Jump to content

Carburator Pierburg


bastil
 Share

Postare recomandată

pe langa incalzirea socului cu apa mai are si un elemnt termic electric,nu iti intra un fir electric in capsula aia?

Furtunele de vacuum la E2 sunt unul pentru avansul vacuumatic,la delco, unul pentru clapeta de aer cald de la filtrul de aer si unul mai groscior pentru capsula vacuumatica a treptei II a carbului.

la unele modele mai pleaca un furtun de vacuum pentru acumulatorul de vacuum (o sfera de plastic) care serveste la miscarea voletilor de aer de la sistemul de incalzire habitaclu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • miki_21

    79

  • B0BBY

    21

  • cosmin cautis

    19

  • catalinrx25

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

inteleg... am intradevar un fir care pleaca din soc...dar nu inteleg pe unde intra apa la mine atat tmp cat nu am furtunele...oricum vacuumurile nu le am legate...astept caldura...ca pe frigu asta... e mai greu..Stealth...crezi ca ma poti ajuta fizic sa imi pun la punct tot sistemul? te rog mult de tot... oricum niste sfaturi excelente...ms oricum in caz ca nu ai timp sau nu ma poti ajuta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea ca imi place dar nu vad cum as putea din pacate. am foarte mult de lucru, practic eu de 4 ani nu am avut niciun concediu.. .dar cu un sfat oricand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor si un An Nou cat mai bun!

Am o problema de aproape 2 saptamani cu Pierburg 2E2 si nu-i dau de capat nicicum. La pornire, cand e motorul rece, turatia urca pana in 4000 4500 si imi sta asa pana se incinge motorul de tot. Cum ajunge la temperatura normala atunci imi scade si turatia la normal. Relantiul sta la 950 de turatii (atunci cand e motorul cald , furtunasele de vacuum sunt puse corect, clapita de la soc lucreaza bine, siguranta din bord e ok...nu stiu cum sa o mai scot la capat. Pana acum 2 saptamani lucra totul normal: la pornire la rece turatia era 1200, apoi urca usor pana in maxim 1800 dupa care cobora la 950 pe masura ce se incalzea motorul. Surubul de 13 de pe capsula vacumatica trebuie sa fie infiletat mai mult sau mai putin? Poate fi vorba de releu? Ma poate ajuta cineva?

Multam' anticipat!

Modificat de wunder
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, iarasi zic, e simplu... cand sta asa turata,la 4000 rpm, scoate filtrul sa vezi carburatorul in intregime si uitat-te ce anume tine clapeta de acceleratie atat de deschisa, in principiu la bratul cu suruburile limitatoare. bratul ala are doua suruburi limitatoare, unul limiteaza inchiderea clapetei cand e cald pt relantiul normal si celalt limiteaza inchiderea pe treptele socului,la rece,cand clapeta de soc e inchisa.

o tine deschisa treptele socului? o tine deschisa alt corp? ceva trebuie sa tina deschisa foarte mult clapeta principala de se tureaza atat de tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Socul lucreaza bine. Clapeta de acceleratie lucreaza normal. Problema se pare ca e legata cumva de vaccum. Cand e motorul rece, daca scot furtunasul din teava cu inel maro, din electrovalva de la capsula vacumatica, si il obturez, atunci turatia revine la normal. Am masurat tensiunea pe care o am la mufa care alimenteaza electrovalva respectiva si cu motorul rece am in jur de 4 V si cand e cald raman vreo 2 V. Din cate am mai citit pe forum se pare ca ar trebui sa fie 12 V cand e motorul rece si 0 V atunci cand e cald. Am dezizolat un pic firul maro (de masa) de la mufa respectiva si l-am cuplat la (-) la baterie. Daca alimentez electrovalva respectiva direct, atunci isi revine turatia si functioneaza normal. Nu am idee cine comanda tensiunea pe eletrovalva respectiva. Mai ai vreo sugestie dupa cele enumerate mai sus? Stie cineva unde as putea gasi schema electrica pentru passatul meu 1,6 din '87. Si de cand a aparut problema asta, imi porneste si foarte greu dimineata.

Multumesc inca o data pentru sfaturi si pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e pilotat de unsenzor de temperatura de pe traseul apei.insa nu cunosc in amanunt schema acestei variante,e mai complex putin. stiu care o elecrovalva suplimentara pt modul rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am rezolvat problema. Se pare ca era infundat carburatorul. L-am spalat de 2 ori si totul e ok acum. Deocamdata merge ok si sper sa fi fost numai asta. Multam pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mii de scuze de acest post intarziat dar am avut niste probleme de sanatate nitelush mai aparte....oricum acum sunt ok. am gasit 2 carburatoare si cu al meu de pe masina sa fac 1 intreg...si bun. mersi frumos stealth si sper sa iti iei concediu cat mai repede. revin cat de curand dupa ce termin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor!

Am citit tot acest forum si vreau sa va multumesc pentru toate detaliile si explicatiile care le-ati scris in aces forum. M-ati luminat cu privire la acest carburator ( in special miki_21). Eu am 3 carburatoare si sunt de principiu, pana nu ma documentez si nu stiu ce fac, nu pun manuta nicaieri. Consumul meu vara este de aproximativ 10% in oras si iarna in functie de trafic aprox 13-15%. Problema e ca tuseste tare si cand o turez ceva mai tare cam 3000 de ture, lasa asfaltul negru in locul respectiv. La 6500 de KM facuti am completat 1.2 litri de ulei. Merge foarte bine la vale si pe loc drept. La deal uneori nici in treapta 2 nu mai urc, fie el si un delusor mic. Trebuie sa urc in trapta 2 cu aprox 3000 de turatii ca sa pot urca un deal pana nu mai urca deloc. Opresc motorul cam 5-10 minute, fumez o tigara... mai privesc prin jur, pornesc si termin dealul de urcat... :bom:, In aceasta iarna, cat timp a fost foarte frig -15 -25 de grade, nu mi-a pornit deloc. Cum s-a mai incalzit -5 +2 grade, porneste fara probleme. Dupa ce ajunge apa la aprox 70 de grade si se decupleaza socul automat, motorul incepe sa functioneze ciudat. Tuseste din ce in ce mai des pana la un moment dat cand iti da impresia ca funtioneaza in 3 pistoane. A vrea sa stiu o parere de-a voastra. In afara de faptul ca trebuie sa curat carburatorul.... ar trebui segmentat si motorul?

Multumesc anticipat!

Modificat de hctica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca trebuie curatat si carburatorul , cred ca ai si amestecul foarte sarac , de segmentat nu cred ca se mai merita .

La consumul asta de ulei cam asa cere , poti sa-i faci un test de compresie , daca iti iasa prost testul , mai bine cauti un motor din dezmembrare .

Poti sa prinzi o masina venita de afara beton , trebuie doar sa cauti , traiasca internetu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut.am schimbat ieri flansa de la carburator.am desfacut cu aceasta ocazie si carburatorul(2E) pentru curatare.am montat totul la loc si la probe am observat ca nu functioneaza treapta a doua(stage II) a carburatorului.am procedat astfel: cu motorul pornit pe loc am accelerat de la carburator si am vazut ca tija de la capsula stage II nu trage clapeta(nu se misca) .am ajutat cu mana in timp ce acceleram si doar atunci s-a simtit functionarea stage II.am verificat cu un furtun mai lung dupa ce am oprit motorul daca capsula functioneaza si am constatat ca functioneaza.stiu ca stage II intra in functiune numai daca stage I este deschis 2/3 din cursa.Apoi am verificat daca nu este infundat furtunasul sau orificiul ce alimenteaza acea capsula si am observat ca pot "sufla"aer prin el sau pot aspira aer prin el ceva mai greu dar nu este infundat.Apoi am pornit motorul cu furtunasul de la capsula stage II scos si indiferent cat de tare il turam pe furtunas nu se crea nici un fel de vacuum.

acum intrebare: pe acel furtunas ce iese direct din carburator si se baga in capsula stage II este vacuum tot timpul sau doar cand prima treapta stage I este deschisa 2/3?

precizez ca probabil nici inainte de a umbla la carburator treapta stage II nu functiona .

astept pareri si solutii va rog.

multumesc

Modificat de BH-76-BOB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am gasit problema! Acum urc orice deal cu a 3-a si a 4-a fara probleme. Era un furtun de vacuum fisurat in lungimea lui. Face legatura intre frana vacuumul de la delcou si e conectat undeva in galerie. Insa am ramas in continuare cu un consum in oras de aprox 12%. Nu mai am nici gaze nearse, spun asta pentru ca nu mai miroase a benzina cand accelerez la schimbarea in treapta superioara si mai nou am si frana de motor... :icon_thumleft: . Am fost si am verificat compreasia la pistoane si la 3 pistoane am 9 si doar la unul am 7. Am umblat la surubul de amestec si i-am dat mai mult aer(invers acelor de ceas), dar vreau sa fac ca "stage II" sa se deschida ceva mai tarziu (la turatie mai mare). Cum si unde trebuie sa umblu? Cumva din acel, surub "88"???

Modificat de hctica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut am si eu un carb pierburg 2e si as vrea sa anulez cele doua electrovalve unde sa conecteaza cele doua mufe cu doi pini pe motivul k nu isi mai fac treaba poate sa ma ajute cineva cu o schema a vacumurilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca o problema daca poate sa ma ajute cineva la carb 2e mers la relanti neregulat si buji negre hellp pls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am vazut ca multi se plang de pornire grea la cald. Si eu am aceasta problema. La mine e asa: daca o las intre 1-3 minute nu e problema dupa incepe sa arunce toata benzina aflata in carburator si mai trage de pe furtune (cel putin asa pare) si automat se ineaca singura. Arunca benzina ca si cum ar accelera cineva in gol. Cuiul pontou sa fie devina? Daca are cineva idee ce trebuie sa schimb astept un raspuns. Carburatorul e un Solex Pierburg 1B3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua...am si eu un golf 2 motor tip PN 1.6 cu carburator Pierburg 2ee.Imi moare instantaneu...porneste doar daca apas acceleratia(pedalare) si la relantiu moare imediat.M-am gandit sa schimb carburatorul cu un Pierburg 2e dar se anuleaza partea electronica aproape toate mufele.Puteti sa ma ajutati sa conectez acest carb 2e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut. de curand am ajuns sa fiu posesorul unui golf 1 din 79 de 1.6. seria motorului e EG( cred ca e de GTi, miramash) :lol: si are carburator pierburg 1b. nu a mai fost pornita de mult. ultima oara cand am pornit-o nu statea la relantii ( a trebuit sa torn cu cana benzina in carburator ca sa o tin turata) din cate am inteles e posibil sa traga aer fals pe la flansa...dadea niste rateuri frumoase pe toba parca era de motocicleta :icon_cheesygrin: . astept sugestii cu ce i-as putea face..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

unde gasesc o schema detaliata cu pierburg 2e, cum vin furtunele de vacuum, si restul de cabluri si furtunase?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista cineva priceput in bucuresti in carburatoare? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , si eu am un pierburg 2e pe un golf 2 de 1.3 si imi face figuri la relanti . ori fluctueaza relantivul ori moare motorul . se mai intampla sa stea frumos cand e motorul rece dar si asta cand il apuca . ma poate ajuta s pe mine cu un sfat ? nu ma pricep prea bine la carburatoare si ideal ar fi cineva care sa se dea un pic la el sa il puna la puct . nu stiu ce sa zic de consum pentru ca dupa ce o iau la drum merge super numai "zboara" si in mare parte folosesc instalatia de GPL care functioneaza perfect fara probleme . stie cumva cineva vre-un atelier prin zona sau vre-un mecanic priceput ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista cineva priceput in bucuresti in carburatoare? :)

Eu cand am avut golf 1..6 benzina (acum 2 ani) i-am reglat carburatorul (carbotest) la Auto Marcus Pantelimon,eu un tip acolo care numai asta face,au atelier specializat pentru carbotest.

Daca te ajuta iti pot da nr lui de tel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista cineva priceput in bucuresti in carburatoare? :)

Eu cand am avut golf 1..6 benzina (acum 2 ani) i-am reglat carburatorul (carbotest) la Auto Marcus Pantelimon,eu un tip acolo care numai asta face,au atelier specializat pentru carbotest.

Daca te ajuta iti pot da nr lui de tel.

te rog!

Modificat de Cavaleru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum pot face , pot trimite carburatorul prin curier sau trebuie sa merg cu masina acolo ? stie cumva cineva cam cat ar costa o operatiune de asta si daca va

rog sa imi lasati si un nr de tel de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am cumparat un carburator Pierburg 2e2 de la cineva din Brasov. Lucreaza la un atelier de reconditionat carburatoare si se pare ca e foarte priceput. De cand am luat carburatorul de la el, nu am mai avut nici o problema si merge excelent si acum. Primeste carburatoare si prin curierat, le curata, schimba ce e de schimbat si le trimite inapoi tot prin curier. Datele de contact sunt: 0730175056 - Marius. Vorbeste cu el la telefon si stabiliti ce si cum. Bafta multa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!