Jump to content

Carburator Pierburg


bastil
 Share

Postare recomandată

si eu am intimpinat probleme cu carb meu ... e vorba de un Pierburg 2ee de pe motorul de 1.6 con PN ! are momente cand daca`l turez peste 3000rpm,ramane turat pe la 2800-3200 ture ! oare care ar putea fi cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • miki_21

    79

  • B0BBY

    21

  • cosmin cautis

    19

  • catalinrx25

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

verifica sa nu agate cablu de acceleratie undeva pe portiunea aia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cablu nou nout ! Cornel mi`a spus ca ar putea fi si din cauza ECU`lui ... am sa incerc sa vad cum merge cu alt Ecu si am sa anunt daca s`a schimbat ceva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema lui cosmin cred ca este capsula termotemporizata care fiind defecta se inchide prea repede, astfel actioneaza tija membranei mai repede decat ar trebui. Teul acela nu are rol de soc automat ci regleaza relanti-ul la regimul de incalzire. Ala este plin cu ceara care se dilata pe masura ce se incalzeste motorul, implicit lichidul de racire care trece prin el. In timp ce se incalzeste si ceara se dilata cuiul este impins din ce in ce mai mult, si impinge "parghia de incalzire". Si aici cred ca apare si problema lu PaT. In sistemul ala de parghii exista o degajare, iar parghia aia de incalzire este impinsa pe masura ce temperatura creste, pana cand cade in acea degajare, iar atunci turatia scade brusc la valoarea relantiului reglata la cald. problema cu motorul turat am avut-o si eu, pentru ca acel cui nu iese suficient, nu impinge parghia de incalzire sufiecient cat sa cada in degajare si astfel ramane turata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms, am descoperit buba, nu am reusit sa fac nimic, o sa il duc la un carbotest in pantelimon la renault cand fac rost de bani. Multumesc mult pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai spune-ne si noua ce are, ca poate asa mai invatam si noi, din problemele altora...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat cu carburatoru :icon_thumright: l`am schimbat cu un altul de pe fost`u mk2 + ecu ... am mai descoperit niste fire ciopartite :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buba? Clapeta de la soc este blocata pe deschis, am incercat sa o gresez / deblochez si nimic; pana fac rost de bani sa merg la carbotest ramane asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! pe cineva prin Suceava stiti care sa se priceapa la Pierburg 2E? Consuma in jur de 14L/100... Motorul e schimbat, e un 1.6 GTI(de Mk1) dar totusi mi se pare cam mult... Help!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva in ce ordine intra furtunasele din poza in pompa vacumatica ?

Eu am dat pompa aia jos pentru ca imi tinea prea turat si nu se lasa deloc,dar nu avea nici un furtunas in ea bagat.

Practic era si inca mai e un singur furtun cu un capat in una din iesiri si celalalt in cealalta(in duzele de pe carburator),asa era de cand am luat masina.

Poate ma lamureste si pe mine cineva cum ar trebuii sa fie furtunasele alea bagate in pompa.

Ms frumos!

post-84959-0-81024400-1299268529_thumb.j

Modificat de PaT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

stie cineva un service in Cluj care sa curete carburatoare si sa le regleze sau un mecanic bun la asa ceva?

Modificat de pop_paul28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
cosmin cautis

Gata, am cam rezolvat problema, clapeta de la soc erea corodata, am gresat-o merge ca inainte; am desfacut bucati carburatorul, am schimbat toate garniturile, l-am ansamblat la loc si buba ..... furtunasele de vacuum. Chestia este ca am gasit pentru 2e2 mai multe variante, acuma nu stiu pe care sa le iau de bune. Atasez aici cateva poze care practic se contrazic. (este vorba de furtunul cu nr104 in poza 5)

post-51272-0-18885100-1301939528_thumb.j

post-51272-0-00995100-1301939534_thumb.j

post-51272-0-04697300-1301939543_thumb.j

post-51272-0-86867000-1301939548_thumb.j

post-51272-0-05173300-1301940048_thumb.j

Modificat de cosmin cautis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala este furtunul de la capsula vacumatica ce deschide al doilea corp al carburatorului,la mine furtunul ala intra in stutul de la camera a doua ,in poza 5 nu se vede stutul dar il gasesti usor,la celalalte furtune daca urmaresti culoarea de la baza stuturilor le pui usor inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin cautis

Am rezolvat, cel putin teoretic, nu mai am nici un stut liber, cand ajung diseara acasa il montez sa vad rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce e incercuit in a 2-a poza? ce vine acolo? am si eu un gol pe la aia... si asa circul cu ea, zi de zi...

ca si o alta chestie, de multe ori simt miros puternic de benzina, asta de obicei cand e rece motorul, si o pornesc pentru putin timp, ce ar trebuii sa verific? furtunasele aproape toate sunt schimbate de pe la partea de benzina....

Iar cu alte cuvinte, caut si eu prin cluj pe cineva, care mi-ar putea verifica cate ceva pe la carb :)

Modificat de GVP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu-ti merge motorul mai turat? daca nu ma insel eu de acolo de la stutul ala pleaca un furtun mai lung care merge pana la un stut din carcasa filtrului de aer,eu la mine am pus acolo un furtun scurt si l-am blindat cu un surub sa nu mai traga aer pe acolo deoarece cand il puneam la stutul de la carcasa filtrului mergea motorul mai turat,era dusa supapa aia de la filtru,infunda stutul ala cum ti-am spus mai sus,altceva nu prea ai ce-i face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin cautis

Turat? sta la 2500 de ture la relanti, il dau iar jos si mai refac vacuumurile ca sigur e ceva gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu ai cumva furtune sparte si sa traga aer ,daca pastrezi culoarea de la baza stuturilor nu prea ai cum sa gresesti,eu aveam schema de la vacumuri lipita de capota ,asa era din fabrica ,la tine nu este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin cautis

Am pus furtunase noi, e la fel, mi-a scos peri albi si m-am decis, trec la un vw vento ca nu mai suport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin daca nu ai aruncat inca mashina si ai drum prin BV da-mi un tel si te ajut cu mare placere :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin cautis

Ms, "o arunc" la vanzare cu 30 de milioane si trec la un VW Vento 1.9 diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai sa ramai surprins cat de repede se poate rezolva carburatorul daca va fi pe mana cuiva care este cat de cat avizat pe asa ceva . :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte bine spus! pe langa asta nu vreau sa-ti tai avantul cosmin dar stii si tu ca orice masina are probleme deci daca iei alta sa nu crezi ca ai terminat cu cheltuieli si umblat prin service :); daca tot ai bagat atata timp si bani in mashina asta mai baga oleak de efort si pana la urma o vei rezolva ... parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare!

Am un golf mk2 din 88` 1.3carburatie cu carburator pierburg 2e...si am urmatoarea problema:masina nu sta la relantiu(moare)!

Care ar putea fi problema :vaidecapulmeu: ?

Merci anticipat :D !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am un golf mk2 din 88` 1.3carburatie cu carburator pierburg 2e...si am urmatoarea problema:masina nu sta la relantiu(moare)!

Care ar putea fi problema :vaidecapulmeu: ?

Merci anticipat :D !

ii multumesc lui amedeo ca a postat pentru mine, eu sunt propietarul golfului si problema lui e cam asa: porneste la rece repede doar ajutata de o pedala rareori fara pedala si sta la relanti pana ce se incalzaste putin, dupaia moare plus ca miroase tare a benzina pe langa ea. am dat jos carburatorul sa verificam garnitura care e in stare buna, am curatat jiglere-le, am curatat carburatorul, am schimbat filtrul de aer, bujiile si restu consumabilelor. vreau sa precizez ca atunci cand am cumparat masina statea la relanti, dupa ce o porneam ii dadeam o pedala ca altfel tremura rau da isi revenea si cand se incalzea functiona bine nu cum trebuia, pana cand am inceput sa schimbam bujiile, sa curatam carburatorul fara sa umblam la el, sa-l dam jos si de atunci face cum am spus la inceput.

astept pareri. multumesc :)

Modificat de SmoKeyBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!