Jump to content

Carburator Pierburg


bastil
 Share

Postare recomandată

firul ala este de la o rezistenta din interiorul socului, ajuta sa se deschida mai repede, stiu ca e comandata de unul din senzorii de pe circuitul de apa, merge si fara, dar nu au pus-o nemtii de prosti acolo, o sa ma uit in schema si o sa-ti zic unde vine, la mine am schimbat firul si nu mai are culoarea originala.

Daca problema ta apare si cand e motorul cald, atunci nu e de la furtunele.

vacuumurile si furtunelele sunt pentru pornirea la rece si regimuri de functionare pana sa ajunga la temperatura normala (in afara de vacuumul de la camera 2). D-aia multi "meseriasi" anuleaza din ele, ca in regim normal merge si fara.

stiu ca s-a mai dat linkul asta dar e de baza, cel mai bine explicat, si desene si tot ce vrei, eu dupa asta l-am reconditionat pe al meu, e inca in teste dar se pare ca merge bine.

http://66.196.80.202/babelfish/translate_url_content?.intl=de&lp=de_en&trurl=http%3a%2f%2fwww.ruddies-berlin.de%2f2E2Wirkungsweise.htm

am un fir care nu e conectat (negru cu galben)...nu are aceiasi culoare (negru) ca cel care vine de la rezistenta (de asta nici nu m'am gandit sa le conectez)...

din ceea ce am vazut eu este unu tot negru cu galben si pe un senzor de la un furtun de apa...cred ca e acelasi care atarna neconectat....am sa il unesc maine cu ala de la rezistenta..

este vre'o modalitate de verificare a lor...ohmi volti ceva ? nu ash vrea sa fac un scurt sau alte belele....

maine am sa pornesc masina si am sa o las sa se incalzeasca motoru....sa vad daca face la fel...daca problema persista ce ar trebui sa mai verific ?

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • miki_21

    79

  • B0BBY

    21

  • cosmin cautis

    19

  • catalinrx25

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

ala negru cu galben trebuie sa fie, eu l-am pus galben simplu ca nu am avut altceva.

cand e motorul rece si pui contactul trebuie sa ai 12V pe el. si 0V cand ajunge apa la temperatura.

iar daca masori rezistenta intre masa si firul din carburator trebue sa ai cativa ohmi, nu mai stiu cati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala negru cu galben trebuie sa fie, eu l-am pus galben simplu ca nu am avut altceva.

cand e motorul rece si pui contactul trebuie sa ai 12V pe el. si 0V cand ajunge apa la temperatura.

iar daca masori rezistenta intre masa si firul din carburator trebue sa ai cativa ohmi, nu mai stiu cati.

12..sau 12.3 citisem pe undeva...nu stiam exact daca despre firu asta era vorba....mersi mult...

daca si cand e cald motoru oscileaza motoru la ce altceva ar trebui sa ma uit ? reglaje ceva ? sau alta componenta a motorului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu gasisem o schema cu microcontroler si cu afisaj, iti arata 2 zecimale, dar nu gasesc o piulita sa o sudez pe galerie ca sa pot sa pun sonda :lol:.

daca platesti bine...iti trimit eu 10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai departe nu mai stiu... tot pe bajbaite umblu si eu la mine , nu vezi ca aici este rubria "descurca-te singur" :lol:

@cristinel_bm : piulite pentru sonda? doar una imi trebuie :lol:, gasisem una de 22 parca, dar nu se potriveste filetul la pas.

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai departe nu mai stiu... tot pe bajbaite umblu si eu la mine , nu vezi ca aici este rubria "descurca-te singur" :lol:

@cristinel_bm : piulite pentru sonda? doar una imi trebuie :lol:, gasisem una de 22 parca, dar nu se potriveste filetul la pas.

piulitele sunt fi 18 cu pas de 1,5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa, nu eram sigur intre 19 si 22 ... :lol:

si cat vrei pe 2 piulite?

poate una o strica "meseriasu" care sudeaza, si sa am alta de rezerva sa ii dau in cap cu ea. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa, nu eram sigur intre 19 si 22 ... :lol:

si cat vrei pe 2 piulite?

poate una o strica "meseriasu" care sudeaza, si sa am alta de rezerva sa ii dau in cap cu ea. :lol:

cat vrei sa dai + transport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda "lambda" este un senzor de oxigen de banda ingusta. adica iti indica cu precizie doar atunci cand raportul este stoichiometric. in afara raportului stoichiometric, tensiunea de iesire variaza semnificativ in functie de temperatura gazelor de esapament, asadar nu indica decat 3 situatii: sarac, stoichiometric adica 14.7 afr si bogat.

doar sondele de banda larga pot indica cu precizie amestecul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut din nou...ash vrea sa stiu si eu de unde e pot face reglajele din carburator si cum se fac ? masina sta turata in 2000...si nu urca mai sus de 4000-4500... (carburatorul e un pierburg 2e)

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut din nou...ash vrea sa stiu si eu de unde e pot face reglajele din carburator si cum se fac ? masina sta turata in 2000...si nu urca mai sus de 4000-4500... (carburatorul e un pierburg 2e)

multumesc

am mai descoperit o problema...cand e rece motorul sta relantiul in 1000-1200....cand se incalzeste sta in 2000 :( si indiferent de situatie, daca e cald sau rece, tot nu vrea sa urce mai sus de 4000-4500

clapeta aia din partea de sus a carburatorului..cand e cald trebuie sa stea total deschisa ?

stie cineva in iasi un mecanic care se pricepe la carburatoare...nu ash vrea sa dau banii cuiva care sa faca ce pot sa fac si eu in fata blocului...

multumesc

Modificat de BoghYtzoY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in sfarsit pot sa ma laud ca l-am facut, fara "meseriasi" si fara carbotestu' lu' peste prajit... merge super bine, consum 10L la 130km deci 7,6/100 la un mers nu tocmai economic, adica serpentine la 60-70km/h la urcare si 120 in linie dreapta.

toata treaba m-a costat 200 lei adica alte 2 carburatoare pt piese, am avut noroc ca am gasit pe ele toate piesele de care aveam nevoie, si au mai ramas si altele de schimb.

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in sfarsit pot sa ma laud ca l-am facut, fara "meseriasi" si fara carbotestu' lu' peste prajit... merge super bine, consum 10L la 130km deci 7,6/100 la un mers nu tocmai economic, adica serpentine la 60-70km/h la urcare si 120 in linie dreapta.

toata treaba m-a costat 200 lei adica alte 2 carburatoare pt piese, am avut noroc ca am gasit pe ele toate piesele de care aveam nevoie, si au mai ramas si altele de schimb.

ai facut reglaje ? daca da.. zimi si mie de unde..unde gasesc surubu ala pentru amestec benzina/aer si unde e ala pentru relantiu.... ( plus ca motoru meu cand e rece sta in 1200...cand e cald in 2000....nush ce se intampla cu clapeta aia...ori socu dus ori sonda de pe conducta de apa..nu imi dau seama...)

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai tot 2e2, surubul pt reglat amestecul (doar pt relanti) este in motul ala de sus de pe capac, iar relantiul in sine se regleaza dintr-un surub cu hexagon de 13 parca, din spatele vacuumului ala mare de metal.

reglajele astea se fac cu motorul cald, in regim normal de functionare.

vacuumul ala de care zic , trebuie sa aibe 3 pozitii daca functioneaza corect: extins la maxim cand motorul e oprit, la mijloc (pozitia de relanti) cand merge normal, si retras la maxim cand are peste 1200rpm. vacuumul asta este comandat de o electrovalva, care este comandata la randul ei de un "releu" din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa-mi spui si mie un cod pentru releul ala? sau daca ai vreunul in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa-mi spui si mie un cod pentru releul ala? sau daca ai vreunul in plus.

am eu unul daca te intereseaza. functional.....de fapt am o electrovalva....si nu releu.

Modificat de cristinel_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electrovalva se strica foarte greu, am si eu 3 bucati, bune toate.

releul in schimb se arde foarte repede, din acest motiv mai am unu si cu piese de schimb la el :lol:

releul este asta: 811919096, control unit for deceleration cut-off

post-17363-0-21856900-1290188585_thumb.j

daca nu gasesti de cumparat pot sa-ti fac eu unu, fara cutie cu 50 lei.

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cine stie pe undeva ... unde as putea sa trimit un carburator si sa il regleze pe banc de lucru ... si la un pret acceptabil. Saptamana asta am vorbit la carfil brasov, dar spuneau ca nu se mai ocupa cu asa ceva. In alta parte nu stie nimeni?.... multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 2e2 nu ai ce sa reglezi pe banc. clapetele le reglezi tu cu cartea in mana, in caz ca a fost umblat la ele, ca ala de la carbotest oricum nu ti le regleaza, iar relantiul pt pornire si pt mers normal il faci dupa turometru. "meseriasul" de la pantelimon, pe care il lauda toata, lumea e un carpaci, l-a facut sa merga doar o singura zi. A indoit cu patentul parghia de la pompa de sprit (cand fabrica o face dreapta, el considera ca merge mai bine cu ea stramba).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema mea este cu Solex 31 PIC(T) 7. nu mai stiu care jiclor, main jet si tub de emulsie o fost original pe el. eu am un pumn de deastea. Cu cartea in mana am facut combinari de cate am avut....M-am chinuit doua zile intregi....am facut exact cum scrie in carte. Si nu o vrut sa mearga. Daca merea la ralanti....nu tragea deloc, daca il faceam sa traga...cat de cat...afuma bujiile. Acolo trebuie banc de lucru...sau aruncat la gunoi.... Am montat iara carburile de motocicleta, care chiar daca bujiile o fost toate afumate...si dadeau rateuri, dupa o tura de oras...le-o curatat si le-o facut caramizii. Deci nu ii din motor. Eu m-am saturat sa imi tot pierd zilele, incercand ceva ce poate nu se face dupa ureche. Poate e infundat ceva...pe undeva. Am zis ca o sa il scufund in detartrant....ca mi l-o curatat la exterior...bec...poate face tot asa si prin gauricile alea mici....dar nu mai am chef sa il mai testez....De aia ceream ajutorul cu un banc de probe....si cu un cunoscator cu adevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul asta singurul stand carbotest mai este in bucuresti in pantelimon, dar eu personal nu mai am incredere in "cunoscatorul" ala de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cam cat costa un reglaj, ci cat dureaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa se miste 4-5 mm inainte inapoi carburatorul montat pe admisie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa fie normal???????? :blink: carburatorul trebuie sa stea fix. Ori ti-e rupta talpa de cauciuc, ori ti-s desprinse suruburile. Alt motiv nu vad.....da cum ai constatat lucrul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!