. toata treaba mi-a luat cam 3 ore.

la prima vedere totul pare sa mearga bine. si cand spuns" bine" vreau sa spun ca nu mai face figurile dinainte: acum sta fix la relanti si nu mai moare motorul la schimbarea vitezelor. dar deocamdata e doar "prima vedere". o sa vad la un drum mai lung daca bujiile mele mai sunt negre si de data asta (inainte erau negre de la un amestec prea bogat) si cum se prezinta motorul cand e cald bine.

post-8522-1266669268_thumb.jpg

post-8522-1266669385_thumb.jpg

post-8522-1266669519_thumb.jpg

post-8522-1266669801_thumb.jpg

post-8522-1266670140_thumb.jpg

post-8522-1266670767_thumb.jpg

post-8522-1266669268_thumb.jpg

post-8522-1266669385_thumb.jpg

post-8522-1266669519_thumb.jpg

post-8522-1266669801_thumb.jpg

post-8522-1266670140_thumb.jpg

post-8522-1266670767_thumb.jpg

Modificat de kenno
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am spus corect inainte: "pare sa mearga bine" :icon_thumright: astazi mi-a facut iar figura dinainte - adica a scazut turatia cu vreo 500 rpm - dar macar nu a murit motorul...

asa ca problema pare e ca Domestos: insista si persista. e adevarat ca nu asa ca inainte dar uneori...

daca cumva aveti vreo idee pe care sa o mai incerc, v-as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa-ti pov ce problema am eu si nu i-am dat inca de cap; pe masura ce e mai frig pe atat mai tare se manifesta

pornesc dimineatza motorul ... porneste si se urca ushor in ralanti pe masura ce se incalzeste si cam dupa 5 - max 10 minute incepe sa scada vertiginos turatia si sa dea rateuri dar nu rateuri din cauza aprinderii ci rateuri ca si cum ar avea muuult prea multa benzina, se duce din ce in ce mai jos in ture si in max 30 de sec se opreste motorul; am desfacut intr-o dimineatza capac de carb si tot ce trebuie sa vad ce se intampla si nik ... nu se vede sa-i vina benzina prea multa, socul functioneaza normal aprinderea nu se deregleaza .. nik .... nu conteaza ca mashina sta pe loc sau e in trafic ... aceeasi faza dupa acelashi timp de functionare ... cel mai nashpa e ca vrei sa franezi sau ceva si te trezeshti cu motorul oprit - daca il las un minut sa zic oprit il pornesc si nu mai face nik toata ziua si merge chiar fain

acum de cand s-a mai incalzit nu s-a mai oprit dar tot coboara putin in ture si apoi dupa cateva secunde ishi revine; zicea cineva de fenomenul de jivrare si am folosit un furtun care sa traga doar aer cald din zona galeriei de evacuare dar la fel face, in special cand e frig sub -10 grade sa zic ...

am dezbatut cu colegii mei mecanici .. etc etc ... si singura explicatie care imi vine in cap este ca primeste benzina f rece din rezervor sau prinde ceva condens din rezervor dupa timpul de functionare in care arde benzina deja aflata in carburator ... am zis initial ca nu mai inchide cuiul ponton si l-am schimbat - nici un rezultat notabil, am micsorat nivelul de benzina in camera plutitorului - la fel ... in fine, daca mi se mai intampla fenomenul si ajung la vreun rezultat o sa anunt si pe aici; in rest mashina merge f fain, trage f bine si consumul pe timpul iernii nu a crescut exagerat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totul e ok la mine la carb. pleaca la cheie, sta si relantiul . mai putin faptul ca de la 3500 in sus pierde din putere. presupun ca a 2-a camera nu se deschide.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da chiar .. cum ai rezolvat cu ralantiul? treapta a doua o verifici ushor ... dai jos capacul de pe carb si luminezi in el clapeta de treapta a doua cu lanternutza ceva ca sa o vezi daca se misca sau nu ... cu motorul pornit, la ralanti, dai accelerari bruste si puternice si tre sa se deschida si treapta a doua, nu mult dar tre sa miste si daca o tii accelerata la maxim maxim tre sa se deschida te tot si clapeta de treapta a doua; acum se mai poate ca sa se deschida clapeta dar sa nu primeasca benzina ca lumea sau deloc dar asta tot asha o sa vezi cand verifici daca se deschide;

mashina mea azi nu a mai facut figura de care vorbeam mai sus dar cand am plecat cu ea erau deja 2 - 3 grade afara; eu am reglat insa socul sa stea f putin inchis si f putin timp, si atunci cand e motorul foarte rece are o mica lipsa de putere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu cat ma gandesc mai mult, cu atat sunt tot mai sigur ca nu e de vina carbul. aici par sa functioneze toate pentru ca in momentul in care scde turatia (sau creste), ceva o tot regleaza. deci carbul functioneaza - sau cel putin partea asta care aduce relantiul in parametri dupa ce il deregleaza..."CEVA". acest "CEVA" nu stiu care este. uneori merge chiar foarte bine pentru putin timp dar nu il tine mult. cat de curand o sa dau o fuga la brasov cu masina si o sa vad acolo daca i se mai pote face ceva.

cineva vorbea despre "ceva", o piesa care mentine relantiul. stie cineva care e asta? eventual, poate o recunoasteti in pozele mele...

Modificat de kenno
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@miki_21: ai timp intr-o zi sa ne vedem sa arunci si tu o privire pe la carbul meu?

Am fost la Sebi la etax dar probleme tot mai am. mi-a curatat tot carburatorul, reglaje etc, tot nu a mers prea bine, am revenit, am verificat si compresia, este ok, au zis ca o mai fi si evacuarea infundata...ce-i drept era, am scos catalizatorul, era praf, infundat tot, se si topise pe alocuri... dupa asta masina a mers mult mai bine, nu mai sfaraia la turatii mari, tragea bine.. ieri am pornit-o numai ca sa o parchez in alt loc, nu m-am plimbat cu ea, a pornit destul de prost, nu prea statea la relanti, dar dupa cateva pedale si-a dat drumul si mergea chiar frumos. astazi nu a mai pornit deloc.

Am observat ca, clapita din poza de mai jos imi sta inchisa, si e foarte bleaga... ce tine aceasta clapita deschisa?

+LE: carburatorul meu e 2E, nu e cel din poza

2aa.bmp

post-4611-1267005895_thumb.jpg

Modificat de horry_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai timp azi eu sunt prin orash pana mai spre seara; daca nu azi poate pe vineri dar mai bine ma suni ...

clapeta de soc nr 5 din poza este deschisa de capsula vacuumatica nr 72 pana la jumatatea cursei cand motorul este rece si mai departe trebuie sa o deschida socul automat pe masura ce motorul se incalzeste; daca la rece cand pornesti motorul clapeta nr 5 nu se deschide deloc sau mai deloc inseamna ca acea capsula nr 72 e defecta sau nu e reglata bine distanta de deschidere; o poti verifica si cu motorul oprit tragand vacuum din furtunasul de jos al capsulei ...

Modificat de miki_21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai vin cu o intrebare: stie cineva ce sunt si ce fac piesele marcate in pozele de mai jos? nu de alta dar le scot mufele si masina merge la fel; de parca nu ar avea nici un efect

piesa 1 (cea cu mufa cu 2 pini) pare sa aiba un fel de senzor in cap.

piesa 2 nu am nici o ideea ce face si unde duce.

stie cineva ce e cu ele?

post-8522-1267119221_thumb.jpg

post-8522-1267119232_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te uitzi pe ruddies berlin o sa vezi ca piesa nr 1 se numeste "Umschaltbel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa dea dracii in ele de carburatoare.... l-am desfacu, l-am spalat, l-am descantat, l-am reglat cu cartea in mana... fiecare clapeta... fiecare surubel... toate vacuumurile merg, furtunle sunt noi, kit de garnituri noi, am pus la loc si basica aia verde cu valva de sens, totul exact ca in carte, NU MERGE... porneste bine la rece prima data dimineata fara pedale fara nimic, la prima cheie, masina trage relativ bine desi e loc si de mai mult, daca o opresc si o las 10 minute porneste mai greu... tot fara pedale dar invarte de 3-4 ori, si ce e cel mai groaznic consuma de rupe, nu stiu exact cat dar peste 11 sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa-ti pov ce problema am eu si nu i-am dat inca de cap; pe masura ce e mai frig pe atat mai tare se manifesta

pornesc dimineatza motorul ... porneste si se urca ushor in ralanti pe masura ce se incalzeste si cam dupa 5 - max 10 minute incepe sa scada vertiginos turatia si sa dea rateuri dar nu rateuri din cauza aprinderii ci rateuri ca si cum ar avea muuult prea multa benzina, se duce din ce in ce mai jos in ture si in max 30 de sec se opreste motorul; am desfacut intr-o dimineatza capac de carb si tot ce trebuie sa vad ce se intampla si nik ... nu se vede sa-i vina benzina prea multa, socul functioneaza normal aprinderea nu se deregleaza .. nik .... nu conteaza ca mashina sta pe loc sau e in trafic ... aceeasi faza dupa acelashi timp de functionare ... cel mai nashpa e ca vrei sa franezi sau ceva si te trezeshti cu motorul oprit - daca il las un minut sa zic oprit il pornesc si nu mai face nik toata ziua si merge chiar fain

acum de cand s-a mai incalzit nu s-a mai oprit dar tot coboara putin in ture si apoi dupa cateva secunde ishi revine; zicea cineva de fenomenul de jivrare si am folosit un furtun care sa traga doar aer cald din zona galeriei de evacuare dar la fel face, in special cand e frig sub -10 grade sa zic ...

am dezbatut cu colegii mei mecanici .. etc etc ... si singura explicatie care imi vine in cap este ca primeste benzina f rece din rezervor sau prinde ceva condens din rezervor dupa timpul de functionare in care arde benzina deja aflata in carburator ... am zis initial ca nu mai inchide cuiul ponton si l-am schimbat - nici un rezultat notabil, am micsorat nivelul de benzina in camera plutitorului - la fel ... in fine, daca mi se mai intampla fenomenul si ajung la vreun rezultat o sa anunt si pe aici; in rest mashina merge f fain, trage f bine si consumul pe timpul iernii nu a crescut exagerat

Si eu am aceleasi probleme la carburatorul meu. Dimineata o pornesc , merg cu ea pana se ridica apa un pic si de-acolo incepe distractia. Se opreste in mers daca nu tin piciorul pe acceleratie un pic. E ca naiba ! Cand se incalzeste apa merge ok numai ca sta turata un pic(asa l-am reglat ca sa pot sa ma inteleg cat de cat cu ea cand e rece).

Mi-a mancat zilele carburatorul ala si consuma masina in draci....undeva la 16-17 la suta .

P.S. Am motor 1.1 GG (segmentat de 1000 si ceva km) si carburator ca ala din schema de mai sus pusa de miki_21 cu flansa noua. Imi recomandase cineva sa pun carburator de skoda ... nici nu stiu ce sa mai fac ! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor nu stiu ce sa va zic ... imi pare rau ca merg asha nashpa mashinile astea ... in ultima vreme a mea chiar m-a scutit de figuri iar consumul este in felul urmator: pornesc dimineatza la 7 jumate, dupa 2 minute plec spre serviciu, pana in orash (ca stau mai la tzara) sunt exact 15 km, toata ziua sta masina in fatza depozitului, seara o pornesc, dupa 2 minute plec si ajung cu ea acasa; total 45 km masuratzi pe kilometraj; la fiecare 100 de km imi consuma exact de la sfert de rezervor pana la zona rosie sau olecutza mai mult adik max 8 litrii la suta consum mediu, din care 60 km extern si 40 km orash ...

si pe mine m-a bagat in nervi un foarte bun si foarte cautat mecanic din zona ca cica si asha e f mare consumul, deshi consumul de extern ultima data cand l-am calculat era cam 5,5 la mers frumos 80 - 90 km/h si 6 la 100 - 110 km/h; in noptzile alea de au fost -30 de grade de ex am fost pana la aeroport la baneasa si am avut consumul 6,3 la suta, dus 4 persoane + bagaje si intors singur, cu trecut muntzi si tot ce trebuie iar pe DN cam la 90 km/h ...

acum, daca e sa merg numai prin oras, cu motorul rece si la orele de maxima aglomeratie adik dimineatza si dupaamiaza cand merge si pleaca toata lumea de la munca am avut si consum de 14 in vremurile mai reci deci nu ma laud dar tinand cont ca sunt alte mashini care la motoare de 1,4 sau 1,3 consuma cat asta de 1,6 si 20 de ani la bord as putea oarecum sa ma declar multumit ...

ultimele operatzii care le-am facut la mashina au fost sa pun filtrul de bezina foarte aproape de pompa si neaparat "in picioare" adik cu tzevile de sus in jos ca sa nu mai existe posibilitatea ca pompa sa traga aer si asha am observat ca aveam o gramada de apa adunata acolo pe fundul filtrului (ca altceva nus ce ar putea fi) - bineinteles ca am curatzat filtrul si apoi l-am remontat si dupa asta am montat in locul acelui captori de vapori (butoiasul care e prins langa capacul de culbutori si imparte benzina spre carburator si retur) un racord in "T" care are jetul principal de benzina spre retur si piciorul "T"-ului spre carburator (pus invers baga cea mai mare presiune de benzina in carb, "scoate din schema" cuiul ponton fiind presiunea atat de mare si inneca rapid motorul) ... ulterior am reglat si aprinderea cat am putut eu de bine dupa urechile mele adik sa nu apara detonatii, sa am pornire relativ lina, sa nu apara rateuri pe esapament si nici sa nu dea "in nas" electomotorul la pornire ca si cum ar primi motorul scanteia mult prea repede ...

acum ca toate aceste modificari aduse in timp si reglaje dupa reglaje dupa reglaje mi-or fi rezolvat problemele de nu mai face figuri mashina, sau pur si simplu s-or fi rezolvat de la sine nu stiu dar sincer nici nu imi mai bat capul ca mi-a ajuns despre neamul lui pierburg si solex; oricum, am auzit de la o cunostinta ca pe autostrada prin Austria a scos consum de 3,5 la un diesel de 1,9 pe un audi A3 si m-a facut cu nervii si mai rau deci imi iau golf 5 diesel urmatoarea masina ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pe mine m-a bagat in nervi un foarte bun si foarte cautat mecanic din zona

poti sa imi dai si mie niste date de contact al acestui f bun mecanic?

il recomanzi, se pricepe, ca sincer m-am cam saturat de toti specialistii lui peste care numai isi dau cu parerea si mai mult deregleaza totul, dai si bani si masina tot aiurea merge... si ma enerveaza la culme sa presupuna ei ca problema e de undeva, nu e de acolo, dar banii pe operatiunie ti ia... ma enervase unu care sustinea sus si tare ca sigur nu are vreun cilindru compresie...eu il asigur ca au toti, el nu si nu, facem testu, compresia ok, dar imi cere bani pe test :offtopic:

deocamdata masina merge cat de cat ok (mai tremura din cand in cand la relanti - asa cand are ea chef, nu conteaza ca e rece sau cald motorul, mai are asa zvacniri, dar merge), si nu prea am timp si bani acuma, dar mai la vara as aranja-o un pic, si am inceput sa ma mai interesez de pe acuma de ceva om priceput / atelier ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata masina merge cat de cat ok (mai tremura din cand in cand la relanti - asa cand are ea chef, nu conteaza ca e rece sau cald motorul, mai are asa zvacniri, dar merge

cam asa se manifesta si la mine. am avut teava de retur putin gatuita si am taiat-o/ inlocuit-o cu un furtun de treaba. acum benzina zboara pe retur dar...tot degeaba. are momente cand relantiul scade si urca de capul lui, necontrolat, fara sa-i fac nimic. apoi isi revine pentur putin timp si iar o i-a de la capat.

vreau sa incerc si cu un alt senzor de oxigen.

o sa i-au iar carbul jos sa il mai curat. acum am o solutie spray pentru curatat carbul; ceva ce foloseam pentur carbul de la motocicleta. pare sa fie foarte buna solutia.

altfel, ajung la capatul listei cu incercari.... mai aveti idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

horry o sa-l intreb daca se baga la treburi dinastea cand ma mai vad cu el ... daca vrei potzi veni intr-un weekend pana la mine si itzi explic exact ce i-am facut la a mea si sa o vezi si auzi cum mere ...

kenno uite eu am mai investigat si in alte topic-uri si la un mom dat se plangea cineva de probleme de ralanti si altele de gen cam ca la tine, doar ca mashina era pe injectie dar tot golf 2; acolo s-a rezolvat dupa ce a inlocuit modulul de aprindere ... acum nush ce sa zic daca sa incerci si tu asta... dar e o idee ... cu cat e mai multa electronica implicata cresc si sansele ca problemele sa apara si din cauze de acest fel, mai ales ca e si varsta deja de luat in seama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care e modulul de aprindere? ce am inlocuit eu, electric, este capacul de delcou si pipa. altceva nimic. e posibil sa fie totusi o problema electrica....

as incerca si asta.

Modificat de kenno
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la golf 2 modulul de aprindere este sub parbriz sub o protectie de plastic in dreapta motorasului de stergatoare cum te uitzi din fata mashinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!