Jump to content

Carburator Pierburg


bastil
 Share

Postare recomandată

salutare uameni... o sa va intreb timid(pentru ca postez rar si respectuos pe acest forum)daca aveti din greseala o schema a carburatorului Pierburg 2E. Va doresc o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • miki_21

    79

  • B0BBY

    21

  • cosmin cautis

    19

  • catalinrx25

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voila ceva foto sa te ajute (nu baga in seama furtunasele verzi din poza nr 2)

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un cod sau info legate de membrana pompei de sprit.

Am tot cautat si nu gasesc pe la noi mai nimic.(sau le e lene baietilor de la piese sa caute-foarte probabil)

Multumesc

post-8199-0-45111700-1352234124_thumb.jp

post-8199-0-66864700-1352234132_thumb.jp

post-8199-0-74430000-1352234137_thumb.jp

Modificat de knox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electrovalva se strica foarte greu, am si eu 3 bucati, bune toate.

releul in schimb se arde foarte repede, din acest motiv mai am unu si cu piese de schimb la el laugh.gif

releul este asta: 811919096, control unit for deceleration cut-off

post-17363-0-21856900-1290188585_thumb.j

daca nu gasesti de cumparat pot sa-ti fac eu unu, fara cutie cu 50 lei.

am citit approape tot forumul si am gasit multe raspunsuri la problemele mele. Acelasi carburator pierburg , dupa ce se incalzea motorul accelera singura si nu tinea relantiul. M-am grabit si m-am dus la meserias care a zis ca e flansa de cauciuc de sub carb, am fost de acord ca am mai citit pe aici ca poate sa se rupa. Am schimbat-o degeaba am aruncat 100 lei, dar pertea proasta abia acum vine dupa remontare la cald face variatii mari de turatie mult mai rau ca inainte , acum nu mai pot merge cu masina. Clapeta de soc de deasupra se inchide si se deschide la maxim la fiecare 10 secunde. Asta inseamna ca sa dus electrovalva sau releul ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare am si eu o problema cu un golf 2 motor 1.3, 2G am lasat un prieten care se dadea mecanic sa imi umble la carburator(pierburg 2E) sa il curete si de atunci a inceput sa imi consume exagerat de mult in jur de 15-16 m-a scoate din sarite,si de atunci cand pornesc masina si o turez peste 2300 de ture mi se aprinde becul la ulei, tinand cont ca schimbul de ulei l-am facut si inca cv placuta de sus a carburatorului e normal sa stea deschisa mereu? Stie careva unde pot regla carburatorul pe banc? Ma puteti ajuta va rog ?

Modificat de Joaqu1nCSL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare baieti am si eu cateva intrebari legate de un carb 2e2 pe 1.8 .. pe unde se gaseste un kit de reparatie pt el , care ar fi membrana care actioneaza a 2 a camera a carbului , si vacumul de la delcou  de unde se conecteaza , din carb sau din vacumul de la servo frana  ?  Numai bine ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bubu07-kitul de reparatie nu contine si membrana(capsula vacuumatica)care actioneaza a 2 a camera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-104813-0-51354200-1363888560_thumb.am fost cu carbul sa l regleze pe banc si mi a spus k membranele care le am incercuit cu rosu in poza atasata nu mai sunt bune si de aia nici nu mai trage motorul asa bine iar eu m am gandit k are legatura cu deschiderea camerei a 2 a , stie cineva ce rol au membranele acelea ?

Modificat de bubu07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Stie cineva daca kitul de reparatie din poza contine cuiul pontou? 

post-31865-0-68247100-1371407036_thumb.j

Modificat de Askamp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare tuturor,am o problema cu carburatorul meu,un pierburg 2e...motor 1,6...vw jetta 2.....la rece imi merge ba in 2 ba in 3 pistoane,asta numai pana se incalzeste apa (nu mai lucreaza socul electric,doar termic)...ce ar trebui sa ii fac ca sa nu mi-o mai inece la rece??!!??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,la toata lumea,lamuriti-ma si pe mine,daca electovalva de pe pierburg 1b solex,motor 1,5 cod JB,TREBUIE ALIMENTATA CU 12V.La mine pe firul care vine la ea nu este tensiune,firu nu este intrerupt.Ce rol are aceasta electrovalva?Oscema cu furtunele ptr vacuum se oate?Multumesc ptr ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

va salut.am si eu o problema,defapt nu eu,un prieten,are un golf 2 1.3 benzina.masina porneste,dar nu sta la relanti.trebuie sa ii verific carburatorul..dar as vrea sa stiu ce e de verificat,carburatorul e 2E.vrea doar sa o porneasca pana ajunge la un servicearrow-10x10.png,dar nu poate ca ii moare motorul daca nu o tine turata.sa fie ceva infundat sau nu stiu.mersi fain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

recensamant. mai sunt posesori de carburatoare din astea pe aici? a incercat vreunu sa faca trecerea la injectie? zice ca s-ar potrivi de 1.8. a inlocuit careva carburatorul cu unul webber? cica ar fi niste chituri complete de conversie prin anglia....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am o jetta 1.6 ez 75 căluți cu 2e2, și vroiam sa pun injecția de la un 2.0 gti de g3. Am tot motorul cu instalație și rezervor. 2 probleme as avea de rezolvat. Senzor de turație motor nu are 1.6 ez și distribuitorul nu se potrivește de la 2.0. Am întrebat pe clubgti, ar merge un senzor de turație pus la volant medelul cu simering, dar nu prea găsesc distribuitor de g2 gti.

Am montat deja axa cu came de la 2.0 agg și galeria de evacuare cu saxofonul, acum mă gândeam sa o fac de 1.8 schimbând arborele cotit și pistoanele.

Merge bine carburatorul atât ca turația nu se reglează cu aerul condiționat și cu servodirectie de asta vroiam injectie. Și scoate fum ca un diesel, toba cam neagra și bujiile.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare, vad ca topicul rezista dupa 10 ani, Am si eu o intrebare...  Are care va un E2E de vanzare? vreau sa-l iau de rezerva, pentru piese...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare, dragi forumiști! Am si eu o problema cu un Golf MK2, achiziționat recent, 1.6 PN echipat cu carburatorul 2E-E. Imi fluctuează in continuu turația, chiar si la ralanti când se încălzește. A mai întâmpinat cineva aceasta problema?


https://youtu.be/lDDmHnaXJVQ

Modificat de MihaiG2002
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!