Jump to content

Carburator Pierburg


bastil
 Share

Postare recomandată

Cum sa fie normal???????? :blink: carburatorul trebuie sa stea fix. Ori ti-e rupta talpa de cauciuc, ori ti-s desprinse suruburile. Alt motiv nu vad.....da cum ai constatat lucrul asta?

am pus mana pe el si am dat fata spate de el si se misca. flansa de cauciuc e noua. deci nu e prins bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • miki_21

    79

  • B0BBY

    21

  • cosmin cautis

    19

  • catalinrx25

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

apoi vezi cu atentie, poate nu sunt stranse bine piulitele sau suruburile (dupa caz). pe acolo iti intra er fals si iti mere tot in reprize. Ciudat ca s-o desfacut...daca asta e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma termina carburatorul asta. la 7 seara porneste la prima cheie se incalzeste, merge cum trebuie, incepe sa coboare relantiul dupa ce urca apropae de 2000rpm, apoi cobora pana la 500-600 rpm de abia se chinuie sa stea pornit, iar in final cand sa parchez masina dupa vreo 30min de mers nu vroia al dracu sa stea pornit decat daca il tineam turat pe la 2000rpm. apoi, dupa 4 ore de stat, cand il pornesc nu statea deloc , trebuia sa ii dau sprituri intruna, am tot dat, am vazut ca nu se schimba deloc situatia, am pleca, in incercarea de a face cateva frane de motor, in cazul in care ramasese ceva jeg pe jiglor. l-am tot frecat cu frane de motor si nimic. cand ajungeam la semafoare si incepeam franarea, lasand accelereatia murea motorul, si uite asa vreo 10 km am mers franan cu piciorul stang si cu dreptul o tineam din acceleratie sa nu moara... ajung in fara blocului si motorul statea bine mersila 1500 rpm, l-am lasat sa mearga si a ajuns la 800rpm. si l-am oprit.

dati-va va rog cu parerea, de unde comportamentul asta dubios. ce-i lipseste sau ce are nevoie, mentionez ca am schimbat toate furtunele de vacuum, iar maine ii voi monta un filtru de benzina fix pe ultima portiune de furtun unde intra benzina in carburator. carburatorul e fixat corect pe pozitie dar totusi se misca un pic fata spate, cateva mm. nu imi dau seama daca e din flansa de cauciuc sau nu..

Cum este fixat carburatorul pe admisie ca nu mi-am dat seama.

este vorba de un carburator pierburg 2e2

Modificat de Cavaleru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea....prinde pe undeva aer fals...si asta nu poate sa o faca decat din cauza acelei miscari.

Atentie...carburatorul se misca putin fata spate sau in laterat din cauza talpii de cauciuc....deci trebuie apreciata foarte bine acea miscare pe care o are...daca e normala...adica cedeaza cauciucul....sau este destrans undeva...daca ai spus ca talpa este noua.

Ca o sugestie...poate ar trebui sa imprumuti un carburator identic cu al tau de la cineva la care ii functioneaza si sa incerci cu el.

Asa am ajuns si eu cu diverse carburatoare...de imi venea sa le arunc cu tot cu masina....dar am schimbat doar carburatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca miscarea pe care o are carburatorul este una elastica, este normal, datorita flansei de cauciuc, menirea ei fiind absorbtia socurilor si a vibratilor de la motor. Problema ta cred ca vine de la reglajul de relanti la cald. Cand sta la relanti sa zicem cu motorul cald, merge cu detonatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Adica daca esti atent si asculti la toba de esapament o auzi cum "tuseste". Am citit forumul asta si nu numai din scoarta in scoarta, mi-am cumparat manual de reparatii in limba romana, am luat o gramada de documentatii despre carb asta si m-am pus pe treaba. Am zapacit 2 carburatoare pe toate partile sa vad ce si cum functioneaza. Am desfacut de pe carb meu tot ce se putea desface, l-am curatat si l-am pus la loc. Ce pot sa zic, merge super, numai la pornirea la rece nu prea imi place cum merge si nu stiu de ce inca... Nu stiu daca am facut bine dar pt un consum mai redus am inversat jicloarele de la cele 2 camrere, deoarece la primul corp, diametrul este mai mare decat la al 2-lea. Daca vrea cineva documentatie despre cum functioneaza si reglaje va stau la dispozitie cu placere.

Modificat de D.J. B.K.LY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut asm si eu o problema, pe "canicula" asta, masina porneste, socul intra, se duce in 2000 de ture dupa care moare brusc, intrebarea mea este daca problema este de la soc sau de la pompa de benzina. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca este de la soc,dar poti sa verifici foarte usor lucrul asta,dai filtrul de aer jos si vezi daca clapeta de soc este inchisa de tot,daca da ii dai cheie si vezi cat de mult se deschide dupa ce porneste motorul,nu are voie sa se deschida mai mult de un sfert ,dar pare mai degraba din alimentare,nu stiu ce fel de carburator ai,eu am avut pe fosta masina pierburg 2e si in ceva timp l-am cam invatat ca si eu am avut probleme cu el,pompa de benzina o verifici usor,scoti furtunul care merge in carburator si pui pe cineva sa dea la cheie,daca scoate benzina este ok,daca ai pierburg2e as putea sa-ti spun mai multe, daca ai altfel de carburator cam ce am scris mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, carburatorul este 2e2, chestia este ca iarna trecuta nu am avut probleme cu el, m-am uitat si clapeta functioneaza normal (in mers cand da sa moara motorul se tureaza, deci socul functioneaza in sarcina), cred ca totusi este de la alimentare. Cand se incalzeste motorul nu mai am probleme. Cineva mi-a zis ca ar fi benzina de vina si ca as avea apa in capul pistoanelor. Inca mai investighez sa vad de la ce este. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carburatorul 2e2 este din cate stiu eu cam acelasi cu 2e ,cred ca stiu ce are al tau !tie nu cred ca iti mai functioneaza relantiul automat ,dupa ce-l pornesti si stai cu piciorul pe acceleratie si-l ti tu motorul turat cam pe la 1500 de ture nu merge bine?asta pana se incalzeste motorul dupa aia nu mai ai treaba cu el cat ii cald ,nu? de la tine de la socul automat cred ca pleaca un furtun care merge la un teu sau cam asa seamana care este in fata carburatorului jos sub capsula vacumatica,nu?daca este asa atunci ce este acolo in teul ala ii baiul, acolo am inteles ca-i o pastila termica care atunci cand apa din motor este rece sta trasa in teul ala si cand incepe sa se incalzeasca apa incepe sa iasa afara si sa impinga in angrenajul de la acceleratie reducand treptat turatia la motor pana la cat este reglat relantiul cu motorul cald,sper sa-ti fie de ajutor ce-ti scriu!

Modificat de cris1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de aceasi parere cu colegu` ar terebui sa verifici aceasta piesa, mie imi facea la fel si am decis sa il anulez si sa fac un reglaj manual , dar daca nu ai experienta sa reglezi 2e2-ul nu te-as sfatui sa faci la fel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva o poza cu vacuumurile la un pierburg 1b3? Sau poate cineva sa imi "descrie" care unde merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, azi fiind mai cald afara am decis sa vad care e buba. Clapeta care este actionata de soc este blocata, nu se misca de nici o culoare. Mai stau asa cu el si ma duc iar la un carbotest. Am verificat tot, vacuuurile functioaneaza, pompa de benzina functioneaza, deci asta ar trebui sa fie problema ca nu imi inchide si trage aer rece. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care aveti probleme la rece verificati sa faca firele contact (cele de la socul automat care duc in carburator, cel de pe avans) le desfaceti si dati cu wd-40 pe contacte. Am avut aceleasi probleme, in plus mergea si in 3 pistoane pana la o anumita turatie. Totul sa rezolvat cum am zis mai sus.

Modificat de Askamp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, azi dupa ce m-am apucat, de carb, ca am prea avut probleme ieri cu chokeul, am vb si cu expertul nostru din brasov, pana la urma trebuia sa desfiintez socul automat, is sa pun niste suruburi in cele 2 conducte de vacuum, si sa reglez din piulita pe care o impinge tija de la soc. Acuma nu stiu ce si cum, dar cu motorul frig, pornirea e mai buna decat cum era, cred ca tragea pe undeva, ca acuma nici nu mai impusca toba la frana de motor. Pana se incalzeste, la pornisir bruste sta sa moara, dar dupa acea nu am probleme. Am mai observat, ca la membrana de soc automat, nu am in spate acel surub 88, si e gol, am inteles ca e un surub special din bronz. Cred ca acela i-mi facea probleme, ca o fi cazut, sau ce s-o fi intamplat cu ea. Am sa vad in cluj sau prin apropiere, dade gasesc pe careva care se stie cu carburatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Lumea e plina de Specialisti, Artisti, Cunoscatori, Licentiati, Reprezentanti, Consultanti. Si toti isi pierd timpul examinand..." (by parazitii)

cum ar fi sa te duci la doctor ca te doare capul si el sa ti-l "anuleze" (taie)?

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic, fara suparare, sa te interesezi mai intai care era de fapt problema clar, cum a aparut si ce manifestari erau si apoi sa incerci sa intelegi de ce i-am recomandat sa anuleze temporar capsula de acceleratie automata la pornire (caci asta era de fapt piesa defecta) cu specificatia clara "pana gasesti alt surub sau capsula completa sa o inlocuiesti pe cea defecta"!!! bineinteles mai era si varianta sa lase totul asha adik ralanti in 2000 de ture si aer fals in motor prin tubulatura de vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare 12l/100 e un consum exagerat pt oras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un 1.8 carb 2e2 este un consum normal . :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mergi cu motorul mai mult rece poate sa ia si 14; daca mergi normal nu sportiv si apuca sa se incalzeasca undeva pe la 10 consuma dar nu e exagerat nici 12; depinde de mai multi factori; oricum, motorul de 1,8 e mai economic decat cel de 1,6 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunoaste cineva un mecanic in Bucuresti unde pot sa fac si eu carburatorul ?

Sta turat tot timpul,am observat si mi s-a mai spus ca ramane pe deschis.

Sau eventual cineva care se deplaseaza pana la mine,contra cost normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce tip de carb ai? verifica toate furtunelele de vacuum cu mare atentzie; daca ai drum prin Bv te ajut cu placere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!