Jump to content

Carburator Pierburg


bastil
 Share

Postare recomandată

dami un add pe mess sa vbim opredit2005@yahoo.com ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • miki_21

    79

  • B0BBY

    21

  • cosmin cautis

    19

  • catalinrx25

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut, ti-am dat add acum cateva zile da inca nu am apucat sa te prind online, imi poti spune aici unele din problemele principale care pot provoca simptomele pe care le-am descris ? pana apucam sa vorbim mai pe indelete.. ca sunt putin presat de timp.. ca trebuie sa-i fac programare la rar.. ms :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca esti din bv da-mi un tel si daca vrei arunc si eu o privire, desi neavizata :icon_cheesygrin: , si din doua mintzi luminate poate ii dam de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

Am si eu o problema cu al meu 2e2. Cand este rece, porneste bine, sta 10-20 secunde la 1200 rpm, dupa care urca incet pana la 2000 rpm si sta acolo mult, si cand zic mult ma refer ca sta cam pana deschide termostatul cred(oricum baga caldura bine in masina, si acul de la apa urca spre maxim), dupa care scade brusc la 900 rpm si totul este ok(cam dupa 15 min). Asta se intampla doar cand motorul este rece, daca este cald si opresc-pornesc totul este bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut imi poate spune cineva daca cel din poza tre sa fie infundat am trei carburatoare pierburg 2e si toate sut infundate acolo

si daca poate cineva sa-m ispuna ce reprezinta din poza cea pe care am incercuit-o.din cauza ei nu pot sa pun carburatorul pe golf 2 motor 2g(se loveste pe galerie ,am incercat cu o flansa si tot nu merge distanta este de aproape 5-6 cm)

am oprit de la carburatorul vechi partea de jos si am luat de la cel din poza partea de sus

nu stiu daca am legat furtunasele cum trebuie dar imi consuma cam 15-16%poate mai mult (la 10 litri benzina mers 60km im oras)fumul este alb deci arderea este completa,bujiile nu sunt foarte negre mai ales in miljoc

stie cineva??

eusunt in faliment deja

post-84039-0-76731000-1322386925_thumb.j

post-84039-0-18168700-1322387379_thumb.j

Modificat de Vmarian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in primul rand nu ai carburatorul corect pentru masina ta de aceea nu poti sa-l pui pe galerie; piesa aceea incercuita este o capsula vacuumatica ce ajuta la acceleratia automata de la pornire; carburatorul din poze este un pierburg 2e2 iar tu pe masina trebuia sa ai 2e3 - in principiu sunt aceleasi carburatoare dar cu echipare diferita pe ele - masina fiind mai noua se gaseste ceva incercare de electronica de aceea 2e3-ul nemaiavand acea capsula vacuumatica incercuita de tine; ai aici un link unde gasesti cam tot ce se poate despre aceste carburatoare http://www.ruddies-berlin.de/index2.htm ; eu zica sa cauti o poza si sa mergi apoi sa cauti in dezmembrari un carburator exact cum ai tu nevoie original pe masina; e si normal sa ai consum mare daca tu ai carburator cu jiglere de 1,6 sau 1,8 pe motor de 1,3 si nereglat si fara siguranta montajului corect; in fine, eu zic sa-ti cauti un carb cum era originalul pt masina ta, sa-l duci la reglat sau chiar si montat acolo la voi unde zice lumea ca sunt meseriasi in pantelimon sau unde-o fi si ar trebui sa se regleze si consumul si tot ce trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cautat foarte mult timp si nu reusesc sa gasesc.tot ce gasesc este pierburg 2e am deja total 3(din care pe unul il folosesc eu).incerc sa le vand macar si asa le tin degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia legatura cu mine.

Eu mai am un carburator de 1,3, dat jos functional.

Poate......

Call me

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o recomandare pt un doctor in carburatoarelea astea pierburg se poate din bucuresti?

unde si care e clapeta de soc? si la mine ramane relantiul blocat la 2000

o poza daca se poate va rog. cu piesa incercuita. Carburator pierburg 2e cod motor PZ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Socul este dat de mai multe repere, dar cel care de obicei face problema asta este elementul de ceara..Acesta este acel "T" in care intra 2 furtune c lichid de racire si care se afla in partea dreapta a carburatorului (de fapt stanga la masina) .

In interior este "ceara"care la caldura se mareste si impinde o cama, care la randul ei inchide clapeta de acceleratie.

post-8199-0-62904900-1322723222_thumb.jp

Modificat de knox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spune si knox,acolo este "buba" cu relantiul,am avut si eu probleme tot din cauza aia,si eu le-am rezolvat partial,mai bine zis cu ceva improvizatii.Ar fi foarte bine daca ai gasi undeva piesa asta ,noua nu cred ca o gasesti, dar functionala de prin dezmembrari ar trebui sa gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ahh in sfarsit cineva prezent pe la pierburg paici.... de curand mi-am luat al doilea mk2 pierburg 2e` si sunt "foarte multumit" de el. problema e ca cam consuma....am observat ca o clapeta de la carburator lipseste, dimineata pe frigu asta nu vrea decat cu pedala,...si tot asa.... T pe care l-a mentionat knox e spart la mine....soc termic nu exista...in rest masina merge bine...:)))))cineva cu piese de schimb gasesc si eu? sau stiti pe cineva care m-ar ajuta? va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urmareste cu o pagina mai inainte - userul Vmarian e tot din bucuresti si zicea ca vrea sa dea un carb parca si din poze ar trebui sa fie bun la masina ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am intalnit cu userul Vmarian si a ramas sa imi dea carburatorul respectiv sa mil completez pe al meu ca as avea piese lipsa...de reglat ce ma sfatuiti? tot pantelimon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constant am tot trimis la pantelimon clienti de-ai mei, cu carburatoare.

Mult timp lumea a fost multumita.

In ultimele 4 luni 3 clienti se plang ca nu e ok, dupa ce au fost la pantelimon la carbotest.

Unu din ei, spunea ca a facut deja 3 drumuri, si tot consuma carburatorul de 1,3 12/100Km.

Nici nu mai stiu ce sa zic, si ce sa recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

mai stie cineva pretul la un carbotest aici in bucuresti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg ce rost are acest "carbotest" si in ce consta. Carburatoarele astea gen Pierburg 2E nu au decat un singur surub de reglaj, cel de calitate al amestecului la relanti,atat si care nu pote fi reglat decat pe motorul cald si la un tester de gaze gen ITP . Eu am avut pe un Derby vreo 5 ani un Pierburg 2E cu care imi consuma 5% afara si 7-8 urban.

Socul e singurul lucru care trebuie reglat cu atentie dar aia nu se poate face pe banc ci in realitate pe masina. Sunt 2 suruburi cu rol de limitator pe bratul ala,unul regleaza cat de deschisa sa fie clapeta cand socul e inchis iar al doile regleaza cat de repede sa isi revina clapeta principala la pozitia normala, ca sa nu mearga turat prea mult. Un al treilea reglaj consta in rasucirea capsulei cu apa calda intr-un sens sau altul pana se obtine o inchidere suficienta a clapetei de soc.

Oricum ar fi, nu e nimic care sa poata fi presetat cu precizie pe un banc si sa mearga la fix pe motor pentru ca sunt diferente de la motor la motor.

Pe vechile bancuri gen "carbotest" se puteau masura debitele jicloarelor si valoarea depresiunii ,a vacuumului necesar aspirarii unei cantitati de benzina,dar asta e utila la carburatoare de motocicleta dar nu e cazul la astea ,nu au reglaje pe jicloarele de benzina, sau pe altceva decat pe ala de calitate al relantiului.

Aveti grij sa nu se bage cineva si sa umble la surubul sigilat de limitare a inchiderii clapetei principale, care e setat cu mare precizie din fabrica VW. Daca turatia de relanti cu motorul cald e prea mare se mai saraceste amestecul din surubul de reglaj al emulsiei,daca e prea mica sau da sa moara,se cauta defectiuni in alta parte la motor (aer fals,avans dereglat, aprindere defectuoasa,motor uzat rau) dar nu se umbla la surbul sigilat care opreste clapeta la inchidere. Nu va mai trece oricum testul ITP in veci.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite un post foarte ok... eu ma tot gandesc ca nu am soc si totusi dimineata imi porneste la sfert stand turat la cca 1800 rpm.dupa aprox. 2-3 minute revine la turatia de 8-9 sute. cand e cald da sa moara dar nu moare deloc. ce e de facut? crezi ca daca vin pana la slobozia ma poti ajuta? :D

Si pt userul Vmarian. pretul la un carbotest este undeva la 120 de ron. nu mai am numarul tau si de aceea te rog sa ma suni pentru ca eu joi plec sa inmatriculez masina.daca vrei poti merge cu mine sa rezolvam treaba cu carburatorul. scz pt offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Cred ca este primul meu post pe forumul acesta asa ca vor sa fiti blanzi cu mine :lol:

Asadar, am un passat B2 din '86, 1.3 litri, versiunea de 44 kW. Masina este in familie de aproape 20 de ani si as vrea sa ramana in familie. Problema ei este ca acum cativa ani in urma un nene a umblat la carburator si nu stiu ce i-a facut dar cert este ca nu mai merge a doua camera de carburator. Mi-a zis ca s-a spart o membrana si ca nu mai face vacum astfel incat sa intre in functiune si camera a doua. Drept urmare, masina este extrem de puturoasa, atat la demaraj cat si la vit maxima ( abia se apropie de 110 km pe ora).

Din pacate in momentul actual masina este in alt oras pentru a i se efectua niste lucrari de tinichigerie si nu pot sa dac nici o poza la carburator, pentru ca nici macar nu stiu exact ce model este. Tot ce stiu este ca nu are soc automat si ca e dublu corp.

As vrea sa stiu daca ma puteti ajuta sa imi spuneti in primul rand cu ce tip de carburator a fost echipat modelul asta de passat ( este cel cu facelift) si de unde as putea sa cumpar un kit de reparatie ( si daca acel kit imi rezolva mie problema) sau un carburator cu totul la mana a doua (poate are vreunul din voi).

Multumesc si sa auzim de bine.

Cu stima,

Geo

EDIT: am vazut dupa ce am postat ca acest topic este despre golf si jetta. Scuze daca am postat unde nu trebuia dar pe aria passat nu am gasit nici un topic asemanator.

Modificat de burlaco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite un post foarte ok... eu ma tot gandesc ca nu am soc si totusi dimineata imi porneste la sfert stand turat la cca 1800 rpm.dupa aprox. 2-3 minute revine la turatia de 8-9 sute. cand e cald da sa moara dar nu moare deloc. ce e de facut? crezi ca daca vin pana la slobozia ma poti ajuta? :D

Si pt userul Vmarian. pretul la un carbotest este undeva la 120 de ron. nu mai am numarul tau si de aceea te rog sa ma suni pentru ca eu joi plec sa inmatriculez masina.daca vrei poti merge cu mine sa rezolvam treaba cu carburatorul. scz pt offtopic

Probabil te referi la faptul ca nu ai soc manual,adica vreun cablu de care sa tragi cu mana, ca la Daciile vechi. Faptul ca iti sta la 1800 la rece e clar ca are shocul automatic si functional ,la locului lui,iar daca zici ca turatia vine la 8-900 dupa 2-3 minute e o veste super, oricum turatia trebuie sa revina la relanti normal cam cand se face apa calduta in motor, ca sa nu stranute daca accelerezi mai brusc.

Daca iti da sa moara la relanti poate e jiclorul de relanti infundat se afla sus pe capac si se scoate cu surubelnita.

O sa vin cu niste poze in weekend,ca mai pastrez al meu Pierburg 2E impreuna cu galeria ,sunt devanzare in arie.

Este ceva atat de simplu de reglat incat ma mir ca atata lume sufera din cauza lui. Trebuie doar sa priviti cu atentie si cat de cat niste cunostinte legate de carburator, de o masina in general..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

stimabile Stelath, nu am soc!!!! am clapeta scoasa socul nu este functional....dami te rog pe PM idul tau sa vbim pe mess... carburatorul meu nu are nici macar vacuumurile legate...si in ciuda la tot ce am zis dupa ce se incalzeste merge perfect.....mai putin relantiul...sau avansul..nu am cunostinte astept un PM cu id tau sau un nr de telefon. ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca are clapeta se soc scoasa (si eu mi-am scos-o ca stiu cum sa conduc cu motor rece) mecanismul "cu scarita" insa este la locul lui.

Turatia motorul rece nu creste pentru ca se inchide clapeta de soc ,alfel s-ar ineca motorul instantaneu,ci pentru ca un mecanism deschide partial si clapeta de acceleratie. E ca si cum ai tine din pedala motorul la 2000 rpm si ai acoperi partial carburatorul, se creeaza un vacuum mai puternic in venturi care face sa aspire mai multa benzina prin difuzorul mic,imbogatind puternic amestecul.

Deci la tine capsula cu apa calda rasuceste un sector cu scarita care are niste trepte progresive in inaltime ; pe care se reazama limitatorul bratului axului clapetei de acceleratie.

Eu am demontat voluntar clapeta de soc insa am lasat mecanismul cu scarita care pastreaza putin deschisa clapa de acceleratie. Treaba asta imi aducea economii de benzina insa trebuia sa menajez motorul pana se incalzea, fara accelerari bruste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi si daca din socul propriu zis nu imi ies cele 2 furtune cu apa? uite o sa iti fac niste poze in cursul zilei de maine sa vezi...si inca ceva....vacuumurile din spatele carburatorului ce rol au? cumva de a merge rece cu motorul dupa cum am mai auzit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!